PDA

Bekijk Volledige Versie : Oproep in Turkse moskeën NL. Slaan van vrouwen is verboden.



Joesoef
07-09-04, 17:29
Milli Görüs verbiedt slaan vrouwen
De Turks-islamitische organisatie Milli Görüs gaat het slaan van vrouwen verbieden. Ook een corrigerende tik, zoals in de Koran beschreven staat, mag volgens de organisatie niet. In het vrijdagsgebed zullen de imams van de vereniging tegen huiselijk geweld preken.
In een onderzoek geeft 24% van de allochtone vrouwen toe met huiselijk geweld te maken te hebben. Volgens experts is dit getal nog hoger.
Dinsdag eiste het OM nog twee jaar cel tegen een Turkse man die zoutzuur in het gezicht van zijn vrouw had gegooid. Het slachtoffer moest geopereerd worden aan haar ogen.


www.at5.nl

Jar
07-09-04, 18:00
uitstekend :duim:

deleted user
07-09-04, 18:03
Als ze het voorbeeld van de profeet, vrede en zegeningen zij met hem, willen volgen, is dat alleen maar te prijzen. Immers, de Islaam is de Soennah en zonder de Soennah is er geen Islaam.

bogosse
07-09-04, 18:11
:duim: de enige juiste interpretatie van de Koran als je het mij vraagt.

srt
07-09-04, 18:35
Hartstikke mooi :duim: . Respect voor elkaar is de basis voor elk geslaagd huwelijk. :Iluvu:Als je de ander slaat, heb je geen respect.

(Ok, een mep s nachts op bepaalde plekken daargelaten :lol: )

Joesoef
07-09-04, 18:39
Geplaatst door srt

(Ok, een mep s nachts op bepaalde plekken daargelaten :lol: )

:eek:


Foei!

srt
07-09-04, 19:24
Geplaatst door Joesoef
:eek:


Foei!

Enkel suggestief.

DEMOcraat
07-09-04, 20:19
Geplaatst door Joesoef
Milli Görüs verbiedt slaan vrouwen
De Turks-islamitische organisatie Milli Görüs gaat het slaan van vrouwen verbieden. Ook een corrigerende tik, zoals in de Koran beschreven staat, mag volgens de organisatie niet. In het vrijdagsgebed zullen de imams van de vereniging tegen huiselijk geweld preken.
In een onderzoek geeft 24% van de allochtone vrouwen toe met huiselijk geweld te maken te hebben. Volgens experts is dit getal nog hoger.
Dinsdag eiste het OM nog twee jaar cel tegen een Turkse man die zoutzuur in het gezicht van zijn vrouw had gegooid. Het slachtoffer moest geopereerd worden aan haar ogen.


www.at5.nl

hoe zit het met vrouwen die hun man slaan....

sjaakie
07-09-04, 20:32
Geplaatst door Joesoef
Milli Görüs verbiedt slaan vrouwen
De Turks-islamitische organisatie Milli Görüs gaat het slaan van vrouwen verbieden. Ook een corrigerende tik, zoals in de Koran beschreven staat, mag volgens de organisatie niet. In het vrijdagsgebed zullen de imams van de vereniging tegen huiselijk geweld preken.
In een onderzoek geeft 24% :stout: van de allochtone vrouwen toe met huiselijk geweld te maken te hebben. Volgens experts is dit getal nog hoger.
Dinsdag eiste het OM nog twee jaar cel tegen een Turkse man die zoutzuur in het gezicht van zijn vrouw had gegooid. Het slachtoffer moest geopereerd worden aan haar ogen.


www.at5.nl

Mark
07-09-04, 20:34
Geplaatst door srt
Hartstikke mooi :duim: . Respect voor elkaar is de basis voor elk geslaagd huwelijk. :Iluvu:Als je de ander slaat, heb je geen respect.

(Ok, een mep s nachts op bepaalde plekken daargelaten :lol: )

"thank you sir may I have another"

srt
07-09-04, 20:40
Geplaatst door Mark
"thank you sir may I have another"

yes ma'am

bogosse
07-09-04, 20:44
Geplaatst door DEMOcraat
hoe zit het met vrouwen die hun man slaan....

van mij mag ze.. :p

(maar niet te hard :) )

Mark
07-09-04, 20:45
Oh ik was het bijna vergeten....

ahem....


vuile bounties :student:


:fpetaf:

srt
07-09-04, 20:47
Als mijn man mij ooit waagt te slaan later... zal ie dat berouwen.

Ik kan gemeen hard knijpen en krabben....:hihi:

bogosse
07-09-04, 20:47
Geplaatst door Mark
Oh ik was het bijna vergeten....

ahem....


vuile bounties :student:


:fpetaf:

het zijn turken.. die drinken ook en masse alcool ;)

Mark
07-09-04, 20:48
Geplaatst door bogosse
het zijn turken.. die drinken ook en masse alcool ;)

voornamelijk bavaria heb ik me laten vertellen :blij:

bogosse
07-09-04, 20:50
Geplaatst door Mark
voornamelijk bavaria heb ik me laten vertellen :blij:

hm :wijs: geef mij maar raki.. daar word ik lekker dronken van..

of in het geval van TonH ouzo natuurlijk ;)

Mark
07-09-04, 20:52
Geplaatst door bogosse
hm :wijs: geef mij maar raki.. daar word ik lekker dronken van..

of in het geval van TonH ouzo natuurlijk ;)

ik ga persoonlijk voor de Hertog Jan als bier

en anders gewoon de Vodka-RedBull :maf2:

srt
07-09-04, 20:55
Geplaatst door Mark
ik ga persoonlijk voor de Hertog Jan als bier

en anders gewoon de Vodka-RedBull :maf2:

Voor de echte integranten Hollandia Bier :student:

Turkish_boy
07-09-04, 21:16
Lekkere Raki!!! :fplet: :fplet: :fplet: :fplet: IK WIL RAKI!

effe serieuz zo hoort het ook respect voor elkaar, respect voor je relatie en respect voor mensen.

Zwarte Schaap
07-09-04, 22:27
Geplaatst door Ravian
A giant leap for mankind!
1400 jaar na dato zijn een paar erachter dat slaan niet de oplossing is.
En nou maar hopen dat er een paar luisteren.

De essentie hiervan is natuurlijk dat deze mensen makkelijk te beinvloeden zijn, want zelf niet denken.
Geef een imam voldoende steekpenningen om groen/geel gestippelde kaftans te promoten, en voila, het volk luistert. Deze kuddegeest is een goudmijn voor de adverteerdersmarkt $$$$$

Wat een domme racistische opmerking zeg.

Joesoef
07-09-04, 22:49
Geplaatst door Ravian
A giant leap for mankind!
1400 jaar na dato zijn een paar erachter dat slaan niet de oplossing is.
En nou maar hopen dat er een paar luisteren.

De essentie hiervan is natuurlijk dat deze mensen makkelijk te beinvloeden zijn, want zelf niet denken.
Geef een imam voldoende steekpenningen om groen/geel gestippelde kaftans te promoten, en voila, het volk luistert. Deze kuddegeest is een goudmijn voor de adverteerdersmarkt $$$$$

Als je nu prikbaar zou zijn dan was je niet zo chagerijnig.

Orakel
07-09-04, 22:51
Geplaatst door Ravian
A giant leap for mankind!
1400 jaar na dato zijn een paar erachter dat slaan niet de oplossing is.
En nou maar hopen dat er een paar luisteren.

De essentie hiervan is natuurlijk dat deze mensen makkelijk te beinvloeden zijn, want zelf niet denken.
Geef een imam voldoende steekpenningen om groen/geel gestippelde kaftans te promoten, en voila, het volk luistert. Deze kuddegeest is een goudmijn voor de adverteerdersmarkt $$$$$

Sjeg, does wat aan die brievenbus van je. :mad: