PDA

Bekijk Volledige Versie : Voor alle vrouwen die de ware zoeken...

samir_re
07-09-04, 18:04
get a life :moe:

tazaghiniagirl
11-09-04, 09:08
jij ook... :maf:

ZINDUBLEDIE
29-12-08, 20:07
get a life :moe:

Hey Cava.. Where can I find that :knipoog::)

salahoujda
15-12-09, 21:04
beste mensen broeders zusters door ik moslim werd in 1986 en ik dus eerst de islam bestuurde vooral de koran en de hadits ben ik nooiet vergeten wat ik las in de koran dat allah de vrouw heeft geschapen uit de derde rib van de man of uit de rib van de man en dat ook voor 99% syatan is en maar 1% moslim wat wilt zeggen dat alle vrouwen meer nadeel zijn voor de man
Wat dan ???wel hun schoonheid verleiding dat saytan de vrouw gebruikt om ons in te luizen
Maar die 1% van hun goedheid moet je verdienen door als moslim je vrouw of de vrouwen te respecteren ze zijn tenslote toch een deel van ons lichaam
Waarom saytan de vrouw gebruikt om de islam te breken is dat wij meestal mannen minder aantreklijke zijn dan vrouwen en ook minder vlug beinvloedbaar zijn door syatan dat syatan voor zorg dat juist met de sexs ons wilt beetnemen en verlagen naar het haram het is nu eenmaal dat vrouwen en mannen tegenpolen zijn Maar de vrouwen hebben recht op respect maar moeten ook de anderen respecteren kan nog veel zeggen hoe ik het begrijp van wat in de koran zeggen van vrouwen en manen
Wat ik wil zeggen wie de ware vind is degene die het dichts bij allah is voor vrouwen en mannen wij zijn teveel bezig met ons luxe op te bouwen
Alsof wij hier eeuwig blijven met geld luxe vrouwen enz dat vele vergeten wat de islam inhoud en ook zo vergeten eerbiedig te zijn tegen vrouwen en jammer genoeg ook langs de kant van de vrouw is dezelfde fout