PDA

Bekijk Volledige Versie : word jij mijn chat maatje?

12-09-04, 09:30
ben je 33 jaar of ouder en wil je mijn chat maatje stuur een mailtje salaam wa alekoem

lady b

MootjeAmien
12-09-04, 09:37
Geplaatst door [email protected]
ben op zoek naar moslim man waar ik mee kan chatten hij moet been leeftijd van boven de35 en hij moet me veel kennis van de islam hebben ik zelf weet niet alles gewoon chat maatjes salaam wa alekoem

houria

Dus jij zoek mij? :o

12-09-04, 09:45
meschien wel mootje maar je moet wel serieus?

Amiticia
12-09-04, 22:01
meschien wel mootje maar je moet wel serieus?

Hij is niet serieus. :p

Wees gewaarschuwd.

haddadmoha
15-09-04, 10:10
wellicht :

amchoum6
15-09-04, 20:02
[QUOTE]Geplaatst door [email protected]
ben je 33 jaar of ouder en wil je mijn chat maatje stuur een mailtje salaam wa alekoem

lady b [/QUOTE

NOU KOM MAAR OP GEEF JE EMAILADRES MAAR

Aboe Selmen
16-09-04, 10:08

lady b

Sallaam Oleykum broeder/zuster,

Hierbij wil ik u een heel belangrijke boodschap door geven, deze boodschap is van Allah de Alle machtige en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama. Wat jij jongeren adviseer is goed vanuit jou kennis en liefde voor de islam. Wat je ook meteen doet is fitna verichten door je jongeren juist af te houden van deze dingen. Inplaats daarvan een goed advies moet geven zoals allah watahala dat heeft voor heeft geschreven. De eerste advies is deze chat en dating enz. af te raden, en ten tweede voor iedere moslim persoonlijk zijn Rab moet leren kennen voor dat hij/zij met deze onderwerpen begint. Als begint met Laa ilaaha ill Allah, vraag eerst aan deze jongeren wat dit betekent en meschien 10% van 100% weet wat het betekent het woord Laa ilaaha ill Allah.
Het beste advies is kennis en Allah leerkennen op de manier hoe hij en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama hebben gezegd. Een niet via chat en dating enz. deze manier van comunicatie is nutteloos als men geen eens het word Laa ilaaha ill Allah kent of uberhaut weet wat het betkent. Een de ongelovigen hiermee spotten broeder. We worden van alle kanten uitgelachen.

Denk goed na een verspreid deze boodschap door aan alle jongeren en Inscha Allah zul u hier voor beloont worden. Nogmaals adviseer kennis kennis.

Moge Allah mij vergeven als ik u op verkeerde gedacht breng of ik u verkeerd heb beordeelt broeder/zuster. Subhanaka Allahoma bihamdik Astagfiroka Waatobo ilaik

Wassalaam Oleykum

Aboe Selmen
16-09-04, 10:09
Geplaatst door MootjeAmien
Dus jij zoek mij? :o

Sallaam Oleykum broeder/zuster,

Hierbij wil ik u een heel belangrijke boodschap door geven, deze boodschap is van Allah de Alle machtige en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama. Wat jij jongeren adviseer is goed vanuit jou kennis en liefde voor de islam. Wat je ook meteen doet is fitna verichten door je jongeren juist af te houden van deze dingen. Inplaats daarvan een goed advies moet geven zoals allah watahala dat heeft voor heeft geschreven. De eerste advies is deze chat en dating enz. af te raden, en ten tweede voor iedere moslim persoonlijk zijn Rab moet leren kennen voor dat hij/zij met deze onderwerpen begint. Als begint met Laa ilaaha ill Allah, vraag eerst aan deze jongeren wat dit betekent en meschien 10% van 100% weet wat het betekent het woord Laa ilaaha ill Allah.
Het beste advies is kennis en Allah leerkennen op de manier hoe hij en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama hebben gezegd. Een niet via chat en dating enz. deze manier van comunicatie is nutteloos als men geen eens het word Laa ilaaha ill Allah kent of uberhaut weet wat het betkent. Een de ongelovigen hiermee spotten broeder. We worden van alle kanten uitgelachen.

Denk goed na een verspreid deze boodschap door aan alle jongeren en Inscha Allah zul u hier voor beloont worden. Nogmaals adviseer kennis kennis.

Moge Allah mij vergeven als ik u op verkeerde gedacht breng of ik u verkeerd heb beordeelt broeder/zuster. Subhanaka Allahoma bihamdik Astagfiroka Waatobo ilaik

Wassalaam Oleykum

Escalante
20-09-04, 10:00
A salam aleikum,

Hoe gaat het net je...

Ik ben een Surinaamse moslim...en ben nieuwsgierig naar jou...

Laat je wat van je horen...

en wie weet worden wij de beste maatjes...

spacestar
21-09-04, 20:32
Oke, als jij een chat-maat zoekt en die ook wat van de islam weet..... mail me maar.....ik wil met je [email protected]

Almaktoub
12-12-04, 17:00

lady b

Ja ik ben het, stuur me dan een e-mail want jij weigert prive berichten te ontvangen.

stuur me prive bericht jij krijgt antwoord terug.
salam

Salim777
19-12-04, 00:07
Hoi lady b,

Ik ben ouder dan 33 jaar en wil je chat maatje worden. Stuur jij dan een mailtje en dan kunnen we misschien verder.

Salim777

amsterdam5
01-01-05, 21:21
lk ben 30 en ik wil je leren kenen
[email protected]

Escalante
02-01-05, 10:07
Hi ik wil graag weten of jij een man of een vrouw bent...

groeten

karimmm1
09-01-05, 19:16
hallo ik ben 24 jaar oud...mag ik ook meedoen? :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :mrt: :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :motorzaag :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :melig: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :huil: :usa:

sahib34
14-01-05, 14:48
Salaam hoe is het,heb gelezen dat je een chat maatje aan het zoeken bent
misschien heb je belangstelling ommij te leren kennen
Ik heet Rachid ben 34 jaar en kom uit Amsterdam
Hoop dat ik een reactie van je krijg.

GRRachid