PDA

Bekijk Volledige Versie : Aardige jongen is best aan huwelijk toe.

vrijgezel1
12-09-04, 01:41
Dag beste dames,

Ik ben Abdelillah 27, lief, sportief, zachtaardig en zeker niet slecht uitziend, met scholingsniveau Baccalauréat (Letteren). Momenteel, ben ik op zoek naar een dame waar ik iets duurzaaams mee op kan bouwen, met als doel: Huwelijk. Ik ben serieus hierin en zoek dan ook geen dates voor de lol o.i.d. maar uitsluitend een serieuze relatie waar ik in mag investeren voor de toekomst. Zaken zoals eerlijkheid, hardwerken, bouwen aan de toekomst zijn mij zeker niet vreemd. Verder, werk ik fulltime in mijn woonplaats Utrecht. Echter, eventuele afstand zou geen bezwaar vormen. Ik hoop serieuze reacties te mogen ontvangen, en bij belangstelling geef ik uiteraard meer toelichting. Nogmaals, dit is een serieuze oproep.

M.v.g.

Abdelillah.

Amiticia
12-09-04, 22:09
Geplaatst door vrijgezel1
Dag beste dames,

Ik ben Abdelillah 27, lief, sportief, zachtaardig en zeker niet slecht uitziend, met scholingsniveau Baccalaureat (Letteren). Momenteel, ben ik op zoek naar een dame waar ik iets duurzaaams mee op kan bouwen, met als doel: Huwelijk. Ik ben serieus hierin en zoek dan ook geen dates voor de lol o.i.d. maar uitsluitend een serieuze relatie waar ik in mag investeren voor de toekomst. Zaken zoals eerlijkheid, hardwerken, bouwen aan de toekomst zijn mij zeker niet vreemd. Verder, werk ik fulltime in mijn woonplaats Utrecht. Echter, eventuele afstand zou geen bezwaar vormen. Ik hoop serieuze reacties te mogen ontvangen, en bij belangstelling geef ik uiteraard meer toelichting. Nogmaals, dit is een serieuze oproep.

M.v.g.

Abdelillah.

Hallo Abdelilah,

this sounds good. :)

Probeer eens Vrouw zoekt Man of ander de matchmaker (http://www.maroc.nl/dating/modules.php?op=modload&name=dating&file=index&s=)

Succes en hopelijk tref je degene waar je naar opzoek bent.

M.v.g.
Najat.

yasmina18
13-09-04, 10:53
je klinkt erg interssant maar of je de ware jacob ben is voor ons een grote vraagteken???? jongeman, ik hoop dat je de ware vind inshallah
zoals je zelf weet nederland en marokko is groot haha duss dat komt tog wel goed ahaha.
groetjes yasmina

karima1983
13-09-04, 18:06
Assalamoe Alaikoem,

Nieuwsgierigheid heeft me doen besluiten je een mailtje te sturen. Je hebt een leuke oproep geplaatst maar ik vraag me af waarom je voor deze manier gekozen hebt? Hopelijk vindt je me niet al te nieuwsgierig.

Groetjes

dewilderoos
15-09-04, 11:41
:zozo:
Ik moet zeggen dat ik het wel riskant vind om via internet een geschikte partner te zoeken..
je moet maar net het geluk hebben om de juiste persoon tegen te komen via een site..
ik wens je veel geluk en hoop voor je dat je vindt wat je zoekt!

mko66
15-09-04, 14:39
Ik ben Ilham, ben 23 jaar oud en zoek ook naar een man om een leven mee op te bouwen.
Ben jij eerlijk en oprecht, dan kunnen we wat beginnen. Ik ben account manager op de bloemenveiling in Alsmeer, en ben al lang op zoek naar een leuke marokkaanse jongen.
Ik kom uit een eerdere relatie en heb daar een leuke zoon aan over gehouden. Hij is 1,5 jr oud en heet Adnan.
Ik hoop niet dat je problemem hebt met kinderen en bem op zoek naar een goede vader voor mijn kleine jongen.

Aboe Selmen
16-09-04, 10:07
Geplaatst door karima1983
Assalamoe Alaikoem,

Nieuwsgierigheid heeft me doen besluiten je een mailtje te sturen. Je hebt een leuke oproep geplaatst maar ik vraag me af waarom je voor deze manier gekozen hebt? Hopelijk vindt je me niet al te nieuwsgierig.

Groetjes

Sallaam Oleykum broeder/zuster,

Hierbij wil ik u een heel belangrijke boodschap door geven, deze boodschap is van Allah de Alle machtige en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama. Wat jij jongeren adviseer is goed vanuit jou kennis en liefde voor de islam. Wat je ook meteen doet is fitna verichten door je jongeren juist af te houden van deze dingen. Inplaats daarvan een goed advies moet geven zoals allah watahala dat heeft voor heeft geschreven. De eerste advies is deze chat en dating enz. af te raden, en ten tweede voor iedere moslim persoonlijk zijn Rab moet leren kennen voor dat hij/zij met deze onderwerpen begint. Als begint met Laa ilaaha ill Allah, vraag eerst aan deze jongeren wat dit betekent en meschien 10% van 100% weet wat het betekent het woord Laa ilaaha ill Allah.
Het beste advies is kennis en Allah leerkennen op de manier hoe hij en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama hebben gezegd. Een niet via chat en dating enz. deze manier van comunicatie is nutteloos als men geen eens het word Laa ilaaha ill Allah kent of uberhaut weet wat het betkent. Een de ongelovigen hiermee spotten broeder. We worden van alle kanten uitgelachen.

Denk goed na een verspreid deze boodschap door aan alle jongeren en Inscha Allah zul u hier voor beloont worden. Nogmaals adviseer kennis kennis.

Moge Allah mij vergeven als ik u op verkeerde gedacht breng of ik u verkeerd heb beordeelt broeder/zuster. Subhanaka Allahoma bihamdik Astagfiroka Waatobo ilaik

Wassalaam Oleykum

Nassera
23-09-04, 16:04
heeyyy sellaam...
Weet je er gebeuren zoveel zaken tegenwoordig, dat je zelfs niet meer durft ingaan op een aanbod...
Ikzelf ben iemand die heeft geleerd uit mijn fouten en weet nu wat eerlijkheid kan opbrengen... en weet te genieten van de kleine dingetjjes om me heen....
ik ben niet superveeleisend maar vraag eerlijkheid, oprechtheid,trouw en wat aandacht natuurlijk...
Zelf zie ik er allhamdoullillah goed uit en kunnen de meesten niet geloven dat ik gn relatie heb... maar heb altijd gezegd dat de dag dat ik trouw dat ik mijn ware in de ogen kan kijken en zeggen dat het er geen 20 zijn die ik heb gehad... het is gewoon een principe....
Ik ben zelf net 20 jaar geworden maar denk wel vooruit...

groetjes imane