PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse jongens beroven vrouw (vermoedelijk)



TonH
02-09-04, 12:28
In het kader van de evenwichtige berichtgeving het volgende:


Poging tot beroving op Apollolaan
Op de Apollolaan in Oud-Zuid hebben 3 vermoedelijk Marokkaanse jongens woensdag geprobeerd een vrouw van haar tas te beroven. De politie zoekt getuigen.
De vrouw heeft verklaard dat toen ze weg rond 18.00 uur wilde rijden, de portier van de auto werd opengetrokken. Een jongen probeerde haar tas te stelen. Toen dat niet lukte kreeg de vrouw klappen. Een tweede dader trok het andere portier open, ook om de tas te grijpen. Ook dit werd geen succes omdat de vrouw kans zag om weg te rijden. Een derde stond erbij en keek ernaar.
In de consternatie raakte de vrouw bij het wegrijden een boom.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=200

Rocky
02-09-04, 12:36
Sjees...Wat zijn dit nou voor neppe Marokkanen? Niet eens in 1 keer!

Ik, als crimineel distantieer me van dit gedrag!

nl-x
02-09-04, 13:08
Ik wacht met smart dat de politie de vrouw aanhoudt voor het doen van valse aangifte.

Verhaal rommelt te veel. Op de openbare weg en geen omstanders? ooggetuigen? Een derde Marokkaan die maar toekijkt? Twee Marokkanen proberen van een zittend persoon een tas te stelen maar het lukt ze niet? Maar het lukt ze wel om haar klappen te geven?

Mevrouw heeft een boom geraakt en zoekt een smoesje :P...

Dutchguy
02-09-04, 14:35
Geplaatst door TonH
In het kader van de evenwichtige berichtgeving het volgende:

:D

Couscousje
02-09-04, 14:54
Geplaatst door Rocky
Sjees...Wat zijn dit nou voor neppe Marokkanen? Niet eens in 1 keer!

Ik, als crimineel distantieer me van dit gedrag!

:haha:

Cc

Maarten
02-09-04, 14:57
Geplaatst door nl-x
Een derde Marokkaan die maar toekijkt?

Bedoel je dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat een marokkaan toekijkt, terwijl er net een lekkere beroving aan de gang is? :hihi:

freya
02-09-04, 17:10
Geplaatst door nl-x

Mevrouw heeft een boom geraakt en zoekt een smoesje :P...

Was ook mijn eerste gedachte

wat doen Marokkanen uberhaubt op de Apollolaan?

TonH
02-09-04, 17:40
Geplaatst door freya
wat doen Marokkanen uberhaubt op de Apollolaan?

:D
Hangjongere spelen op verzoek van Grote Wolf om mijn argumenten onderuit te halen :fpuh:

freya
02-09-04, 17:42
Geplaatst door TonH
:D
Hangjongere spelen op verzoek van Grote Wolf om mijn argumenten onderuit te halen :fpuh:

:haha:


Maarre.........

Hoe zit het dan met de ideale VVDbuurten? :confused:

TonH
02-09-04, 18:03
Geplaatst door freya
:haha:


Maarre.........

Hoe zit het dan met de ideale VVDbuurten? :confused:

Daarom ben ik nu ook zo woedend dat ze zich door GW laten sturen. K*tmar..... :mad:

Aan de andere kant is met de liquidaties van Endstra en De Bruin en de vliegpoging van Brood, de Apollolaan toch echt een no-go area aan het worden. Waar blijft de roep om een Samenscholingsverbod!? :ego:

nl-x
03-09-04, 21:56
Geplaatst door Maarten
Bedoel je dat het uiterst onwaarschijnlijk is dat een marokkaan toekijkt, terwijl er net een lekkere beroving aan de gang is? :hihi:
Ja, en vooral als die (vermoedelijke) Marokkaan verdachte is van die beroving... Er waren immers nog geen getuigen.