PDA

Bekijk Volledige Versie : Is Theo van Gogh wel …. ?



vgeld
05-09-04, 21:03
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

Tomas
05-09-04, 21:06
Vieze bounty.

nl-x
05-09-04, 21:06
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.
Jah, maar dan geeft ie wel in het speciaal een spotlightje aan de Koranzwaaiers.

Zwarte Schaap
05-09-04, 21:12
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

Is het wel de stem van de allochtonen? Zijn ze niet meer als poppetjes die vast zitten aan de touwtjes van de poppenspeler van Gogh?

En wat vind je van mensen die met dollarflappen zwaaien?

vgeld
05-09-04, 21:13
Geplaatst door Tomas
Vieze bounty.
Don't call me bounty, because I'm a bounty: van buiten; hard-working middle-class en van binnen een nationalist die (achteraf) Theo van Gogh toch nog gelijk geeft.

DEMOcraat
05-09-04, 21:16
Geplaatst door vgeld
Don't call me bounty, because I'm a bounty: van buiten; hard-working middle-class en van binnen een nationalist die (achteraf) Theo van Gogh toch nog gelijk geeft.

ben je soms op zoek naar een job bij van gogh je kan hem ook bellen heb meer kans.

barneveld
05-09-04, 21:26
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

ik heb mijn eigen stem. die vet zak hoef niet voor mij optenemen.
ik heb ook een hollands mond

vgeld
05-09-04, 21:29
Geplaatst door DEMOcraat
ben je soms op zoek naar een job bij van gogh je kan hem ook bellen heb meer kans.
ieder zijn mug: Ik zou niets kunnen betekenen voor Theo van Gogh en hij ook niet voor mij.
Jij denkt meteen in termen van belangen/conflicten/samenzweringen/complotten.
Luister en huiver: oordeel mensen op wat ze doen en niet we ze zeggen. Theo van Gogh heeft ingezien dat wij Marokkanen mediageil zijn. Theo heeft de positieve kanten van het "mediageil zijn" gestimuleerd. Ik, als nationalist voorspel dat in de toekomst de Marokkanen de Tv-shows (a la Rayman is laat of Guzman) zullen domineren.

barneveld
05-09-04, 21:31
vgeld

ben je beetje afgekoeld.
het is weer lang geleden

vgeld
05-09-04, 22:15
Geplaatst door barneveld
vgeld

ben je beetje afgekoeld.
het is weer lang geleden
Vandaag moest ik mijn huis onvluchten naar het strand, van afkoeling dus geen sprake(als je you comprend ce que je mean ) .

barneveld
05-09-04, 22:24
Geplaatst door vgeld
Vandaag moest ik mijn huis onvluchten naar het strand, van afkoeling dus geen sprake(als je you comprend ce que je mean ) .


de laatste zin is voor mij niet verstaanbaar

Al Sawt
05-09-04, 23:40
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen. Wel vreemd, dat ie de termen 5e kolone geitenneukers keer op keer gebruikt.

Al Sawt
05-09-04, 23:43
Geplaatst door vgeld
Don't call me bounty, because I'm a bounty: van buiten; hard-working middle-class en van binnen een nationalist die (achteraf) Theo van Gogh toch nog gelijk geeft. Vgeld,

Kan jij die nationalisme van jouw uitleggen?

Als ik de Marokkaanse vlag zie, blijf ik verstoken van nationalistische sentimenten.
Er gaan eerder negatieve sentimenten door me heen.

Goodnight
05-09-04, 23:56
Geplaatst door Al Sawt
Vgeld,

Kan jij die nationalisme van jouw uitleggen?

Als ik de Marokkaanse vlag zie, blijf ik verstoken van nationalistische sentimenten.
Er gaan eerder negatieve sentimenten door me heen.

Dat was een dolksteek door zijn hart.

Maar ik geef hem wel gelijk wat T van Gogh betreft: :student:

De reden dat hij constant op de islam afgeeft is denk ik om het feit dat hij lekker tegen kan schoppen en het gewenste effect krijgt.
De moslims buitelen dan over elkar heen om te laten horen hoe vreselijk ze het wel niet vinden.

Ik vind het ook vreselijk, maar besef wel dat hoe meer aandacht je aan hem besteed hoe heerlijker hij dat zal vinden.Elke vorm van aandacht ( ook of liever gezegd zelfs de negatieve) is welkom en goed voor de verkoopcijfers.
Zo blijft T. van Gogh altijd op de voorgrond.Zonder zijn nieuwste stokpaardje was hij misschien altijd die dikke ranzig uitziende kettingroker van AT5.

Dus kortom denk en geloof ik dat wij zijn populairiteit levende houden en voeden door de aandacht die we hem geven als ie weer eens iets negatiefs over de Islam schrijft of zegt.

In het begin maakte ik me er boos om, maar nu doet het me niets meer.Het gaat er toch om dat ik zelf geloof in de puurheid van mijn geloof?
En kan mij het schelen als anderen zijn idee-en geloven...daar tegen over staan er weer een hoop mensen die hetgeen hij over dit onderwerp te melden heeft allemaal met een korrel zout nemen, en dat zouden wij ook moeten doen: Negeren die hap!

Al Sawt
06-09-04, 00:17
Geplaatst door Goodnight
Dat was een dolksteek door zijn hart.

Denk je?

Ik hoop dat het niet de geval is. Want ik verwacht uitleg van Vgeld.

Ravian
06-09-04, 00:31
Geplaatst door vgeld
Theo van Gogh heeft ingezien dat wij Marokkanen mediageil zijn.

Heus? Er wordt altijd zo geklaagd over de Marokkanen in het nieuws.


Ik, als nationalist voorspel dat in de toekomst de Marokkanen de Tv-shows (a la Rayman is laat of Guzman) zullen domineren.
Rayman is laat domineert niet. Hij is gewoon een van de duizenden programma's op TV. Ik vind um leuk trouwens.
Maar domineren? Je bedoelt al het andere overheersen en zo?
Kweenie in welk opzicht je dat bedoelt. De boel overnemen?
*heh* Dat kan alleen als het wat soeps is dat je presteert. Succes.

850
06-09-04, 00:36
Geplaatst door Goodnight
Ik vind het ook vreselijk, maar besef wel dat hoe meer aandacht je aan hem besteed hoe heerlijker hij dat zal vinden.Elke vorm van aandacht ( ook of liever gezegd zelfs de negatieve) is welkom en goed voor de verkoopcijfers.
Zo blijft T. van Gogh altijd op de voorgrond.Zonder zijn nieuwste stokpaardje was hij misschien altijd die dikke ranzig uitziende kettingroker van AT5.


:zozo: pppffff eindelijk iemand hier op maroc.nl die wakker wordt......
Ik dacht dat de Hirshi/Theo/Ebru-bashers het nooit door zouden krijgen maar eindelijk gaat er een lampje branden.
Alleen wel jammer dat je het toch niet kunt laten om over zn uiterlijk te beginnen...........dikke ranzig uitziende kettingroker......nou nou.......

TonH
06-09-04, 01:22
Als non-conformist is Van Gogh eerste klas. Helaas gooit hij dat te vaak op zij, om te scoren! :jammer:

bogosse
06-09-04, 08:36
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

precies, maar dat maakt hem niet minder haatzaaiend.

bogosse
06-09-04, 08:38
Geplaatst door nl-x
Jah, maar dan geeft ie wel in het speciaal een spotlightje aan de Koranzwaaiers.

je moet eens weten wat hij allemaal over het Christendom en Christenen heeft geschreven!

Zo noemde hij ooit Mara een hoer, nou dat is voor christenen echt net zo erg als mohammed een pedo noemen. Van Gogh wil gewoon shokeren.

DEMOcraat
06-09-04, 08:42
Geplaatst door vgeld
ieder zijn mug:
Luister en huiver: oordeel mensen op wat ze doen en niet we ze zeggen.


mensen die iets zeggen en niets doen zijn onbetrouwbaar.

Ron Haleber
06-09-04, 09:30
Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

Je kwam hier zeker op toen je mn pesterig topic las waar ik kort daarvoor Theo vanwege dezelfde reden de hemel inprees...

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1509760#post1509760

Natuurlijk is Theo van beroep een onverbeterlijke pestkop. Bij de RTL krijgt hij daarom geen enkele show meer over wat dan ook.

Toch genoot ik daar altijd van zijn shows. Willem Oltmans was vaak zijn vaste graag geziene gast.

Oltmans is ook zo'n dwarsligger en net als jij vgeld niet vies van nationalisten als van Soekarno, Arafat tot en met Bouterse - gehaat door BuZa...



Theo geniet er mateloos van dat hij bij iedere hik van hem, alle Marokkanen als bij toverslag bovenop de kast krijgt!

Dat lukt hem met geen enkele andere bevolkingsgroep in Nederland.

Maar films als zn Najib en Julia zijn superieur zonder gesijk over islam!

Goodnight
06-09-04, 09:44
Geplaatst door 850
:zozo: pppffff eindelijk iemand hier op maroc.nl die wakker wordt......
Ik dacht dat de Hirshi/Theo/Ebru-bashers het nooit door zouden krijgen maar eindelijk gaat er een lampje branden.
Alleen wel jammer dat je het toch niet kunt laten om over zn uiterlijk te beginnen...........dikke ranzig uitziende kettingroker......nou nou.......


het is een lekker ding wil je zeggen.....

Dit vond ik by the way altijd al voor hij begon met moslimpje prikken.
En is gewoon het beeld wat hij bij oproept: een dikke ranzige onfrisse kettingroker.

Siah
06-09-04, 10:29
gegrepen door hype,
en een beetje snel geoordeeld,
vind ik.


Geplaatst door vgeld
Als ik de verrichtingen van Theo van Gogh op een rij zet dan moet ik toch constateren dat hij de enige artiest is die allochtonen een stem geeft; zie het aantal Marokkanen die onder zijn regie mochten optreden. Ik begin (als nationalist) steeds te beseffen dat Theo gewoon een hekel(net als ik) heeft aan mensen die met een boek zwaaien(Marx, Bijbel, Koran, Thora,…etc) en het leven reduceren (in religieuze en politieke zin) tot gelovigen en ongelovigen.

eigenlijk zit er zo veel dingen in die je zou moeten herzien en over nadenken,
zoals het gebruiken van de woorden:
_verrichtingen
_artiest
_nationalist
_stem
_gelovigen en ongelovigen
..
en de text als geheel
.

samen-werking en samenwerking,
(gekanaliseerd door repressie....wat niet altijd erg hoef te zijn..)


persoonlijk vind ik dat hij door middel van "film", niet veel anders doet dan een funamentalist. (of werkt mee aan de voedingsbodem van fundamentalism)

Dutchguy
06-09-04, 10:31
Geplaatst door Ron Haleber
Je kwam hier zeker op toen je mn pesterig topic las waar ik kort daarvoor Theo vanwege dezelfde reden de hemel inprees...

http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1509760#post1509760

Natuurlijk is Theo van beroep een onverbeterlijke pestkop. Bij de RTL krijgt hij daarom geen enkele show meer over wat dan ook.

Toch genoot ik daar altijd van zijn shows. Willem Oltmans was vaak zijn vaste graag geziene gast.

Oltmans is ook zo'n dwarsligger en net als jij vgeld niet vies van nationalisten als van Soekarno, Arafat tot en met Bouterse - gehaat door BuZa...



Theo geniet er mateloos van dat hij bij iedere hik van hem, alle Marokkanen als bij toverslag bovenop de kast krijgt!

Dat lukt hem met geen enkele andere bevolkingsgroep in Nederland.

Maar films als zn Najib en Julia zijn superieur zonder gesijk over islam!

Die praatprogramma's was ik inderdaad helemaal vergeten. Dat waren inderdaad meesterlijke programma's omdat hij zich echt in de gesprekspartner kon verplaatsen. Ik heb altijd wel een zwak voor hem gehad en ik heb ook geen problemen met het bediscussieren van de Islam maar ik vind de vorm waarin hij het nu doet onder de maat. Ik had veel liever dat hij dit in de vorm goot zoals hij dat deed in die praatprogramma's, zeer kritisch maar wel met respect. Dan had je ook de kans dat moslims met hem in discussie wilden gaan. Nu heb je alleen maar scheldpartijen terwijl dit ook anders kan.

Tomas
06-09-04, 10:34
Ik kap ermee als Theo hier als een normaal verschijnsel wordt geaccepteerd. Wat is er dan nog zo leuk aan maroc.nl?

Ik wil polarisatie, verdomme.

Rabi'ah.
06-09-04, 10:35
Geplaatst door Goodnight
Dat was een dolksteek door zijn hart.

Maar ik geef hem wel gelijk wat T van Gogh betreft: :student:

De reden dat hij constant op de islam afgeeft is denk ik om het feit dat hij lekker tegen kan schoppen en het gewenste effect krijgt.
De moslims buitelen dan over elkar heen om te laten horen hoe vreselijk ze het wel niet vinden.

Ik vind het ook vreselijk, maar besef wel dat hoe meer aandacht je aan hem besteed hoe heerlijker hij dat zal vinden.Elke vorm van aandacht ( ook of liever gezegd zelfs de negatieve) is welkom en goed voor de verkoopcijfers.
Zo blijft T. van Gogh altijd op de voorgrond.Zonder zijn nieuwste stokpaardje was hij misschien altijd die dikke ranzig uitziende kettingroker van AT5.

Dus kortom denk en geloof ik dat wij zijn populairiteit levende houden en voeden door de aandacht die we hem geven als ie weer eens iets negatiefs over de Islam schrijft of zegt.

In het begin maakte ik me er boos om, maar nu doet het me niets meer.Het gaat er toch om dat ik zelf geloof in de puurheid van mijn geloof?
En kan mij het schelen als anderen zijn idee-en geloven...daar tegen over staan er weer een hoop mensen die hetgeen hij over dit onderwerp te melden heeft allemaal met een korrel zout nemen, en dat zouden wij ook moeten doen: Negeren die hap!

Helemaal mee eens! :duim:

Ron Haleber
06-09-04, 10:58
Geplaatst door Rabi'ah.
Helemaal mee eens! :duim:

Ook met mijn reactie, die van Tomas en vgeld? :engel:


Groetjes van ron :nerd:

Oma
06-09-04, 11:04
Geplaatst door Dutchguy
Die praatprogramma's was ik inderdaad helemaal vergeten. Dat waren inderdaad meesterlijke programma's omdat hij zich echt in de gesprekspartner kon verplaatsen. Ik heb altijd wel een zwak voor hem gehad en ik heb ook geen problemen met het bediscussieren van de Islam maar ik vind de vorm waarin hij het nu doet onder de maat. Ik had veel liever dat hij dit in de vorm goot zoals hij dat deed in die praatprogramma's, zeer kritisch maar wel met respect. Dan had je ook de kans dat moslims met hem in discussie wilden gaan. Nu heb je alleen maar scheldpartijen terwijl dit ook anders kan.

Dat datingprogramma van hem, de hunkering was ook meesterlijk. :D

Mark
06-09-04, 11:06
V Gogh heeft nog nooit iets gemaakt wat mij heeft weten te boeien

Dutchguy
06-09-04, 11:13
Geplaatst door Oma
Dat datingprogramma van hem, de hunkering was ook meesterlijk. :D

Zo dat was fout zeg! Maar het leuke was dat dat nou juist ook de bedoeling was, ik heb me inderdaad kapot gelachen. Vooral toen hij in drag verscheen en zichzelf belachelijk maakte. Dat programma is als satirisch programma niet echt goed begrepen.

Siah
06-09-04, 11:43
Geplaatst door Mark
V Gogh heeft nog nooit iets gemaakt wat mij heeft weten te boeien

Ja,
meestaal komt het door zijn beperkte fantasie,
het zijn voorspelbaar en niet anders dan veel ander programmas en films.

850
06-09-04, 16:26
Geplaatst door Mark
V Gogh heeft nog nooit iets gemaakt wat mij heeft weten te boeien

Dat komt omdat jij niet in Amsterdam woont.
Hij heeft begin jaren 90 op AT5 een goed interview-programma gehad.
Was leuk om naar te kijken........

TonH
06-09-04, 16:45
Geplaatst door 850
Dat komt omdat jij niet in Amsterdam woont.
Hij heeft begin jaren 90 op AT5 een goed interview-programma gehad.
Was leuk om naar te kijken........

Verrek ja, met die cactus als cadeautje die gekust moest worden... Waren écht goede interviews.

Verder nog wel een geinig seikprogramma met Pam en Henneman over rare dingen in de openbare ruimte.

850
06-09-04, 17:02
Geplaatst door TonH
Verrek ja, met die cactus als cadeautje die gekust moest worden... Waren écht goede interviews.

Verder nog wel een geinig seikprogramma met Pam en Henneman over rare dingen in de openbare ruimte.

Dat andere programma kende ik niet.
Maar dat cactus programma was goed ja.
Easy going en tegelijk ook stevige interviews.....

napoleon
06-09-04, 20:31
Geplaatst door Goodnight
Dat was een dolksteek door zijn hart.

Maar ik geef hem wel gelijk wat T van Gogh betreft: :student:

De reden dat hij constant op de islam afgeeft is denk ik om het feit dat hij lekker tegen kan schoppen en het gewenste effect krijgt.
De moslims buitelen dan over elkar heen om te laten horen hoe vreselijk ze het wel niet vinden.

Ik vind het ook vreselijk, maar besef wel dat hoe meer aandacht je aan hem besteed hoe heerlijker hij dat zal vinden.Elke vorm van aandacht ( ook of liever gezegd zelfs de negatieve) is welkom en goed voor de verkoopcijfers.
Zo blijft T. van Gogh altijd op de voorgrond.Zonder zijn nieuwste stokpaardje was hij misschien altijd die dikke ranzig uitziende kettingroker van AT5.

Dus kortom denk en geloof ik dat wij zijn populairiteit levende houden en voeden door de aandacht die we hem geven als ie weer eens iets negatiefs over de Islam schrijft of zegt.

In het begin maakte ik me er boos om, maar nu doet het me niets meer.Het gaat er toch om dat ik zelf geloof in de puurheid van mijn geloof?
En kan mij het schelen als anderen zijn idee-en geloven...daar tegen over staan er weer een hoop mensen die hetgeen hij over dit onderwerp te melden heeft allemaal met een korrel zout nemen, en dat zouden wij ook moeten doen: Negeren die hap!


I REST MY CASE...!!!!!!! :duim:

barneveld
06-09-04, 22:53
Geplaatst door Tomas
Ik kap ermee als Theo hier als een normaal verschijnsel wordt geaccepteerd. Wat is er dan nog zo leuk aan maroc.nl?

Ik wil polarisatie, verdomme.

hier wordt niet gevloekt,

vloeken is aangeleerd wordt geen na prater

Mark
06-09-04, 22:58
Geplaatst door Lewis Moon
Heb je zijn films al gezien? (En dan bedoel ik niet Submission Part I.)

Nee gelukkig niet :)

barneveld
06-09-04, 23:04
Geplaatst door Mark
Nee gelukkig niet :)

steelt niet veel voor

vgeld
07-09-04, 17:36
Geplaatst door Al Sawt
Vgeld,

Kan jij die nationalisme van jouw uitleggen?

Als ik de Marokkaanse vlag zie, blijf ik verstoken van nationalistische sentimenten.
Er gaan eerder negatieve sentimenten door me heen.

Ik ben een "nationaliste"new style, ik ga met mijn tijd mee. Theo stimuleert mensen (lees jeugd) die zich willen ontwikkelen en vooruit willen en hij heeft de pest aan mensen die de clock terug willen draaien naar 1400/2000/jjjj jaar geleden.

Al Sawt
08-09-04, 14:15
Geplaatst door vgeld
Ik ben een "nationaliste"new style, ik ga met mijn tijd mee. Theo stimuleert mensen (lees jeugd) die zich willen ontwikkelen en vooruit willen en hij heeft de pest aan mensen die de clock terug willen draaien naar 1400/2000/jjjj jaar geleden. En kennelijk schroomt hij niet voor, om alle Moslims als 5e kolonne geitenn*kers te kwalificeren.

Maar kan je die nationalist 'new style' uitleggen?

Ron Haleber
09-09-04, 08:17
Geplaatst door Al Sawt
En kennelijk schroomt hij niet voor, om alle Moslims als 5e kolonne geitenn*kers te kwalificeren.

Maar kan je die nationalist 'new style' uitleggen?

Het Tesselse Schaap en de Geit aldaar zien deze vijfde kolonne vanuit Marokko zonder enige angst tegemoet! Met name nu Ramadan en het Aïd naderen...

Voor wat betreft de 5e kolonne kippen*kers zal Barneveld ongetwijfeld zorg dragen! Géén kippepest in Barneveld! Om alle gevaar te bannen heeft angkor het SOA-team al ingeschakeld...

http://www.kantara.nl/images/0123.jpg

vgeld
03-11-04, 22:39
Ik dacht: effe mijn subject van 2 maanden geleden weer reanimeren

Ron Haleber
04-11-04, 07:57
Geplaatst door vgeld
Ik dacht: effe mijn subject van 2 maanden geleden weer reanimeren

Als je Theo nou meteen effe mee-reanimeert! Dat zou tof zijn!

Kan hij me vanmiddag tussen 4 en 5 voor radio NMO helpen uitleggen wat er nu met die vreemde Marokkanen aan de hand is!

Ik moet nota bene met Hans Jansen in discussie o.l.v. Radi Suudi. Hans wil 15% vd moslims/incl. Marokkanen - dus 150.000 man door de AIVD in de gaten laten houden... Wij staan natuurlijk ook op de lijst....

Ik zal hem aanraden die op Aruba of Bonaire te interneren. Lijkt jou dat wat als NL-Guantanamo?

Groeten Ron