PDA

Bekijk Volledige Versie : Man met hamer slaat toe in Rotterdam(geen reclame)



taouanza
10-09-04, 09:25
Man met hamer slaat toe in Rotterdam



AMSTERDAM, 09-09-2004 - Een 25-jarige man uit Capelle aan den IJssel maakte donderdagmorgen kennis met de man met de hamer. Hij raakte daarbij gewond aan zijn hoofd. De man stond te wachten op een metro in Rotterdam, toen hij een dreun op zijn hoofd voelde. Toen hij zich omdraaide om de oorzaak te achterhalen bleek een man met een hamer achter hem te staan.

De dader had de man kennelijk op het hoofd geslagen. Dat probeerde hij nog een twee de keer, maar dit keer kon de 25-jarige de klap ontwijken. Het slachtoffer rende vervolgens weg. De man is voor hoofdletsel behandeld in het ziekenhuis. De verdachte is nog op vrije voeten. De politie stelt een onderzoek in.

Goodnight
10-09-04, 09:53
Geplaatst door taouanza
Man met hamer slaat toe in Rotterdam



AMSTERDAM, 09-09-2004 - Een 25-jarige man uit Capelle aan den IJssel maakte donderdagmorgen kennis met de man met de hamer. Hij raakte daarbij gewond aan zijn hoofd. De man stond te wachten op een metro in Rotterdam, toen hij een dreun op zijn hoofd voelde. Toen hij zich omdraaide om de oorzaak te achterhalen bleek een man met een hamer achter hem te staan.

De dader had de man kennelijk op het hoofd geslagen. Dat probeerde hij nog een twee de keer, maar dit keer kon de 25-jarige de klap ontwijken. Het slachtoffer rende vervolgens weg. De man is voor hoofdletsel behandeld in het ziekenhuis. De verdachte is nog op vrije voeten. De politie stelt een onderzoek in.

:verward:

taouanza
10-09-04, 09:57
Geplaatst door Goodnight
:verward:

Thor?

Jar
10-09-04, 09:59
Jammer dat we die man tijdens sportuitzendingen nooit in levende lijve zien.

Maar het zal je maar overkomen :maf3:

Goodnight
10-09-04, 10:13
Geplaatst door taouanza
Thor?

Offuh Zeus :zweep:

nard
10-09-04, 10:32
Geplaatst door Goodnight
Offuh Zeus :zweep:

Nee hoor. Zeus attributen waren een onweersbui, zijn scepter en een adelaar...

Dus het moet een incarnatie van Donar zijn geweest.

:boer:

Goodnight
10-09-04, 10:36
Geplaatst door nard
Nee hoor. Zeus attributen waren een onweersbui, zijn scepter en een adelaar...

Dus het moet een incarnatie van Donar zijn geweest.

:boer:

ik denk toch dat het gewoon een boze ex van zijn nieuwe vriendinnetje was :rolleyes:

nard
10-09-04, 10:39
Geplaatst door Goodnight
ik denk toch dat het gewoon een boze ex van zijn nieuwe vriendinnetje was :rolleyes:

Weet je dan niet dat boze ex-en .......



Nah, laat maar.

bandiet

nl-x
10-09-04, 14:33
:fplet:
:(

Bofko
10-09-04, 14:40
Geplaatst door nl-x
:fplet:
:(
http://www.click-smilies.de/sammlung0304/waffen/violent-smiley-012.gif

Rabi'ah.
10-09-04, 16:58
Geplaatst door nl-x
:fplet:
:(

:haha:

Mark
10-09-04, 16:58
Was Picornie op bezoek in Rotterdam>?

Siah
10-09-04, 17:09
die had niet goed geslagen hoor,
of die hamer was geen Goede hamer.
anders zou die andere man zich niet eens kunnen omdraaien, laat staan wegrennen. :fplet:
:fplet:

Bofko
10-09-04, 17:14
Geplaatst door Siah
die had niet goed geslagen hoor,
of die hamer was geen Goede hamer.
anders zou die andere man zich niet eens kunnen omdraaien, laat staan wegrennen. :fplet:
:fplet:

Zou het gewoon een act voor 2 heren met zoŽn plastic hamer van de kermis geweest zijn ?

Siah
10-09-04, 17:51
Geplaatst door Bofko
Zou het gewoon een act voor 2 heren met zoŽn plastic hamer van de kermis geweest zijn ?

misschien,
die twee heren kon ik niet goed plaatsen.
ik probeer het opnieuw,
there we go..



:fplet:
:fplet:

Siah
10-09-04, 17:54
Geplaatst door Bofko
Zou het gewoon een act voor 2 heren met zoŽn plastic hamer van de kermis geweest zijn ?




nog een keer..


...... :fplet:
:fplet:

Siah
10-09-04, 17:56
Geplaatst door Bofko
Zou het gewoon een act voor 2 heren met zoŽn plastic hamer van de kermis geweest zijn ?


en voor het laatse keertje..


... :fplet:
:fplet:

nl-x
10-09-04, 18:52
Niet dat ik er gebruik van maakte ... Maar je kan ook altijd eerst op "Preview antwoord" klikken alvorens te submitten.

Siah
10-09-04, 19:23
Geplaatst door nl-x
Niet dat ik er gebruik van maakte ... Maar je kan ook altijd eerst op "Preview antwoord" klikken alvorens te submitten.

ik wou alleen corrigeren wat je geplaatst had.

en bedankt voor de tip,
ben nog steeds een beginer.
en af en toe stoned :alien: