PDA

Bekijk Volledige Versie : turken in irak gedood



akram
02-09-04, 13:36
In het noorden van Irak zijn de lichamen van drie vermoorde Turken gevonden, heeft de politie donderdag verklaard. Vermoedelijk gaat om Turken die waren gegijzeld door de radicale Tawhid en Jihad. De Arabische nieuwszender Al-Jazeera ontving donderdag een brief waarin die groep beweert drie Turkse gijzelaars te hebben gedood. De groep stuurde behalve de schriftelijke verklaring ook een videoband met beelden van de moord op de drie.

De Tawhid en Jihad wordt geleid door de Jordaniėr Abu Musab al-Zarqawi, die voor tal van aanslagen verantwoordelijk wordt gehouden. "De tijd van vergevingsgezindheid is voorbij", schrijft de groep in de verklaring. "Jullie resten alleen nog maar moorden en onthoofdingen."

De lichamen werden woensdag gevonden in de buurt van de stad Samarra. Van twee slachtoffers werd ook een paspoort gevonden.

bogosse
02-09-04, 13:43
dit is geen vrijheidstrijd meer, maar terrorisme.

akram
02-09-04, 13:50
Geplaatst door bogosse
dit is geen vrijheidstrijd meer, maar terrorisme.

zijn jouw woorden

had dit artikel eigenlijk geplaatst om aan te geven dat de "verzetstrijders" geen onderscheid maken in religie maar dat ze iedereen als doelwit beschouwen die hun land bezet of de bezetter helpt

bogosse
02-09-04, 16:41
Geplaatst door akram
zijn jouw woorden

had dit artikel eigenlijk geplaatst om aan te geven dat de "verzetstrijders" geen onderscheid maken in religie maar dat ze iedereen als doelwit beschouwen die hun land bezet of de bezetter helpt

zoek jij eens op wat TERRORIST betekent in het woordenboek!

als dit geen terrorisme is, dan eet ik mijn schoen op.

bogosse
02-09-04, 16:43
turken hebben niks met de oorlog te maken, ze waren er toevallig voor hun werk (net als de 2 Fransen).

als je dit soort onschuldige mensen vermoordt dan ben je een terrorist, geen discussie over mogelijk.

DEMOcraat
02-09-04, 17:46
Geplaatst door bogosse
turken hebben niks met de oorlog te maken, ze waren er toevallig voor hun werk (net als de 2 Fransen).

als je dit soort onschuldige mensen vermoordt dan ben je een terrorist, geen discussie over mogelijk.

zijn de chauffeur,kapper,en de kok van bin laden ook terroristen?

bogosse
02-09-04, 18:06
Geplaatst door DEMOcraat
zijn de chauffeur,kapper,en de kok van bin laden ook terroristen?

als zij onschuldige burgers doelbewust doden, dan zijn dat ook terroristen.

wat wil je met je vraag?

DEMOcraat
02-09-04, 18:15
Geplaatst door bogosse
als zij onschuldige burgers doelbewust doden, dan zijn dat ook terroristen.

wat wil je met je vraag?


ik heb het niet over de strijders van bin laden maar alleen zijn kok kapper en chauffeur,naar mijn mening zijn het geen terroristen want ze nemen geen deel aan de strijd.
wat vind je zelf?

bogosse
02-09-04, 18:19
Geplaatst door DEMOcraat
ik heb het niet over de strijders van bin laden maar alleen zijn kok kapper en chauffeur,naar mijn mening zijn het geen terroristen want ze nemen geen deel aan de strijd.
wat vind je zelf?

als ze niet deelnemen aan de strijd, zijn het waarschijnlijk geen terroristen..maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken?

DEMOcraat
02-09-04, 18:28
Geplaatst door bogosse
als ze niet deelnemen aan de strijd, zijn het waarschijnlijk geen terroristen..maar wat heeft dat met dit onderwerp te maken?

was maar een vraagje...
want volgens busch zijn die kapper kok en chauffeur wel terroristen.

bogosse
02-09-04, 18:29
Geplaatst door DEMOcraat
was maar een vraagje...
want volgens busch zijn die kapper kok en chauffeur wel terroristen.

ow ok.. nou Bush moet z'n mond houden want hij is een veroorzaker van terrorisme.