PDA

Bekijk Volledige Versie : Britse moslimleider: vrouwen en kinderen gijzelen op engelse scholen is acceptabel



Mark
06-09-04, 12:16
Targeting Women, Children Supported By Cleric

As long as the cause is just, hostage-taking of women and children at British schools by terrorists suffering under British rule is a reasonable course of action, according to Omar Bakri Mohammed, spiritual leader of the extremist sect al-Muhajiroun.
In a statement about the Russia situation, he said, "The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians."
Mohammed said in an interview that "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq."

Source: www.telegraph.co.uk

taouanza
06-09-04, 12:20
Geplaatst door Mark
Targeting Women, Children Supported By Cleric

As long as the cause is just, hostage-taking of women and children at British schools by terrorists suffering under British rule is a reasonable course of action, according to Omar Bakri Mohammed, spiritual leader of the extremist sect al-Muhajiroun.
In a statement about the Russia situation, he said, "The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians."
Mohammed said in an interview that "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq."

Source: www.telegraph.co.uk

Damn wat hebben moslims toch slechte pr als je al die misdaden in Irak onder de tapijt kan schuiven moet dit toch een makkie zijn.

bogosse
06-09-04, 12:28
Geplaatst door Mark
"The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians."
Mohammed said in an interview that "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq."

misschien lees ik het verkeerd, maar zegt die imbeciel hier dat hij het gijzelen (en eventueel doden) van Engelse kinderen wél steunt??

Als dat het geval is, praat hij zichzelf toch tegen?

Mark
06-09-04, 12:29
Geplaatst door bogosse
misschien lees ik het verkeerd, maar zegt die imbeciel hier dat hij het gijzelen (en eventueel doden) van Engelse kinderen wél steunt??

Als dat het geval is, praat hij zichzelf toch tegen?

wel gijzelen, niet doden.

tenzij de britten ingrijpen en dan is het hun schuld.

bogosse
06-09-04, 12:33
Geplaatst door Mark
wel gijzelen, niet doden.

tenzij de britten ingrijpen en dan is het hun schuld.

hoe naief kun je zijn; bij een gijzeling vallen altijd slachtoffers. deze man is dus echt gestoord.

Mark
06-09-04, 12:46
Geplaatst door bogosse
hoe naief kun je zijn; bij een gijzeling vallen altijd slachtoffers. deze man is dus echt gestoord.

Er zit natuurlijk een bepaalde logica achter. Maar ik ben het wel met je eens dat zijn manier van redeneren nogal ongelukkig kan uitpakken als je op een engelse lagere school zit en een bezoekje krijgt van zijn vriendjes.

Ravian
06-09-04, 12:49
Moslims krijgen dezelfde reputatie als de zwarte veroordeelde in een Hollywoodfilm: ze hebben het nooit gedaan.

whisper
06-09-04, 12:54
Geplaatst door taouanza
Damn wat hebben moslims toch slechte pr als je al die misdaden in Irak onder de tapijt kan schuiven moet dit toch een makkie zijn. welke misdaden?

dicksr
06-09-04, 12:57
Geplaatst door taouanza
Damn wat hebben moslims toch slechte pr als je al die misdaden in Irak onder de tapijt kan schuiven moet dit toch een makkie zijn.


Helemaal goed!

Oog om oog tand om tand

Dat de pleuris uitbreke!

Jar
06-09-04, 13:04
Gewoon een ontspoorde man :duizelig:

Simon
06-09-04, 13:14
Zo mogelijk zou ik zo'n vent gelijk het land uit zetten en/of oppakken.

Siah
06-09-04, 13:34
Geplaatst door Mark
Targeting Women, Children Supported By Cleric

As long as the cause is just, hostage-taking of women and children at British schools by terrorists suffering under British rule is a reasonable course of action, according to Omar Bakri Mohammed, spiritual leader of the extremist sect al-Muhajiroun.
In a statement about the Russia situation, he said, "The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians."
Mohammed said in an interview that "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq."

Source: www.telegraph.co.uk


ik heb Hamza de leider van al-muhajiroun op tv gezien.
het was op 'hard talk', op engelse kanaal.

hij sprak cool en direkt.
ik hoorde van hem nix dat een bedreiging voor iemand zou vormen.
..
onder druk van US is al-muhajiroun tot een terrororganisatie bestempeld.
Hamza (hun leider) zou zelfs aan de US worden geleverd,
de Uk wou zelfs zijn nationaliteit intrekken.
terwijl hij een engelse nationaliteit heeft.


het probleem wat ik vaak zelf met dit soort berichgevingen heb(bv ook by de andere text "muslims for bush") is:
dat dat als representatief voor gehele muslims beschouwd worden.
en niet als individuen of bepaalde groepen..
(dit is opzich een teken van raciale benadering en wordt bewust gedaan door beleidmakers en media en later doorgespuugd door anderen)

je kan nauwelijks een US-president in de geschiedenis noemen, die geen bloodige handen heeft. na wwII is er geen een geweest.
maar toch kan je niet zeggen dat die christenen bla bla..

Nederlandse kabinet heeft now weer haar oude "functie" opgepakt en het hele land betrokken heeft bij een brutale en bloodige Bezetting!
toch is dat voor mij niet een maatstaf,
en zeg ik niet dat de Nedrlanders bezetters zijn.
(ongeacht van het feit dat de mensen hier werken en belasting geven...en dat dat natuurlijk wel gebruikt wordt voor vieze doeleinden).

Mark
06-09-04, 13:39
Geplaatst door Siah
ik heb Hamza de leider van al-muhajiroun op tv gezien.
het was op 'hard talk', op engelse kanaal.

hij sprak cool en direkt.
ik hoorde van hem nix dat een bedreiging voor iemand zou vormen.
..
onder druk van US is al-muhajiroun tot een terrororganisatie bestempeld.
Hamza (hun leider) zou zelfs aan de US worden geleverd,
de Uk wou zelfs zijn nationaliteit intrekken.
terwijl hij een engelse nationaliteit heeft.


het probleem wat ik vaak zelf met dit soort berichgevingen heb(bv ook by de andere text "muslims for bush") is:
dat dat als representatief voor gehele muslims beschouwd worden.
en niet als individuen of bepaalde groepen..
(dit is opzich een teken van raciale benadering en wordt bewust gedaan door beleidmakers en media en later doorgespuugd door anderen)

je kan nauwelijks een US-president in de geschiedenis noemen, die geen bloodige handen heeft. na wwII is er geen een geweest.
maar toch kan je niet zeggen dat die christenen bla bla..

Nederlandse kabinet heeft now weer haar oude "functie" opgepakt en het hele land betrokken heeft bij een brutale en bloodige Bezetting!
toch is dat voor mij niet een maatstaf,
en zeg ik niet dat de Nedrlanders bezetters zijn.
(ongeacht van het feit dat de mensen hier werken en belasting geven...en dat dat natuurlijk wel gebruikt wordt voor vieze doeleinden).

Ik denk dat de meeste mensen wel doorhebben dat dit een extreem persoon is die niet de spreekbuis is van "de moslim".

Hij wordt in het artikel ook als de leider van een sekte aangeduid.

Maar dit soort statements zullen uiteraard zo vlak na zo'n gijzeling de media halen.

sylvester
06-09-04, 13:43
Ja je moet natuurlijk niet alles geloven wat ze op de televisie zeggen!
Ik begin soms zelfs wel eens te twijfelen als ik CNN kijk :denk:

Ravian
06-09-04, 13:47
Geplaatst door Mark
Hij wordt in het artikel ook als de leider van een sekte aangeduid.

Maar dit soort statements zullen uiteraard zo vlak na zo'n gijzeling de media halen.

Terecht. Er is al honderden keren bewezen dat aanhangers zulke uitspraken in daden omzetten.

Rabi'ah.
06-09-04, 13:49
Geplaatst door Mark
Ik denk dat de meeste mensen wel doorhebben dat dit een extreem persoon is die niet de spreekbuis is van "de moslim".

Hij wordt in het artikel ook als de leider van een sekte aangeduid.

Maar dit soort statements zullen uiteraard zo vlak na zo'n gijzeling de media halen.

Inderdaad.

sylvester
06-09-04, 14:54
:zweep: :kalasniko heel langzaam afmaken want ze zijn een gevaar voor de samenleving!

deleted user
06-09-04, 15:09
Die "Muhajiroun" zijn niet goed snik. Ze zijn dan ook niet welkom in SA. Luister hier naar hoe Djihaad wel is en vooral ook hoe het NIET is: 6 Islaam, Muslims & Terrorism [Deel 1] (http://www.twtpubs.com/audio/abukhadeejah/11_islam1.ram) | Islaam, Muslims & Terrorism [Deel 2] (http://www.twtpubs.com/audio/abukhadeejah/12_islam2.ram)

Spoetnik
06-09-04, 15:23
Geplaatst door Simon
Zo mogelijk zou ik zo'n vent gelijk het land uit zetten en/of oppakken.

Daar zijn ze mee bezig.

Het is overigens opvallend hoeveel van deze extreme moslim radicalen vanuit Engeland opereren.

London is de terreurhoofdstad van de wereld.

Simon
06-09-04, 15:31
Geplaatst door Spoetnik
Daar zijn ze mee bezig.

Het is overigens opvallend hoeveel van deze extreme moslim radicalen vanuit Engeland opereren.

Tja die vrijheid in het westen zijn al die radicalen gek op. En je hoeft er niet eens zo radicaal voor te zijn. Gisteren een mooie documentaire op de VPRO over een man die Kosovo alsnog wil gaan bevrijden en daartoe wapens importeert. Het komische was dat hij "on camera" gewoon winkels inliep in de VS en daar uniformen en wapens kocht. Natuurlijk niet mittraileurs maar wel wapens waarmee je op 2km afstand iemand kon neerschieten. Hij gaf zelf aan die te exporteren naar Kosovo. Doel was de olifantenjacht zegt hij dan in de papieren en tegen de winkelier. Nu zijn er niet zo veel olifanten in Kosovo. Maar hij kwam er toch mee weg door te zeggen dat hij zich daar zou samenvoegen met een groep en dat ze samen naar Kenia zouden afreizen. Hij kon er ook gewoon mee inchecken bij een vliegtuig vanuit de VS als hij het maar niet in combinatie met de munitie vervoerde. Land of Freedom !

Siah
06-09-04, 15:35
Geplaatst door sylvester
Ja je moet natuurlijk niet alles geloven wat ze op de televisie zeggen!
Ik begin soms zelfs wel eens te twijfelen als ik CNN kijk :denk:

bbc is nog erger!

sylvester
06-09-04, 15:38
Ja inderdaad dat had ik ook gezien!
Gewoon te gestoord voor woorden.
En als jij je nagelknippertje in je handbagage hebt zitten dan moet je hem inleveren want dat is levensgevaarlijk.

Terwijl zo'n man soms een heel toestel met passagiers vol laat douwen met wapens!!!! :eek: :wow:

Siah
06-09-04, 15:47
Geplaatst door Ravian
Terecht. Er is al honderden keren bewezen dat aanhangers zulke uitspraken in daden omzetten.


ik weet niet of de aanhangers van hem iets geflikt hebben.
ook niet gehoord.
maar weet wel dat ze extreem geplaagd en onderdrukt worden door UK-admin. (eigenlijk geinstitutionaliseerde racism, ....ned. gaat ook naar dezelfde richting toe)
ze konden niet meer in de moskee bieden en moesten het opstraat doen.
ze konden bv laatst niet eens gaan adverteren voor een bijeenkomst dat wel klaar gepland was.
een paar van hen werden dan opgepakt en opgesloten.
als een aanhanger van een sekte denkt dat terror de oplossing zou zijn , is iets anders.

Siah
06-09-04, 15:53
Geplaatst door sylvester
Ja inderdaad dat had ik ook gezien!
Gewoon te gestoord voor woorden.
En als jij je nagelknippertje in je handbagage hebt zitten dan moet je hem inleveren want dat is levensgevaarlijk.

Terwijl zo'n man soms een heel toestel met passagiers vol laat douwen met wapens!!!! :eek: :wow:

als ze je gaan opsluiten, kunnen ze altijd wat bedenken en ..
dit is al meerdere malen bewezen.

het is in ieder geval een kwestie van mentaliteit.
je kan een hamer gebruiken om bv een spijker..
je kan daarmee ook de mensen verfakken.

helaas is het nu zo dat:
als een muslim een hamer heeft, is dat dan een wapen,
maar als iemand anders dat zou hebben, is dat dan een voorwerp.

opmerkelijk
06-09-04, 16:10
Geplaatst door Siah
als ze je gaan opsluiten, kunnen ze altijd wat bedenken en ..
dit is al meerdere malen bewezen.

het is in ieder geval een kwestie van mentaliteit.
je kan een hamer gebruiken om bv een spijker..
je kan daarmee ook de mensen verfakken.

helaas is het nu zo dat:
als een muslim een hamer heeft, is dat dan een wapen,
maar als iemand anders dat zou hebben, is dat dan een voorwerp.


Moest je niet bij Turksestudent.nl wezen? [Rc]

Spoetnik
06-09-04, 16:18
Geplaatst door Simon
Tja die vrijheid in het westen zijn al die radicalen gek op.

Maar die radicalen krijgen steun uit het Westen wanneer het ons uitkomt. Het is niet alleen dat ze er veilig kunnen opereren, ze krijgen steun hier in het westen. Zie bijvoorbeeld de steun die tjetsjeense terroristen in het westen krijgen. Maar MI5 helpt elke moslim radicaal als er weer eens een opstandje georganiseerd moet worden in een ver buitenland.

Simon
06-09-04, 16:20
Geplaatst door Siah
als een muslim een hamer heeft, is dat dan een wapen,
maar als iemand anders dat zou hebben, is dat dan een voorwerp.

Nou toen mijn moeder naar de VS vloog moest ze haar nagelschaartje inleveren ! En die is geen moslim.

sylvester
06-09-04, 16:29
Ja als wij ons gewoon wat minder zouden gaan bemoeien met b.v. Irak enz. dan ziet het leventje er voor ons ook een stuk veiliger uit!

Want wat doen ze met het geld wat wij opsturen voor evt. goede doelen?
Wapens kopen? :droef:

TonH
06-09-04, 16:34
Geplaatst door Simon
Nou toen mijn moeder naar de VS vloog moest ze haar nagelschaartje inleveren ! En die is geen moslim.

Kan het nog sterker zeggen: IK moest deze zomer mijn nagelschaartje inleveren, want die zat tussen wat pleisters en was ik vergeten. En ik ben toch zéker geen moslim :p

TonH
06-09-04, 16:36
Geplaatst door sylvester
Ja als wij ons gewoon wat minder zouden gaan bemoeien met b.v. Irak enz. dan ziet het leventje er voor ons ook een stuk veiliger uit!

Want wat doen ze met het geld wat wij opsturen voor evt. goede doelen?
Wapens kopen? :droef:

Wapens die 'wij' weer aan 'hen' verkopen. Wordt/werd er tenminste nog wat aan verdient... :D

sylvester
06-09-04, 16:37
Ach misschien word het vliegen er straks wel veiliger op als gewapende beveiligers in burger mee vliegen. :cool:

observer
06-09-04, 20:17
Geplaatst door Simon
Nou toen mijn moeder naar de VS vloog moest ze haar nagelschaartje inleveren ! En die is geen moslim. ik moest mijn (dure) schoenen uitdoen alsof ik me in mijn armanipak zou opblazen wat moet ik dan aan als ik begraven wordt?


Die "Muhajiroun" zijn niet goed snik. Ze zijn dan ook niet welkom in SA wow als je door de saudi's al te lijp wordt gevonden dan ben je heel heel apart

taouanza
06-09-04, 21:20
Geplaatst door whisper
welke misdaden?

Dat zeg ik Gamma.

Siah
06-09-04, 21:59
Geplaatst door TonH
Kan het nog sterker zeggen: IK moest deze zomer mijn nagelschaartje inleveren, want die zat tussen wat pleisters en was ik vergeten. En ik ben toch zéker geen moslim :p

in US en Israel, is andere verhaal,
daar wordt je als muslim extra ondervraagd en bekeken,
als je tenminste toegelaten wordt.
in europa is het minder erg, maar toch aanwezig.

trouwens als jij of jouw oma ergens een nagelknipper moet inleveren,
bewijst niet dat dat voor overaal geld.
dat de kleurlingen tegenwoordig extra en meestaal anders behandeld en ondervraagd worden, is algemeen bekend.

TonH
07-09-04, 00:28
Geplaatst door Siah
in US en Israel, is andere verhaal,

Dat was in Canada, waar de binnenlandse vluchten vele malen strenger gecontroleerd worden dan in Europa de internationale.


dat de kleurlingen tegenwoordig extra en meestaal anders behandeld en ondervraagd worden, is algemeen bekend.

Troost je, kleurlingen werden altijd al anders behandeld en ondervraagd. Daar heb ik ook nog mooie pre-11september voorbeelden van.

Al Sawt
07-09-04, 00:56
Geplaatst door Spoetnik
Daar zijn ze mee bezig.

Het is overigens opvallend hoeveel van deze extreme moslim radicalen vanuit Engeland opereren.

London is de terreurhoofdstad van de wereld. Dat komt mede door de duivelspact die tussen GB en Gemaya Islamiya, in de jaren 60 gesloten werdt.

Toen konden de Britten en Amerikanen het heel erg goed vinden met radicale Islamitische organisaties. Want toen waren de seculiere Arabische regimes van Nasser(Egypte), Boummediene(Algerije) Numeiri(Soedan), Saddam en Assad(Syrie) een grotere 'gevaar'.

En die org. als de GI werden gewapend en aangespoord door VS en GB, om de 'godeloze' regimes te onwrichten.

En nu keert de storm tegen hun.

GroteWolf
07-09-04, 09:38
Zoals de engelsen zeggen: Give them enough rope...

Spoetnik
07-09-04, 10:31
Geplaatst door Al Sawt
Dat komt mede door de duivelspact die tussen GB en Gemaya Islamiya, in de jaren 60 gesloten werdt.

Toen konden de Britten en Amerikanen het heel erg goed vinden met radicale Islamitische organisaties. Want toen waren de seculiere Arabische regimes van Nasser(Egypte), Boummediene(Algerije) Numeiri(Soedan), Saddam en Assad(Syrie) een grotere 'gevaar'.

En die org. als de GI werden gewapend en aangespoord door VS en GB, om de 'godeloze' regimes te onwrichten.

En nu keert de storm tegen hun.

Klopt helemaal.. Maar de britten waren al begin 20ste eeuw geinteresseerd in Islamistische extremisme, destijds om de Turken te verslaan. De Britten hebben bijvoorbeeld het moslimbroederschap helpen op te richten.

sylvester
07-09-04, 11:56
Ja en probeer nu maar eens het tij te keren!!!

Bart
07-09-04, 12:07
Geplaatst door Siah
ik weet niet of de aanhangers van hem iets geflikt hebben.
ook niet gehoord.
maar weet wel dat ze extreem geplaagd en onderdrukt worden door UK-admin. (eigenlijk geinstitutionaliseerde racism, ....ned. gaat ook naar dezelfde richting toe)
ze konden niet meer in de moskee bieden en moesten het opstraat doen.
ze konden bv laatst niet eens gaan adverteren voor een bijeenkomst dat wel klaar gepland was.
een paar van hen werden dan opgepakt en opgesloten.
als een aanhanger van een sekte denkt dat terror de oplossing zou zijn , is iets anders.

Hahahaha! Wel je eerst even inlezen hoor voor je onzin gaat uitkramen.

Die Hamza moest op straat gaan preken omdat hij door het moskeebestuur de moskee was uitgeflikkerd. Reden: hij had ze opgelicht, geld gestolen en was veel te extreem (i.e. hij droeg de islam niet uit volgens de UK Muslm Council).

Er is juist veel kritiek op de Engelse autoriteiten omdat ze die schreeuwende gek zijn gang maar lieten gaan. Bij elke preek van die zot staan er gewapende figuren omheen met sjaals om hun kop zodat ze onherkenbaar zijn. Gewone mensen die willen gaan shoppen worden gďntimideerd, lastig gevallen en in sommige gevallen (dat waren alleen blanken) zelfs in elkaar geslagen door dat stelletje racistische criminelen. En jij durft te beweren dat zij onderdrukt worden???? Ga toch fietsen.

Verder heeft hij naast de Engelse ook de Egyptische nationaliteit. De Engelse nationaliteit zal hem niet worden afgepakt omdat hij extreme uitspraken doet, maar omdat hij onder valse voorwendselen deze heeft gekregen. Hij trouwde in de jaren '80 met een Engelse dame (overigens deed hij in die jaren alles wat God verboden heeft, maar toch loop jij achter zo'n sukkel aan), terwijl hij al getrouwd was. Nou, en dat is nu eenmaal verboden in Engeland, zijn tweede huwelijk is dus ongeldig en daarmee verliest hij automatisch de Engelse nationaliteit die hij bij zijn huwelijk kreeg.

Die kerel is een hypocriet van de ergste soort, deed alles wat God verboden heeft, gaat tekeer tegen Amerika en de UK maar houdt ondertussen wel zijn handje op bij de sociale dienst en jammert dat men zo tegen hem is. Daarnaast probeert hij met man en macht onder zijn uitlevering naar de VS uit te komen. Mietje!

En jij loopt achter die racistische zot aan??? Zegt wel iets over jou.....

DEMOcraat
07-09-04, 14:20
Geplaatst door Mark
Targeting Women, Children Supported By Cleric

As long as the cause is just, hostage-taking of women and children at British schools by terrorists suffering under British rule is a reasonable course of action, according to Omar Bakri Mohammed, spiritual leader of the extremist sect al-Muhajiroun.
In a statement about the Russia situation, he said, "The Mujahideen [Chechen rebels] would not have wanted to kill those people, because it is strictly forbidden as a Muslim to deliberately kill women and children. It is the fault of the Russians."
Mohammed said in an interview that "If an Iraqi Muslim carried out an attack like that in Britain, it would be justified because Britain has carried out acts of terrorism in Iraq."

Source: www.telegraph.co.uk


nee dat mag niet,dat mag nooit zelfs niet aan denken.

allen vraag ik me af hoe zit het de palestijnse iraakse tsjetsjeense etc kinderen die dagelijks worden vermoord.

sylvester
07-09-04, 15:13
Dat is ook fout natuurlijk!

Degene die dit veroorzaken moeten de rest van hun leven achter de tralies!
Zonder eten zonder bezoek maar met alleen een bandje met het huilen van kleine kinderen op de achtergrond.
Dit maakt ze gek en misschien hangen ze zichzelf dan wel op! :fplet:

DEMOcraat
07-09-04, 15:28
Geplaatst door sylvester
Dat is ook fout natuurlijk!

Degene die dit veroorzaken moeten de rest van hun leven achter de tralies!
Zonder eten zonder bezoek maar met alleen een bandje met het huilen van kleine kinderen op de achtergrond.
Dit maakt ze gek en misschien hangen ze zichzelf dan wel op! :fplet:

en wie zijn de verantwoordelijken volgens jou?

observer
07-09-04, 15:56
Geplaatst door Siah
in US en Israel, is andere verhaal,
daar wordt je als muslim extra ondervraagd en bekeken,
als je tenminste toegelaten wordt.
in europa is het minder erg, maar toch aanwezig.

trouwens als jij of jouw oma ergens een nagelknipper moet inleveren,
bewijst niet dat dat voor overaal geld.
dat de kleurlingen tegenwoordig extra en meestaal anders behandeld en ondervraagd worden, is algemeen bekend. valt wel mee hoor ik als lelieblanke werd ook aan de tand gevoelt en nee ik heb geen baard,donkere huiskleur oid

akram
07-09-04, 16:00
Gisteren in Nova werd diezelfde man geinterviewd en daar zei hij
ietse anders hoewel de presentator hem probeerde in te luizen
door steeds te herhalen of hij het ok vond dat er kinderen zijn gedood.
Die man heeft herhaaldijk gezegd dat de kinderen niet het doel waren en nooit het doel mogen zijn echter als zij zich ook tussen het doel bevinden dant is he gerechtigd om zulke acties te ondernemen.
Het westen keurt zulke daden af maar in de praktijk handelen ze er wel nar. voorbeelden te over.

Onno26
07-09-04, 16:05
Die man heeft herhaaldijk gezegd dat de kinderen niet het doel waren en nooit het doel mogen zijn

Wat erg overtuigend klonk van een man die de gijzelnemers van een SCHOOL verdedigde.


Wat me nou gebeurt, ga ik op geheel verantwoorde Islamitische wijze een school gijzelen, blijken dr allemaal kinderen te zijn???

Onno26
07-09-04, 16:05
q

akram
07-09-04, 16:08
Geplaatst door Onno26
Wat erg overtuigend klonk van een man die de gijzelnemers van een SCHOOL verdedigde.


Wat me nou gebeurt, ga ik op geheel verantwoorde Islamitische wijze een school gijzelen, blijken dr allemaal kinderen te zijn???

Het was een compleet complex dat gegijzeld werd en een school was daar onderdeel van. de rest van het complex werd gebruikt voor militaire opleidingen en had andere militaire functies.

Putin en Bush klinken lekker overtuigend als ze nu en dan op een feestende menigte hun bommen gooien.

sylvester
07-09-04, 16:09
Geplaatst door DEMOcraat
en wie zijn de verantwoordelijken volgens jou?

Ik zoek het even op ok? :(

nard
07-09-04, 16:10
Geplaatst door Onno26
Wat erg overtuigend klonk van een man die de gijzelnemers van een SCHOOL verdedigde.


Wat me nou gebeurt, ga ik op geheel verantwoorde Islamitische wijze een school gijzelen, blijken dr allemaal kinderen te zijn???


:hihi:

the arab way of thinking......

sylvester
07-09-04, 16:20
Ohhh :boeps: is dat zo???? :rolleyes:

akram
07-09-04, 16:24
Geplaatst door nard
:hihi:

the arab way of thinking......

yes :D
we have learned something from the zionists

sylvester
07-09-04, 16:33
Ja vertel ?????????????????????????????????????????????????//

GroteWolf
07-09-04, 16:37
Goed, deze Tsjetsjenen zullen best vreselijke Russiche oorlogsmisdaden meegemaakt hebben. Maar je moet wel heel erg sick en koud zijn om PLEZIER te beleven aan de ellende en de doodangst en de pijn en het verdriet van die kinderen en hun ouders.

Spoetnik
07-09-04, 16:40
Geplaatst door Onno26
Wat erg overtuigend klonk van een man die de gijzelnemers van een SCHOOL verdedigde.


Wat me nou gebeurt, ga ik op geheel verantwoorde Islamitische wijze een school gijzelen, blijken dr allemaal kinderen te zijn???

Ja inderdaad.. het is netzoiets als een land bevrijden om z'n Massavernietigingswapens en dan zelf massavernietigingswapens te gebruiken, waardoor in het land nog jaren misvormde kinderen geboren zullen worden.

dicksr
07-09-04, 17:36
Geplaatst door akram
Het was een compleet complex dat gegijzeld werd en een school was daar onderdeel van. de rest van het complex werd gebruikt voor militaire opleidingen en had andere militaire functies.

Putin en Bush klinken lekker overtuigend als ze nu en dan op een feestende menigte hun bommen gooien.



BULLSHIT

bogosse
07-09-04, 17:46
Geplaatst door akram
Gisteren in Nova werd diezelfde man geinterviewd en daar zei hij
ietse anders hoewel de presentator hem probeerde in te luizen
door steeds te herhalen of hij het ok vond dat er kinderen zijn gedood.
Die man heeft herhaaldijk gezegd dat de kinderen niet het doel waren en nooit het doel mogen zijn echter als zij zich ook tussen het doel bevinden dant is he gerechtigd om zulke acties te ondernemen.
Het westen keurt zulke daden af maar in de praktijk handelen ze er wel nar. voorbeelden te over.

het was een SCHOOL!! Logisch dat er kinderen omkwamen dus.. daar zijn die terroristen verantwoordelijk voor.

die terroristen schoten zelfs in de rug van de kinderen!

ik moest echt kotsen van die vent bij NOVA gisteren..weer een slachtofferrol spelen en weer net doen alsof het de schuld van het Westen is. Geef nou gewoon toe zeg dat deze terroristen honden zijn. Als ik premier van de UK was, had ik hem per direct het land uitgestuurd. Wat een imbeciel zeg.

bogosse
07-09-04, 17:48
akram regeer hier eens op: die terroristen genoten er van de kinderen te zien lijden door hen hun eigen pis te laten opzuigen in hun kleren.

hoe kun je dan nu nog zeggen dat deze moslimterroristen de kinderen niks aan wouden doen?

DEMOcraat
07-09-04, 19:53
Geplaatst door sylvester
Ik zoek het even op ok? :(

oh dus je weet niet meer wie je bedoelt,doe maar rustig aan hoor je komt wel achter....

rja
07-09-04, 20:28
Geplaatst door akram
Het was een compleet complex dat gegijzeld werd en een school was daar onderdeel van. de rest van het complex werd gebruikt voor militaire opleidingen en had andere militaire functies.

Waar komt deze onzin vandaan ?

Zitten de Arabische media weer onzin te verkopen ?

Of is dit gewoon een gerucht om de daad minder erg te maken ?

Bofko
07-09-04, 21:02
Geplaatst door rja
Waar komt deze onzin vandaan ?

Zitten de Arabische media weer onzin te verkopen ?

Of is dit gewoon een gerucht om de daad minder erg te maken ?

Nee dat vertelde die radicale imam, die achterlijke zultkop, gisteren bij Nova. Er waren maar ook weinig kinderen bij betrokken. In eerste instantie ging het erom dat het een militair complex was, zei hij.
Al die beelden die wij gezien hebben zijn gewoon gemanipuleerd joh. Hij heeft gewoon van die zelfmoordterroristen rechtstreeks vanuit de hemel gehoord hoe het echt gegaan is.

Bart
08-09-04, 16:36
Geplaatst door Bart
Hahahaha! Wel je eerst even inlezen hoor voor je onzin gaat uitkramen.

Die Hamza moest op straat gaan preken omdat hij door het moskeebestuur de moskee was uitgeflikkerd. Reden: hij had ze opgelicht, geld gestolen en was veel te extreem (i.e. hij droeg de islam niet uit volgens de UK Muslim Council).

Er is juist veel kritiek op de Engelse autoriteiten omdat ze die schreeuwende gek zijn gang maar lieten gaan. Bij elke preek van die zot staan er gewapende figuren omheen met sjaals om hun kop zodat ze onherkenbaar zijn. Gewone mensen die willen gaan shoppen worden gďntimideerd, lastig gevallen en in sommige gevallen (dat waren alleen blanken) zelfs in elkaar geslagen door dat stelletje racistische criminelen. En jij durft te beweren dat zij onderdrukt worden???? Ga toch fietsen.

Verder heeft hij naast de Engelse ook de Egyptische nationaliteit. De Engelse nationaliteit zal hem niet worden afgepakt omdat hij extreme uitspraken doet, maar omdat hij onder valse voorwendselen deze heeft gekregen. Hij trouwde in de jaren '80 met een Engelse dame (overigens deed hij in die jaren alles wat God verboden heeft), terwijl hij al getrouwd was. Nou, en dat is nu eenmaal verboden in Engeland, zijn tweede huwelijk is dus ongeldig en daarmee verliest hij automatisch de Engelse nationaliteit die hij bij zijn huwelijk kreeg.

Die kerel is een hypocriet van de ergste soort, deed alles wat God verboden heeft, gaat tekeer tegen Amerika en de UK maar houdt ondertussen wel zijn handje op bij de sociale dienst en jammert dat men zo tegen hem is. Daarnaast probeert hij met man en macht onder zijn uitlevering naar de VS uit te komen. Mietje!

En jij loopt achter die racistische zot aan??? Zegt wel iets over jou.....

Zeg Siah, reageer je hier nog op of heb ik je overtuigd?

akram
08-09-04, 16:45
Geplaatst door bogosse
akram regeer hier eens op: die terroristen genoten er van de kinderen te zien lijden door hen hun eigen pis te laten opzuigen in hun kleren.

hoe kun je dan nu nog zeggen dat deze moslimterroristen de kinderen niks aan wouden doen?

is inderdaad ziek als dat het geval is. ik moet je eerlijk zeggen ik geen enkele medium meer vertrouw.
ik neem alles met een korreltje zout...arabische media kijk/luister ik niet naar..zelfs aljazeera

de selectieve verontwaardiging echter stoort mij wel in zulke gevallen
er zijn meer dan 45000 tsjesjeense kinderen omgekomen door russisch toedoen en de aandacht die zij hebben gekregen is minimaal
wat deze russiche kinderen aan aandacht hebben gekregen in 1 week hebben die anderen niet in al die jaren gekregen (dit is niet om de aanslagen goed te keuren)

bogosse
08-09-04, 16:47
Geplaatst door akram
is inderdaad ziek als dat het geval is. ik moet je eerlijk zeggen ik geen enkele medium meer vertrouw.
ik neem alles met een korreltje zout...arabische media kijk/luister ik niet naar..zelfs aljazeera

de selectieve verontwaardiging echter stoort mij wel in zulke gevallen
er zijn meer dan 45000 tsjesjeense kinderen omgekomen door russisch toedoen en de aandacht die zij hebben gekregen is minimaal
wat deze russiche kinderen aan aandacht hebben gekregen in 1 week hebben die anderen niet in al die jaren gekregen (dit is niet om de aanslagen goed te keuren)

vind ik ook.

ik ben met je eens dat het allebei te veroordelen is, en het 1 praat het ander niet goed, dan ben je wel met me eens neem ik aan.

die engelse imam deed wel net alsof de tsjetsjenen rechtvaardig hadden gehandeld vanwege de russische terreur in Tsjetsjenie. Dat is natuurlijk bullshit.

akram
08-09-04, 16:52
Geplaatst door bogosse
vind ik ook.

ik ben met je eens dat het allebei te veroordelen is, en het 1 praat het ander niet goed, dan ben je wel met me eens neem ik aan.

die engelse imam deed wel net alsof de tsjetsjenen rechtvaardig hadden gehandeld vanwege de russische terreur in Tsjetsjenie. Dat is natuurlijk bullshit.

gisteren was er een slachtoffer van de vorige gijzelingsactie
wat zijn vader zei is een waar woord: geweld leidt tot nog meer geweld
zelfs hij kon het begrijpen dat de (rebellen,verzetstrijders, terroristen hoe je ook noemen mag) zulke acties ondernamen
zowel de russische regering als de gijzelnemers waren verantwoordelijk voor het drama volgens hem en ik geef hem daar gelijk in

bogosse
08-09-04, 19:39
Geplaatst door akram
gisteren was er een slachtoffer van de vorige gijzelingsactie
wat zijn vader zei is een waar woord: geweld leidt tot nog meer geweld
zelfs hij kon het begrijpen dat de (rebellen,verzetstrijders, terroristen hoe je ook noemen mag) zulke acties ondernamen
zowel de russische regering als de gijzelnemers waren verantwoordelijk voor het drama volgens hem en ik geef hem daar gelijk in

dat is wel totaal iets anders dan wat die Britse imam zei bij Nova.

Siah
09-09-04, 01:29
Geplaatst door Bart
Zeg Siah, reageer je hier nog op of heb ik je overtuigd?



tja,
het lijkt meer op een artikel van telegraaf.
sorry je moet verder gaan om mij eventueel te overtuigen.
:bril:

sylvester
09-09-04, 09:37
Geplaatst door rja
Waar komt deze onzin vandaan ?

Zitten de Arabische media weer onzin te verkopen ?

Of is dit gewoon een gerucht om de daad minder erg te maken ?

Inderdaad dat is toch geen excuus om een school met leerlingen te gaan gijzelen?

Bart
10-09-04, 10:46
Geplaatst door Siah
tja,
het lijkt meer op een artikel van telegraaf.
sorry je moet verder gaan om mij eventueel te overtuigen.
:bril:

Beetje magere reactie. Wat had nou een hoog Telegraaf-gehalte? Dat gold toch zeker voor jouw eerste post.

En hoe ik het weet? Ik woon in de buurt van die moskee, ik heb het gezien. En de rest? Gewoon Engelse kranten als de Independent, The Times en de Daily Telegraph lezen, niet die Arabische websitejes van jou.

Siah, je bent ziende blind. Ik hoop dat je ogen ooit eens geopend worden en je je kunt ontworstelen aan die propaganda waar je achteraan holt.

whisper
10-09-04, 12:44
Geplaatst door akram
Gisteren in Nova werd diezelfde man geinterviewd en daar zei hij
ietse anders hoewel de presentator hem probeerde in te luizen
door steeds te herhalen of hij het ok vond dat er kinderen zijn gedood.
Die man heeft herhaaldijk gezegd dat de kinderen niet het doel waren en nooit het doel mogen zijn echter als zij zich ook tussen het doel bevinden dant is he gerechtigd om zulke acties te ondernemen.
Het westen keurt zulke daden af maar in de praktijk handelen ze er wel nar. voorbeelden te over. heb je de beelden niet gezien dat die terrorist met zijn vinger op een boek wees met explosieven naar dat jongetje toe.gelukkig heeft dat jongetje de kans gezien zich in een kast op te sluiten anders was hij er ook niet meer geweest

whisper
10-09-04, 12:50
vr 10 sep 2004, 11:43
Officieel dodental Beslan hoger
BESLAN - Het aantal mensen dat een week geleden het leven heeft verloren bij het bloedige gijzelingsdrama in het Zuid-Russische Beslan, staat officieel op 370. Dit getal is inclusief 31 terroristen.

Een vrouw rouwt om haar omgekomen familieleden op de begraafplaats van Beslan.
Foto: REUTERS

De autoriteiten maakten vrijdag melding van 339 omgekomen burgers, onder wie tien leden van een speciale eenheid. Onder hen zouden 169 kinderen zijn, van wie er 54 nog niet zijn geďdentificeerd. Van de omgekomen volwassenen moeten de stoffelijke resten van 37 personen nog worden geďdentificeerd.

Eén terrorist is aangehouden. De groep die de school woensdag 1 september overviel, bestond naar verluidt uit 32 terroristen.





bron telegraaf

sylvester
10-09-04, 15:14
Geplaatst door Bart
Beetje magere reactie. Wat had nou een hoog Telegraaf-gehalte? Dat gold toch zeker voor jouw eerste post.

En hoe ik het weet? Ik woon in de buurt van die moskee, ik heb het gezien. En de rest? Gewoon Engelse kranten als de Independent, The Times en de Daily Telegraph lezen, niet die Arabische websitejes van jou.

Siah, je bent ziende blind. Ik hoop dat je ogen ooit eens geopend worden en je je kunt ontworstelen aan die propaganda waar je achteraan holt.

Nee en je moet de engelse kranten geloven dan?
Dat is ook propaganda met die gestoorde tony blair!
Die loopt ook blind achter Bush zijn kont aan!