PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn eerste keer...



nl-x
09-09-04, 21:16
Open net mijn allereerste extradure bakje Ben & Jerry's. Deze is Chunky Monkey... Hoop dat ik geen spijt krijg.


:P

euhh
09-09-04, 21:20
Geplaatst door nl-x
Open net mijn allereerste extradure bakje Ben & Jerry's. Deze is Chunky Monkey... Hoop dat ik geen spijt krijg.


:P

nee hoor, is errug lekker, dat ben & jerry's ijs

barneveld
09-09-04, 21:20
Geplaatst door nl-x
Open net mijn allereerste extradure bakje Ben & Jerry's. Deze is Chunky Monkey... Hoop dat ik geen spijt krijg.


:P


mijn eerst strafpunten !!!!!!!!!!!

sylvester
09-09-04, 23:53
Echt geloof mij als je er eenmaal aan begint ben je verkocht!
Dus je had hem beter dicht kunnen laten!

Die strawberry cheese cake is ook erg lekker :jumping:

Eigenlijk zijn ze allemaal errug lekker!

Jez
10-09-04, 00:31
Geplaatst door nl-x
Open net mijn allereerste extradure bakje Ben & Jerry's. Deze is Chunky Monkey... Hoop dat ik geen spijt krijg.


:P

Ben en Jerry's is wel joden-ijs.
Benjamin en Jeremiah.

Toch smakelijk eten :)

Simon
10-09-04, 08:52
Geplaatst door Jez
Ben en Jerry's is wel joden-ijs.
Benjamin en Jeremiah.

??? En jij bent zeker weer zo'n jodenhatende mocro ???

MootjeAmien
10-09-04, 09:14
Geplaatst door nl-x
Open net mijn allereerste extradure bakje Ben & Jerry's. Deze is Chunky Monkey... Hoop dat ik geen spijt krijg.


:P

Gedraag je Man :tranen:

Vandaag geldt nogsteeds mijn onvechtbare uitspraak:

'' Of ik ben slim of u bent dom''?

observer
10-09-04, 09:21
volgens diverse organisaties wordt het ijs wel, ondanks de mooie woordne, gemaakt met eieren van legbattertijkippen

is een actie ofzo zelfs tegen ze

mrz
10-09-04, 11:39
Hmmm... Geef mij maar PUUR ijs... Heb in een ver verleden nog oprecht serieus gezocht naar gewone ben & jerry's, vanille ofzo.... Maarja, was zeldzaamheid geloof ik, dus over. Geen gore stukjes waar je het ijs toch niet voor koopt erbij wat mij betreft... :P Maargoed, smaken verschillen.

Je bent vast op de hoogte, maaruh.... Zijn ook andere manieren om depressie op te wekken hoor. Succes morgen, i.i.g., mocht achteraf blijken dat je een verkeerde keus hebt gemaakt... :cheefbek:

Maar waarom is het joden-ijs dan? Of is mijn notie van "joden" onjuist als ik denk aan na jaren droogte een beetje regen in de woestijn en dan nog letterlijk ook en juist niet het omgekeerde? (no rain at all) :watte?:

Of liever, mensen die boos worden als het een keertje regent en dan het gore lef hebben zichzelf dan "joden" denken te moeten noemen, haat?

Rabi'ah.
10-09-04, 16:14
Ik houd het bij Swirl's, Sundae ijs en schaafijs. :ego:

David
10-09-04, 16:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik houd het bij Sundae ijs . :ego:


Van het imperialistische Mac donalds? Schaam je!

Rabi'ah.
10-09-04, 16:24
Geplaatst door David
Van het imperialistische Mac donalds? Schaam je!

Nee van de lunchroom Mister Cocker (geen rare associaties krijgen, die naam verwijst naar het hondje in hun logo) bij mij in het winkelcentrum.

Zij geven namelijk meer ijs. :duivels:

David
10-09-04, 16:25
Geplaatst door Rabi'ah.

Zij geven namelijk meer ijs. :duivels:


Inhalig, inhalig.

Rabi'ah.
10-09-04, 16:30
Geplaatst door David
Inhalig, inhalig.

Gierig heet zoiets. :ego:

Oja en ze zijn ook nog goedkoper. :fpuh:

David
10-09-04, 16:41
Geplaatst door Rabi'ah.
Gierig heet zoiets. :ego:

Oja en ze zijn ook nog goedkoper. :fpuh:


eet smakelijk! (ik heb laatst zelf bananenijs gemaakt. veel lekkerder)

Rabi'ah.
10-09-04, 16:48
Geplaatst door David
(ik heb laatst zelf bananenijs gemaakt. veel lekkerder)

Echt waar, wat is het recept dan? :D

Of heb je daarvoor zo'n enge ijsmachine nodig. :vreemd:

sylvester
10-09-04, 17:39
Ja lekker geef ons het recept!

Ben dol op bananen en ijs :lole:

Al3arbi
10-09-04, 20:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Nee van de lunchroom Mister Cocker (geen rare associaties krijgen, die naam verwijst naar het hondje in hun logo) bij mij in het winkelcentrum.



Zitten zij in `t hele land of niet? Heb buiten mijn dorp namelijk nog nooit `n Cocker gezien...:cheefbek:

mrz
10-09-04, 22:36
Geplaatst door Rabi'ah.
Gierig heet zoiets. :ego:

Oja en ze zijn ook nog goedkoper. :fpuh:

Gierig? Gadverdamme. Zeg zeg dan gewoon zuinig/prijsbewust, of "nederlands" ofzo zeg... geez... :watte?:

Gierig is gewoon dat je beetje vrekkig bent toch?

Dutchguy
10-09-04, 22:45
Raketjuuuuhss...!!! :duim:

freya
11-09-04, 09:20
Geplaatst door mrz
Geen gore stukjes waar je het ijs toch niet voor koopt erbij wat mij betreft... :P Maargoed, smaken verschillen.



Precies, rare stukjes in je ijs zijn goor :(


Geef mij maar een ijsje van v/d Linde in de Kalverstraat.
Ze hebben maar 1 smaak en toch staat er zomers altijd een rij tot buiten.

rara hoe kan dat? :)

mrz
11-09-04, 09:42
Geen idee, in Amsterdam wonen alleen maar kinderachtige baby's zonder hersens die alleen maar kunnen feestvieren lijkt het soms. Alleen dat kaartspel is wel humor ja. :P

Wellicht ten overvloede, maar doen alsof je dom bent, terwijl je precies weet wat je willens en wetens (fout) doet, is nog steeds geen blijk van intelligentie hoor, geloof ik. Laat staan dat je daar respect voor krijgt.

Als je wil dat ik du moment dat ik in amsterdam ben niet neiging heb rechtsomkeert te maken of maar meteen richting Bijlmer te vertrekken voor mensen die ook normaal kunnen doen, moet je maar de indruk wekken dat er in Amsterdam ook mensen zijn die meer kunnen dan kinderachtig gedrag vertonen. :watte?: Maargoed, zo'n kaartspel is al blijk van het tegendeel ergens misschien, dus wat zeur ik. :)

mrz
11-09-04, 09:58
PS: Als je zo graag een grapje over locatie wil maken en je zit in Amsterdam, maak dat dan ook niet. :rolleyes: :ergleuk:

Rabi'ah.
11-09-04, 12:17
Geplaatst door mrz
Gierig? Gadverdamme. Zeg zeg dan gewoon zuinig/prijsbewust, of "nederlands" ofzo zeg... geez... :watte?:

Gierig is gewoon dat je beetje vrekkig bent toch?

In het Surinamas-Nederlands is gierig een synoniem voor hebberig. :ego:

@ Al3arbi: Cocker heb je idd in het hele land, maar dus ook bij mij in de buurt.

mrz
11-09-04, 13:27
Als je niet iedere willekeurige loopse dame die langsloopt ter plekke gewillig neemt ben je hebberig???? Huh, hoe dan??? :confused: :droef: