PDA

Bekijk Volledige Versie : Angulo gelukkiger bij Valencia dan Arsenal



barneveld
01-09-04, 20:43
Angulo gelukkiger bij Valencia dan Arsenal

1/9/2004 17:45

Miguel Angel Angulo verraste de voetbalwereld toen hij op het laatste moment besloot een streep te halen door zijn transfer naar Arsenal. De Spaanse middenvelder had de keuring al doorstaan, en Valencia en the Gunners waren het al eens over de transfervoorwaarden (vijf miljoen euro). Maar op het moment dat de Londense club veronderstelde de handtekening van Angulo te krijgen, bedacht de speler zich.
Na terugkomst in Valencia probeerde hij uit te leggen waarom hij afzag van een verhuizing van de Spaanse naar de Engelse kampioen. 'Er was geen enkel probleem wat betreft geld of gezondheid. Maar ik kwam simpelweg tot de conclusie dat ik gelukkiger zou zijn in Valencia dan in Londen. Mijn hart vertelde me dat ik terug moest naar Valencia en dus besloot ik dat ook te doen.'

De 27-jarige Angulo speelt al sinds de zomer van 1997 bij Valencia, waarmee hij twee keer de finale van de Champions League verloor, maar in 2002 en 2004 wel de titel van de Primera División veroverde. Tevens won de club dit jaar de UEFA Cup en de Super Cup.