PDA

Bekijk Volledige Versie : Aan de be/heerder



Siah
02-09-04, 17:35
Een van de aspecten van het modernisme is:
Het (kunnen-)twijfelen aan alles.(en alles onder de vraagteken zetten, omwille van progressie)
Vandaar zoveel denkers.
Dat is een belangrijke basis van filosofie!
Twijfelen,
Kapotmaken
En(of) opnieuw construeren.

Twijfel je aan wat ik hier opschrijf, ga dan dat maar eerst opzoeken!

De manier waarop een kind aan iets twijfelt(of niet weet) en vragen stelt, is anders dan een volwassene.
(gelukkig**)
want dan is de kostbare spontaniteit en vrijgevigheid van hun, die de dingen in beweging brengt, Die de anderen dwingt om eigene verklaringen over bepaalde woorde te herzien. En die stimuleert de mensen soms, om lekker brutaal op zoek naar echte aantwoorden te gaan.
(tenminste als er uberhaupt een aantwoord voor te vinden is en/of als de omgeving dat toelaat)
Aangezien vaak de “volwassenen” zijn, die in een spinenweb van stereotypes en krampachtige “gedachten” vast zitten.
Ongeacht van het feit dat die texten soms heel raar, radicaal en “beledigend” kunnen zijn.
Vereschillende individuen, verschillende reacties.
Altijd zo geweest, en ondanks alle repressies en censuren.
Als je ze hier gaat censureren, verplaatsen die zich!
Maar de zogenaamde “haat” en vragen blijven bestaan.
Ik als internet-gebruiker verplaats ik me constant. Zowel electronisch als praktisch. Dat doen velen.
Dat doe je ook als je tv zit te kijken met de afstandbed.
Als ik persoonlijk jou zou haten, zou ik een andere pad kiezen om mezelf te “legen”. En niet hier mezelf druk om gaan maken dat x dit zei en y dat. Of zoals dat meestal gebeurt, zich 1 2 3 gaan uiten en persé ergens een aantwoord op gaan geven.
Je haalt ze uit deze web site weg, maar dan heb je het als je naar bakkerij gaat!
Terwijl als je de woorden met woorden laat knokken, worden die dan allebei (door de botsing)tot ietes anders vervormd en mede daardoor langzamerhand de gedachtenzelf andere manier van benadering gaan vinden.

De woorden blijven woorden!!
Als men zich Hier op deze web site niet kan uiten, en dan Ook niet op een bv arabische site in Libie,
Wat is dan het verschil tussen die twee?

Houdt deze kotselijke toestand in
dat ik uit de weg van de slangen(aan de macht) in de MiddelEest gevlucht ben, en hier bij middelgrote draken terecht gekomen ben..?

Oh, now zie ik een glimp van “democratie”!

Heb daar genoeg censuur gezien!
Je kan vanuit daar bepaalde web sites niet eens zien.
Het wordt Gecontroleerd!
Je krijgt vaak straf!
Je kan bepaalde dingen niet Zingen!
Want dan wordt je vervolgd en opgesloten.
.

PRECIES netals hier op deze web site.
Je krijgt “strafpunten”,
Je wordt “verbannen”.
En als je gaat DOOR MIDDEL VAN Zingen jezelf uiten,
Wordt je opgepakt en opgesloten (DHC-band en hun geweldige nr. Over Ali)

Taouanza schrijft:
“So what?
Ik zal je vertellen wat. Anti-joodse worden weggehaald de rest blijft. Dat is het verschil.”

Dat is precies wat hier gebeurt en iedereen ‘die maroc.nl kent’, meemaakt.
Ga maar 20 bladen hiervoor na,
Een kleine inventarisatie,
Dan hoeft er geen uitleg bij meer.
laat die onderzoekers maar zitten!



WhatsUP?

Als je baas dat niet toelaat, kan je dat altijd en opnieuw met hem over spreken!
Hoewel deze site een druppel in ocean is, maar toch.
In de nederlandse basiswoordenboek van mij staat:
Forum= geroep deskundigen die voor publiek over een probleem discussieren
We zijn zo te zien niet allemaal deskundigen(gelukig), maar dan is de term Forum voor deze stuk van deze site niet helemaal...


You never know!
Mischien kan je beter een andere strategie bedenken om deze site naar je eigen zin te veranderen.
(maar je moet ook met je bezoekers rekening mee houden en die niet laten wegvliegen) (en de (morele) veraantwoordelijkheid voor “vrije--mening--uiting” natuurlijk).
De Egyptische schrijfster Noal Al-Saadavi heeft nu nog steeds na de dood van Sadaat, problemen om haar eigene boeken te laten afdrukken. (zat in Sadaat’sgevangenis)
en veel schrijvers in Iran zitten op dit moment vast.

En hier op deze forum, hebben zo tezien sommigen (waaronder mezelf) last van ademhaling.
De zuurstof die de beheerder voor deze site toelaat is op zijn minst discutabel.

Als ik als een individu niet kan zeggen wat ik vind(ongeacht wat dat ook kan zijn),
Wat doe ik now dan in deze wereld.
zijn die geluiden uberhaupt (hoe stom maar ook kan zijn) te onderdrukken.

Een ding is zeker!
Geluiden en stemmen kunnen dempen, is altijd een illusie geweest!
Je ziet ze voortdurend om je heen.
Een kamerlid die de “doodstraf” weer tevoorschijn gaat halen,
Een andere kamerlid die zei mohammed was een tiran,
Een kamer lid en een “f/ilm” maker maken “submission”,
Een andere had als eind-doel de plan, om desnoods op straat de hoofddoeken leterlijk af te trekken(ie mordeh),
De koran (als heilige boek voor muslims) wordt in bezette-gebieden-van-palestina gescheurd.



ja,
Het is “democratie”.

Waarom kunnen we dan niet twijfelen aan de doden van (de eerst benoemde) holocust? Of die dan een zinvolle issue is, en verkoopbaar aan de wereld, is de vraag.
vaak heeft juist een averechte invloed om dat niet toe te laten.
alleen Zorgt ervoor dat er altijd mesnsen als beheerder zou bestaan, die de onderwerp gaat wegknipen.
En de onderwerp ongekneed laten.
En ernaast steeds groeiende aantal mensen met ieder zijn/haar eigen onbesproken issue en woede.
Soms worden zelfs de taboes wel net gebroken, maar verder niet meer aangeraakt en onderzocht.

Iedereen weet dat de holocaust afschuwelijk was.
Die afschuw komt uit de woede en machteloosheid
Netals nu in Palstina en Irak.
Eigelijk op de hele wereld!
de mondialisering van agressie en angst
Nu na ruim half eeuw later.




geef mij maar alvast wat “strafpunten” als je die woorden gestelijk niet kan verteren.,
Denk zelfs aan “verbanning”,
gebruik je fantasie.
Netals de anderen.
Keep-doing-it.



**zelfs die kinderen worden op lagere school een dieet opgelegd en ieder dag worden er pillen gegeven. om op latere leeftijd de "agressie te voorkomen".
(dat wordt vanuit US geexpoteerd)
aangezien dat dat ook in de gevangenis gebeurt, bedoelen ze dat de agressieve mensen voortaan als ziek beschouwd worden.
als iemand die iedere moment kan gepakt worden en opgesloten.
in een Guantanamovormachtige "plek".

in Dat opzicht betekent eeuwen achteruit gaan.
'Naissance de la prison' van M. Foucault

850
02-09-04, 18:21
Geplaatst door Siah
Een van de aspecten van het modernisme is:
Het (kunnen-)twijfelen aan alles.(en alles onder de vraagteken zetten, omwille van progressie)


:slapen: Na enkele regels ben ik afgehaakt............
Saaie nietszeggendheid ten top........

Bidoun
03-09-04, 09:30
Geplaatst door Siah
Een van de aspecten van het modernisme is:
Het (kunnen-)twijfelen aan alles.(en alles onder de vraagteken zetten, omwille van progressie)
Vandaar zoveel denkers.
Dat is een belangrijke basis van filosofie!
Twijfelen,
Kapotmaken
En(of) opnieuw construeren.

Twijfel je aan wat ik hier opschrijf, ga dan dat maar eerst opzoeken!

De manier waarop een kind aan iets twijfelt(of niet weet) en vragen stelt, is anders dan een volwassene.
(gelukkig**)
want dan is de kostbare spontaniteit en vrijgevigheid van hun, die de dingen in beweging brengt, Die de anderen dwingt om eigene verklaringen over bepaalde woorde te herzien. En die stimuleert de mensen soms, om lekker brutaal op zoek naar echte aantwoorden te gaan.
(tenminste als er uberhaupt een aantwoord voor te vinden is en/of als de omgeving dat toelaat)
Aangezien vaak de “volwassenen” zijn, die in een spinenweb van stereotypes en krampachtige “gedachten” vast zitten.
Ongeacht van het feit dat die texten soms heel raar, radicaal en “beledigend” kunnen zijn.
Vereschillende individuen, verschillende reacties.
Altijd zo geweest, en ondanks alle repressies en censuren.
Als je ze hier gaat censureren, verplaatsen die zich!
Maar de zogenaamde “haat” en vragen blijven bestaan.
Ik als internet-gebruiker verplaats ik me constant. Zowel electronisch als praktisch. Dat doen velen.
Dat doe je ook als je tv zit te kijken met de afstandbed.
Als ik persoonlijk jou zou haten, zou ik een andere pad kiezen om mezelf te “legen”. En niet hier mezelf druk om gaan maken dat x dit zei en y dat. Of zoals dat meestal gebeurt, zich 1 2 3 gaan uiten en persé ergens een aantwoord op gaan geven.
Je haalt ze uit deze web site weg, maar dan heb je het als je naar bakkerij gaat!
Terwijl als je de woorden met woorden laat knokken, worden die dan allebei (door de botsing)tot ietes anders vervormd en mede daardoor langzamerhand de gedachtenzelf andere manier van benadering gaan vinden.

De woorden blijven woorden!!
Als men zich Hier op deze web site niet kan uiten, en dan Ook niet op een bv arabische site in Libie,
Wat is dan het verschil tussen die twee?

Houdt deze kotselijke toestand in
dat ik uit de weg van de slangen(aan de macht) in de MiddelEest gevlucht ben, en hier bij middelgrote draken terecht gekomen ben..?

Oh, now zie ik een glimp van “democratie”!

Heb daar genoeg censuur gezien!
Je kan vanuit daar bepaalde web sites niet eens zien.
Het wordt Gecontroleerd!
Je krijgt vaak straf!
Je kan bepaalde dingen niet Zingen!
Want dan wordt je vervolgd en opgesloten.
.

PRECIES netals hier op deze web site.
Je krijgt “strafpunten”,
Je wordt “verbannen”.
En als je gaat DOOR MIDDEL VAN Zingen jezelf uiten,
Wordt je opgepakt en opgesloten (DHC-band en hun geweldige nr. Over Ali)

Taouanza schrijft:
“So what?
Ik zal je vertellen wat. Anti-joodse worden weggehaald de rest blijft. Dat is het verschil.”

Dat is precies wat hier gebeurt en iedereen ‘die maroc.nl kent’, meemaakt.
Ga maar 20 bladen hiervoor na,
Een kleine inventarisatie,
Dan hoeft er geen uitleg bij meer.
laat die onderzoekers maar zitten!



WhatsUP?

Als je baas dat niet toelaat, kan je dat altijd en opnieuw met hem over spreken!
Hoewel deze site een druppel in ocean is, maar toch.
In de nederlandse basiswoordenboek van mij staat:
Forum= geroep deskundigen die voor publiek over een probleem discussieren
We zijn zo te zien niet allemaal deskundigen(gelukig), maar dan is de term Forum voor deze stuk van deze site niet helemaal...


You never know!
Mischien kan je beter een andere strategie bedenken om deze site naar je eigen zin te veranderen.
(maar je moet ook met je bezoekers rekening mee houden en die niet laten wegvliegen) (en de (morele) veraantwoordelijkheid voor “vrije--mening--uiting” natuurlijk).
De Egyptische schrijfster Noal Al-Saadavi heeft nu nog steeds na de dood van Sadaat, problemen om haar eigene boeken te laten afdrukken. (zat in Sadaat’sgevangenis)
en veel schrijvers in Iran zitten op dit moment vast.

En hier op deze forum, hebben zo tezien sommigen (waaronder mezelf) last van ademhaling.
De zuurstof die de beheerder voor deze site toelaat is op zijn minst discutabel.

Als ik als een individu niet kan zeggen wat ik vind(ongeacht wat dat ook kan zijn),
Wat doe ik now dan in deze wereld.
zijn die geluiden uberhaupt (hoe stom maar ook kan zijn) te onderdrukken.

Een ding is zeker!
Geluiden en stemmen kunnen dempen, is altijd een illusie geweest!
Je ziet ze voortdurend om je heen.
Een kamerlid die de “doodstraf” weer tevoorschijn gaat halen,
Een andere kamerlid die zei mohammed was een tiran,
Een kamer lid en een “f/ilm” maker maken “submission”,
Een andere had als eind-doel de plan, om desnoods op straat de hoofddoeken leterlijk af te trekken(ie mordeh),
De koran (als heilige boek voor muslims) wordt in bezette-gebieden-van-palestina gescheurd.



ja,
Het is “democratie”.

Waarom kunnen we dan niet twijfelen aan de doden van (de eerst benoemde) holocust? Of die dan een zinvolle issue is, en verkoopbaar aan de wereld, is de vraag.
vaak heeft juist een averechte invloed om dat niet toe te laten.
alleen Zorgt ervoor dat er altijd mesnsen als beheerder zou bestaan, die de onderwerp gaat wegknipen.
En de onderwerp ongekneed laten.
En ernaast steeds groeiende aantal mensen met ieder zijn/haar eigen onbesproken issue en woede.
Soms worden zelfs de taboes wel net gebroken, maar verder niet meer aangeraakt en onderzocht.

Iedereen weet dat de holocaust afschuwelijk was.
Die afschuw komt uit de woede en machteloosheid
Netals nu in Palstina en Irak.
Eigelijk op de hele wereld!
de mondialisering van agressie en angst
Nu na ruim half eeuw later.




geef mij maar alvast wat “strafpunten” als je die woorden gestelijk niet kan verteren.,
Denk zelfs aan “verbanning”,
gebruik je fantasie.
Netals de anderen.
Keep-doing-it.



**zelfs die kinderen worden op lagere school een dieet opgelegd en ieder dag worden er pillen gegeven. om op latere leeftijd de "agressie te voorkomen".
(dat wordt vanuit US geexpoteerd)
aangezien dat dat ook in de gevangenis gebeurt, bedoelen ze dat de agressieve mensen voortaan als ziek beschouwd worden.
als iemand die iedere moment kan gepakt worden en opgesloten.
in een Guantanamovormachtige "plek".

in Dat opzicht betekent eeuwen achteruit gaan.
'Naissance de la prison' van M. Foucault



:roken: