PDA

Bekijk Volledige Versie : Achterlijke extremisten gijzelen onschuldige kinderen in naam van de islam.



Marsipulami
03-09-04, 01:45
Gijzeling wekt wereldwijd afschuw


Terroristen laten 26 gijzelaars vrij
Van onze correspondente in Rusland


MOSKOU - Na een dag van intensief onderhandelen kwamen gisteren 26 gijzelaars vrij uit de middelbare school in het Noord-Ossetische Beslan. Maar de terroristen lieten ook gisteren de aanvoer van voedsel, water en medicijnen niet toe en stelden geen concrete eisen.


EEN naakte peuter die in de armen van zijn moeder naar de vrijheid werd gedragen. Dat was gisteren het hoogtepunt van een gespannen tweede dag van de gijzeling in Zuid-Rusland.

Oud-president Roeslan Aushev van Ingoesjetië wist tegen vijf uur 's middags 26 vrouwen en kinderen naar buiten te krijgen. Volgens het persbureau AP zijn 31 gijzelaars vrijgelaten. De ervaren Aushev staat met enkele politici de kinderarts Leonid Roshal bij in het contact met de gijzelnemers. Dat werd in de loop van de dag een paar keer verbroken.

Wereldwijd is met afgrijzen gereageerd op de terreurdaden in Rusland. In Tsjetsjenië en Ingoesjetië gingen gisteren duizenden mensen de straat op in een ongekend protest tegen de gijzeling. Sommigen boden zichzelf aan als gijzelaars in plaats van onschuldige kinderen. Verschillende landen, waaronder Duitsland, boden hulp aan.

Russische moslimleiders schaarden zich achter president Vladimir Poetin en in alle moskeeën werd gebeden voor het lot van de gijzelaars. Invloedrijke moslimleiders zoals het koningshuis van Saudi-Arabië en de koning van Jordanië - op bezoek in Moskou - veroordeelden de gijzeling scherp en benadrukten de vreedzame boodschap van de islam. President Poetin sprak in zijn ontmoeting met de Jordaanse koning Abdullah II de vrees uit dat de precaire balans tussen de religies in de Kaukasus en Rusland door het drama verstoord zou worden.

De Veiligheidsraad van de Verenigde Naties eiste na een spoedbijeenkomst de onmiddellijke en onvoorwaardelijke vrijlating van de kinderen en volwassenen in de school en veroordeelde de ,,afschuwelijke terreurdaad''.

In de school zaten gisteravond nog bijna 320 gijzelaars. Onder hen zijn vijf Azerbeidzjaanse burgers, zo werd gisteravond bevestigd. De toestand van de bevrijde gijzelaars is naar omstandigheden goed. De vrijgelaten vrouwen en kinderen die woensdag hun oudere broers of zussen naar school hadden vergezeld, vertelden dat in de school nog voedsel aanwezig is.

Maar onderhandelaar Roshal haalde gisterenavond onverwacht scherp uit naar het Rode Kruis. Dat zou tekortschieten in de hulpverlening.

De Russische autoriteiten willen via onderhandelingen zoveel mogelijk gijzelaars naar buiten krijgen. Ze beloofden de familieleden af te zien van een bestorming. President Vladimir Poetin benadrukte dat het leven van de gijzelaars voorop staat.

De ongeveer twintig terroristen, die explosievengordels dragen, zouden een vrije aftocht door Ingoesjetië gisternacht hebben afgewezen. Via familieleden van terroristen van wie de naam bekend is, probeerde de geheime dienst FSB gisteren extra druk uit te oefenen.

Veel ouders en andere familieleden van de gijzelaars brachten woensdagnacht buiten door bij de school.

,,Ik ben hier al de hele dag, aan het wachten op wat er komt'', verklaarde aan AP Svetlana Tskajeva, wier volwassen dochter en drie kleinkinderen vastzitten. Ze verweet de autoriteiten ,,ons helemaal niets te vertellen''.

De gijzeling en de vuurgevechten hebben al verschillende levens geëist, maar de schattingen lopen uiteen. Volgens een lid van het crisisteam kwamen op de eerste dag zestien mensen om, van wie twaalf binnen de school. Een medewerker van de president van de deelrepubliek Noord-Ossetië had het over acht doden, onder wie zeker twee kinderen.




03/09/2004 Wendelmoet Boersema

©Copyright De Standaard

Simon
03-09-04, 08:54
Geplaatst door Marsipulami
[B]Achterlijke extremisten gijzelen onschuldige kinderen in naam van de islam



Doen ze dat "in naam van de islam"? Wie zegt dat ?

Goodnight
03-09-04, 09:18
Geplaatst door Simon
Doen ze dat "in naam van de islam"? Wie zegt dat ?

dat was dus ook mijn vraag, volgens mij heeft een en ander toch te maken met de ongeveer 100jarige onderdrukking van Tsjetsenen door Rusland. :(

taouanza
03-09-04, 09:27
Hartverwarmend die wereldse afschuw, nietwaar?
Jarenlang woedt er een verschrikkelijke oorlog in Tsjetsjenië en je hoort er geen kip over en nu komen ze opeens met hun wereldse afschuw.

Mark
03-09-04, 09:36
Geplaatst door taouanza
Hartverwarmend die wereldse afschuw, nietwaar?
Jarenlang woedt er een verschrikkelijke oorlog in Tsjetsjenië en je hoort er geen kip over en nu komen ze opeens met hun wereldse afschuw.

precies, ik ben consequent: ze doen maar wat ze willen met die kids.

Berry_White_2
03-09-04, 10:38
President Poetin sprak in zijn ontmoeting met de Jordaanse koning Abdullah II de vrees uit dat de precaire balans tussen de religies in de Kaukasus en Rusland door het drama verstoord zou worden.


Die balans dreigt wel op meerdere plaatsen verstoord te raken. Deze actie is diep en diep treurig, ze zullen ze wel echt tot het uiterste gedreven zijn door de russen.

Maar zelfs nu al kinderen?!?!? Kennelijk mag er van deze gelovigen veel in de naam van Allah (ja, in de naam van Allah strijden ze voor een eigen moslim staat!). En als Allah het wil overleven ze het ook nog! *kots*

Gaat lekker met al die religieuze conflicten!! Vredig geloof... (NOT)
-kom nu maar met je kruistochten bullshit en de klaagzang over de zionisten-

Berry_White_2
03-09-04, 10:43
Over Zionisten gesproken....

Zet de Israeliers maar eens in op deze horror. Die weten wel hoe ze met deze honden om moeten gaan. Kunnen ze gelijk krediet opbouwen bij de (arabische) wereld!

Goodnight
03-09-04, 10:56
Geplaatst door Berry_White_2
Over Zionisten gesproken....

Zet de Israeliers maar eens in op deze horror. Die weten wel hoe ze met deze honden om moeten gaan. Kunnen ze gelijk krediet opbouwen bij de (arabische) wereld!

Verder gaat het goed met je?

taouanza
03-09-04, 11:06
Geplaatst door Berry_White_2
Over Zionisten gesproken....

Zet de Israeliers maar eens in op deze horror. Die weten wel hoe ze met deze honden om moeten gaan. Kunnen ze gelijk krediet opbouwen bij de (arabische) wereld!

Loco!http://www.smilieportal.de/img/frech/1/7.gif

Berry_White_2
03-09-04, 11:07
Met mij gelukkig beter dan met die arme mensen daar...

taouanza
03-09-04, 11:13
Geplaatst door Berry_White_2
Met mij gelukkig beter dan met die arme mensen daar...

Am touched.:moe:

opmerkerr
03-09-04, 11:29
Geplaatst door Berry_White_2
Over Zionisten gesproken....

Zet de Israeliers maar eens in op deze horror. Die weten wel hoe ze met deze honden om moeten gaan. Kunnen ze gelijk krediet opbouwen bij de (arabische) wereld!

Je bedoelt operatie Entebbe?

pas heb ik nog gelezen hoe de mossad afgerekend heeft met moordenaars van München 1972

Berry_White_2
03-09-04, 11:36
Bijvoorbeeld.

De acties van de Russen zijn in het verleden niet zo succesvol gebleken. Isreal heeft een goede naam en ervaring op dit gebied.

taouanza
03-09-04, 11:38
Geplaatst door Berry_White_2
Bijvoorbeeld.

De acties van de Russen zijn in het verleden niet zo succesvol gebleken. Isreal heeft een goede naam en ervaring op dit gebied.

Wat hartverwarmend dit allemaal.
De tjetjenen moeten dus bij de Israeli in de leer over menselijkheid?

akram
03-09-04, 11:39
Geplaatst door Berry_White_2
Die balans dreigt wel op meerdere plaatsen verstoord te raken. Deze actie is diep en diep treurig, ze zullen ze wel echt tot het uiterste gedreven zijn door de russen.

Maar zelfs nu al kinderen?!?!? Kennelijk mag er van deze gelovigen veel in de naam van Allah (ja, in de naam van Allah strijden ze voor een eigen moslim staat!). En als Allah het wil overleven ze het ook nog! *kots*

Gaat lekker met al die religieuze conflicten!! Vredig geloof... (NOT)
-kom nu maar met je kruistochten bullshit en de klaagzang over de zionisten-

bron? waaruit blijkt dat deze mensen in naam van Allah handelen
ze zien zich zelf meer als vrijheidstrijders die van een "bezetting" af willen komen
ps jij weet niet wat er zich afspeelt in tsje. en hoe de tsjesjenen daar worden behandeld door de russen. Zoals je blijkbaar hebt gelezen is een deel van deze gijzelnemers vrouw en je mag raden waarom deze vrouwen zover willen gaan dat ze hun leven willen geven voor deze zaak

of telt voor jou het leed van niet-moslims zwaarder??

ik probeer niet goed te keuren wat er zich nu afspeelt maar begrijpelijk is enigszins wel

taouanza
03-09-04, 11:41
Geplaatst door akram
bron? waaruit blijkt dat deze mensen in naam van Allah handelen
ze zien zich zelf meer als vrijheidstrijders die van een "bezetting" af willen komen
ps jij weet niet wat er zich afspeelt in tsje. en hoe de tsjesjenen daar worden behandeld door de russen. Zoals je blijkbaar hebt gelezen is een deel van deze gijzelnemers vrouw en je mag raden waarom deze vrouwen zover willen gaan dat ze hun leven willen geven voor deze zaak

of telt voor jou het leed van niet-moslims zwaarder??

ik probeer niet goed te keuren wat er zich nu afspeelt maar begrijpelijk is enigszins wel

Ach doe geen moeite lees zijn smakelijke onderonsje met de andere mensenvriend opmerker die hier openlijk Israelische terrorisme steunt.

DEMOcraat
03-09-04, 11:47
Geplaatst door Berry_White_2
Die balans dreigt wel op meerdere plaatsen verstoord te raken. Deze actie is diep en diep treurig, ze zullen ze wel echt tot het uiterste gedreven zijn door de russen.

Maar zelfs nu al kinderen?!?!? Kennelijk mag er van deze gelovigen veel in de naam van Allah (ja, in de naam van Allah strijden ze voor een eigen moslim staat!). En als Allah het wil overleven ze het ook nog! *kots*

Gaat lekker met al die religieuze conflicten!! Vredig geloof... (NOT)
-kom nu maar met je kruistochten bullshit en de klaagzang over de zionisten-


je hebt gelijk,volgens jou mening moet je in de naam van allah alleen maar wachten tot ze jou komen aflachten.

maar volgens de democratie heb je het recht om landen aan te vallen waarbij de slachtoffers terroristen worden genoemd,minderheiden(het liefst moslims)onderdrukken en achterstellen.

ik ben benieuwd welke god democratie heeft...

Berry_White_2
03-09-04, 11:48
Geplaatst door taouanza
Wat hartverwarmend dit allemaal.
De tjetjenen moeten dus bij de Israeli in de leer over menselijkheid?

:maf3:




bron? waaruit blijkt dat deze mensen in naam van Allah handelen
ze zien zich zelf meer als vrijheidstrijders die van een "bezetting" af willen komen
ps jij weet niet wat er zich afspeelt in tsje. en hoe de tsjesjenen daar worden behandeld door de russen. Zoals je blijkbaar hebt gelezen is een deel van deze gijzelnemers vrouw en je mag raden waarom deze vrouwen zover willen gaan dat ze hun leven willen geven voor deze zaak

Ik geef toe dat ik niet de ins and outs weet, wat ik weet is globaal. Ze zijn vrijheidsstrijders die een eigen moslimstaat willen oprichten. Dan lijkt mij de link tussen strijden voor Allah snel gelegd toch?

Ik denk trouwens dat het niet voor niks is dat moslimsleiders, diverse moskeeen en andere (moslim)leiders expliciet hierover hun mening over uitspreken denk je niet?


of telt voor jou het leed van niet-moslims zwaarder??

Geen idee of deze mensen niet-moslim zijn. Dat het islamitische daders zijn speelt voor mij een grotere rol.



ik probeer niet goed te keuren wat er zich nu afspeelt maar begrijpelijk is enigszins wel


Ik begrijp dat onderdrukte mensen/volken acties uitvoeren (zoals ik al aangetipt heb in mijn eerste post), maar deze actie(s) zijn onbegrijpelijk en puur gericht op het ontwrichten van samenlevingen

taouanza
03-09-04, 11:50
Geplaatst door DEMOcraat
je hebt gelijk,volgens jou mening moet je in de naam van allah alleen maar wachten tot ze jou komen aflachten.

maar volgens de democratie heb je het recht om landen aan te vallen waarbij de slachtoffers terroristen worden genoemd,minderheiden(het liefst moslims)onderdrukken en achterstellen.

ik ben benieuwd welke god democratie heeft...

Als nietwesterling moet je grootste zorg de publieke opinie zijn. Wat denken westerlingen over je in hun veilige huizen op hun bank.
Dat ze geen moer om je geen en niks aantrekken van je leed dat maakt niet uit ze moete vooral niet hun afschuw over je uitspreken.
Huis weg vader vermoord of zelfs de hele familie maakt niet uit afschuw uit de huiskamers daar moet je voor waken.

akram
03-09-04, 11:54
Geplaatst door Berry_White_2
:maf3:




Ik geef toe dat ik niet de ins and outs weet, wat ik weet is globaal. Ze zijn vrijheidsstrijders die een eigen moslimstaat willen oprichten. Dan lijkt mij de link tussen strijden voor Allah snel gelegd toch?[QUOTE][i]

hopelijkijk is voor jou ook snel de link gelegd tussen israelische terroristen en god

[QUOTE][i]Ik denk trouwens dat het niet voor niks is dat moslimsleiders, diverse moskeeen en andere (moslim)leiders expliciet hierover hun mening over uitspreken denk je niet?[QUOTE][i]

verklaar je nader. want dit zegt helemaal niet dat ze inderdaad in naam van religie handelen


[QUOTE][i]Geen idee of deze mensen niet-moslim zijn. Dat het islamitische daders zijn speelt voor mij een grotere rol.[QUOTE][i]

dus temeer blijkt jou haat haat in deze. slachtoffers tellen niet voor jou
als de dader maar moslim is zodat jij jou haat op dit forum gaan uitspreken

[QUOTE][i]Ik begrijp dat onderdrukte mensen/volken acties uitvoeren (zoals ik al aangetipt heb in mijn eerste post), maar deze actie(s) zijn onbegrijpelijk en puur gericht op het ontwrichten van samenlevingen

zoals ik al zei je kan de lijdensweg van deze mensen niet dus je kan ook niet beoordelen wat hun beweegt om tot zulke acties te komen

Goodnight
03-09-04, 11:56
Geplaatst door Berry_White_2
:maf3:




Ik geef toe dat ik niet de ins and outs weet, wat ik weet is globaal. Ze zijn vrijheidsstrijders die een eigen moslimstaat willen oprichten. Dan lijkt mij de link tussen strijden voor Allah snel gelegd toch?

Ik denk trouwens dat het niet voor niks is dat moslimsleiders, diverse moskeeen en andere (moslim)leiders expliciet hierover hun mening over uitspreken denk je niet?



Geen idee of deze mensen niet-moslim zijn. Dat het islamitische daders zijn speelt voor mij een grotere rol.



Ik begrijp dat onderdrukte mensen/volken acties uitvoeren (zoals ik al aangetipt heb in mijn eerste post), maar deze actie(s) zijn onbegrijpelijk en puur gericht op het ontwrichten van samenlevingen

je vormt je wel snel een mening als je toegeeft de ins en outs niet te kennen.
akram vroeg het al: het merendeel van de gijzelnemers is vrouw....hoe komt dat denk je?Stel je eens deze vraag.

Stel je ook de vraag waarom doen ze weer een poging terwijl de vorige ook al een fiasco is.
Stel je ook de vraag waarom ze aan iets beginnen wat bij voorbat al gedoemd is te mislukken: er zullen alleen beide kanten verliezers zijn....niemand wint hier iets bij.
Waarom doen ze het dan toch denk je?

misschien iets met katten in het nauw en sprongen?

Berry_White_2
03-09-04, 11:57
Geplaatst door taouanza
Ach doe geen moeite lees zijn smakelijke onderonsje met de andere mensenvriend opmerker die hier openlijk Israelische terrorisme steunt.


Refresh my memory please... heb al een tijdje geen onderonsjes gehad :slaap:

Jar
03-09-04, 12:01
DEMOcraat:


ik ben benieuwd welke god democratie heeft...

Democratie is een uitvinding van mensen. Een god wil daar niets van weten. Volgens de mythes gooide god zelfs een "engel" die ook invloed wilde, uit de hemel op aarde, hij (god) wilde alle macht in eigen hand houden.

DEMOcraat
03-09-04, 12:03
Geplaatst door taouanza
Als nietwesterling moet je grootste zorg de publieke opinie zijn. Wat denken westerlingen over je in hun veilige huizen op hun bank.
Dat ze geen moer om je geen en niks aantrekken van je leed dat maakt niet uit ze moete vooral niet hun afschuw over je uitspreken.
Huis weg vader vermoord of zelfs de hele familie maakt niet uit afschuw uit de huiskamers daar moet je voor waken.

en dat is hun tot nu toe goed gelukt wat die afschuw betreft en wel dankzij de zionistische media.

Jar
03-09-04, 12:03
Goodnight:


akram vroeg het al: het merendeel van de gijzelnemers is vrouw....hoe komt dat denk je?Stel je eens deze vraag.

Weinig geëmancipeerde mannen? Daar brengen altijd vrouwen de kinderen naar school?

Berry_White_2
03-09-04, 12:06
Ik vind dat ik niet perse alle ins and outs hoef te weten om een mening over deze actie te vormen... dat is het mooie van meningen.

Als er bij mij wordt ingebroken, dan vervloek ik degene die dat doet. Dan ga ik ook niet zitten bedenken dat hij misschien wel aan de drugs verslaafd is of dat hij misschien wel een andere dringende reden heeft. Zo kun je alles wel recht lullen..

Ik snap echt niet waarom jullie zo "advocaatje van de duivel spelen". Of doet het jullie echt weinig? Misschien omdat de daders islamitisch zijn?



akram vroeg het al: het merendeel van de gijzelnemers is vrouw....hoe komt dat denk je?Stel je eens deze vraag


Dat was bij de vorige actie ook al het geval. Vertel het me maar. Slechte omstandigheden? Verkrachtingen en onrecht door de russen? Echtgenoten die vermist/vermoord zijn? Ook schrijnend! Maar een naakte baby en moeders die moeten kiezen tussen kinderen doet mij op dit moment meer...

DEMOcraat
03-09-04, 12:06
Geplaatst door Jar
DEMOcraat:



Democratie is een uitvinding van mensen. Een god wil daar niets van weten. Volgens de mythes gooide god zelfs een "engel" die ook invloed wilde, uit de hemel op aarde, hij (god) wilde alle macht in eigen hand houden.

dat weet ik nog niet maar ze denken wel een heiligboek te hebben tempels zijn er ook wat er wel ontbreekt is god.of hebben ze liever alleen een jezus...

taouanza
03-09-04, 12:13
Geplaatst door Berry_White_2
Ik vind dat ik niet perse alle ins and outs hoef te weten om een mening over deze actie te vormen... dat is het mooie van meningen.

Als er bij mij wordt ingebroken, dan vervloek ik degene die dat doet. Dan ga ik ook niet zitten bedenken dat hij misschien wel aan de drugs verslaafd is of dat hij misschien wel een andere dringende reden heeft. Zo kun je alles wel recht lullen..



Ja zoals de bezetting van Palestina.
De Palestijnen worden ook geacht zich in te leven in het zware leven van de joden na de holocaust.
En Tjetjenen zijn ook niet onder de indruk van de afschuw door mensen in hun veilige woonkamers die maken zich meer druk om al hun doden en gevangenen

Geweldig hoe mensen hun eigen onzin weerleggen.

Berry_White_2
03-09-04, 12:14
Akram: ik zie nu pas je volledige reactie door het verkeerd quoten.



hopelijkijk is voor jou ook snel de link gelegd tussen israelische terroristen en god


Het zijn toch geen israelische terroristen? Toch knap dat je hier weer het palestijnse conflict weet te betrekken!


verklaar je nader. want dit zegt helemaal niet dat ze inderdaad in naam van religie handelen


Ze strijden voor een onafhankelijke moslim staat



Berry: Geen idee of deze mensen niet-moslim zijn. Dat het islamitische daders zijn speelt voor mij een grotere rol./quote]

[quote]dus temeer blijkt jou haat haat in deze. slachtoffers tellen niet voor jou
als de dader maar moslim is zodat jij jou haat op dit forum gaan uitspreken


Welke haat blijkt hieruit? Ik zeg juist dat het mij niet uitmaakt of de slachtoffers moslim zijn of niet (wat ze volgensmij WEL zijn).

taouanza
03-09-04, 12:14
Geplaatst door Jar
DEMOcraat:



Democratie is een uitvinding van mensen. Een god wil daar niets van weten. Volgens de mythes gooide god zelfs een "engel" die ook invloed wilde, uit de hemel op aarde, hij (god) wilde alle macht in eigen hand houden.

wat weet jij nou van de islam en democratie? Niks zo te zien.

opmerkerr
03-09-04, 12:20
Geplaatst door taouanza
wat weet jij nou van de islam en democratie? Niks zo te zien.

Islam en democratie gaan niet zo goed samen.

Jar
03-09-04, 12:22
De meeste mensen zijn nu bevrijd, 5 barbaren zijn gedood, en de anderen zijn op de vlucht. Er wordt nog sporadisch gevuurd.

Ik hoop dat er geen kinderen en andere burgers bij gedood zijn.

Het hele gebouw bleek ondermijnd te zijn.

taouanza
03-09-04, 12:26
Geplaatst door opmerkerr
Islam en democratie gaan niet zo goed samen.

Oh do vertel?

akram
03-09-04, 12:27
Geplaatst door Berry_White_2
Akram: ik zie nu pas je volledige reactie door het verkeerd quoten.



Het zijn toch geen israelische terroristen? Toch knap dat je hier weer het palestijnse conflict weet te betrekken!



Ze strijden voor een onafhankelijke moslim staat




Welke haat blijkt hieruit? Ik zeg juist dat het mij niet uitmaakt of de slachtoffers moslim zijn of niet (wat ze volgensmij WEL zijn).

ze strijden voor een eigen staat en dat het een moslim staat moet worden dat mogen zij zelf uit maken net zoals iedereen het recht heeft om haar staatsvorm te kiezen

als de slachtoffers moslim zijn en daders moslim dan bewijst het des te meer dat religie niet belangrijk is in deze en het meer een politiek doel is van deze gijzelnemers

Mill
03-09-04, 12:30
Geplaatst door taouanza
De Palestijnen worden ook geacht zich in te leven in het zware leven van de joden na de holocaust.
En Tjetjenen zijn ook niet onder de indruk van de afschuw door mensen in hun veilige woonkamers die maken zich meer druk om al hun doden en gevangenen

Het leed van die mensen raakt jou heel altijd heel diep volgens mij. Hartverwarmend. Vooral hoe je er nooit iets anders mee doet dan je pathologische anti-westen neurose voeden. Vanuit je veilige woonkamer. Op je veilige bank. Hun leed gereduceerd tot wapen in de forumbattle tussen auto en allo. Ben benieuwd of die Tsjetsjenen daar van onder de indruk zijn.

taouanza
03-09-04, 12:33
Geplaatst door Mill
Het leed van die mensen raakt jou heel altijd heel diep volgens mij. Hartverwarmend. Vooral hoe je er nooit iets anders mee doet dan je pathologische anti-westen neurose voeden. Vanuit je veilige woonkamer. Op je veilige bank. Hun leed gereduceerd tot wapen in de forumbattle tussen auto en allo. Ben benieuwd of die Tsjetsjenen daar van onder de indruk zijn.

Denk het niet die hebben wat anders aan hun hoofd maar van jouw afschuw zullen ze net zo min onder de indruk zijn.:zwaai:

Mill
03-09-04, 12:38
Geplaatst door taouanza
Denk het niet die hebben wat anders aan hun hoofd maar van jouw afschuw zullen ze net zo min onder de indruk zijn.:zwaai:

Ik heb m'n afschuw niet geuit. Het doet me niet zo veel. In delen van Afrika doen ze dit na het ontbijt, zo'n slachting. Heilige verontwaardiging is meer jouw act.

Berry_White_2
03-09-04, 12:41
Geplaatst door akram
ze strijden voor een eigen staat en dat het een moslim staat moet worden dat mogen zij zelf uit maken net zoals iedereen het recht heeft om haar staatsvorm te kiezen


Nogmaals...

Ze strijden voor een moslim staat dus religie is dus wel belangrijk in deze kwestie.

[/quote]
als de slachtoffers moslim zijn en daders moslim dan bewijst het des te meer dat religie niet belangrijk is in deze en het meer een politiek doel is van deze gijzelnemers
[/quote]

Vanuit dat oogpunt heb je gelijk. De daders zouden ze kunnen zien als "casualties for the cause", maar religie valt nu eenmaal niet van deze strijd te los te koppelen.

Het is waarschijnlijk de belangrijkste reden waarom de Russen niet willen dat Tjetchenie onafhankelijk wordt. De rebellenleider schijnt dikke maatjes te zijn met OBL en de kans dat daar dan een islamitisch terorristen staatje ontstaat is groot.

taouanza
03-09-04, 12:43
Geplaatst door Mill
Ik heb m'n afschuw niet geuit. Het doet me niet zo veel. In delen van Afrika doen ze dit na het ontbijt, zo'n slachting. Heilige verontwaardiging is meer jouw act.

Oja?
Wat geeft jou het recht om zo over mij te oordelen?
Jij denkt echt dat de wereld om jou draait.
Komt hier en beschuldigt er maar op los maar owee als je iets over meneer zegt.Dat kan niet want je kent meneer niet maar meneer heeft wel een glazen bol waar hij iedereen wel kent. Over heilige verontwaardiging gesproken.
En als je je afschuw niet uit waarom voel je je dan aangesproken?
Of moest je gewoon weer zeiken?
Straks ga ik me nog gevleid voelen door al die aandacht.:moe:

opmerkerr
03-09-04, 12:51
Geplaatst door taouanza
Oh do vertel?

Geef mij maar eens een voorbeeld dat het wel kan!

Berry_White_2
03-09-04, 12:53
offtopic

Taouanza: Jouw sarcastische opmerkingen zijn niet alleen offtopic, persoonlijk, aanvallend maar ook volledig nutteloos in dit topic...

Ik hoop voor jou dat het bovenstaande niet een samenvatting is van jou...

Goodnight
03-09-04, 13:05
Geplaatst door Berry_White_2

Dat was bij de vorige actie ook al het geval. Vertel het me maar. Slechte omstandigheden? Verkrachtingen en onrecht door de russen? Echtgenoten die vermist/vermoord zijn? Ook schrijnend! Maar een naakte baby en moeders die moeten kiezen tussen kinderen doet mij op dit moment meer...

misschien als je moeite neemt om dingen uit te zoeken dan kom je wel het een en ander te weten over de mannen en jongens die in Tsjetsjenie systematisch gearresteerd en afgemaakt worden door de Russen......misschien dat dat je troebele kijk op zaken wat verhelderd.

Het mooie is, het zou je beiden wat moeten doen en niet pas op het moment dat je met beelden worden geconfronteerd om het na een paar dagen weer te vergeten en dat hele Tsjetsenie naar de achtergrond te verdringen.Wil wedden dat je je de rest van het jaar en na de gijzeling van 2 jaar terug niet eens mee bezig hield.

Mij doet het beiden wat...en niet alleen voor het moment.

dat is zoja...hoe noem je dat?
Hypocriet?

opmerkerr
03-09-04, 13:08
Geplaatst door Goodnight
misschien als je moeite neemt om dingen uit te zoeken dan kom je wel het een en ander te weten over de mannen en jongens die in Tsjetsjenie systematisch gearresteerd en afgemaakt worden door de Russen......misschien dat dat je troebele kijk op zaken wat verhelderd.


dat is zoja...hoe noem je dat?
Hypocriet?

Dat geeft je nog geen vrijbrief om in ergens schoolkinderen te gijzelen.

ik vind het zeer terecht dat de Russische regering ingrijpt en de gijzelnemers omlegt.

Goodnight
03-09-04, 13:10
Geplaatst door Berry_White_2
Nogmaals...

Ze strijden voor een moslim staat dus religie is dus wel belangrijk in deze kwestie.



En waar strijd Rusland voor?
Volgens mij heb je daar toch echt 2 partijen voor nodig......

In de war against terrorism is blijkbaar alles toegestaan....ook het onderdrukken van een bevolkingsgroep.Als je maar kan aantonen dat je banden hebt met Al-Qaida kan je uitgemoord en vertrapt worden door onze democratische wereldleiders. Over die banden met OBL.....de onderdrukking EN strijd duurt al minstens 100 jaar.Weet niet hoe het met je rekenvermogen zit...maar volgens mij is OBL toch een stukkie jonger dan 100 jaar.....

taouanza
03-09-04, 13:14
Geplaatst door opmerkerr
Geef mij maar eens een voorbeeld dat het wel kan!

Nee ben je slaafje niet ga maar je eigen huiswerk maken voordat je hier onzin uitkraamt.
Mensen overschatten hun belangrijkheid niet te geloven!

taouanza
03-09-04, 13:18
Geplaatst door Berry_White_2
offtopic

Taouanza: Jouw sarcastische opmerkingen zijn niet alleen offtopic, persoonlijk, aanvallend maar ook volledig nutteloos in dit topic...

Ik hoop voor jou dat het bovenstaande niet een samenvatting is van jou...

Zeg ben jij van de Taliban die kunnen het namelijk ook niet hebben als vrouwen mannen gaan tegen spreken?

Berry_White_2
03-09-04, 13:20
Geplaatst door Goodnight
En waar strijd Rusland voor?
Volgens mij heb je daar toch echt 2 partijen voor nodig......

In de war against terrorism is blijkbaar alles toegestaan....ook het onderdrukken van een bevolkingsgroep.Als je maar kan aantonen dat je banden hebt met Al-Qaida kan je uitgemoord en vertrapt worden door onze democratische wereldleiders. Over die banden met OBL.....de onderdrukking EN strijd duurt al minstens 100 jaar.Weet niet hoe het met je rekenvermogen zit...maar volgens mij is OBL toch een stukkie jonger dan 100 jaar.....

Redenen om te strijden veranderen gedurende de tijd. De redenen waarom ze nu afsplitsing tegenhouden zijn andere dan x aantal jaar geleden. Jouw rekensommetje is niet echt relevant meer dan...

Dank OBL even om voor het geven van een rede (excuus) aan de democratische wereldleiders om, zoals jij het zegt, te kunnen moorden en vertrappen...

Goodnight
03-09-04, 13:24
Geplaatst door opmerkerr
Dat geeft je nog geen vrijbrief om in ergens schoolkinderen te gijzelen.

ik vind het zeer terecht dat de Russische regering ingrijpt en de gijzelnemers omlegt.

dat heeft ook niemand beweert dus gan mensen geen woorden in de mond leggen aub.
Ik vind alleen dat men niet blind moet zijn voor de oorzaken van dit soort excessen en als het zover komt dan verontwaardigd en vraabsd gaat reageren.

Het is moeilijk voor je om zaken van diverse kanten te belichten dat snap ik.


ja als ze zijn omgelegd en dan?
is het probleem opgelost?
Over 2 jaar gebeurt weer hetzelfde en voor je het weet is men weer 100 jaar onderdrukking verder.

dat stemt je wel blij blijkbaar?

Berry_White_2
03-09-04, 13:24
Geplaatst door taouanza
Zeg ben jij van de Taliban die kunnen het namelijk ook niet hebben als vrouwen mannen gaan tegen spreken?

Met tegenspreken heb ik totaal geen moeite. En nee, ik ben niet van de taliban :blij:

Jouw posts gaan regelmatig verder dan tegenspreken. Soms humoristisch, maar vaak beledigend.

Sarcasm only gets you that far...

Goodnight
03-09-04, 13:27
Geplaatst door Berry_White_2
Redenen om te strijden veranderen gedurende de tijd. De redenen waarom ze nu afsplitsing tegenhouden zijn andere dan x aantal jaar geleden. Jouw rekensommetje is niet echt relevant meer dan...

Dank OBL even om voor het geven van een rede (excuus) aan de democratische wereldleiders om, zoals jij het zegt, te kunnen moorden en vertrappen...

de intentie om een moslimstaat bestaat al langer dan dat OBL op het toneel verscheen.De strijd in Tsjetenie wordt al deccenia lang gestreden en precies omdiezelfde reden.

Dus ze hadden een excuus nodig om te kunnen moorden en vertrappen.dank je wel dat we weer weten hoe we er aan toe zijn met de 'democratie'

Berry_White_2
03-09-04, 13:36
Geplaatst door Goodnight
de intentie om een moslimstaat bestaat al langer dan dat OBL op het toneel verscheen.De strijd in Tsjetenie wordt al deccenia lang gestreden en precies omdiezelfde reden.



Als de strijd al 100 jaar duurt dan zal de rede voor de tsetjenen wel hetzelfde zijn, maar de rede voor Rusland om dat tegen te houden is wel veranderd.

Was het vroeger misschien, communisme, olie of volledig tegenhouden van alle "provincies"?

Nu is het in elk geval het tegenhouden van het ontstaan van een (nieuwe) islamitische schurkenstaatje met traningskampen voor terorristen.




Dus ze hadden een excuus nodig om te kunnen moorden en vertrappen.dank je wel dat we weer weten hoe we er aan toe zijn met de 'democratie'


Ze hebben in elk geval het laatste zetje van OBL gekregen...

Stopnaald
03-09-04, 13:41
Na alle voorgaande reacties gelezen te hebben, kan ik het niet laten om ook mijn portie sarcasme hierop los te laten:

De britten waren lang niet mals in India. De blanken hadden ook een behoorlijk beruchte reputatie in Zuid Afrika. Toch hebben zowel Ghandi als Mandela succesvol hun politiek doel behaald ZONDER GEWELD!!!!

Deze tjet. zouden een moslimstaat willen oprichten. WIE willen die moslimstaat eigenlijk? Dat handjevol terroristen wel, dat is me duidelijk. Maar al die andere inwoners? Wat vinden die ervan?

Deze figuren (daders in Tjet.) zijn geen mensen. Het zijn een stel laffe, achter kinderlevens verschuilende ..... (vul zelf maar in....)

Datzelfde geldt ook voor OBL & kornuiten, die hufters op Ambon, Bali etc. (zeker ook "vrijheidsstrijders"?), die lafbekken in Sudan (dat is zeker iets heel anders?) en ga zo maar door.

Nee, met die idioot van een Bush ben ik het nooit eens geweest.
Nee, ik vind de Israëlische politiek ook niet te verdedigen (doe ik dus ook niet).

Maar ik vind het wel heel erg opvallend dat er steeds meer conflicten (wereldwijd) onstaan (zijn) door partijen die toch steeds weer de islam als rechtsgrond aanvoeren.

Wat mij in dit verhaal nog het meeste ergert is de vergoeilijking van de hier aanwezige moslims. Alsof het doel de middelen heiligt en het ene kwaad met het andere kwaad mag worden bestreden.

Nee, ik heb geen begrip voor deze tjet. en eerlijk gezegd, ook niet voor Goodnight en co, die zo op hun eigen manier de verdere polarisering helpen.

Ik heb daarentegen een diep respect voor de Franse moslims die en blok tegen de gijzeling in Irak protesteren en zelfs de moslima's hun hoofddoek demonstratief afleggen omdat zij zich allereerst francaise voelen en dan pas moslima! Dat is hartverwarmend en geeft deze burger weer wat moed!

Ik hoop dat het nu gauw afgelopen is met die arabische wahabitische kul-islam-interpretatie die ik hier maar al te vaak tegenkom.

Tot slot: wie van de hier aanwezige moslims is zó betrokken bij het palestijnse volk dat ie ZELF iets gedaan/opgeofferd heeft? Hou er eens een keer over op om alles op conto van het slechte westen te schuiven!

Steek eens een hand in eigen boezem!

Goodnight
03-09-04, 13:57
Geplaatst door Stopnaald
Nee, ik heb geen begrip voor deze tjet. en eerlijk gezegd, ook niet voor Goodnight en co, die zo op hun eigen manier de verdere polarisering helpen.



ik heb geloof ik nergens om begrip gevraagd.
Noch heb ik ergens vergoeilijkend gereageerd op de gijzelingen.
verder heb ik geen co, dus je kan het houden bij Goodnight maar dat terzijde.

de polarisering wordt in stand gehouden door mensen die blind zijn voor wat er gaande is in Tsjetenie en nu lopen te krijsen omdat de is ge-escaleerd.

Verder heel mooi dat er mensen waren die in het verleden conflicten op een vreedzame manier hebben opgelost.
Denk alleen dat als men ook zo had gereageerd tijdens de WO2 je in een hele andere wereldje had geleefd.Dat er zelfs geen Ghandi was geweest.Volgens mij gingen de verzetstrijders de duitsers niet met bloemen en al te lijf.
Ik vind en je kan dat polarisering vinden ( geef het beestje maar een naam) dat er een oplossing MOET komen voor het probleem in Tsetjenie, dat die mensen ook geholpen moeten worden.
Kijk Stopnaald, als je tegen onrecht bent dan moet je daar wel consequent in zijn!

taouanza
03-09-04, 13:59
Geplaatst door Stopnaald
Na alle voorgaande reacties gelezen te hebben, kan ik het niet laten om ook mijn portie sarcasme hierop los te laten:

De britten waren lang niet mals in India. De blanken hadden ook een behoorlijk beruchte reputatie in Zuid Afrika. Toch hebben zowel Ghandi als Mandela succesvol hun politiek doel behaald ZONDER GEWELD!!!!

Deze tjet. zouden een moslimstaat willen oprichten. WIE willen die moslimstaat eigenlijk? Dat handjevol terroristen wel, dat is me duidelijk. Maar al die andere inwoners? Wat vinden die ervan?

Deze figuren (daders in Tjet.) zijn geen mensen. Het zijn een stel laffe, achter kinderlevens verschuilende ..... (vul zelf maar in....)

Datzelfde geldt ook voor OBL & kornuiten, die hufters op Ambon, Bali etc. (zeker ook "vrijheidsstrijders"?), die lafbekken in Sudan (dat is zeker iets heel anders?) en ga zo maar door.

Nee, met die idioot van een Bush ben ik het nooit eens geweest.
Nee, ik vind de Israëlische politiek ook niet te verdedigen (doe ik dus ook niet).

Maar ik vind het wel heel erg opvallend dat er steeds meer conflicten (wereldwijd) onstaan (zijn) door partijen die toch steeds weer de islam als rechtsgrond aanvoeren.

Wat mij in dit verhaal nog het meeste ergert is de vergoeilijking van de hier aanwezige moslims. Alsof het doel de middelen heiligt en het ene kwaad met het andere kwaad mag worden bestreden.

Nee, ik heb geen begrip voor deze tjet. en eerlijk gezegd, ook niet voor Goodnight en co, die zo op hun eigen manier de verdere polarisering helpen.

Ik heb daarentegen een diep respect voor de Franse moslims die en blok tegen de gijzeling in Irak protesteren en zelfs de moslima's hun hoofddoek demonstratief afleggen omdat zij zich allereerst francaise voelen en dan pas moslima! Dat is hartverwarmend en geeft deze burger weer wat moed!

Ik hoop dat het nu gauw afgelopen is met die arabische wahabitische kul-islam-interpretatie die ik hier maar al te vaak tegenkom.

Tot slot: wie van de hier aanwezige moslims is zó betrokken bij het palestijnse volk dat ie ZELF iets gedaan/opgeofferd heeft? Hou er eens een keer over op om alles op conto van het slechte westen te schuiven!

Steek eens een hand in eigen boezem!

Heb je op een naald gezeten?

akram
03-09-04, 14:05
Geplaatst door Stopnaald
Na alle voorgaande reacties gelezen te hebben, kan ik het niet laten om ook mijn portie sarcasme hierop los te laten:

De britten waren lang niet mals in India. De blanken hadden ook een behoorlijk beruchte reputatie in Zuid Afrika. Toch hebben zowel Ghandi als Mandela succesvol hun politiek doel behaald ZONDER GEWELD!!!!

Deze tjet. zouden een moslimstaat willen oprichten. WIE willen die moslimstaat eigenlijk? Dat handjevol terroristen wel, dat is me duidelijk. Maar al die andere inwoners? Wat vinden die ervan?

Deze figuren (daders in Tjet.) zijn geen mensen. Het zijn een stel laffe, achter kinderlevens verschuilende ..... (vul zelf maar in....)

Datzelfde geldt ook voor OBL & kornuiten, die hufters op Ambon, Bali etc. (zeker ook "vrijheidsstrijders"?), die lafbekken in Sudan (dat is zeker iets heel anders?) en ga zo maar door.

Nee, met die idioot van een Bush ben ik het nooit eens geweest.
Nee, ik vind de Israëlische politiek ook niet te verdedigen (doe ik dus ook niet).

Maar ik vind het wel heel erg opvallend dat er steeds meer conflicten (wereldwijd) onstaan (zijn) door partijen die toch steeds weer de islam als rechtsgrond aanvoeren.

Wat mij in dit verhaal nog het meeste ergert is de vergoeilijking van de hier aanwezige moslims. Alsof het doel de middelen heiligt en het ene kwaad met het andere kwaad mag worden bestreden.

Nee, ik heb geen begrip voor deze tjet. en eerlijk gezegd, ook niet voor Goodnight en co, die zo op hun eigen manier de verdere polarisering helpen.

Ik heb daarentegen een diep respect voor de Franse moslims die en blok tegen de gijzeling in Irak protesteren en zelfs de moslima's hun hoofddoek demonstratief afleggen omdat zij zich allereerst francaise voelen en dan pas moslima! Dat is hartverwarmend en geeft deze burger weer wat moed!

Ik hoop dat het nu gauw afgelopen is met die arabische wahabitische kul-islam-interpretatie die ik hier maar al te vaak tegenkom.

Tot slot: wie van de hier aanwezige moslims is zó betrokken bij het palestijnse volk dat ie ZELF iets gedaan/opgeofferd heeft? Hou er eens een keer over op om alles op conto van het slechte westen te schuiven!

Steek eens een hand in eigen boezem!

en jij moet ophouden met alles op conto van de islam te schuiven
discussie gesloten

DEMOcraat
03-09-04, 14:11
Geplaatst door Stopnaald
Na alle voorgaande reacties gelezen te hebben, kan ik het niet laten om ook mijn portie sarcasme hierop los te laten:

De britten waren lang niet mals in India. De blanken hadden ook een behoorlijk beruchte reputatie in Zuid Afrika. Toch hebben zowel Ghandi als Mandela succesvol hun politiek doel behaald ZONDER GEWELD!!!!

Deze tjet. zouden een moslimstaat willen oprichten. WIE willen die moslimstaat eigenlijk? Dat handjevol terroristen wel, dat is me duidelijk. Maar al die andere inwoners? Wat vinden die ervan?

Deze figuren (daders in Tjet.) zijn geen mensen. Het zijn een stel laffe, achter kinderlevens verschuilende ..... (vul zelf maar in....)

Datzelfde geldt ook voor OBL & kornuiten, die hufters op Ambon, Bali etc. (zeker ook "vrijheidsstrijders"?), die lafbekken in Sudan (dat is zeker iets heel anders?) en ga zo maar door.

Nee, met die idioot van een Bush ben ik het nooit eens geweest.
Nee, ik vind de Israëlische politiek ook niet te verdedigen (doe ik dus ook niet).

Maar ik vind het wel heel erg opvallend dat er steeds meer conflicten (wereldwijd) onstaan (zijn) door partijen die toch steeds weer de islam als rechtsgrond aanvoeren.

Wat mij in dit verhaal nog het meeste ergert is de vergoeilijking van de hier aanwezige moslims. Alsof het doel de middelen heiligt en het ene kwaad met het andere kwaad mag worden bestreden.

Nee, ik heb geen begrip voor deze tjet. en eerlijk gezegd, ook niet voor Goodnight en co, die zo op hun eigen manier de verdere polarisering helpen.

Ik heb daarentegen een diep respect voor de Franse moslims die en blok tegen de gijzeling in Irak protesteren en zelfs de moslima's hun hoofddoek demonstratief afleggen omdat zij zich allereerst francaise voelen en dan pas moslima! Dat is hartverwarmend en geeft deze burger weer wat moed!

Ik hoop dat het nu gauw afgelopen is met die arabische wahabitische kul-islam-interpretatie die ik hier maar al te vaak tegenkom.

Tot slot: wie van de hier aanwezige moslims is zó betrokken bij het palestijnse volk dat ie ZELF iets gedaan/opgeofferd heeft? Hou er eens een keer over op om alles op conto van het slechte westen te schuiven!

Steek eens een hand in eigen boezem!


juist ja steek eens een hand in eigen boezem.
wat jij zegt over terrorisme is waar alleen vergeet je dat er ook een andere vorm is van terrorisme nl staatsterrorisme en die is gevaarlijker dan de gewoone terrorisme want die is niet te stoppen en wordt legaal gepleegt.

is het jou niet opgevallen dat er tienduizenden onschuldige burgers zijn vermoord in tsjetsjenie of zijn dat soms ook terroristen.

osb is mogelijk gemaakt door america,hamas is dankzij de hulp van israel opgericht als tegengewicht voor plo.

jou stelling in verband met een islamitische staat kun je beter toepassen op dictatuuren die nu de macht hebben in die islamitische landen.

ik heb opgemerkt dat je soudan als een terroristische land bestempeld hoe komt het dat je rusland niet als een terroristische land ziet.

opmerkerr
03-09-04, 14:57
Geplaatst door DEMOcraat
is het jou niet opgevallen dat er tienduizenden onschuldige burgers zijn vermoord in tsjetsjenie of zijn dat soms ook terroristen.




Is het je niet opgevallen dat er tienduizenden Afrikanen vermoord worden in Darfour? Ik ben benieuwd wanneer de eerste school in Khartoum gegeijzeld wordt.

DEMOcraat
03-09-04, 15:21
Geplaatst door opmerkerr
Is het je niet opgevallen dat er tienduizenden Afrikanen vermoord worden in Darfour? Ik ben benieuwd wanneer de eerste school in Khartoum gegeijzeld wordt.

er vallen jaarlijks honderduizenden doden door armoede in africa...

Goodnight
03-09-04, 15:43
Geplaatst door opmerkerr
Is het je niet opgevallen dat er tienduizenden Afrikanen vermoord worden in Darfour? Ik ben benieuwd wanneer de eerste school in Khartoum gegeijzeld wordt.

ook dat is onrecht van het eerste uur en de rest van de zogenaamde beschaafde ontwikkelde wereld moet zich diep en diep schamen dat ze niet eerder ingrijpen maar pas op het moment dat er vele duizenden doden zijn gevallen.

Bah!

Max Stirner
03-09-04, 15:49
Geplaatst door Goodnight
ook dat is onrecht van het eerste uur en de rest van de zogenaamde beschaafde ontwikkelde wereld moet zich diep en diep schamen dat ze niet eerder ingrijpen maar pas op het moment dat er vele duizenden doden zijn gevallen.

Bah!


Bedoel je militair ingrijpen?

taouanza
03-09-04, 17:11
Geplaatst door Max Stirner
Bedoel je militair ingrijpen?

Nee gewoon afschuw uitspreken en dan weer doorgaan alsof er niks is gebeurd. Works every time.:duim:

Goodnight
03-09-04, 19:16
Geplaatst door Max Stirner
Bedoel je militair ingrijpen?

is dat het enige ingrijpen waar je op kan komen=
Volgens Stopnaald is geweld niet perse nodig als je iets wil bewerkstelligen.

De oorzaak van een probleem nagaan zou al voor veel duidelijkheid kunnen zorgen.

Maar goed we hebben het nu over Tsjetsenie en de tijdbom die wereldleiders cre-eren.

Goodnight
03-09-04, 19:17
Geplaatst door taouanza
Nee gewoon afschuw uitspreken en dan weer doorgaan alsof er niks is gebeurd. Works every time.:duim:

euhm dat is ook een mogelijkheid....volgens mij de meest beproefde....

delirious
03-09-04, 19:33
Geplaatst door Berry_White_2
:maf3:




Ik geef toe dat ik niet de ins and outs weet, wat ik weet is globaal. Ze zijn vrijheidsstrijders die een eigen moslimstaat willen oprichten. Dan lijkt mij de link tussen strijden voor Allah snel gelegd toch?

Ik denk trouwens dat het niet voor niks is dat moslimsleiders, diverse moskeeen en andere (moslim)leiders expliciet hierover hun mening over uitspreken denk je niet?



Geen idee of deze mensen niet-moslim zijn. Dat het islamitische daders zijn speelt voor mij een grotere rol.



Ik begrijp dat onderdrukte mensen/volken acties uitvoeren (zoals ik al aangetipt heb in mijn eerste post), maar deze actie(s) zijn onbegrijpelijk en puur gericht op het ontwrichten van samenlevingen




Bij jou zitten een paar enorme schroefjes los.
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor deze kinderen en ouders. Maar om nu hier op dit forum te gaan schreeuwen ....moslims/ Islam? Dat gaat te ver. Dit zijn (z.g.)vrijheidsstrijders die toevalig moslim zijn. Ik keur hun daden absoluut af, begrijp me niet verkeerd. Ik erger me alleen groen en geel aan mensen zo als JIJ, die zich alleen maar bezig houden met verbanden zoeken. Ongeacht dit drama geloof ik niet in jou medelijden met deze slachtoffers, maar eerder jou haat jegens moslims.

:boos:

sjo
03-09-04, 20:16
Geplaatst door akram
en jij moet ophouden met alles op conto van de islam te schuiven
discussie gesloten

Dat doet hij niet, maar die zogenaamde verzetsstrijders zelf......

Het wordt hoog tijd dat Islamitische leiders zich am block distantieeren van deze gekte, en stoppen met hun dubbele agenda's.

gr.
sjo

sjo
03-09-04, 20:18
Geplaatst door sjo
Dat doet hij niet, maar die zogenaamde verzetsstrijders zelf......

Het wordt hoog tijd dat Islamitische leiders zich am block distantieeren van deze gekte, en stoppen met hun dubbele agenda's.

In elke moskee dient dit elke vrijdag ondubbelzinnig veroordeelt te worden, zonder salto-mortale naar het onderwerp "begrip".

gr.
sjo

Berry_White_2
06-09-04, 22:52
Geplaatst door delirious
Bij jou zitten een paar enorme schroefjes los.
Het is natuurlijk verschrikkelijk voor deze kinderen en ouders. Maar om nu hier op dit forum te gaan schreeuwen ....moslims/ Islam? Dat gaat te ver. Dit zijn (z.g.)vrijheidsstrijders die toevalig moslim zijn. Ik keur hun daden absoluut af, begrijp me niet verkeerd. Ik erger me alleen groen en geel aan mensen zo als JIJ, die zich alleen maar bezig houden met verbanden zoeken. Ongeacht dit drama geloof ik niet in jou medelijden met deze slachtoffers, maar eerder jou haat jegens moslims.

:boos:

Edit. Na het lezen van enkel posts pas ik mijn tekst richting jou aan.

Overigens bevalt jouw beschuldiging van haat mij niet. Haat vind ik een sterk woord wat je niet liohtelijk moet gebruiken.