PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Osama wordt vlak voor verkiezingen gepakt'



Al3arbi
06-09-04, 15:18
'Osama wordt vlak voor verkiezingen gepakt'


Gepost door Jorrit (Flem) - Bron: De Gooi- en Eemlander
Gepubliceerd: maandag 6 september 2004 @ 14:47
Osama Bin Laden zal vlak voor de presidentsverkiezingen in de Verenigde Staten, op 2 november van dit jaar, worden gepakt. Dit schrijft de Franse journalist Mohamed Sifaoui in zijn boek Het web rond Bin Laden, het dubieuze spel van Amerika. Volgens Sifaoui weten de Amerikanen al geruime tijd waar Bin Laden zich bevindt, maar weigeren ze in te grijpen.

Als Bin Laden eerder zou zijn gepakt, voor Saddam Hussein bijvoorbeeld, zou Bush de publieke opinie niet meer meekrijgen voor een oorlog tegen Irak, omdat dat als een beslissende slag tegen het terrorisme zou worden gezien, aldus Sifaoui. Dus lieten ze Bin Laden rondlopen, maar werden in de tussentijd wel verschillende andere kopstukken van al-Qaeda opgepakt of gedood, "om het terrorisme binnen te perken te houden". Het moest Bin Laden onmogelijk worden gemaakt om, na de val van Saddam Hussein, nog schade toe te brengen aan wat dan ook.

De journalist baseert zijn theorie op de uitspraken van vele 'ingewijden', waar hij mee sprak tijdens zijn reis door Afghanistan en Pakistan. De Amerikanen zouden op cruciale momenten hebben geweten waar Bin Laden zich bevond, maar grepen niet in. "Inlichtingen die mij ter plaatse werden verstrekt hebben bevestigd dat alle Pakistaanse functionarissen - en dus zeker ook de Amerikanen - wisten dat Bin Laden zich in de tribale zones bevond. Om precies te zijn in de sector van Parasjinar en Khuram. De Pakistanen en Amerikanen weigerden echter in te grijpen, ze vonden het wel best zo", zo beschrijft Sifaoui een voorbeeld. Hij meent dat de Amerikanen 'als een geolied Hollywood-script' een strategie hebben uitgedokterd, en dus precies kunnen bepalen wanneer ze de al-Qaeda leider oppakken.

"Als Osama Bin Laden zal worden geëlimineerd voor november 2004, zal Bush de allures van een Hollywood-ster aannemen. Het goede heeft het kwade dan overwonnen. De president droomt al over deze rol sinds hij zijn ambt heeft aanvaard", aldus Sifaoui. Het wordt afwachten dus.


Fok.

Tomas
06-09-04, 15:21
Alle betrokkenen moeten genetisch, fonetisch, grafisch en exemplarisch gescreend zijn op absolute trouw aan de republikeinse partij. Anders loop je een heel klein beetje het risico dat zoiets gaat lekken. Maargoed, ze kunnen veel tegenwoordig. Dat is ook weer zo.

sylvester
06-09-04, 15:44
Ja hoor en wij moeten dat gaan geloven?
Waarom komt die journalist niet aan met feiten en namen?
Ik geloof al een hele tijd niet meer in sprookjes hoor!

Ps jullie krijgen de groetjes van Sinterklaas hij is weer in het land op 5 december! :rolleyes:

francis21
06-09-04, 16:02
Geplaatst door sylvester
Ja hoor en wij moeten dat gaan geloven?
Waarom komt die journalist niet aan met feiten en namen?
Ik geloof al een hele tijd niet meer in sprookjes hoor!

Ps jullie krijgen de groetjes van Sinterklaas hij is weer in het land op 5 december! :rolleyes:

Het lijkt mij ook sterk dat het waar is, maar aan de andere kant zal ik ook weer niet omvallen van verbazing als osama inderdaad tegen die tijd wordt gepakt. Voor (veel?) amerikanen is in tijden van oorlog en verkiezingen alles geoorloofd. En daarnaast denk ik dat osama liever bush dan kelly aan de macht heeft, omdat het nu eenmaal prettiger is een duidelijke oorlogszuchtige vijand te hebben.
doei

sylvester
06-09-04, 16:14
Hmmm daar zit een kern van waarheid in!

Maar Rusland is ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig geweest om hem in dat onherbergzame gebied van afghanistan te vinden maar is ook nooit gelukt.
Nou lijkt het mij sterk dat ze weten waar hij zit.
En trouwens als dat zo zou zijn dan is Bush helemaal een lafaard en klaar om af te treden. :nijn:
Want Osama is tenslotte een groot gevaar voor de wereld.
En hij heeft meer handlangers dan dat wij denken hoor!
En Osama heeft dan ook nog eens een hele grote familie want die staan ook nog eens allemaal achter hem.

Vergeet niet dat Osama zijn vader een groot en belangrijk man was voor zijn land!
Hij heeft ze ook allemaal laten studeren.

Pas geleden gezien op Canvas (belgische zender)

francis21
06-09-04, 16:25
Geplaatst door sylvester
Hmmm daar zit een kern van waarheid in!

Maar Rusland is ook jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren bezig geweest om hem in dat onherbergzame gebied van afghanistan te vinden maar is ook nooit gelukt.
Nou lijkt het mij sterk dat ze weten waar hij zit.

Toen de Russen hem zochten werd hij door dik en dun gesteund door de VS; met geld en schuilplaatsen! Daaruit zou je kunnen afleiden dat de VS een groot aantal van osama's geheime 'adressen' kent.

En trouwens als dat zo zou zijn dan is Bush helemaal een lafaard en klaar om af te treden. :nijn:
Want Osama is tenslotte een groot gevaar voor de wereld.
En hij heeft meer handlangers dan dat wij denken hoor!
En Osama heeft dan ook nog eens een hele grote familie want die staan ook nog eens allemaal achter hem.

Vergeet niet dat Osama zijn vader een groot en belangrijk man was voor zijn land!
Hij heeft ze ook allemaal laten studeren.

Pas geleden gezien op Canvas (belgische zender)

Ik heb ook die documentaire op Canvas gezien en vlak daarvoor de film fahrenheid 9/11. Sommige dingen uit F 9/11 werden door canvas bevestigd en daar wordt je niet vrolijk van.
groetjes

Tomas
06-09-04, 16:26
Kijk toch niet naar al die extremistische buitenlandse zenders.

Spoetnik
06-09-04, 16:29
Zie ook deze:
http://apnews.myway.com/article/20040904/D84T2OUO0.html

sylvester
06-09-04, 16:33
Canvas is in de verste verte niet extremistisch het is Belgisch dus uit het land van de vrolijke samson en gert en K3 ik kijk soms vaker naar hun buitenlandse nieuws want dat vind ik vaker beter!

En ja Osama zou wel heel gek zijn als hij op de oude bekende schuilplaatsen zou zitten en geen nieuwe heeft laten maken door zijn volgelingen.

En uhh is het een goede film Farenheit 9/11 ik hoor er vaak over maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te kunnen zien.

francis21
06-09-04, 16:37
Geplaatst door sylvester
Canvas is in de verste verte niet extremistisch het is Belgisch dus uit het land van de vrolijke samson en gert en K3 ik kijk soms vaker naar hun buitenlandse nieuws want dat vind ik vaker beter!

En ja Osama zou wel heel gek zijn als hij op de oude bekende schuilplaatsen zou zitten en geen nieuwe heeft laten maken door zijn volgelingen.

En uhh is het een goede film Farenheit 9/11 ik hoor er vaak over maar ik heb nog geen tijd gehad om hem te kunnen zien.

Het is meer een documentaire, en ja, ik vond hem heel goed, misschien soms wat dik aangezet, maar het laat zien wie er allemaal bij de olie-netwerken betrokken zijn en ook bush' obsessie met irak. Een ieder geval zet het je aan het denken en het is wat mij betreft een aanrader.

groetjes

sylvester
06-09-04, 16:39
Dank je voor je filmtip!
Ik denk dat ik hem deze week wel gaat zien!

francis21
06-09-04, 16:45
Geplaatst door sylvester
Dank je voor je filmtip!
Ik denk dat ik hem deze week wel gaat zien!

:cool:

Jar
06-09-04, 17:00
Volgens mij zit hij nu al gevangen, alleen ze wachten tot vlak voor de verkiezingen om het wereldkundig te maken.

Fantastisch als het waar zou zijn, jammer dat Bush er goede sier mee kan maken, want dat zal hem de overwinning geven :kwaad:

sylvester
06-09-04, 17:07
Inderdaad het zou geweldig zijn als dat zo zou zijn, maar dan al die andere aanhangers nog!

Dat heb je maar gezien met Sadam we dachtten allemaal dat ze daar nu vrede zouden hebben maar nee al zijn aanhangers zijn nog steeds bezig om het land nog verder naar de klote te helpen!

En ja Bush moet niet nog langer aan de macht blijven anders gebeuren er denk ik hele rare dingen. :verward:

850
06-09-04, 17:20
Geplaatst door sylvester
Canvas is in de verste verte niet extremistisch

Zag gister een docu op canvas over opleidingskampen in Soedan waar kids van 5 tot 15 klaargestoomd worden om terorristen te worden die tegen het duivelse westen ingezet moeten worden. Iets dat gesteund wordt door die klote regering in Soedan.
:moeilijk: Shokking

sylvester
06-09-04, 17:32
Ja zo gaat dat in dat soort landen!
Het is vreselijk, maar ouders sturen kinderen liever daar naar toe dan naar school want volgens mij heeft dat de toekomst?!?!?!

:motorzaag

freya
06-09-04, 17:37
Geplaatst door sylvester
Dat heb je maar gezien met Sadam we dachtten allemaal dat ze daar nu vrede zouden hebben

:haha:

Wil je wel even alleen voor je zelf spreken?!

freya
06-09-04, 17:39
Geplaatst door Jar
Volgens mij zit hij nu al gevangen, alleen ze wachten tot vlak voor de verkiezingen om het wereldkundig te maken.


Zoiets denk ik ook, net zoals Saddam al een tijdje vastzat en tevoorschijn werd getoverd toen het ff tegen zat.

sylvester
06-09-04, 17:40
Dat is toch gewoon de waarheid?
Ik bedoel Bush die zei dat Irak nu een vrij land was nadat Sadam opgepakt was!
Dus niet want het moorden gaat gewoon verder.
En de rest van de kopstukken lopen nog steeds vrij rond!

sylvester
06-09-04, 17:41
Ik ben allang blij dat jij geen Arabische leider bent trouwens! :zwaai:

850
06-09-04, 17:46
Geplaatst door Jar
Volgens mij zit hij nu al gevangen, alleen ze wachten tot vlak voor de verkiezingen om het wereldkundig te maken.

Fantastisch als het waar zou zijn, jammer dat Bush er goede sier mee kan maken, want dat zal hem de overwinning geven :kwaad:

Ik hoop dat ze die schoft al te pakken hebben......
Maar ik vrees dat die pipo nog altijd onderduikt......

850
06-09-04, 17:48
Geplaatst door sylvester
Ik ben allang blij dat jij geen Arabische leider bent trouwens! :zwaai:

Wie? Saddam? bush? Binnie? :argwaan:

freya
06-09-04, 18:13
Geplaatst door sylvester
Dat is toch gewoon de waarheid?
Ik bedoel Bush die zei dat Irak nu een vrij land was nadat Sadam opgepakt was!
Dus niet want het moorden gaat gewoon verder.
En de rest van de kopstukken lopen nog steeds vrij rond!

Ik (en velen met mij) heb nooit gedacht dat de Amerikaanse inval vrede zou brengen. :moe:
Tot nu toe is er in Irak nog niets gebeurd dat niet is voorspeld door deskundigen :moe: :moe: :moe:

Ravian
06-09-04, 18:19
Ik heb ook een conspiracy theory!

Radicale islamieten spelen onder een hoedje met moslims in Europa.
Bij elke maatregel die een terroristische organisatie zou bemoeilijken, beginnen de Europese moslims in opdracht van de terreurgroep te gillen en te krijsen over aantasting van hun burgerrechten en racisme. Schoorvoetend worden de maatregelen dan weer teruggedraaid.


Ik hoop dat dit illustreert hoe paranoia die c-theories zijn.

Spoetnik
06-09-04, 18:19
Geplaatst door 850
Zag gister een docu op canvas over opleidingskampen in Soedan waar kids van 5 tot 15 klaargestoomd worden om terorristen te worden die tegen het duivelse westen ingezet moeten worden. Iets dat gesteund wordt door die klote regering in Soedan.
:moeilijk: Shokking

Hadden ze er beelden van of was het gewoon innuendo?
Zimbabwe heeft trouwens ook van dergelijke kampen, maar die zijn meer gefocussed op ras.

Spoetnik
06-09-04, 18:23
Geplaatst door Ravian

Ik hoop dat dit illustreert hoe paranoia die c-theories zijn.

Being paranoid does not mean you are not being followed.

Tomas
06-09-04, 18:29
Geplaatst door Ravian
Ik heb ook een conspiracy theory!


Volgens mij worden al die c-theorietjes door de mossad verzonnen. Daar hebben ze er gewoon een hele keurig georganiseerde afdeling voor. Wedden?

Spoetnik
06-09-04, 18:39
Geplaatst door Tomas
Volgens mij worden al die c-theorietjes door de mossad verzonnen. Daar hebben ze er gewoon een hele keurig georganiseerde afdeling voor. Wedden?

www.debka.com

Ravian
06-09-04, 18:40
Geplaatst door Spoetnik
Hadden ze er beelden van of was het gewoon innuendo?
Zimbabwe heeft trouwens ook van dergelijke kampen, maar die zijn meer gefocussed op ras.
De PA organiseert ook van die trainingskampen voor jongeren.
Onlangs is er een TV-clip uit de lucht gehaald: in het korte indoctrinatie-filmpje van de PA werd verheerlijkt hoe kinderen een zoete dood stierven als zelfmoordterrorist.

Het was zelfs de Palestijnse TV & media te gortig, en clip mag nu niet meer uitgezonden worden.

Spoetnik
06-09-04, 18:51
Geplaatst door Ravian
De PA organiseert ook van die trainingskampen voor jongeren.
Onlangs is er een TV-clip uit de lucht gehaald: in het korte indoctrinatie-filmpje van de PA werd verheerlijkt hoe kinderen een zoete dood stierven als zelfmoordterrorist.

Het was zelfs de Palestijnse TV & media te gortig, en clip mag nu niet meer uitgezonden worden.

Die kampen worden ook voor de kinderen van Joodse kolonisten georganiseerd.

Ravian
06-09-04, 19:28
Geplaatst door Spoetnik
Die kampen worden ook voor de kinderen van Joodse kolonisten georganiseerd.
Kampen waarin kinderen worden opgeleid tot moordenaars?
Waar haal je dat nou weer vandaan :-\

Die ortho's daar zijn echt niet goed wijs en hebben rare ideeen; maar kill-trainingen, nee.

850
06-09-04, 19:41
Geplaatst door Spoetnik
Hadden ze er beelden van of was het gewoon innuendo?
Zimbabwe heeft trouwens ook van dergelijke kampen, maar die zijn meer gefocussed op ras.

Ja er was plenty videobeelden te zien. Zowel van de regering van Soedan alswel de trainingskampen zelf.
Scary om te zien hoe ontvoerde kinderen worden gebrainwasht om moordmachines te worden........

Spoetnik
06-09-04, 20:05
Geplaatst door 850
Ja er was plenty videobeelden te zien. Zowel van de regering van Soedan alswel de trainingskampen zelf.
Scary om te zien hoe ontvoerde kinderen worden gebrainwasht om moordmachines te worden........

Sudan levert volgens Uganda ook steun aan die malloten in Uganda.. Lord Resistance Army.

Spoetnik
06-09-04, 20:09
Geplaatst door Ravian
Kampen waarin kinderen worden opgeleid tot moordenaars?
Waar haal je dat nou weer vandaan :-\

Die ortho's daar zijn echt niet goed wijs en hebben rare ideeen; maar kill-trainingen, nee.

Kinderen van Israeli in nederzettingen worden onderwezen in het gebruik van machinegeweren etc.

Als ze dan een jaar of 16 zijn mogen ze mee de met de zogenoemde Hill Top Youth, en dan is het palestijnen lastig vallen, vaak zijn deze groepjes gewapend.

Ravian
06-09-04, 21:03
Geplaatst door Spoetnik
Kinderen van Israeli in nederzettingen worden onderwezen in het gebruik van machinegeweren etc.

Als ze dan een jaar of 16 zijn mogen ze mee de met de zogenoemde Hill Top Youth, en dan is het palestijnen lastig vallen, vaak zijn deze groepjes gewapend.

Ik zei al dat ze heel raar waren.
Maar dit is geen vergelijking met de brainwash van Palestijnse volwassen en kinderen. Israel verhindert per maand zo'n 30-40 aanslagen, die gepleegd zouden gaan worden door de producten van die brainwash.

Spoetnik
07-09-04, 11:40
Geplaatst door Ravian
Ik zei al dat ze heel raar waren.
Maar dit is geen vergelijking met de brainwash van Palestijnse volwassen en kinderen. Israel verhindert per maand zo'n 30-40 aanslagen, die gepleegd zouden gaan worden door de producten van die brainwash.

Sorry,, maar je bent nu gewoon Joods terreur aan het goed praten. Waar die hilltop youth mee bezig is , is net zo goed terreur als wat de Palestijnen doen. Het is dat ze geen bomaanslagen hoeven uit te voeren, omdat het IDF dit wel voor ze doet, maar anders zouden ze zich ook daar mee bezig houden. Wel worden er regelmatig Palestijnen gedood door dit soort gangs.
Deze jongeren worden van kinds af aan geindoctrineerd dat het leven van Palestijnen niets waard is, dat het Amalek (een joodse naam voor kwaad) zijn, het is netzo misdadig als wat Palestijnse jongeren in Hamas kampen te horen en zien krijgen.

sylvester
07-09-04, 13:08
Het is zoiezo niet goed te praten dat kinderen in een kamp gedrild worden!
Of ze nou joods zijn of moslims, ze behoren gewoon lekker naar school te gaan en daarna lekker naar de voetbal of gewoon lekker buiten te spelen.
Maar geen training met echte wapens! :schok:

TFOE
07-09-04, 17:05
Geplaatst door sylvester
Het is zoiezo niet goed te praten dat kinderen in een kamp gedrild worden!
Of ze nou joods zijn of moslims, ze behoren gewoon lekker naar school te gaan en daarna lekker naar de voetbal of gewoon lekker buiten te spelen.
Maar geen training met echte wapens! :schok:

Ik wil niet eens aan de gevolgen denken op lange termijn......
Het kan toch bijna niet anders of die kids gaan later gangs vormen. Ze weten niet beter. Ze kunnen niks anders.

sylvester
07-09-04, 17:16
Of wat dacht je van promotie binnen de organisatie! :motorzaag