PDA

Bekijk Volledige Versie : Centrum doelwit vandalen



barneveld
09-09-04, 20:58
Centrum doelwit vandalen

BARNEVELD - Het centrum van Barneveld was dit weekend wederom het doelwit van vernielingen. Er werden ruiten ingegooid, een poging tot inbraak, auto’s vernield en nogmaals ruiten ingegooid.

Vrijdagavond om 23.00 uur kwam de eerste melding bij de politie binnen. Aan de Kapteijnstraat waren ruiten ingegooid van een leegstaand winkelpand. Van de daders ontbreekt ieder spoor. De eigenaar heeft inmiddels aangifte gedaan.
Een paar uur later, omstreeks 01.30 uur, kwam er een melding binnen van een poging tot inbraak bij een bloemenzaak aan de Schoutenstraat. Eenmaal ter plaatse troffen de agenten enkele vernielingen aan, maar de daders waren wederom gevlogen. Verder zijn er dit weekend nog twee auto’s flink beschadigd op een parkeerplaats aan de Langstraat. Getuigen hadden jongeren zien weg fietsen, maar ze wisten te ontkomen.

Tot slot zijn in de nacht van zaterdag op zondag de ruiten van een NS-wachthokje op het Stationsplein gesneuveld. Ook hier zijn de daders per fiets op de vlucht geslagen, maar een getuige heeft foto’s gemaakt van de vandalen. De politie is een onderzoek gestart.

Bofko
09-09-04, 21:00
Je staat niet meer onderaan op pagina 4.

barneveld
09-09-04, 21:04
Geplaatst door Bofko
Je staat niet meer onderaan op pagina 4.


hoever sta ik nu

Bofko
09-09-04, 21:05
Geplaatst door barneveld
hoever sta ik nu

Ja he hallo kijk zelf ff.

barneveld
09-09-04, 21:10
Geplaatst door Bofko
Ja he hallo kijk zelf ff.


Ik moet nog rode roos inhalen dan sta ik 3de van onder op op blad 4

Bofko
09-09-04, 21:11
Geplaatst door barneveld
Ik moet nog rode roos inhalen dan sta ik 3de van onder op op blad 4

Lukt dat vandaag nog ?

barneveld
09-09-04, 21:15
Geplaatst door Bofko
Lukt dat vandaag nog ?

roderoos heeft 1612 ik 1615

barneveld
09-09-04, 21:17
Geplaatst door Bofko
Lukt dat vandaag nog ?
volgende is mill? die heeft 1639 dat lukt niet vandaag

Bofko
09-09-04, 21:20
Geplaatst door barneveld
volgende is mill? die heeft 1639 dat lukt niet vandaag

Nou. Ik heb ff snel zitten rekenen. Jij post gemiddeld 12 berichten per dag. Nog 635 berichten en dan sta je op pagina 3. Dat duurt dus nog 56 dagen. Op 4 november sta je op pagina 3 als je in dit tempo doorgaat.

DEMOcraat
09-09-04, 21:28
Geplaatst door barneveld
Centrum doelwit vandalen

BARNEVELD - Het centrum van Barneveld was dit weekend wederom het doelwit van vernielingen. Er werden ruiten ingegooid, een poging tot inbraak, auto’s vernield en nogmaals ruiten ingegooid.

Vrijdagavond om 23.00 uur kwam de eerste melding bij de politie binnen. Aan de Kapteijnstraat waren ruiten ingegooid van een leegstaand winkelpand. Van de daders ontbreekt ieder spoor. De eigenaar heeft inmiddels aangifte gedaan.
Een paar uur later, omstreeks 01.30 uur, kwam er een melding binnen van een poging tot inbraak bij een bloemenzaak aan de Schoutenstraat. Eenmaal ter plaatse troffen de agenten enkele vernielingen aan, maar de daders waren wederom gevlogen. Verder zijn er dit weekend nog twee auto’s flink beschadigd op een parkeerplaats aan de Langstraat. Getuigen hadden jongeren zien weg fietsen, maar ze wisten te ontkomen.

Tot slot zijn in de nacht van zaterdag op zondag de ruiten van een NS-wachthokje op het Stationsplein gesneuveld. Ook hier zijn de daders per fiets op de vlucht geslagen, maar een getuige heeft foto’s gemaakt van de vandalen. De politie is een onderzoek gestart.

waar was je dan in tijden van nood...

barneveld
09-09-04, 21:31
Geplaatst door Bofko
Nou. Ik heb ff snel zitten rekenen. Jij post gemiddeld 12 berichten per dag. Nog 635 berichten en dan sta je op pagina 3. Dat duurt dus nog 65 dagen. Op 12 november sta je op pagina 3 als je in dit tempo doorgaat.

het is geen jaren plan.
ik heb vrijdag avond , zaterdag avond en zondag avond dan sta ik op blad 3. maar mischien eerder dan zondag.

ik hoop dat X-nl druk heeft dat hij dan mij niet komt storen met strafpunten.

Mark
09-09-04, 23:01
Geplaatst door barneveld
het is geen jaren plan.
ik heb vrijdag avond , zaterdag avond en zondag avond dan sta ik op blad 3. maar mischien eerder dan zondag.

ik hoop dat X-nl druk heeft dat hij dan mij niet komt storen met strafpunten.

ik ben 3 weken offline, je hebt dus even de tijd om mij in te halen.

succes.

barneveld
09-09-04, 23:04
Geplaatst door Mark
ik ben 3 weken offline, je hebt dus even de tijd om mij in te halen.

succes.

voor de kerst heb ik je wel ingehaald

barneveld
09-09-04, 23:05
Geplaatst door DEMOcraat
waar was je dan in tijden van nood...


ik heb de aanweizingen gegeven waar ze moesten slopen

Mark
09-09-04, 23:05
Geplaatst door barneveld
voor de kerst heb ik je wel ingehaald

ik heb vandaag alleen al zo'n 80 berichten geplaatst

barneveld
09-09-04, 23:07
Geplaatst door Mark
ik heb vandaag alleen al zo'n 80 berichten geplaatst


heb je geen last van x-nl gehad

Joesoef
09-09-04, 23:08
Geplaatst door barneveld
het is geen jaren plan.
ik heb vrijdag avond , zaterdag avond en zondag avond dan sta ik op blad 3. maar mischien eerder dan zondag.

ik hoop dat X-nl druk heeft dat hij dan mij niet komt storen met strafpunten.

Als ie je niet uit de auto gooit.....

barneveld
16-09-04, 22:49
Geplaatst door Joesoef
Als ie je niet uit de auto gooit.....

ik heb een step