PDA

Bekijk Volledige Versie : ik had dit niet gezien



Siah
11-09-04, 00:31
Asielzoekers te herkennen aan rode stikker op fiets
(via Retecool)

Asielzoekers in Leiden zijn herkenbaar aan een rode sticker op hun fiets. De maatregel is ingevoerd om aan te kunnen tonen dat de fiets waarop zij rijden niet afkomstig is van diefstal. Het gaat om een rode rechthoekige sticker van zes bij vier centimeter met daarop de tekst 'OC Leiden'. De sticker zit op de stang onder het zadel en kan niet op andere fietsen worden geplakt. telegraaf.nl/bin.sticker.rode.fiets.maatregel.html

Grappig zijn de reacties bij Retecool waarin te lezen valt of mensen nu de politie moeten bellen als zij een buitenlander zien fietsen op een fiets zonder rode stikker. Iemand anders meldt even dat hij alleen nog maar fietsen met een rode stikker gaat jatten, omdat hij dan minder verdacht is.

schaap.tv/archive/2001/08/07/asielzoekers_te_herkennen_aan_ (http://www.schaap.tv/archive/2001/08/07/asielzoekers_te_herkennen_aan_ )


ik had dit niet gezien

Joesoef
11-09-04, 00:42
Kunnen ze die asieldingesen beter niet iets opvallends op hun jas sticken/ naaien. beetje opvallende kleur of zo, bv geel. Weet je meteen waar je aan toe bent.

Siah
11-09-04, 00:50
Geplaatst door Joesoef
Kunnen ze die asieldingesen beter niet iets opvallends op hun jas sticken/ naaien. beetje opvallende kleur of zo, bv geel. Weet je meteen waar je aan toe bent.


daar dacht ik ook meteen aan.
voor mij is het opvallend genoeg!