PDA

Bekijk Volledige Versie : Twaalfde bruid voor koning van Swaziland



Bofko
05-09-04, 23:18
MBABANE (ANP) - Koning Mswati III van Swaziland, de laatste absolute monarch in Afrika, heeft zijn oog laten vallen op een 16-jarig meisje als zijn twaalfde echtgenote. Dat hebben bronnen binnen zijn hofhouding zondag bevestigd.
Het tienermeisje was finalist tijdens de schoonheidswedstrijd Miss Swaziland en deed vorige week mee aan een ritueel waarin jonge maagden topless een dansje maken voor de troon van de koning. Voor zij met de koning trouwt, moet het meisje nog wel worden getest op HIV. Swaziland heeft met 38,1 procent relatief het hoogste aantal besmettingen ter wereld.
De 36-jarige Mswati heeft al elf officiële echtgenotes, één verloofde en 23 kinderen. Er zijn echter onlangs twee 'vacatures' onstaan in zijn echtelijke bed omdat twee vrouwen bij de monarch in ongenade zijn gevallen. Een bron bij het hof liet weten dat de koning op zoek is naar ,,jonge, mooie bloemen'' om het paleis wat op te fleuren.
Mswati, ook wel Ngweyama (de leeuw) genoemd, regeert Swaziland sinds zijn 18e jaar, in 1986. Zijn vader Sobhuza II leidde het Afrikaanse koninkrijkje in 1968 naar de onafhankelijkheid van Groot-Brittannië. Hij stierf in 1982 op 82-jarige leeftijd en liet maar liefst zeventig vrouwen achter. Na zijn dood bestuurde koningin Dzeliwe Shongwe het land tot Mswati oud genoeg was om de troon te bestijgen.

www.home.nl

Goodnight
05-09-04, 23:23
ach ja.....hij gaat in ieder geval legaal vreemd. :wat?!:

Bofko
05-09-04, 23:26
Geplaatst door Goodnight
ach ja.....hij gaat in ieder geval legaal vreemd. :wat?!:

Ja het zou wat zijn zeg als hij met 12 echtgenotes nog naar de hoeren zou gaan.

observer
05-09-04, 23:27
hij gaat niet vreemd hij is netjes getrouwd

polygamie komt meer voor hoor bij zowel christenen (mormonen) als moslims (vice president hamzaa van indonesie bv)

Goodnight
05-09-04, 23:36
Geplaatst door Bofko
Ja het zou wat zijn zeg als hij met 12 echtgenotes nog naar de hoeren zou gaan.


Pfff 12 vrouwen stelt niets voor.
Zijn pa had er 70!!
dus hij kan alsnog vreemd gaan :boogie:

Goodnight
05-09-04, 23:38
Geplaatst door observer
hij gaat niet vreemd hij is netjes getrouwd

polygamie komt meer voor hoor bij zowel christenen (mormonen) als moslims (vice president hamzaa van indonesie bv)


Daarom zeg ik ook: legaal :tover:

mormonen trouwen er niet mee....is een Westerse land dus dan is het verboden.Kan je beschuldigd worden van bigamie.

Maar daar en tegen kan je trouwen en wel 4 minnaressen er op na houden........ :verward:

Al3arbi
05-09-04, 23:40
Geplaatst door Goodnight
Pfff 12 vrouwen stelt niets voor.
Zijn pa had er 70!!
dus hij kan alsnog vreemd gaan :boogie:


Hij had er 70. En ging op zijn 82e dood. Dus dan moet zijn zoon, voor zijn 41e op 35vrouwen zitten. Hmmm. Worden 5 spannende jaren daar in Swaziland.

Goodnight
05-09-04, 23:47
Geplaatst door Al3arbi
Hij had er 70. En ging op zijn 82e dood. Dus dan moet zijn zoon, voor zijn 41e op 35vrouwen zitten. Hmmm. Worden 5 spannende jaren daar in Swaziland.

dan mag ie het aantal vrouwen wat hij mag trouwen per jaar gaan viervoudigen. :melig:

Al Sawt
05-09-04, 23:47
Geplaatst door observer
hij gaat niet vreemd hij is netjes getrouwd

polygamie komt meer voor hoor bij zowel christenen (mormonen) als moslims (vice president hamzaa van indonesie bv) In de Islam is het nog aan banden gelegd.

Vriend
06-09-04, 00:33
kijk, als je de energie hebt om 12 vrouwen te voorzien van een porsie geluk dan mag je van mijn part je gang gaan maar ik ga het dus echt niet met mijn belastingcentjes financieren ok

whisper
06-09-04, 07:55
Geplaatst door Bofko
MBABANE (ANP) - Koning Mswati III van Swaziland, de laatste absolute monarch in Afrika, heeft zijn oog laten vallen op een 16-jarig meisje als zijn twaalfde echtgenote. Dat hebben bronnen binnen zijn hofhouding zondag bevestigd.
Het tienermeisje was finalist tijdens de schoonheidswedstrijd Miss Swaziland en deed vorige week mee aan een ritueel waarin jonge maagden topless een dansje maken voor de troon van de koning. Voor zij met de koning trouwt, moet het meisje nog wel worden getest op HIV. Swaziland heeft met 38,1 procent relatief het hoogste aantal besmettingen ter wereld.
De 36-jarige Mswati heeft al elf officiële echtgenotes, één verloofde en 23 kinderen. Er zijn echter onlangs twee 'vacatures' onstaan in zijn echtelijke bed omdat twee vrouwen bij de monarch in ongenade zijn gevallen. Een bron bij het hof liet weten dat de koning op zoek is naar ,,jonge, mooie bloemen'' om het paleis wat op te fleuren.
Mswati, ook wel Ngweyama (de leeuw) genoemd, regeert Swaziland sinds zijn 18e jaar, in 1986. Zijn vader Sobhuza II leidde het Afrikaanse koninkrijkje in 1968 naar de onafhankelijkheid van Groot-Brittannië. Hij stierf in 1982 op 82-jarige leeftijd en liet maar liefst zeventig vrouwen achter. Na zijn dood bestuurde koningin Dzeliwe Shongwe het land tot Mswati oud genoeg was om de troon te bestijgen.

www.home.nl wat een pedofiel

Mark
06-09-04, 08:30
Lucky bastard, ik had precies hetzelfde gedaan :tik:

deleted user
06-09-04, 11:51
Geplaatst door Mark
Lucky bastard, ik had precies hetzelfde gedaan :tik:

:confused:

Mark
06-09-04, 11:59
Geplaatst door deleted user
:confused:

was ik niet duidelijk? :hardlach:

deleted user
06-09-04, 12:01
Geplaatst door Mark
was ik niet duidelijk? :hardlach:

Je was te eerlijk. :maf2:

Mark
06-09-04, 12:02
Geplaatst door deleted user
Je was te eerlijk. :maf2:

Honesty is the best policy :blij:

nl-x
06-09-04, 12:03
Geplaatst door Bofko
Ja het zou wat zijn zeg als hij met 12 echtgenotes nog naar de hoeren zou gaan.
Met 12 vrouwen ga je denk ik veel eerder naar de haaien...

(Alhoewel, zn pa werd wel 85 met zn 70 vrouwen.)

Tomas
06-09-04, 12:05
Geplaatst door Mark
Honesty is the best policy :blij:

Dan had je er ook, net als bij de anderen, en beetje jaloezie in door moeten laten klinken.

Mark
06-09-04, 12:09
Geplaatst door Tomas
Dan had je er ook, net als bij de anderen, en beetje jaloezie in door moeten laten klinken.

ohw was ik dat vergeten?

ik kan pas echt jaloers worden als ik wat foto's van die sletjes heb gezien :hihi:

Ravian
06-09-04, 13:10
Ik heb gemiddeld zo'n 5 a 6 mannen. Best leuk, die variatie.

Rabi'ah.
06-09-04, 13:35
Je meent het. :rolleyes:

Mark
06-09-04, 13:42
Geplaatst door Ravian
Ik heb gemiddeld zo'n 5 a 6 mannen. Best leuk, die variatie.

En op zondag heb je rust?

Ravian
06-09-04, 13:48
Geplaatst door Mark
En op zondag heb je rust?

Zou ik jou ook kunnen vragen - slaat ook nergens op :-\

Mark
06-09-04, 13:52
Geplaatst door Ravian
Zou ik jou ook kunnen vragen - slaat ook nergens op :-\

Omdat het aantal van 6 zo mooi in de rest van de week past :lachu: