PDA

Bekijk Volledige Versie : Ben niet gauw van m'n stuk gebracht, maar



Waterval
03-09-04, 15:38
.. die gijzeling in Rusland bezorgt me dus echt kouwe rillingen.

Goodnight
03-09-04, 15:41
Geplaatst door Waterval
.. die gijzeling in Rusland bezorgt me dus echt kouwe rillingen.

je bent niet de enige.Ik word er moedeloos en sad van :huil:

taouanza
03-09-04, 15:54
Dat hebben de moeders van de jaarlijks duizenden ontvoerde jongens ook al.

Jar
03-09-04, 17:43
Vreselijk, al die angstige kinderen.

Al3arbi
03-09-04, 17:45
Geplaatst door Waterval
.. die gijzeling in Rusland bezorgt me dus echt kouwe rillingen.

Woord, wist niet wa`k zag....

..zapper
03-09-04, 17:47
Ik heb de tv uit moeten zetten, zo slecht kon ik er tegen. Tis bij de beesten af, die gasten staan niet eens op de ladder van moeder natuur, dus laten ze het gat waar ze zich in bevinden please even volstorten met sneldrogend cement ofzo.

~Panthera~
03-09-04, 17:48
De Russen hadden de deelrepubliek Tsjetsjenië moeten laten afscheiden.
Dan had je deze ellende niet gehad.

Je kunt niet iets aan je binden wat jou niet moet. :moe:

En zeker niet met geweld.
Dat werkt alleen averechts.

ZbaqZbaq
03-09-04, 17:48
barbarij roept barbarij op

..zapper
03-09-04, 17:51
JA EN LATEN WE DAT AFREAGEREN OP DE KINDEREN VAN DE WERELD ZZ NAARLING.

ZbaqZbaq
03-09-04, 17:53
CAPS LOCK probleempje, pik ?

..zapper
03-09-04, 18:05
Geplaatst door ZbaqZbaq
CAPS LOCK probleempje, pik ?
Nee knul, ik houd rekening met het vele zand dat in je ogen zit.

ZbaqZbaq
03-09-04, 18:09
leg eens uit...welk van de 2 is geen barbarij ?

Jar
03-09-04, 18:22
Stick to what you know.[-Al3-]

..zapper
03-09-04, 18:28
Als jij het niet eens bent met je baas schiet jij dan zijn kinderen neer ZZ?

Al3arbi
03-09-04, 18:29
Geplaatst door zapper
Als jij het niet eens bent met je baas schiet jij dan zijn kinderen neer ZZ?


Je wil dus zeggen dat de Tsjetsjeense rebellen olv Poetin staan?

Japio
03-09-04, 18:30
Geplaatst door ZbaqZbaq
CAPS LOCK probleempje, pik ?

Jij wel volgens mij; zak tabak.

..zapper
03-09-04, 18:32
Geplaatst door Al3arbi
Je wil dus zeggen dat de Tsjetsjeense rebellen olv Poetin staan?
Ze willen graag onafhankelijkheid van Poetin, tot die onafhankelijkheid volledig is gerealiseerd zie ik de bevolking onder Poetin, rebellen denken dat ze nergens onder horen en hun gang maar kunnen gaan en dat is mi fout. Je kunt ook rebelleren zonder de kinderen van ons allen met opzet te schaden.

Arvid
03-09-04, 18:34
Tjetsjenie is een grote rotzooi, met of zonder Rusland.
Als de Russen daar weggaan krijg je daar waarschijnlijk een of ander Taliban regime.

Wees maar blij dat je hier woont.

..zapper
03-09-04, 18:34
Ik meen serieus, ik vind dit zo'n laffe laaghartige daad dat alle daders van mij standrechtelijk geexecuteerd mogen worden, ondanks mijn sig en mijn normale toestand bij het belichten van problematiek, ik ben woest vandaag.

Dutchguy
03-09-04, 20:28
Geplaatst door zapper
Ik meen serieus, ik vind dit zo'n laffe laaghartige daad dat alle daders van mij standrechtelijk geexecuteerd mogen worden, ondanks mijn sig en mijn normale toestand bij het belichten van problematiek, ik ben woest vandaag.

Ik heb hetzelfde, een mix van woede en verdriet. Niet normaal meer wat hier gebeurd is. Dat het kinderen betreft maakt het des te schrijnender.

Ik hoorde een telefonisch interview met een arts die werkt in een ziekenhuis waar de gegijzelden ondergebracht worden en waar ook enkele van de gijzelnemers gewond naar toegebracht zijn. Ik kan me het dilemma goed voorstellen van zo'n arts, je bent verplicht om mensen te helpen maar toch...

Jar
03-09-04, 22:18
Dat er zelfs op vluchtende kinderen geschoten werd, echt verschrikkelijk.

ZbaqZbaq
03-09-04, 23:42
Geplaatst door zapper
Ik meen serieus, ik vind dit zo'n laffe laaghartige daad dat alle daders van mij standrechtelijk geexecuteerd mogen worden, ondanks mijn sig en mijn normale toestand bij het belichten van problematiek, ik ben woest vandaag.


helemaal mee eens....

realiseer je dan dat we het motto "gelijke monniken gelijke kappen" moeten hanteren, en dus naast deze bandieten ook een significant deel van de rusische troepen in Tjetsjenië de kogel gaan geven.

paas jij de munitie door...ik haal de trekker wel over

Ravian
03-09-04, 23:48
Geplaatst door ZbaqZbaq
helemaal mee eens....

realiseer je dan dat we het motto "gelijke monniken gelijke kappen" moeten hanteren, en dus naast deze bandieten ook een significant deel van de rusische troepen in Tjetsjenië de kogel gaan geven.

paas jij de munitie door...ik haal de trekker wel over

Dat is nou net wat die Tsjetsjenen hadden moeten doen: Russische troepen aanvallen.

In plaats daarvan pakken die laffe honden een school vol kinderen.

ZbaqZbaq
03-09-04, 23:56
Geplaatst door Ravian
Dat is nou net wat die Tsjetsjenen hadden moeten doen: Russische troepen aanvallen.

In plaats daarvan pakken die laffe honden een school vol kinderen.

zoals ik al zei...

barbarij roept barbarij op....oftewel.....laffe honden roepen laffen honden op zich af.

Ravian
03-09-04, 23:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
zoals ik al zei...

barbarij roept barbarij op....oftewel.....laffe honden roepen laffen honden op zich af.

A ha. Dus die kinderen in die school zie jij als laffe honden?

ZbaqZbaq
03-09-04, 23:59
Geplaatst door Ravian
A ha. Dus die kinderen in die school zie jij als laffe honden?

ik kan je morbide humor niet waarderen

Ravian
04-09-04, 00:08
Geplaatst door ZbaqZbaq
ik kan je morbide humor niet waarderen

Tis totaal geen humor.
Jij zegt dat laffe honden laffe honden op zich afroepen.
Het zijn de kinderen die hier slachtoffer zijn geworden van laffe honden, en dat is buitenproportioneel afschuwelijk.
Het zal je niet zijn ontgaan dat die laffe honden zelfs kinderen hebben gebruikt als schild om zich te redden tijdens de shoot-outs. Hoe laag kun je gaan.

vrijheid
04-09-04, 00:11
Geplaatst door Ravian
Dat is nou net wat die Tsjetsjenen hadden moeten doen: Russische troepen aanvallen.

In plaats daarvan pakken die laffe honden een school vol kinderen.

De Tsjetsjenen zijn geen partij voor de Russen. wat dat betreft lijken ze op de Palestijnen tov de Israeliers.

Blijft er, in hun optiek, weinig anders over dan het opblazen van vliegtuigen en het vermoorden van kinderen.

Poetin zit met een groot dilemma: als hij probeert ze er onder te krijgen, zullen er tot in lengte van dagen aanslagen plaatsvinden. Als hij ze onafhankelijk geeft, ontstaat er een nw. Taliban staat. Bovendien is dat in Rusland politiek niet haalbaar.

Ravian
04-09-04, 00:17
Geplaatst door vrijheid
Als hij ze onafhankelijk geeft, ontstaat er een nw. Taliban staat.

Dan richten ze toch hun Taliban-staat op?
Wat kan dat de Russen inmiddels schelen, wat die Tsjetsjenen uithalen of voor knotsgekke achterlijke staat willen oprichten?
Het probleem is alleen dat na oprichting van de Taliban-staat, de Russen niet van ze af zijn. Dat soort achterlijke fanaten hebben immers altijd een vijand nodig.

Hollander53
04-09-04, 00:46
Geplaatst door ZbaqZbaq
zoals ik al zei...

barbarij roept barbarij op....oftewel.....laffe honden roepen laffen honden op zich af.

Dan blijven we natuurlijk met de vraag zitten wie er begonnen is, en dat zijn de Tsjetjeense barbaren. Dat zijn de uiteindelijke laffe honden, en ik denk dat zij het auteursrecht op lafheid hebben. De uiteindelijke dupe zijn de goedwillende mensen, die de het slachtoffer worden van de verschrikkelijke vergelding door het toedoen van beide partijen, ongeacht wie er begonnen is! :terrorist

Hollander53
04-09-04, 00:48
Geplaatst door Ravian
Dan richten ze toch hun Taliban-staat op?
Wat kan dat de Russen inmiddels schelen, wat die Tsjetsjenen uithalen of voor knotsgekke achterlijke staat willen oprichten?
Het probleem is alleen dat na oprichting van de Taliban-staat, de Russen niet van ze af zijn. Dat soort achterlijke fanaten hebben immers altijd een vijand nodig.

Het zullen je buren maar zijn die Taliban :boogie:

850
04-09-04, 01:40
Geplaatst door zapper
Ik meen serieus, ik vind dit zo'n laffe laaghartige daad dat alle daders van mij standrechtelijk geexecuteerd mogen worden, ondanks mijn sig en mijn normale toestand bij het belichten van problematiek, ik ben woest vandaag.

En dan te bedenken dat tientallen van die moordenaars nu vrij rondlopen......
School plat, kinderen dood en de moordenaars zijn m gesmeerd......

..zapper
04-09-04, 07:02
@ZZ van welke planeet hebben ze jou in hemelsnaam afgestampt?
Dat er kind slachtoffers vallen bij gevechtshandelingen is zwaar klote en mi zelfs vermijdelijk, maar dat er kind slachtoffers vallen op zo'n opzettelijk wijze is niet in woorden uit te drukken, jouw vergelijking raakt daarom kant nog wal, veeg dat zand nu eens uit je ogen, je kunt het!

Rabi'ah.
04-09-04, 09:38
Geplaatst door Hollander53
Dan blijven we natuurlijk met de vraag zitten wie er begonnen is, en dat zijn de Tsjetjeense barbaren. Dat zijn de uiteindelijke laffe honden, en ik denk dat zij het auteursrecht op lafheid hebben.

Oja?

Zijn de Tsjetsjenen begonnen met het bezetten van Russisch land, is er een Tsetsjeens leger dat Russische dorpen binnentrekt en schiet op alles wat beweegt? :mad:

Nou?

Joesoef
04-09-04, 09:47
Geplaatst door Hollander53
Dan blijven we natuurlijk met de vraag zitten wie er begonnen is, en dat zijn de Tsjetjeense barbaren. Dat zijn de uiteindelijke laffe honden, en ik denk dat zij het auteursrecht op lafheid hebben. De uiteindelijke dupe zijn de goedwillende mensen, die de het slachtoffer worden van de verschrikkelijke vergelding door het toedoen van beide partijen, ongeacht wie er begonnen is! :terrorist

Wel eens rapportage's gezien van hoe het is in Tsjetjenië? Het is een kwadraat van Israel aangezien er geen controle is door de rest van de wereld op de genocide die er plaats vind. Het is barbarij wat er heeft plaatsgevonden in die school, maar wat het Russische leger daar doet is zelfs erger dan wat er in die school plaats vond. Het is niet goed te praten die gijzeling, maar sluit niet de ogen voor wat er nog meer plaats vind.

freya
04-09-04, 09:56
Geplaatst door Ravian

Wat kan dat de Russen inmiddels schelen, wat die Tsjetsjenen uithalen of voor knotsgekke achterlijke staat willen oprichten?


Yeah right!

En de controle over de oliepijleidingen uit handen geven zeker :knife_hea

Rabi'ah.
04-09-04, 10:04
Geplaatst door freya
Yeah right!

En de controle over de oliepijleidingen uit handen geven zeker :knife_hea

O, dus er zit olie?

Ach..........als ik het niet dacht. :moe:

Ravian
04-09-04, 10:09
Geplaatst door freya
Yeah right!

En de controle over de oliepijleidingen uit handen geven zeker :knife_hea
Ze zouden wel gek zijn. Tsjetsjenie is een oord dat dondert van de interne religieuze conflicten en elkaar bestrijdende partijen. Met een geschiedenis van talloze martelingen, ontvoeringen, onthoofdingen, terreuraanslagen, massamoorden. En geen enkele leider in Tsjetsjenie lukt het om een onafhankelijke staat te leiden danwel de interne chaos te controleren, en fatsoenlijke onderhandelaars zijn er ook niet.
Zo'n helle-oord wil je echt niet op eigen houtje laten opereren in je achtertuin.

Rabi'ah.
04-09-04, 10:13
Jahaa, maar er zit olie, Nobelien. :rolleyes:

Ravian
04-09-04, 10:22
Geplaatst door Rabi'ah.
Jahaa, maar er zit olie, Nobelien. :rolleyes:
Uh huh. Er zit geen olie: wel een pijplijn, Rabiaatje.
Die pijpleidingen en olievoorraden zijn een speelbal van Turkse en Russische maffia, Tsjetsjeense islamitische strijdmachten (die tappen olie af om hun wapens te kopen), Georgie zit erop te azen, en verder probeert iedereen daar zijn grijpstuivers erop te leggen. Straks worden de pijpleidingen omgelegd (hoe sneller hoe beter) maar Iran is geen optie meer want die ontwikkelt kernwapens. Handige dictators, ongrijpbare guerrillastrijders en fanatieke fundamentalisten beheren nu de aanvoerroutes. Welkom in het wespennest van het Wilde Oosten.

Rabi'ah.
04-09-04, 10:32
Nobelien, wat bedoelde je met je opmerking over het "Wilde Oosten" ? :strik:

Kun je het me misschien uitleggen, want ik begrijp het niet. :(






By the way, ik heb jou geen toestemming gegeven om verkleinwoordjes voor me te gebruiken, dus doe dat dan ook niet, a.u.b. :fpuh:




Dááááááááááááág! :zwaai:




Groetjes,

Rabiah.

Ravian
04-09-04, 11:04
Geplaatst door Rabi'ah.
[B]Nobelien, wat bedoelde je met je opmerking over het "Wilde Oosten" ?

De heksenketel rondom olie.


By the way, ik heb jou geen toestemming gegeven om verkleinwoordjes voor me te gebruiken, dus doe dat dan ook niet, a.u.b.

Pech, Rabiaatje. Ik gaf nooit toestemming voor Nobelien(tje), en ik heb geen koran nodig om in op te zoeken of het ergens toe leidt om je om zoiets onbenulligs druk te maken.

Dááááááááááááág! :zwaai:

TonH
04-09-04, 11:45
Geplaatst door Ravian
Uh huh. Er zit geen olie: wel een pijplijn, Rabiaatje.
Die pijpleidingen en olievoorraden zijn een speelbal van Turkse en Russische maffia, Tsjetsjeense islamitische strijdmachten (die tappen olie af om hun wapens te kopen), Georgie zit erop te azen, en verder probeert iedereen daar zijn grijpstuivers erop te leggen. Straks worden de pijpleidingen omgelegd (hoe sneller hoe beter) maar Iran is geen optie meer want die ontwikkelt kernwapens. Handige dictators, ongrijpbare guerrillastrijders en fanatieke fundamentalisten beheren nu de aanvoerroutes. Welkom in het wespennest van het Wilde Oosten.

Sterke beschrijving in 4 zinnen



En aan iedereen:

Alle partijen in dat conflict zijn schoften. Als we het daar nu eens over eens zijn dan staat het weer 0-0 en kunnen we eindelijk treuren over die honderden kinderen die nu dood zijn.

Want alles opgeteld en afgetrokken blijft dát de uitkomst. Een uitkomst die door NIETS maar dan ook door helemaal niets gerechtvaardigd kan worden...

En als iemand op deze site nog enig fatsoen in zijn/haar donder over heeft dan stopt deze discussie nu in een gepast zwijgen en maken we ons zometeen maar weer lekker druk over andere zaken.

Hollander53
04-09-04, 12:33
Geplaatst door Rabi'ah.
Oja?

Zijn de Tsjetsjenen begonnen met het bezetten van Russisch land, is er een Tsetsjeens leger dat Russische dorpen binnentrekt en schiet op alles wat beweegt? :mad:

Nou? Naar mijn weten is Tsjetsjenie altijd of eeuwenlang overheerst door vreemde mogendheden. Dat doet natuurlijk niets af aan de wens om vrijheid van het Tsjetsjeense volk. Ik vind dat die wens gerespecteerd moet worden. Iedere roep om vrijheid moet gerespecteerd worden. Natuurlijk verdient het Tsjetsjeens volk haar vrijheid. Het Tsjetsjeense volk gaat enorm gebukt onder die terreur. De Tsjetsjenen weten als geen ander dat de vergelding van de Russen verschrikkelijk zal zijn. De uiteindelijke schuldige is de mensheid zelf, met haar strooptochten naar macht en geld. :romance:

Dutchguy
04-09-04, 12:34
Geplaatst door TonH
Sterke beschrijving in 4 zinnen



En aan iedereen:

Alle partijen in dat conflict zijn schoften. Als we het daar nu eens over eens zijn dan staat het weer 0-0 en kunnen we eindelijk treuren over die honderden kinderen die nu dood zijn.

Want alles opgeteld en afgetrokken blijft dát de uitkomst. Een uitkomst die door NIETS maar dan ook door helemaal niets gerechtvaardigd kan worden...

En als iemand op deze site nog enig fatsoen in zijn/haar donder over heeft dan stopt deze discussie nu in een gepast zwijgen en maken we ons zometeen maar weer lekker druk over andere zaken.

Sluit ik me graag bij aan.

sylvester
04-09-04, 12:36
Waarom zwijgen?????

Dit moet juist besproken worden.
Iedereen in de binnenlandse en buitenlandse politiek stopt dit soort dingen in de doofpot.

Hierover moeten we niet zwijgen het is toch te verschrikkelijk voor woorden?????
Een kind vermoorden is al teveel laat staan zoveel!!!

Inderdaad zowel Rusland als dat onherbergzaam stuk land waar al die mafkezen vandaan komen zijn fout.

Want waar draait die jarenlange ruzie weer om????

Ja juist macht, geld en religie!
En waar zitten wij ons druk over te maken?
Juist of een kind wel met of zonder hoofddoek moet verschijnen op school.

Ik snap er helemaal niks meer van...... :confused:

DEMOcraat
04-09-04, 12:39
Geplaatst door Arvid
Tjetsjenie is een grote rotzooi, met of zonder Rusland.
Als de Russen daar weggaan krijg je daar waarschijnlijk een of ander Taliban regime.

Wees maar blij dat je hier woont.
na alles wat ze in de tientallen jaren hebben meegemaakt is de kans zeer groot.

Hollander53
04-09-04, 12:39
Geplaatst door Joesoef
Wel eens rapportage's gezien van hoe het is in Tsjetjenië? Het is een kwadraat van Israel aangezien er geen controle is door de rest van de wereld op de genocide die er plaats vind. Het is barbarij wat er heeft plaatsgevonden in die school, maar wat het Russische leger daar doet is zelfs erger dan wat er in die school plaats vond. Het is niet goed te praten die gijzeling, maar sluit niet de ogen voor wat er nog meer plaats vind.

Beste Joesoef. Ik heb volkomen begrip voor hetgeen je opschrijft. Echter: vergeet niet dat de vrijheidbeweging in Tsjetsjenie is afgeschilderd als een terreurbeweging, en daarom door alle westerse en niet islamitische landen wordt genegeerd. Er zal nooit naar geluisterd worden, en altijd bestreden worden. Na deze daad denk ik dat er nooit een vrij Tsjetsjenie zal komen en dat de moordpartijen nog erger worden. :fuckit2:

Hollander53
04-09-04, 12:41
Geplaatst door Ravian
Ze zouden wel gek zijn. Tsjetsjenie is een oord dat dondert van de interne religieuze conflicten en elkaar bestrijdende partijen. Met een geschiedenis van talloze martelingen, ontvoeringen, onthoofdingen, terreuraanslagen, massamoorden. En geen enkele leider in Tsjetsjenie lukt het om een onafhankelijke staat te leiden danwel de interne chaos te controleren, en fatsoenlijke onderhandelaars zijn er ook niet.
Zo'n helle-oord wil je echt niet op eigen houtje laten opereren in je achtertuin.

Ik denk dat jij het begrijpt :student:

Hollander53
04-09-04, 12:48
Geplaatst door TonH
Sterke beschrijving in 4 zinnen



En aan iedereen:

Alle partijen in dat conflict zijn schoften. Als we het daar nu eens over eens zijn dan staat het weer 0-0 en kunnen we eindelijk treuren over die honderden kinderen die nu dood zijn.

Want alles opgeteld en afgetrokken blijft dát de uitkomst. Een uitkomst die door NIETS maar dan ook door helemaal niets gerechtvaardigd kan worden...

En als iemand op deze site nog enig fatsoen in zijn/haar donder over heeft dan stopt deze discussie nu in een gepast zwijgen en maken we ons zometeen maar weer lekker druk over andere zaken.
Wat heet deze discussie met fatsoen te maken? Ik heb het idee dat hier alleen meningen worden verkondigd door gewone eenvoudige mensen :fparty:

Hollander53
04-09-04, 12:48
[

bogosse
04-09-04, 14:41
Geplaatst door Rabi'ah.
Oja?

Zijn de Tsjetsjenen begonnen met het bezetten van Russisch land, is er een Tsetsjeens leger dat Russische dorpen binnentrekt en schiet op alles wat beweegt? :mad:

Nou?

Tsjetsjenie is toch al eeuwenlang Russisch grondgebied? Ik vind het maar een moeilijke discussie. Aan de ene kant heb ik sympathie met de Russen, want zij zijn bang dat hun hele land uit elkaar valt als Tsjetsjenie zelfstandig wordt. En geef Rusland eens ongelijk.

Poetin moet toch opkomen voor zijn land?

Maar ik moet toegeven, de manier waarop hij oorlog voert in Tsjetsjenie is geen juiste manier.. allebei de partijen maken zich schuldig aan terrorisme. Maar als Zuid-Holland opeens zelfstandig wil worden, zal Nederland dat toch ook niet zomaar toestaan?