PDA

Bekijk Volledige Versie : berberprinsesje zoekt marokkaanse prins!

nadanada
04-09-04, 17:29
Ben jij mijn marokkaanse prins??

Ben jij 28 jaar of ouder, leuk en lief, aantrekkelijk en verzorgd, gezellig en serieus, hou je van een goed gesprek en ben je eerlijk. Ben jij op zoek naar een mooie berberse prinses die dezelfde eigenschappen heeft? Mail me dan en mischien dat JOU droom (en die van mij) werkelijkheid wordt!

Liefs Nada

khalid911
14-09-04, 10:46
hoi,hoi, nada
ik denk dat ik je droomprins ben als je nieuwsgierig bent dan zou ik maar mailen.

bay bay :duim:

mahmoud469
15-09-04, 17:28
hallo
ik zag jou oproep en het spreekt mij erg aan ik ben vrijgezel jongman van 35 jaar wil je nog meer weten over mij mail even naar [email protected] groetjes :kotsen: :maf2:

Aboe Selmen
16-09-04, 10:10
Geplaatst door nadanada

Ben jij 28 jaar of ouder, leuk en lief, aantrekkelijk en verzorgd, gezellig en serieus, hou je van een goed gesprek en ben je eerlijk. Ben jij op zoek naar een mooie berberse prinses die dezelfde eigenschappen heeft? Mail me dan en mischien dat JOU droom (en die van mij) werkelijkheid wordt!

Liefs Nada

Sallaam Oleykum broeder/zuster,

Hierbij wil ik u een heel belangrijke boodschap door geven, deze boodschap is van Allah de Alle machtige en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama. Wat jij jongeren adviseer is goed vanuit jou kennis en liefde voor de islam. Wat je ook meteen doet is fitna verichten door je jongeren juist af te houden van deze dingen. Inplaats daarvan een goed advies moet geven zoals allah watahala dat heeft voor heeft geschreven. De eerste advies is deze chat en dating enz. af te raden, en ten tweede voor iedere moslim persoonlijk zijn Rab moet leren kennen voor dat hij/zij met deze onderwerpen begint. Als begint met Laa ilaaha ill Allah, vraag eerst aan deze jongeren wat dit betekent en meschien 10% van 100% weet wat het betekent het woord Laa ilaaha ill Allah.
Het beste advies is kennis en Allah leerkennen op de manier hoe hij en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama hebben gezegd. Een niet via chat en dating enz. deze manier van comunicatie is nutteloos als men geen eens het word Laa ilaaha ill Allah kent of uberhaut weet wat het betkent. Een de ongelovigen hiermee spotten broeder. We worden van alle kanten uitgelachen.

Denk goed na een verspreid deze boodschap door aan alle jongeren en Inscha Allah zul u hier voor beloont worden. Nogmaals adviseer kennis kennis.

Moge Allah mij vergeven als ik u op verkeerde gedacht breng of ik u verkeerd heb beordeelt broeder/zuster. Subhanaka Allahoma bihamdik Astagfiroka Waatobo ilaik

Wassalaam Oleykum

nadanada
19-09-04, 10:11
OF BESTAAN PRINSEN ECHT EN ALLEEN IN SPROOKJES....................................????? ????????????

LAAT HET ME FF WETEN, DAN KAN IK M'N ZOEKTOCHT STAKEN, INDIEN NODIG

sarkarlawana
21-09-04, 03:57
hoi mijn antwoord is ik ben geen marokaans maar wel onder de indruk van ik zou je nog beter leren kennen dus ....

rajas
20-11-04, 01:02
goed zo lieve tamazight ik ben trots op je ,succes allah irawan.
araberen niet. succes :) ;)

Escalante
21-11-04, 13:05
Salam Aleikum,

Hoi hoi,

Ik heb net jouw berichtje gelezen en ben nieuwsgierig naar jou..
Ik ben wel geen berberprins...maar wel een prins..
Mocht jij net als ik nieuwsgierig zijn..laat wat van je horen..
Dan kletsen wij wat en zien dan wel weer verder...

Ik heet trouwens Clifton...en jij?

khalid911
21-11-04, 13:13
he oude,

ik ben geen homo. ik ben op zoek naar een mooie droomprinsesje, dus geen prins. je moet de tekst goed lezen voor dat je reag...

Escalante
21-11-04, 22:05
He,

Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar jouw bericht staat in het forum vrouw zoekt man...
En er staat echt berberprinsesje zoekt prins...En het is niet mijn bericht??????????????????????????????????????????? ?????????

khalid911
22-11-04, 18:34
oke mijn exu....
dan is die verkeerd geplaatst

ciao

ahmed710
23-11-04, 00:13
Geplaatst door nadanada

Liefs Nada

ben pas 20 geworden. mag ik ook meedoen plzplzplz. :boogie:

R32
26-11-04, 02:44
zoek niet verder,ik ben 29 jaar en ook op zoek naar een mooie lieve berbertje woon in rotterdam en ben vrij modern maar toch ook weer traditoneel ik zie er niet slecht uit maar over smaakt valt te twisten misschien tot ziens

Romantico
22-12-04, 21:40
Ik ben Ramon uit omg. Utrecht/Amsterdam,
Nette fatsoenlijke man , going the middle age en 188cm tall , bruine ogen, warm kalm, sensetief ,
diepgang , en sta sterk met beide benen ,
spiritueel, eerlijk, zorgzaam, romantisch.
Geborgenheid .begrip , respect, nadenkende doener,
relativerend en ruimdenkend en ook sociaal .

Weet ook hoe je een vrouw echt.. vrouwelijk moet behandelen
en ook het genot in diverse phasen kan laten beleven etc.
Warm ,Harmonisch , Romantisch ,Sensueel, erotisch en sexueel etc.
De hemel op aarde en de sterren in kleuren o.a.

Ben, monogaam en respectable man , geen versierder alhoewel men mij
vaak ziet als een macho :-)) BTW

Herken jij enigsinds iets hierin BB-Prinsesje, en bevalt jou mij profiel ook, en zou je verder meer willen weten , dan kunnen we chatten of emailen
Mijn persoonlijke email adres is : [email protected]
en mijn MSN voor een gezellige chat is : [email protected]

Misschien mag jij die princes zijn en je gelukkig voelen verder
in het leven bij mij :-))

Liefs en prettige dagen en tot hoors

Ramon

ridaa123
28-12-04, 20:19
Hoi Nada,
alles goed? weet niet of je nog opzoek bent maar dacht ik probeer t gewoon, heb net je berichtje gelezen en ben onder de indruk..........
ben een marokkaanse jongeman (nador), woon en werk in gelderland,
eerlijkheid, betrouwbaarheid en respect staan bij mij hoog in t vaandel verder hou ik van gezelligheid, humor, reizen, uit eten, sporten etc etc,
ben serieus opzoek naar een leuke spontane meid die toe is aan een echte relatie (daarmee bedoel ik trouwen insha-allah) dus als je interesse hebt dan hoor ik t wel he!!!

ciao

p.s. vertel iets over je zelf ben benieuwd?