PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste prikkers...



TonH
11-09-04, 15:28
Dat hier na 3000 doden dit opnieuw gewenst wordt maakt mij misselijk. En dat daar niets tegen gedaan kan worden vind ik moreel onverteerbaar. Daarmee wens ik me even niet te associëren. Het ga u goed.

TonH.

Japio
11-09-04, 15:36
Geplaatst door TonH
Dat hier na 3000 doden dit opnieuw gewenst wordt maakt mij misselijk. En dat daar niets tegen gedaan wordt vind ik moreel onverteerbaar. Daarmee wens ik me even niet te associëren. Het ga u goed.

TonH.

Laatst gelezen: Moslims zijn geen terroristen; maar veel terroristen zijn wel Moslims. :zegniets:

TFOE
11-09-04, 15:50
Geplaatst door TonH
Dat hier na 3000 doden dit opnieuw gewenst wordt maakt mij misselijk. En dat daar niets tegen gedaan wordt vind ik moreel onverteerbaar. Daarmee wens ik me even niet te associëren. Het ga u goed.

TonH.

:o Je hebt gelijk

Zwarte Schaap
11-09-04, 16:02
Geplaatst door Japio
Laatst gelezen: Moslims zijn geen terroristen; maar veel terroristen zijn wel Moslims. :zegniets:

Oorzaak-gevolg

Europeanen/Amerikanen onderdrukken niet, maar veel onderdrukkers zijn Europeanen/Amerikanen ofwell in dienst van de Europeanen/Amerikanen.

bogosse
11-09-04, 16:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Oorzaak-gevolg

Europeanen/Amerikanen onderdrukken niet, maar veel onderdrukkers zijn Europeanen/Amerikanen ofwell in dienst van de Europeanen/Amerikanen.

:D Alsof de Arabieren niet onderdrukken, wil je zeggen...

Jar
11-09-04, 16:34
Europeanen/Amerikanen onderdrukken niet, maar veel onderdrukkers zijn Europeanen/Amerikanen ofwell in dienst van de Europeanen/Amerikanen.

We vergeten even Sudan als klein voorbeeld van het onderdrukkend vermogen van Arabieren :zwaai:

bogosse
11-09-04, 16:46
Geplaatst door Lewis Moon
Je begrijpt ZS niet. Als de Arabieren onderdrukken zijn ze in dienst van de VS. Uit zichzelf zouden ze dat nooit gedaan hebben.

dus toen de Arabieren de Berbers/ Spanjaarden/ Sicilianen/ Toearegs/Occitanen onderdrukten, bestonden er al Amerikanen? :)

Simon
11-09-04, 17:02
Geplaatst door TonH
Dat hier na 3000 doden dit opnieuw gewenst wordt maakt mij misselijk. En dat daar niets tegen gedaan wordt vind ik moreel onverteerbaar. Daarmee wens ik me even niet te associëren. Het ga u goed.

TonH.

Ik heb de betreffende bijdrage niet gelezen maar keur dat uiteraard ook af. Zoals alle geweld tegen onschuldigen.

bogosse
11-09-04, 17:49
Geplaatst door Lewis Moon
Bogosse, lees mijn opmerking nog een keer en vraag je dan af hoe ik hem bedoelde.

:maf:

ey die opmerking was ook niet voor jouw bedoeld, maar aan diegene(n) die veronderstellen dat Europa/ het 'westen' een kwade bezettingsmacht zou zijn.

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:15
Geplaatst door bogosse
ey die opmerking was ook niet voor jouw bedoeld, maar aan diegene(n) die veronderstellen dat Europa/ het 'westen' een kwade bezettingsmacht zou zijn.

De minstens 1 miljoen vermoorde Algerijnen schuiven we voor het gemak onder de tapijt.

Mark
11-09-04, 19:29
Laat je niet kisten Ton ;)

Maareh prikte jij hier dan nog niet ten tijde van yehi?? Kan me moeilijk voorstellen dat hier vandaag zulke extreme dingen gezegd zijn?

DEMOcraat
11-09-04, 19:33
Geplaatst door bogosse
:D Alsof de Arabieren niet onderdrukken, wil je zeggen...

als de arabieren iemand onderdrukken dan is het in de naam van dictatuur,en die onderdrukken altijd de eigenbevolking.

Zwarte Schaap
11-09-04, 19:42
Geplaatst door TonH
Dat hier na 3000 doden dit opnieuw gewenst wordt maakt mij misselijk. En dat daar niets tegen gedaan wordt vind ik moreel onverteerbaar. Daarmee wens ik me even niet te associëren. Het ga u goed.

TonH.

Hey Kiriakos ik zou het wel jammer vinden, denk er nog een keer over na aub.

bogosse
11-09-04, 20:52
Geplaatst door DEMOcraat
als de arabieren iemand onderdrukken dan is het in de naam van dictatuur,en die onderdrukken altijd de eigenbevolking.

ja.. zo ken ik er nog eentje.. toen de Europeanen Afrika en Amerika onderdrukten, waaren die Europese landen ook semi-dictaturen. Geen excuus dus.

bogosse
11-09-04, 20:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
De minstens 1 miljoen vermoorde Algerijnen schuiven we voor het gemak onder de tapijt.

ieder land kent z'n zwarte bladzijdes. dat is het enige wat ik hier duidelijk probeer te maken.

kan het europa bashen dus nu stoppen?

Siah
11-09-04, 22:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hey Kiriakos

:watte?: