PDA

Bekijk Volledige Versie : Als dit zo doorgaat heb ik hier niets mee te zoeken.



Zwarte Schaap
11-09-04, 14:15
Geplaatst door Couscousje
Ik denk dat het verwijderd is, ZS.

Dat is het meestal, als je het niet meer terug kan vinden, dus je vraag is een beetje onnozel.

Cc

Ik heb niet alleen 1 vraag gesteld. Ik vroeg namelijk ook wat er aan de hand is.

Ik irriteer me namelijk als een hele discussie weggehaald wordt waar mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken terwijl er mischien een simpelere oplossing voor de hand ligt.

Als dit zo doorgaat heb ik hier niets mee te zoeken.

mark61
11-09-04, 14:18
Waar ging het dan over? Of is alleen het onderwerp Noemen al verboden? Hier in Marokko mag zo te zien anders alles...

Jar
11-09-04, 14:19
Ik irriteer me namelijk als een hele discussie weggehaald wordt waar mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken terwijl er mischien een simpelere oplossing voor de hand ligt.

Was je daar serieus dan Zwart Schaap? Jeetje wat zal dat zijn als jij gein maakt :loog:

Zwarte Schaap
11-09-04, 14:25
Geplaatst door Jar
Was je daar serieus dan Zwart Schaap? Jeetje wat zal dat zijn als jij gein maakt :loog:

Volgens mij heb ik geen aanleiding gegeven dat je me niet serieus zou moeten nemen in de desbetreffende discussie. Overigens had ik het niet specifiek over mezelf, ik zei namelijk mensen, meervoud dus.

Jar
11-09-04, 14:28
Je deed in die discussie niks anders dan in de verdediging schieten. Kan me niet voorstellen dat je dat serieus deed. Als dat ernst was, wat zal je het dan vreselijk moeilijk in het leven hebben.

napoleon
11-09-04, 14:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Volgens mij heb ik geen aanleiding gegeven dat je me niet serieus zou moeten nemen in de desbetreffende discussie. Overigens had ik het niet specifiek over mezelf, ik zei namelijk mensen, meervoud dus.

Je hebt gelijk, ik heb er ook veel tijd aan besteed.

mrz
11-09-04, 14:31
Bespaar je de moeite... Mijn tellertje van aantal posts stond eerst waaaay hoger. Ben bang dat dat niet als soort van flauw grapje nu zo laag is... Als je begrijpt wat ik bedoel... Lol. :P

Zwarte Schaap
11-09-04, 14:34
Geplaatst door Jar
Je deed in die discussie niks anders dan in de verdediging schieten. Kan me niet voorstellen dat je dat serieus deed. Als dat ernst was, wat zal je het dan vreselijk moeilijk in het leven hebben.

Ik hou me meer met verdedigen bezig dan met aanvallen. Dat is mijn stijl hier.

Ik heb het momenteel moeilijk in mijn leven maar dat heeft totaal niets met de discussie te maken.

TFOE
11-09-04, 14:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb niet alleen 1 vraag gesteld. Ik vroeg namelijk ook wat er aan de hand is.

Ik irriteer me namelijk als een hele discussie weggehaald wordt waar mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken terwijl er mischien een simpelere oplossing voor de hand ligt.

Als dit zo doorgaat heb ik hier niets mee te zoeken.

:rolleyes:
Er staat bovenaan een topic van het beheer met daarin de huisregels.
lees die huisregels door en je hebt antwoord op je vraag......

En voor de rest niet zo aanstellen........er worden regelmatig postings verwijderd. Niks nieuws onder de zon. Gebeurt altijd wanneer er bovenmatig wordt gescholden........(zie huisregels)

Spoetnik
11-09-04, 14:39
Geplaatst door TFOE
En voor de rest niet zo aanstellen........er worden regelmatig postings verwijderd. Niks nieuws onde de zon. Gebeurt altijd wanneer er bovenmatig wordt gescholden........(zie huisregels)

Ja, daar moet jij toch eens mee op gaan houden.

Zwarte Schaap
11-09-04, 14:41
Geplaatst door TFOE
:rolleyes:
Er staat bovenaan een topic van het beheer met daarin de huisregels.
lees die huisregels door en je hebt antwoord op je vraag......

En voor de rest niet zo aanstellen........er worden regelmatig postings verwijderd. Niks nieuws onder de zon. Gebeurt altijd wanneer er bovenmatig wordt gescholden........(zie huisregels)

Ik snap ook wel dat je dit forum op het kinderniveau wilt houden maar ik liever niet.

TFOE
11-09-04, 14:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik snap ook wel dat je dit forum op het kinderniveau wilt houden maar ik liever niet.

Leuk dat je dat snapt maar blijkbaar snap je niet waarom er een topic is weggehaald terwijl die topic stijf staat van de scheldpartijen.
Lees eerst eens de huisregels voordat je vragen stelt over hoe & waarom.
Die beheer-topic staat niet voor niets bovenaan........

Spoetnik
11-09-04, 14:48
Geplaatst door TFOE
Leuk dat je dat snapt maar blijkbaar snap je niet waarom er een topic is weggehaald terwijl die topic stijf staat van de scheldpartijen.
Lees eerst eens de huisregels voordat je vragen stelt over hoe & waarom.
Die beheer-topic staat niet voor niets bovenaan........

Sja.. beheer zou het simpel kunnen oplossen door TFOE en 850 weg te halen uit het bestand. Dat zou een hoop scheldpartijen schelen :duim:

Mark
11-09-04, 14:49
Als beheer nu gewoon alleen de scheldpartijen zou verwijderen en de serieuze reacties zou laten staan....

Maar ik snap het wel, alles wissen is 1 knopje indrukken en de scheldpartijen wissen is een aantal knopjes indrukken dus meer moeite.

Spoetnik
11-09-04, 14:51
Geplaatst door Mark
Als beheer nu gewoon alleen de scheldpartijen zou verwijderen en de serieuze reacties zou laten staan....

Maar ik snap het wel, alles wissen is 1 knopje indrukken en de scheldpartijen wissen is een aantal knopjes indrukken dus meer moeite.

Nieuwe button aanmaken:

Verwijderen alle berichten van Gebruiker uit Thread.

TFOE
11-09-04, 14:51
Geplaatst door Spoetnik
Sja.. beheer zou het simpel kunnen oplossen door TFOE en 850 weg te halen uit het bestand. Dat zou een hoop scheldpartijen schelen :duim:

:kusgrijs: Ik heb slecht nieuws voor je: Ik heb niet gepost in die loverboy-topic waar ZS op doelt........

Spoetnik
11-09-04, 14:54
Geplaatst door TFOE
:kusgrijs: Ik heb slecht nieuws voor je: Ik heb niet gepost in die loverboy-topic waar ZS op doelt........

Het was je evil-twin 850.

Zwarte Schaap
11-09-04, 14:58
Geplaatst door TFOE
Leuk dat je dat snapt maar blijkbaar snap je niet waarom er een topic is weggehaald terwijl die topic stijf staat van de scheldpartijen.
Lees eerst eens de huisregels voordat je vragen stelt over hoe & waarom.
Die beheer-topic staat niet voor niets bovenaan........

Beter lezen jongeman, ik snap niet dat een Topic waar zoveel mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken verwijderd wordt terwijl de lastposten zelf makkelijk verwijderd kunnen worden en/of hun bijdrages geschrapt kunnen worden.

Overigens wil ik altijd graag eerst weten wat er gebeurt is voordat ik daadwerkelijk commentaar kan leveren.

Hoe het er nu voor staat vind ik dat het proportionaliteitsbeginsel overschreden wordt. Je moet een mug niet met een kanonskogel bestrijden als je een cfk-vrije spuitbus tot je beschikking hebt.

TFOE
11-09-04, 14:58
Geplaatst door Spoetnik
Het was je evil-twin 850.

:) Zowel 850 als TFOE hebben allebei niet in die topic gepost........
(afgezien van 1 kort berichtje aan Dicksr)

Spoetnik
11-09-04, 14:59
Geplaatst door TFOE
:) Zowel 850 als TFOE hebben allebei niet in die topic gepost........
(afgezien van 1 kort berichtje aan Dicksr)

Jouw provocerende kwaliteiten zijn genoegelijk bekend, een bericht is vaak al genoeg. :)

TFOE
11-09-04, 15:04
Geplaatst door Spoetnik
Jouw provocerende kwaliteiten zijn genoegelijk bekend, een bericht is vaak al genoeg. :)

:handbang: Ik wist niet dat ik zo veel invloed hebt hier op maroc.nl.....

Couscousje
11-09-04, 15:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beter lezen jongeman, ik snap niet dat een Topic waar zoveel mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken verwijderd wordt terwijl de lastposten zelf makkelijk verwijderd kunnen worden en/of hun bijdrages geschrapt kunnen worden.

Overigens wil ik altijd graag eerst weten wat er gebeurt is voordat ik daadwerkelijk commentaar kan leveren.

Hoe het er nu voor staat vind ik dat het proportionaliteitsbeginsel overschreden wordt. Je moet een mug niet met een kanonskogel bestrijden als je een cfk-vrije spuitbus tot je beschikking hebt.

ZS, hoe lang zit je al op dit forum?

Dat berichten zo maar verdwijnen is toch aan de orde van de dag.

Een scheldpartij is zelden de echte aanleiding, die heb je tegenwoordig wel in alle topics zitten en dat blijf je houden. Waar het eerder op begint te lijken is dat discussiegevoelige onderwerpen per definitie worden verwijderd, omdat beheer geen zin heeft in MDI's en UWV's die weer op hun af gestuurd worden en daarom maar alles wat enigszins riekt naar onenigheid verwijderen.

Cc

TFOE
11-09-04, 15:12
Geplaatst door Zwarte Schaap
Beter lezen jongeman, ik snap niet dat een Topic waar zoveel mensen serieus hun tijd en moeite in hebben gestoken verwijderd wordt terwijl de lastposten zelf makkelijk verwijderd kunnen worden en/of hun bijdrages geschrapt kunnen worden.

Overigens wil ik altijd graag eerst weten wat er gebeurt is voordat ik daadwerkelijk commentaar kan leveren.

Hoe het er nu voor staat vind ik dat het proportionaliteitsbeginsel overschreden wordt. Je moet een mug niet met een kanonskogel bestrijden als je een cfk-vrije spuitbus tot je beschikking hebt.

Het kan me voorstellen dat een mod er domweg geen zin in heeft om het per posting weg te gaan halen.
Als het er slechts 2 of 3 zijn dan is dat nog wel te doen maar niet als er een tiental tussen zitten.......
Komt nog bij dat zulks postings weer door andere prikkers gequote worden wat het weer ingewikkelder maakt......
Begrijpelijk dat een mod ervoor kiest om gelijk maar de hele topic eruit te kieperen......

Zwarte Schaap
11-09-04, 15:16
Geplaatst door Couscousje
ZS, hoe lang zit je al op dit forum?

Dat berichten zo maar verdwijnen is toch aan de orde van de dag.

Een scheldpartij is zelden de echte aanleiding, die heb je tegenwoordig wel in alle topics zitten en dat blijf je houden. Waar het eerder op begint te lijken is dat discussiegevoelige onderwerpen per definitie worden verwijderd, omdat beheer geen zin heeft in MDI's en UWV's die weer op hun af gestuurd worden en daarom maar alles wat enigszins riekt naar onenigheid verwijderen.

Cc


Ik heb die indruk niet wat je hierboven beschrijft. Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is..

Dat er af en toe berichten verdwijnen van andere prikkers is juist maar dat hele topics verdwijnen is zeker niet de orde van de dag. Vandaar mijn oproep dat men beter alleen de berichten van de lastige prikkers verwijdert en eventueel een weekje in de ban doet of zo.


Het doet me overigens goed om te zien dat je ook normaal kunt prikken zonder 1 scheldwoord te gebruiken.

Couscousje
11-09-04, 15:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb die indruk niet wat je hierboven beschrijft. Ik vermoed dat er iets anders aan de hand is..

Dat er af en toe berichten verdwijnen van andere prikkers is juist maar dat hele topics verdwijnen is zeker niet de orde van de dag. Vandaar mijn oproep dat men beter alleen de berichten van de lastige prikkers verwijdert en eventueel een weekje in de ban doet of zo.


Het doet me overigens goed om te zien dat je ook normaal kunt prikken zonder 1 scheldwoord te gebruiken.

Dat kan ik altijd als jij eens niet de woordvoerder voor de Marokkaanse moslima uithangt.

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 15:26
Geplaatst door TFOE
Het kan me voorstellen dat een mod er domweg geen zin in heeft om het per posting weg te gaan halen.
Als het er slechts 2 of 3 zijn dan is dat nog wel te doen maar niet als er een tiental tussen zitten.......
Komt nog bij dat zulks postings weer door andere prikkers gequote worden wat het weer ingewikkelder maakt......
Begrijpelijk dat een mod ervoor kiest om gelijk maar de hele topic eruit te kieperen......

Begon je daarom meteen te schelden in de vorige topic? Wilde je dat die verwijdert zou worden, dan is het je nog gelukt ook.

Zwarte Schaap
11-09-04, 15:29
Geplaatst door Couscousje
Dat kan ik altijd als jij eens niet de woordvoerder voor de Marokkaanse moslima uithangt.

Cc

Ik heb me nooit alszodanig opgeworpen, dat ligt meer aan je subjectieve beleving. In diezelfde discussie had ik al verklaard dat ik voor de mannen opkwam die telkens als boemannen worden neergezet. Maar dat zal je wel ontgaan zijn in je enthousiasme.

Couscousje
11-09-04, 15:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb me nooit alszodanig opgeworpen, dat ligt meer aan je subjectieve beleving. In diezelfde discussie had ik al verklaard dat ik voor de mannen opkwam die telkens als boemannen worden neergezet. Maar dat zal je wel ontgaan zijn in je enthousiasme.

Je wist ook nog eens te vertellen wat de Marokkaanse dame moest vinden.

Ik denk dat je dat laatste eens een keer over moet laten aan de Marokkaanse dame.

Naar mijn weten heb jij nog altijd een piemeltje. ;)

Cc

TFOE
11-09-04, 15:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Begon je daarom meteen te schelden in de vorige topic? Wilde je dat die verwijdert zou worden, dan is het je nog gelukt ook.

Jij hebt mij nog niet scheldend meegemaakt.
Ik zat slechts het rotte beesje bij dr naam te noemen......

Maar ik ben er idd mede debet aan dat jouw topic verwijderd werd.....

Zwarte Schaap
11-09-04, 15:42
Geplaatst door Couscousje
Je wist ook nog eens te vertellen wat de Marokkaanse dame moest vinden.

Ik denk dat je dat laatste eens een keer over moet laten aan de Marokkaanse dame.

Cc

Bullshit.

Ik kan er niets aan doen dat je subjectiviteit de overhand neemt.


Naar mijn weten heb jij nog altijd een piemeltje. ;) Gelukkig wel.

Spoetnik
11-09-04, 15:42
Geplaatst door TFOE
Ik zat slechts het rotte beesje bij dr naam te noemen......

Dat heet dus schelden.

TFOE
11-09-04, 15:46
Geplaatst door Spoetnik
Dat heet dus schelden.

Ik scheld wanneer ik pissed-off ben maar in die topic van ZS lag ik dubbel van het lachen.........



Maar om niet weer off-topic te gaan zal ik mn bijdrage in deze topic staken.

Siah
11-09-04, 15:53
Geplaatst door Couscousje
Je wist ook nog eens te vertellen wat de Marokkaanse dame moest vinden.

Ik denk dat je dat laatste eens een keer over moet laten aan de Marokkaanse dame.

Naar mijn weten heb jij nog altijd een piemeltje. ;)

Cc :hihi:

Couscousje
11-09-04, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Bullshit.

Ik kan er niets aan doen dat je subjectiviteit de overhand neemt.

Gelukkig wel.

Blijf het ontkennen, dan blijf ik je behandelen zoals op die topic.

Cc

mrz
11-09-04, 16:18
Geplaatst door mrz
Bespaar je de moeite... Mijn tellertje van aantal posts stond eerst waaaay hoger. Ben bang dat dat niet als soort van flauw grapje nu zo laag is... Als je begrijpt wat ik bedoel... Lol. :P

Jar
11-09-04, 16:30
Zwart Schaap:

Ik heb me nooit alszodanig opgeworpen, dat ligt meer aan je subjectieve beleving

In mijn beleven was CCtje niet de enige vrouw die tegen u tekeer ging. Ook ons aller Taouanza en Rabia'h gaven u te kennen wat CCtje aangeeft.

Couscousje
11-09-04, 16:45
Geplaatst door Jar
Zwart Schaap:


In mijn beleven was CCtje niet de enige vrouw die tegen u tekeer ging. Ook ons aller Taouanza en Rabia'h gaven u te kennen wat CCtje aangeeft.

Dat is ook allemaal subjectief, Jar.

De mening van een vrouw is altijd "subjectief", volgens ZS.

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 18:41
Geplaatst door Couscousje
Blijf het ontkennen, dan blijf ik je behandelen zoals op die topic.

Cc



Ik ontken ten stelligste wat jij allemaal uit je duim zuigt, en nu wat?

Anyhow U r welcome, maar bedenk dat ik totaal niet onder de indruk ben van je scheldpartijen.

Zwarte Schaap
11-09-04, 18:46
Geplaatst door Jar
Zwart Schaap:


In mijn beleven was CCtje niet de enige vrouw die tegen u tekeer ging. Ook ons aller Taouanza en Rabia'h gaven u te kennen wat CCtje aangeeft.
Ik heb een prettige discussie gehad met Taouanza, ik heb niet gemerkt dat ze tegen mij tekeer ging. In iedere geval mag Taouanza tegen mij tekeer gaan als ze dat nodig vindt, dat recht heeft ze. Prikkers die zich louter en alleen bedienen van scheldpartijen maken op mij geen indruk, hooguit wekken ze mijn medelijden op.

Couscousje
11-09-04, 19:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ontken ten stelligste wat jij allemaal uit je duim zuigt, en nu wat?

Anyhow U r welcome, maar bedenk dat ik totaal niet onder de indruk ben van je scheldpartijen.

Ja, je bent niet onder de indruk, daarom loop je er nu al op 3 verschillende topics over te janken. I am telling you like it is, de Marokkaanse vrouw kan prima voor zichzelf denken en nog beter voor zichzelf opkomen, daar hebben wij geen uitkeringtrekkende, betweterige, immer afgewezen Marokkaanse zieligerd als jij voor nodig. Zolang je dat niet in wenst te zien, zul je het pispaaltje van dit forum blijven.

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:09
Geplaatst door Couscousje
Ja, je bent niet onder de indruk, daarom loop je er nu al op 3 verschillende topics over te janken. I am telling you like it is, de Marokkaanse vrouw kan prima voor zichzelf denken en nog beter voor zichzelf opkomen, daar hebben wij geen uitkeringtrekkende, betweterige, immer afgewezen Marokkaanse zieligerd als jij voor nodig. Zolang je dat niet in wenst te zien, zul je het pispaaltje van dit forum blijven.

Cc

Het enige waar ik tegen ageer is het onnodig verwijderen van bijdrages van serieuze prikkers die met argumenten proberen te discusseren.

Als je niet verder komt dan banale primitieve oerkreten, is dat jouw beperking.

Couscousje
11-09-04, 19:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het enige waar ik tegen ageer is het onnodig verwijderen van bijdrages van serieuze prikkers die met argumenten proberen te discusseren.

Als je niet verder komt dan banale primitieve oerkreten, is dat jouw beperking.

Banaal en primitief is je gedachtengang dat je het woord moet voeren voor een vrouw.

:zwaai:

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:22
Geplaatst door Couscousje
Banaal en primitief is je gedachtengang dat je het woord moet voeren voor een vrouw.

:zwaai:

Cc

Als je geen logische argumenten en feiten hebt is het begrijpelijk dat je je nu krampachtig vasthoudt aan je subjectieve onzin?

Als je eerlijk bent weet je zelf wel dat jij wel hier de meeste beledigingen hebt geuit aan het adres van Marokkaanse/Islamitische vrouwen.

Couscousje
11-09-04, 19:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je geen logische argumenten en feiten hebt is het begrijpelijk dat je je nu krampachtig vasthoudt aan je subjectieve onzin?

Als je eerlijk bent weet je zelf wel dat jij wel hier de meeste beledigingen hebt geuit aan het adres van Marokkaanse/Islamitische vrouwen.

Ik hoef geen argumenten of feiten te geven.

Je posts zijn duidelijk genoeg.

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:33
Geplaatst door Couscousje
Ik hoef geen argumenten of feiten te geven.

Je posts zijn duidelijk genoeg.

Cc

Ik weet dat mijn post duidelijk genoeg zijn , de jouwe namelijk niet.

Couscousje
11-09-04, 19:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik weet dat mijn post duidelijk genoeg zijn , de jouwe namelijk niet.

Jij begrijpt ze niet.

Dat is wat anders.

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:37
Geplaatst door Couscousje
Jij begrijpt ze niet.

Dat is wat anders.

Cc

Primitieve banale oerkreten zijn niet zo ingewikkeld voor mijn begripsvermogen.

Couscousje
11-09-04, 19:42
Geplaatst door Zwarte Schaap
Primitieve banale oerkreten zijn niet zo ingewikkeld voor mijn begripsvermogen.

Dat is dan ook de reden waarom jij die te pas en te onpas uit op deze site, onder de noemer "ik voer het woord voor de Marokkaanse moslimvrouw". Het is werkelijk lachwekkend dat je de enige bent die je "beschaafdheid" ziet. De meesten registreren alleen ongefundeerde, bekrompen opmerkingen van een achterbaks, chauvinistisch, Marokkaans varken.

Het zou een enorme grap zijn als beheer jouw naam zou veranderen in Zwarte Zwijn.

:haha:

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:44
Geplaatst door Couscousje
Dat is dan ook de reden waarom jij die te pas en te onpas uit op deze site, onder de noemer "ik voer het woord voor de Marokkaanse moslimvrouw".

Cc

Dat is nu jouw subjectieve onzin wat je absoluut niet hard kunt maken.

Couscousje
11-09-04, 19:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is nu jouw subjectieve onzin wat je absoluut niet hard kunt maken.

Ik hoef het niet hard te maken.

Dat doe jij al voor me, door exact te doen wat ik beweer.

:zwaai:

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:52
Geplaatst door Couscousje
Ik hoef het niet hard te maken.

Dat doe jij al voor me, door exact te doen wat ik beweer.

:zwaai:

Cc

Het enige wat ik doe is duidelijk maken dat je onzin zuigt.

Couscousje
11-09-04, 19:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het enige wat ik doe is duidelijk maken dat je onzin zuigt.

Onzin zuigen?

:hihi:

Je weet van ellende niet eens meer hoe je je zinnen moet formuleren.

Face it, kneus.

Je wordt te kijk gezet.

En het maakt mij niet zo heel veel uit wie je voor schut zet en waarom.

Je doet je ding maar.

1 ding echter: ik kom weer in actie zodra jij je bek opentrekt voor de Marokkaanse vrouw, om vervolgens een bekrompen, arrogante en vooral uit mannelijk oogpunt beredeneerde visie te presenteren als de "mening van de Marokkaanse vrouw". Want de Marokkaanse vrouw kan nog altijd heel erg goed haar eigen mening ventileren.

Waarvan akte, pik.

:zwaai:

Cc

Zwarte Schaap
11-09-04, 20:08
Geplaatst door Couscousje
Onzin zuigen?

:hihi:

Je weet van ellende niet eens meer hoe je je zinnen moet formuleren.

Face it, kneus.

Je wordt te kijk gezet.

En het maakt mij niet zo heel veel uit wie je voor schut zet en waarom.

Je doet je ding maar.

1 ding echter: ik kom weer in actie zodra jij je bek opentrekt voor de Marokkaanse vrouw, om vervolgens een bekrompen, arrogante en vooral uit mannelijk oogpunt beredeneerde visie te presenteren als de "mening van de Marokkaanse vrouw". Want de Marokkaanse vrouw kan nog altijd heel erg goed haar eigen mening ventileren.

:zwaai:

Cc

Je mantraatje is al overbekend maar waar het om gaat maak je nog steeds niet duidelijk, namelijk wat ik gezegd heb in naam van de marokkaanse vrouwen en waar ik dat gezegd heb. Je zit gewoonweg te ijlen met je bewering.

Overigens bepaal ik ten alletijde zelf wat ik schrijf, als je dat niet zint mag je daar met mij over in discussie treden daar is dit forum ook voor bedoelt. Maar zelf verhaaltjes verzinnen en een lading scheldwoorden deponeren getuigt niet van een serieuze discussiepartner.

Van mij mag je net zo vaak in actie komen als dat je wilt maar of dat zin heeft en indruk op mij maakt in de vorm hoe jij dat brengt lijkt mij zeer onwaarschijn lijk.



Waarvan akte, pik

Akte van onvermogen, vrouwelijke geslachtsdeel !