PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit lijkt me echt gaaf



taouanza
11-09-04, 22:33
www.cargoshipcruises.nl

Joesoef
11-09-04, 22:39
Neem wel een hoop boeken mee en wat films (ivm smaak). Voor dat geld kan je trouwens hele leuke verzorgde reizen kopen all over the world.

Siah
11-09-04, 22:42
Geplaatst door taouanza
www.cargoshipcruises.nl

op vrachtschepen? :watte?:

taouanza
11-09-04, 22:42
Geplaatst door Joesoef
Neem wel een hoop boeken mee en wat films (ivm smaak). Voor dat geld kan je trouwens hele leuke verzorgde reizen kopen all over the world.

En dan tussen de bejaarden zitten zeker?
Je moet het zien als een avontuur en behalve boeken moet je ook een laptop meenemen en een dagboek bijhouden. Kan je de reis terug verdienen.:wijs:

Siah
11-09-04, 22:44
Geplaatst door taouanza
En dan tussen de bejaarden zitten zeker?
Je moet het zien als een avontuur en behalve boeken moet je ook een laptop meenemen en een dagboek bijhouden. Kan je de reis terug verdienen.:wijs:

laptop?
en maroc.nl weer zek-er,

taouanza
11-09-04, 22:45
Geplaatst door Siah
laptop?
en maroc.nl weer zek-er,

Absoluut niet anders kan ik net zo goed thuisblijven.

Siah
11-09-04, 22:47
Geplaatst door taouanza
Absoluut niet anders kan ik net zo goed thuisblijven.

ik schrok me even :D

taouanza
11-09-04, 22:53
Geplaatst door Siah
ik schrok me even :D

Nee joh ik typ sneller dan ik schrijf dus vandaar de laptop.

Joesoef
11-09-04, 22:57
Geplaatst door taouanza
En dan tussen de bejaarden zitten zeker?
Je moet het zien als een avontuur en behalve boeken moet je ook een laptop meenemen en een dagboek bijhouden. Kan je de reis terug verdienen.:wijs:


Tazzz. Ik heb het niet over een cruize. ik heb het over een reis met een 4weeldrivevan dwars door Afrika/ India/ thailand.

Zo een tankercruise. Een beetje tussen ongeschoolde 3e wereld arbeiders naar Rocky en Chicollina kijken of poker spelen. Zo een schip is benauwd. Mij niet gezien, ik word al gek in een vliegtuig.

taouanza
11-09-04, 23:00
Geplaatst door Joesoef
Tazzz. Ik heb het niet over een cruize. ik heb het over een reis met een 4weeldrivefan dwars door Afrika/ India/ thailand.

Zo een tankercruise. Een beetje tussen ongeschoolde 3e wereld arbeiders naar Rocky en Chicollina kijken of poker spelen. Zo een schip is benauwd. Mij niet gezien, ik word al gek in een vliegtuig.


:rolleyes:

Siah
11-09-04, 23:04
Geplaatst door Joesoef
Tazzz. Ik heb het niet over een cruize. ik heb het over een reis met een 4weeldrivefan dwars door Afrika/ India/ thailand.

Zo een tankercruise. Een beetje tussen ongeschoolde 3e wereld arbeiders naar Rocky en Chicollina kijken of poker spelen. Zo een schip is benauwd. Mij niet gezien, ik word al gek in een vliegtuig.

poker? :hardlach:

taouanza
11-09-04, 23:08
Geplaatst door Siah
poker? :hardlach:

Joesoef moet niet zo zeuren in neem gewoon rummicub, Cluedo en Betoverde Doolhof mee.:ego: