PDA

Bekijk Volledige Versie : Israel en India overwegen gezamenlijk oefeningen te houden



akram
09-09-04, 16:06
De Israëlische en de Indiase luchtmacht overwegen gezamenlijke oefeningen te houden, heeft de commandant van de Indiase luchtmacht gezegd in een donderdag verschenen interview met de Jerusalem Post.

Luchtmachtmaarschalk Srinivaspuram Krishnaswamy zei dat zijn Israëlische evenknie, generaal-majoor Eliezer Shkedi, positief op zijn voorstel had gereageerd. Volgens Shkedi kunnen de luchtmachten van de twee landen veel van elkaar opsteken.

Shkedi zei in de krant dat Israël met de luchtmachten van meer landen nauwere banden wil kweken. "Openheid naar de wereld en training over de hele wereld (...) bieden voordelen voor de Israëlische luchtmacht", zei hij.

Israël is een belangrijke wapenleverancier van India. In maart verkocht Israël voor 1,1 miljard dollar drie vliegende radarsystemen aan India. De groeiende betrekkingen op defensiegebied verontrusten Pakistan, de traditionele vijand van India.

Arvid
09-09-04, 16:07
prima zaak!

observer
09-09-04, 16:11
Srinivaspuram Krishnaswam ik daag je uit dat 3x achter elkaar te zeggen

de israeli hebben natuurlijk wel veel ervaring en hun tech is getest op het slagveld

akram
09-09-04, 16:14
Geplaatst door Arvid
prima zaak!

waarom?
ik vind het een slechte ontwikkeling, zeker nu India en Pakistan onderhandelingen voeren tot een oplossing te komen voor hun conflicten

dit zal alleen maar tot hernieuwde spanningen leiden

dicksr
09-09-04, 16:52
Geplaatst door observer
ik daag je uit dat 3x achter elkaar te zeggen
:D


Geplaatst door observer

de israeli hebben natuurlijk wel veel ervaring en hun tech is getest op het slagveld

Welk slagveld bedoel je en wanneer en relateer dat aan de voortgang in techniek?
Alle slagveld ervaring van de Israeli's is verouderd, als je nu zou zeggen bezettingservaring of terreurervaring (tweezijdig) dan klopt het wel.