PDA

Bekijk Volledige Versie : Gijzelingsdrama mondt uit in bloedbad



Marsipulami
03-09-04, 22:35
Gijzelingsdrama mondt uit in bloedbad
Zeker 150 doden na bestorming schoolgebouw in Beslan

22:24:22


BESLAN - Russische commando’s hebben vrijdag met geweld een eind gemaakt aan de gijzeling van twaalfhonderd kinderen en volwassenen op een school in Beslan in Noord-Ossetië. De bestorming liep uit op een bloedbad met meer dan 150 doden. Rond de 700 mensen, voor het merendeel kinderen, zijn opgenomen in ziekenhuizen.

In de gymzaal waar gewapende extremisten sinds woensdag naar schatting rond de 840 schoolkinderen en 360 volwassenen in gijzeling hielden, vielen de meeste doden. Een deel van het dak boven de gymzaal stortte in, volgens een Russische bomexpert doordat de gijzelnemers grote bommen, die in de basketbalringen in de zaal waren opgehangen, tot ontploffing brachten. Volgens een van de gijzelaars die het drama overleefden, blies een vrouwelijke terroriste zich bovendien in de gymzaal op. Verslaggevers van verschillende nieuwsmedia berichtten op de vloer van de verwoeste gymzaal zeker honderd lijken te hebben gezien.

Aan de rand van Beslan raakten soldaten slaags met gijzelnemers die erin waren geslaagd tijdens de chaotische bestorming uit de school te ontsnappen. Volgens het crisiscentrum dat bij de school is ingericht, waren vrijdagavond van de vermoedelijk 28 oorspronkelijke gijzelnemers er nog zeker vier voortvluchtig. Bij de bestorming en daaropvolgende vuurgevechten zouden twintig gijzelnemers zijn gedood. Tien van de omgekomen extremisten waren huurlingen van Arabische komaf, zei de regionale chef van de veiligheidsdienst FSB. De zender Kanaal 1 berichtte dat drie van de gijzelnemers werden opgepakt toen ze probeerden zich in burgerkleding uit de voeten te maken.

Russische commando’s waren tot vrijdagavond laat in gevecht met gijzelnemers die zich met een aantal gijzelaars in de kelder van de school had verschanst. Onder hen zou zich mogelijk de leider van de groep bevinden. Rond 22.00 uur plaatselijke tijd meldde het crisiscentrum bij de school dat ook rond de kelder niet meer werd gevochten. Het was niet meteen duidelijk of bij de laatste gevechten nog slachtoffers zijn gevallen.

De bestorming werd vrijdagmiddag ingezet nadat de gijzelnemers de autoriteiten toestemming hadden gegeven de lichamen van tussen de tien en twintig mensen, die eerder vrijdag door de gijzelnemers waren geëxecuteerd, uit de school te halen. Toen medisch personeel de lichamen kwam ophalen, openden de gijzelnemers het vuur en klonken explosies. Dertig vrouwen en kinderen, van wie een deel onder het bloed, sloegen daarop op de vlucht, twee hulpverleners kwamen om. Commando’s besloten op dat moment het gebouw te bestormen. Buiten de school deden zich na de bestorming chaotische taferelen voor. Een groot deel van de slachtoffers had nauwelijks kleren aan, vanwege de ondraaglijke hitte in de gymzaal. Sommige bevrijde gijzelaars vielen flauw, allemaal waren ze dorstig. De gijzelaars hadden ruim twee dagen niet gegeten en nauwelijks gedronken.

Vrijdagochtend werd pas duidelijk dat er zich veel meer mensen in de school bevonden dan de autoriteiten aanvankelijk hadden gemeld. Volgens een donderdag vrijgelaten lerares werden er vijftienhonderd mensen gegijzeld, in plaats van 350, zoals de autoriteiten steeds hadden verklaard. Volgens het ministerie voor Noodsituaties zijn 704 slachtoffers van het gijzeldrama opgenomen in ziekenhuizen in de regio, onder wie 259 kinderen. Veel van de slachtoffers hebben ernstige brandwonden. Volgens Aslanbek Aslachanov, de adviseur voor Tsjetsjeense zaken van president Vladimir Poetin, kan het dodental van 150 nog aanzienlijk oplopen. Ten minste 95 doden zouden al zijn geïdentificeerd.

De president van Noord-Ossetië, Aleksandr Dzasochov, verklaarde na de bloedige ontknoping dat de gijzelnemers de terugtrekking van het Russische leger uit Tsjetsjenië eisten. Het was voor het eerst dat de autoriteiten een verband legden tussen de gijzeling en de oorlog in de naburige deelrepubliek. Bronnen bij de veiligheidsdiensten verklaarden vrijdagavond laat dat de gijzelingsactie is georganiseerd door de beruchte Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Basajev en dat zij is betaald met geld van het internationale terreurnetwerk Al-Qaeda.

03/09/2004 - persbureaus, cnn - sdg, llc, ht

Marsipulami
03-09-04, 22:36
o-n-g-e-l-o-o-f-l-i-j-k :droef:

Tomas
03-09-04, 22:38
Er zijn nauwelijks ziekenauto's aanwezig...
Het blijken 1200 ipv 300 mensen te zijn...
Etc...

Onbegrijpelijk.

Orakel
03-09-04, 22:46
Zag tussen de beelden op een gegeven moment dat er een lijk van een brancard werd gerold, omdat die brancard nodig was.
Plop, zo het gras op. Wat een bende.
:maf:

Vraag me af of de houdng van Poetin preventief zal werken of niet. Hij heeft nu wel 2x laten zien dat ie niet houdt van dit soort streken.

deleted user
03-09-04, 22:52
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=127603

Marsipulami
03-09-04, 22:53
Ik heb er geen woorden voor.... monsterlijk en bizar


Hoe heette die kwiebus nou alweer die destijds op een haar na de Tsjetsjeense kwestie had opgelost, door hen quasi onafhankelijkheid te beloven. Hoe moet dit nou allemaal verder.

Tomas
03-09-04, 22:54
Geplaatst door Marsipulami

Ik heb er geen woorden voor.... monsterlijk en bizar


Overdrijf je niet een beetje? Het waren slechts lege gevoeloze atheisten.

Marsipulami
03-09-04, 22:55
Geplaatst door deleted user
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=127603

Ik wil vanavond geen excuses horen voor de gijzeling van onschuldige schoolkinderen. Dus doe die link maar weer weg.

deleted user
03-09-04, 22:58
Geplaatst door Marsipulami
Ik wil vanavond geen excuses horen voor de gijzeling van onschuldige schoolkinderen. Dus doe die link maar weer weg.

Excuses?

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=127603

Ik verontschuldig mij nergens voor. Ik plaats alleen een link waarin zwakke mensen worden gestimuleert in monsterlijkheden te veranderen.

Marsipulami
03-09-04, 22:59
Geplaatst door Tomas
Overdrijf je niet een beetje? Het waren slechts lege gevoeloze atheisten.

Nah, schoolkinderen zijn niet atheïstisch, dat is meer iets voor verzuurde malcontente volwassenen.

Tomas
03-09-04, 23:00
Geplaatst door Marsipulami
Ik wil vanavond geen excuses horen voor de gijzeling van onschuldige schoolkinderen. Dus doe die link maar weer weg.

Rustig maar. De kans dat je door de bliksem getroffen wordt of op doorreis door Belgie omkomt bij een autoongeluk is groter. Zeggen ze.

Tomas
03-09-04, 23:02
Geplaatst door Marsipulami
Nah, schoolkinderen zijn niet atheïstisch, dat is meer iets voor verzuurde malcontente volwassenen.

Ik weet niet precies tot hhoelang kinderen na hun geboorte nog moslim zijn.

Marsipulami
03-09-04, 23:03
Geplaatst door deleted user
Excuses?

http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=127603

Ik verontschuldig mij nergens voor. Ik plaats alleen een link waarin zwakke mensen worden gestimuleert in monsterlijkheden te veranderen.

Wat de Russen doen in Tsjetsjenië is helemaal fout, daarvan hoef ik al lang niet meer overtuigd te worden. Maar dat is hier niet relevant. Bloedvergieten stop je niet met nog meer bloedvergieten. Ik heb vanavond geen zin in sympathie voor de Tsjetsjenen. Morgen misschien wel, maar vandaag niet.

Musizel
03-09-04, 23:07
als volwassene en ouder zou ik hier toch erg malcontent van worden.


maar het zijn strijders voor de omgekeerde God, denk ik dan, die dit veroorzaken !

we zijn ervoor gewaarschuwd dat deze god vooral op het laatst van de heidense tijden, zou razen als een wilde leeuw over de aarde, wetende dat zijn dagen geteld zijn.

deleted user
03-09-04, 23:12
Geplaatst door Marsipulami
Wat de Russen doen in Tsjetsjenië is helemaal fout, daarvan hoef ik al lang niet meer overtuigd te worden. Maar dat is hier niet relevant. Bloedvergieten stop je niet met nog meer bloedvergieten. Ik heb vanavond geen zin in sympathie voor de Tsjetsjenen. Morgen misschien wel, maar vandaag niet.

Akkoord, en gecondolleert.

Ik kan niet begrijpen dat een mens tot zoiets kan over gaan. :cheefbek:

Marsipulami
03-09-04, 23:16
Geplaatst door Musizel
als volwassene en ouder zou ik hier toch erg malcontent van worden.


maar het zijn strijders voor de omgekeerde God, denk ik dan, die dit veroorzaken !

we zijn ervoor gewaarschuwd dat deze god vooral op het laatst van de heidense tijden, zou razen als een wilde leeuw over de aarde, wetende dat zijn dagen geteld zijn.

Huh ? Wat bedoel je ?

Marsipulami
03-09-04, 23:18
Geplaatst door Tomas
Rustig maar. De kans dat je door de bliksem getroffen wordt of op doorreis door Belgie omkomt bij een autoongeluk is groter. Zeggen ze.

Cynisme is kenmerk van atheïsten.

Musizel
03-09-04, 23:18
Alsjeblieft mensen laten we als mensen bidden naar de Allerhoogste dat dit ophoudt, deze willekeur, want dit is zo onmenselijk zo anti-Goddelijk, zo laag, en ze doen het zelfs in Uw naam.

Dit is geen eerlijke strijd,

dit zijn gefrustreerde gevaarlijke satanskindjes die hun zin willen doordrijven, omdat ze verslaafd zijn aan de verkeerde denkbeelden van de haat naar alles wat anders is !

Tomas
03-09-04, 23:19
Geplaatst door Marsipulami
Cynisme is kenmerk van atheïsten.

Ik had 'm van jou. 'k wist 't wel.

Kan jij je die molukse gijzeling van die drenthse kleuterschool nog herinneren?

Jar
03-09-04, 23:22
Marsipulami:


Cynisme is kenmerk van atheïsten

Huh? Is Bush een atheïst?

Marsipulami
03-09-04, 23:25
Geplaatst door Tomas
Ik had 'm van jou. 'k wist 't wel.


Niks van ik heb al meer dan één keer gezegd dat de kans dat een mens omkomt bij een auto-ongeval ontelbare keren groter is dan dat hij omkomt bij een terroristische actie. Maar dat was in een andere context. Dat was niet bedoeld om terrorisme te bagatelliseren, maar als reactie op paranoïde autochtonen die onder elke hoofddoek terrorisme menen te herkennen.

Tomas
03-09-04, 23:29
Geplaatst door Marsipulami
Niks van ik heb al meer dan één keer gezegd dat de kans dat een mens omkomt bij een auto-ongeval ontelbare keren groter is dan dat hij omkomt bij een terroristische actie. Maar dat was in een andere context. Dat was niet bedoeld om terrorisme te bagatelliseren, maar als reactie op paranoïde autochtonen die onder elke hoofddoek terrorisme menen te herkennen.

Nee, dat is om iedere vorm van empatie voor slachtoffers waar dan ook, kapot te maken door nihilisme. Ook een kenmerk van atheisten.

Marsipulami
03-09-04, 23:29
Geplaatst door Musizel
Alsjeblieft mensen laten we als mensen bidden naar de Allerhoogste dat dit ophoudt, deze willekeur, want dit is zo onmenselijk zo anti-Goddelijk, zo laag, en ze doen het zelfs in Uw naam.

Dit is geen eerlijke strijd,

dit zijn gefrustreerde gevaarlijke satanskindjes die hun zin willen doordrijven, omdat ze verslaafd zijn aan de verkeerde denkbeelden van de haat naar alles wat anders is !

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ik hier te maken heb met een evangelicaal die zit te triomferen op de lijken van onschuldige kinderen.

Tomas
03-09-04, 23:29
Geplaatst door Marsipulami
Niks van ik heb al meer dan één keer gezegd dat de kans dat een mens omkomt bij een auto-ongeval ontelbare keren groter is dan dat hij omkomt bij een terroristische actie. Maar dat was in een andere context. Dat was niet bedoeld om terrorisme te bagatelliseren, maar als reactie op paranoïde autochtonen die onder elke hoofddoek terrorisme menen te herkennen.

Nee, dat is om iedere vorm van empatie voor slachtoffers waar dan ook, kapot te maken door nihilisme. Ook een kenmerk van atheisten.

Marsipulami
03-09-04, 23:31
Geplaatst door Tomas
Nee, dat is om iedere vorm van empatie voor slachtoffers waar dan ook, kapot te maken door nihilisme. Ook een kenmerk van atheisten.

Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Probeer opnieuw, met andere woorden.

Tomas
03-09-04, 23:33
Geplaatst door Marsipulami
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Probeer opnieuw, met andere woorden.

Dat je nooit selectief emotioneel mag zijn hiero. Dat je dat niet weet? Toch een katholiek?

Marsipulami
03-09-04, 23:36
Geplaatst door Tomas
Dat je nooit selectief emotioneel mag zijn hiero. Dat je dat niet weet? Toch een katholiek?


Ik ben nooit selectief emotioneel. Wat heeft dat met katholiek te maken. Onschuldige mensen mag je niet vermoorden, maakt niet uit wat ze geloven of niet geloven.

Tomas
03-09-04, 23:38
Geplaatst door Marsipulami
Ik ben nooit selectief emotioneel. Wat heeft dat met katholiek te maken. Onschuldige mensen mag je niet vermoorden, maakt niet uit wat ze geloven of niet geloven.

Niemand is onschuldig.

Marsipulami
03-09-04, 23:43
Geplaatst door Tomas
Niemand is onschuldig.

Ach je hebt gewoon last van je onderdrukkende protestantse opvoeding. Bij ons katholieken begrijpt de goede God het allemaal wel als we iets verkeerd doen.

Maar dat kan je niet aanhalen in hogervermelde situatie.

Musizel
03-09-04, 23:47
Geplaatst door Marsipulami
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ik hier te maken heb met een evangelicaal die zit te triomferen op de lijken van onschuldige kinderen.

Te weinig gevoel nog over om te huilen ?


is je hart al zover versteend ?


Dat je alleen maar zoiets denkt als Jeltsin heeft Grozny platgebombardeerd en nou mogen wij ?

Tomas
03-09-04, 23:48
Geplaatst door Marsipulami
Ach je hebt gewoon last van je onderdrukkende protestantse opvoeding. Bij ons katholieken begrijpt de goede God het allemaal wel als we iets verkeerd doen.

Wat dat betreft verschild kotholicisme niet veel van hedonisme. Nee, dan liever een hoekige hardboiled protestant.


Maar dat kan je niet aanhalen in hogervermelde situatie.

Onbegrijpelijk in welk een chaos en anarchie dat land is teruggevallen. Of was dat ook voor de val?

Marsipulami
03-09-04, 23:50
Geplaatst door Musizel
Te weinig gevoel nog over om te huilen ?


is je hart zover versteend ?

Je mag ook gewoon een antwoord geven hoor.

Musizel
03-09-04, 23:56
Geplaatst door Marsipulami
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ik hier te maken heb met een evangelicaal die zit te triomferen op de lijken van onschuldige kinderen.

waar zie je triomf, Mr ?



daarom zeg ik
wat een onderkoelde opmerking gezien de gebeurtenissen van vandaag die notabene in naam van god worden gepleegd.

Marsipulami
03-09-04, 23:56
Geplaatst door Tomas
Wat dat betreft verschild kotholicisme niet veel van hedonisme.

Nah, geen hedonisme katholieken zijn gewoon verplicht om te genieten van al het goede wat God in zijn ondoorgrondelijke wijsheid in Zijn schepping heeft tot stand gebracht.


Nee, dan liever een hoekige hardboiled protestant.

Nou, ieder zijn meug.


Onbegrijpelijk in welk een chaos en anarchie dat land is teruggevallen. Of was dat ook voor de val?

Poetin is gewoon een hardcore atheïstische dictator, hij is niet geïnteresseerd in het leven van slachtoffers noch in dat van de daders van het hele gebeuren.

Marsipulami
03-09-04, 23:59
Geplaatst door Musizel
waar zie je triomf, Mr ?

Nou heb ik dus toch gelijk. Een evangelische lijkendief in ons midden. Wat jammer, ik had liever gehad dat ik ongelijk had.

DEMOcraat
04-09-04, 00:00
Geplaatst door Marsipulami
Hoe moet dit nou allemaal verder.

dat is een goeie vraag..zelf weet ik het antwoord niet.

Musizel
04-09-04, 00:02
Geplaatst door Marsipulami
Nou heb ik dus toch gelijk. Een evangelische lijkendief in ons midden. Wat jammer, ik had liever gehad dat ik ongelijk had.

volgens mij ben jij hier degene die zwelt van trots en triomf over de in naam van jouw godsdienst gepleegde kindermasssamoord !

Tomas
04-09-04, 00:03
Geplaatst door Musizel
volgens mij ben jij hier degene die zwelt van trots en triomf over de in naam van jouw godsdienst gepleegde kindermasssamoord !

Ziejewel! Kwistut! Katholieken!

Marsipulami
04-09-04, 00:07
Geplaatst door Tomas
Ziejewel! Kwistut! Katholieken!

Hey Tomas, jaag die evangelicaal eens weg. Jij bent protestant geweest en weet hoe je zulke lieden moet aanpakken. Vraag hem om minstens een beetje respect te tonen voor de doden en het leed van familieleden.

Tomas
04-09-04, 00:11
Geplaatst door Musizel
volgens mij ben jij hier degene die zwelt van trots en triomf over de in naam van jouw godsdienst gepleegde kindermasssamoord !

Hoedanook, branden in de hel zul je.

Tomas
04-09-04, 00:12
Geplaatst door Marsipulami
Hey Tomas, jaag die evangelicaal eens weg. Jij bent protestant geweest en weet hoe je zulke lieden moet aanpakken. Vraag hem om minstens een beetje respect te tonen voor de doden en het leed van familieleden.

Die jaag je niet weg, een beetje protestant is volledig gevoeloos gemaakt voor dreigementen. Branden zul je.

Marsipulami
04-09-04, 00:16
Geplaatst door Tomas
Die jaag je niet weg, een beetje protestant is volledig gevoeloos gemaakt voor dreigementen. Branden zul je.


Waarom zet je je kinderen niet in een degelijke openbare school waar het atheïsme als staatsgodsdienst wordt nagestreefd ?

Jar
04-09-04, 00:17
Het met een vooropgezet doel kinderen te gijzelen, en in te zetten voor je eigen politieke agenda is het toppunt van misdadigheid.

Zo dat wou ik nog even kwijt voor ik ga slapen.

Marsipulami
04-09-04, 00:20
Geplaatst door Jar
Het met een vooropgezet doel kinderen te gijzelen, en in te zetten voor je eigen politieke agenda is het toppunt van misdadigheid.

Zo dat wou ik nog even kwijt voor ik ga slapen.

Helemaal mee eens, het zijn monsters die extremisten die onschuldige kinderen gijzelen in naam van de islam.

Hollander53
04-09-04, 00:36
Geplaatst door Musizel
als volwassene en ouder zou ik hier toch erg malcontent van worden.


maar het zijn strijders voor de omgekeerde God, denk ik dan, die dit veroorzaken !

we zijn ervoor gewaarschuwd dat deze god vooral op het laatst van de heidense tijden, zou razen als een wilde leeuw over de aarde, wetende dat zijn dagen geteld zijn.
Zo zie ik dat soms ook. Het decor voor de 'slag van Armageddon' staat bijna klaar. Je gelooft erin of niet, maar alles wijst erop dat het in die vlakte van Armageddon nu al een clomplete anarchie is. De tijden worden er helaas niet beter op, en ik heb het vermoeden dat de westerlingen op gegeven moment de Arabieren massaal uitmoorden met atoombommen. Sorry hoor: het zijn mijn vermoedens maar, maar ik zit er maar mee! :duivel:

Marsipulami
04-09-04, 00:51
Geplaatst door DEMOcraat
dat is een goeie vraag..zelf weet ik het antwoord niet.

Ik ook niet..

Japio
04-09-04, 01:19
Geplaatst door Marsipulami
Helemaal mee eens, het zijn monsters die extremisten die onschuldige kinderen gijzelen in naam van de islam.

Daar zal elk weldenkend mens het mee eens zijn Mars.

~Panthera~
04-09-04, 01:46
Geplaatst door Hollander53
Zo zie ik dat soms ook. Het decor voor de 'slag van Armageddon' staat bijna klaar. Je gelooft erin of niet, maar alles wijst erop dat het in die vlakte van Armageddon nu al een clomplete anarchie is. De tijden worden er helaas niet beter op, en ik heb het vermoeden dat de westerlingen op gegeven moment de Arabieren massaal uitmoorden met atoombommen. Sorry hoor: het zijn mijn vermoedens maar, maar ik zit er maar mee! :duivel:
-----------



RIAGGJE nodig ?? :D

Hollander53
04-09-04, 02:10
Geplaatst door ~Panthera~
-----------



RIAGGJE nodig ?? :D

Tja........ik kom er zelf nog wel uit hoor!
Wat je zegt geldt echter voor veel mensen. Die krijgen allemaal problemen door deze liefdeloze en gewelddadige wereld. :rambo:

Musizel
04-09-04, 09:51
We moeten ons hoofd niet in het zand steken, door net te doen alsof er niks gebeurt,
maar ons ook niet laten leiden door het wereldnieuws van vandaag de dag.

Volgens mij is dit het begin van de laatste derde wereldoorlog,
niet een wereldoorlog binnen de joodschristelijke wereld,
maar 1-tje daarbuiten,
met 1 miljard (Indiase) Hindoes en 1 miljard (Chinese) Boudhisten en dito veel Islamieten. De lont bevindt zich ergens in Kasjmir.




Waarom is de wereld wel instaat naar Irak te gaan en niet naar Soedan?

Erger zou zijn, niet naar Irak en ook niet naar Soedan.


Oké je kunt niet alles tegelijk, maar volgens mij moet dat wel,

niet alleen Frankrijk begint dat nu ook aan den lijve te ondervinden, maar alle afzijdigen zullen het merken of gaan merken.

DEMOcraat
04-09-04, 12:51
Geplaatst door Musizel
We moeten ons hoofd niet in het zand steken, door net te doen alsof er niks gebeurt,
maar ons ook niet laten leiden door het wereldnieuws van vandaag de dag.

Volgens mij is dit het begin van de laatste derde wereldoorlog,
niet een wereldoorlog binnen de joodschristelijke wereld,
maar 1-tje daarbuiten,
met 1 miljard (Indiase) Hindoes en 1 miljard (Chinese) Boudhisten en dito veel Islamieten. De lont bevindt zich ergens in Kasjmir.




Waarom is de wereld wel instaat naar Irak te gaan en niet naar Soedan?

Erger zou zijn, niet naar Irak en ook niet naar Soedan.


Oké je kunt niet alles tegelijk, maar volgens mij moet dat wel,

niet alleen Frankrijk begint dat nu ook aan den lijve te ondervinden, maar alle afzijdigen zullen het merken of gaan merken.

na het vertrek van wilders heeft de vvd een buitenlandse expert nodige.

Musizel
04-09-04, 12:53
Ik doe alleen aan kleurspoeling, niet aan doodverfen.





vooral niet als dom blondje.

geef mij dan maar Hirsi Ali,

zwart van buiten, wit van binnen !

DEMOcraat
04-09-04, 12:55
Geplaatst door Musizel
Ik doe alleen aan kleurspoeling.

dan is er helaas geen plaats voor je want die wilders deed ook niets anders dana aan kleurspoeling..

sylvester
04-09-04, 13:54
Nee dit word een oorlog weer om macht!
Ze willen alleen maar de landen pakken die niet zo sterk zijn.


Want waarom blijven de Amerikanen en hun bondgenoten wel in Irak en gaan niet naar Iran of naar Korea?

Dat zijn landen die ervoor uit komen dat zij staatsgevaarlijke wapens maken.

Maar goed dan gaan we af want de defensie van dit soort landen is veel sterker dan die van Amerika.

Nee ze blijven liever in Irak voor de olie.
En bush die zorgt gewoon dat hij iedere avond weer lekker minimaal 8 uurtjes kan slapen want ja de volgende dag is er weer een pers conferentie.
En dan moet je toch weer stralend voor de dag komen.

Als ik hem was had ik geen oog meer dicht gedaan :loog:

Maar zo zijn er nog meer mannetjes die heel goed slapen terwijl ze eigenlijk geen oog meer dicht zouden doen als ze een beetje mens zouden zijn. :auw2:

Japio
04-09-04, 16:03
Geplaatst door sylvester
Nee dit word een oorlog weer om macht!
Ze willen alleen maar de landen pakken die niet zo sterk zijn.


Want waarom blijven de Amerikanen en hun bondgenoten wel in Irak en gaan niet naar Iran of naar Korea?

Dat zijn landen die ervoor uit komen dat zij staatsgevaarlijke wapens maken.

Maar goed dan gaan we af want de defensie van dit soort landen is veel sterker dan die van Amerika.

Nee ze blijven liever in Irak voor de olie.
En bush die zorgt gewoon dat hij iedere avond weer lekker minimaal 8 uurtjes kan slapen want ja de volgende dag is er weer een pers conferentie.
En dan moet je toch weer stralend voor de dag komen.

Als ik hem was had ik geen oog meer dicht gedaan :loog:

Maar zo zijn er nog meer mannetjes die heel goed slapen terwijl ze eigenlijk geen oog meer dicht zouden doen als ze een beetje mens zouden zijn. :auw2:

Wat heeft dit met het onderwerp te maken? ben je wel wijs.