PDA

Bekijk Volledige Versie : De maatschappij en de Overheid!!

Deep
04-09-04, 16:04
Wat vinden jullie van de nederlandse overheid en hoe denken jullie over de hoofddoek verbod in frankrijk????? :terrorist

Wil graag jullie menig horen :melig:

Afz: : Deep (Hamza)

selma15
04-09-04, 17:57
Ik vind dat de nederlandse overheid veel zegt maar erg weinig laat zien en het wordt steeds erger met hun zogenaamde "bezuinigingen".
Maar goed het kan erger.

En wat het hoofdoekjes verbod in frankrijk betreft.
Ik vind dat Jaques chirak(schrijf je dat zo?) niet het recht heeft om zomaar even te zeggen dat kinderen geen hoofddoekjes op mogen naar school maar ik vind het natuurlijk ook heel erg van die journalisten want wat kunnen zij aan dat hoofdoekjesverbod doen.
niks toch maar het gaat ze mischien wel hun leven kosten

meknessia86
16-09-04, 18:30
Geplaatst door selma15
Ik vind dat de nederlandse overheid veel zegt maar erg weinig laat zien en het wordt steeds erger met hun zogenaamde "bezuinigingen".
Maar goed het kan erger.

En wat het hoofdoekjes verbod in frankrijk betreft.
Ik vind dat Jaques chirak(schrijf je dat zo?) niet het recht heeft om zomaar even te zeggen dat kinderen geen hoofddoekjes op mogen naar school maar ik vind het natuurlijk ook heel erg van die journalisten want wat kunnen zij aan dat hoofdoekjesverbod doen.
niks toch maar het gaat ze mischien wel hun leven kosten

Hij heeft het nu wel voor elkaar gekregen, dus blijkbaar waren wel veel mensen het met hem eens, erg jammer.
Trouwens ik denk ook dat het binnenkort ook in Nederland gaat komen, een hoofddoekverbod. Aangezien Nederland ook maar een schoothondje van de rest is.......... :haha:

nari
23-09-04, 22:08
Geplaatst door Deep
Wat vinden jullie van de nederlandse overheid en hoe denken jullie over de hoofddoek verbod in frankrijk????? :terrorist

Wil graag jullie menig horen :melig:

Afz: : Deep (Hamza)

Ik vind de overheid 100 keer niets.
De allochtonen krijgen de schuld van alles en nog meer alles.
Wat betreft de politiek is nederland heel zwak in: corruptie...fraude...de volk dom houden en schuld geven aan de menderheden, die lijkt veel op de derde wereld.