PDA

Bekijk Volledige Versie : This land is my land, this land is your land.



MO_NL
05-09-04, 16:23
<center><div align="center">
<embed src="http://pad.olsonnetwork.com/downloads/this_land.swf" width="480" height="360" autostart="true" quality="high">
</div></center>

Pixelshade
05-09-04, 16:25
als moderator zou je toch wel moeten weten dat ze flash tijdelijk hier hebben uitgeschakeld :cheefbek:

samira21__
05-09-04, 16:43
nice song ......

Jar
05-09-04, 17:05
Mooie animatie

Gelukkig zijn er ook nog amerikanen die de relativiteit van dat politieke machogedrag inzien, en ook nog zelfspot hebben. Hopelijk komen er veel meer bij.

Spoetnik
05-09-04, 17:33
Deze heeft van de zomer zelfs het journaal gehaald.

nl-x
05-09-04, 20:36
Ik vind m afgrijselijk! Ik heb Mo nog zo gevraagd om m niet te plaatsen...

Ik vind m zo overduidelijk proBush... Ik zou er niet eens gek van opkijken als deze door Bush is gefinancierd zelfs.

Ze komen trouwens als paddestoelen uit de grond. Flash filmpjes en gifjes die zgn neutraal de spot drijven met de verkiezingskoorts, maar als je toch goed oplet in het onbewuste een zeer krachtige pro-Bush gevoel achterlaten. Toeval? Nee bewust opzet en gepland zegt mijn psychotische paranoia hoofd.

Spoetnik
05-09-04, 21:45
Geplaatst door nl-x
Ik vind m zo overduidelijk proBush... Ik zou er niet eens gek van opkijken als deze door Bush is gefinancierd zelfs.


Kvinnum niet bijzonder proBush, het is eerder anti-Bush en anti-Kerry. Kritiek op Amerikaanse partij politiek.

nl-x
05-09-04, 21:49
Geplaatst door Spoetnik
Kvinnum niet bijzonder proBush, het is eerder anti-Bush en anti-Kerry. Kritiek op Amerikaanse partij politiek.

Jah, das nou de hele grap er in. Als Amerikaan zal je toch op één van die twee gaan stemmen. Dat spotje zal heus niet binnen nu en de verkiezingsdatum het politieke systeem doen veranderen, hoor. En wat er overblijft is zeer pro-bush.

barneveld
05-09-04, 21:52
hahahahahaha

sylk
06-09-04, 01:10
this land is made for you and me (en dat is wel even slikken voor een aantal van ons.....)