PDA

Bekijk Volledige Versie : T-Shirt DAVID in de Boot TARIFA

Tangawia_1980
07-09-04, 22:56
Hij is de moeite waard......................

Op 20 augustus 2004 zat ik en mijn zusje in de boot vanuit Tanger naar Tarifa. Toen zagen we hem `een ontzettend mooie en leuke Marokkaanse jongeman`. Hij droeg een T-shirt met DAVID erop en had een vest om zijn middel geknoopt en is ongeveer 1.85 m. Hij was samen met een andere jongen die een zonnebril droeg.

Ik liep naar de balie om een broodje te halen waarbij we erg kort in gesprek raakte. Ik kreeg een compliment over hoe ik eruit zag op een lieve manier. En helaas bleef het daarbij.

De rest van de bootrit kon ik het niet laten om hem in de gaten te houden, hij had ECHT indruk op me gemaakt en eerlijk gezegd gebeurt dat niet zo gauw bij me.

Eenmaals aangekomen in Tarifa hebben mijn zusje en ik even moeten wachten voordat we de reis konden voortzetten. Bij de uitgang liep hij nog langs ons met een andere jongen en stapte meteen de bus in. Later reed die bus voor me weg, hij zwaaide en weg was hij.

Helaas is dit het enige wat ik over hem kan vertellen, ik weet dus nie :love2: ts over hem dus ook niet waar hij vandaan komt hier in Nederland.

Daarom hoop ik dat hij dit ooit zal lezen.......

De kans dat ik deze mistery man weer tegenkom is echt klein.

.....................