PDA

Bekijk Volledige Versie : Terroristenschool



haai
05-09-04, 19:40
CANVAS - Panorama
20:00 - 21:05 Nieuws/actualiteiten
Docu:
Opvoeden tot terreur. Hoe ziet de volgende generatie van terroristen eruit? In kampen in Soedan worden kinderen van tien tot vijftien jaar ge-brainwasht tegen het westen en geleerd hoe ze met wapens moeten omgaan.

Tafey Lewis
07-09-04, 12:58
IK Heb hem tot mijn grote afschuw gezien, werkelijk ziekmakend.
Saoudisch geld, saoudische trainers die kinderen ontvoeren en vervolgens in die trainingskampen zolang terroristeren en braiwashen totdat zij volgzame uitvoerders van hun intolerante en agressieve versie van de islam worden. Kleine kinderen....te ziek voor woorden. Het verbaast mij niets dat dit soort lieden een school kunnen opblazen.

sylvester
07-09-04, 13:02
Het is gewoon zoiezo ziekmakend dat volwassen mensen kinderen gebruiken om voor ze te werken.

Dit soort kinderen zou je gewoon moeten indoctrineren met liefde, liefde en nog eens liefde! :zwaai:

Tafey Lewis
07-09-04, 13:18
Geplaatst door sylvester


Dit soort kinderen zou je gewoon moeten indoctrineren met liefde, liefde en nog eens liefde! :zwaai:

koop daarom nu de "bassie en adriaan dvd collection" bij uw tafey lweis outlet store en ontvang gratis een toegangsticket voor de tafey lewis "love or torture" indoctrinatie uitjes voor het hele gezin!

enkele daverende reacties:
".....het tafey lewis love or torture uitje was heeeeeel gezellig...........(bel de politie!!).............."

"tafey lewis heeft mijn kinderen veranderd van puisterige etterbakken in apathische geestdode knuffelkindertjens....dank je tafey"
:romance: :romance: :romance:

sylvester
07-09-04, 14:58
Naar een school sturen is ook goed hoor!