PDA

Bekijk Volledige Versie : Onze Mohamed en Latifa nu op Ned 1 - NMO



Ron Haleber
12-09-04, 11:15
Jongeren en de huwelijksmarkt

Jongeren staan centraal in Meetingpoint (NMO), met deze week aandacht voor de huwelijks- markt. De uitzendingen komen na afloop online. Om op de hoogte te blijven kan je je aanmelden voor de mailing list.
Meetingpoint - NMO

12.00 uur Mohamed legde doel en werking van het dating-forum uit als centrale figuur in een discussie met moslimjongeren. De 'liberale' opzet kwam in de discussie naar voren. Ook het feit dat dit forum ook als politiek statement is bedoeld.

Een objectief verslag daarvan moet maar iemand van beheer/bestuur geven. Ikzelf heb er al het nodige over gezegd op mijn topic toen Mohamed het in aanwezigheid van Verdonk ter discussie stelde in Felix Meritis...

Nog even een slimme doordenker van onze charmante Mohamed El Aissati:

"Aangezien 30-40% van de Turken & Marokkanen wil samenwonen voor het huwelijk, zijn de maatregelen van Verdonk om importhuwelijken te bemoeilijken niet to the point. Je kunt namelijk hier in NL niet samenwonen met iemand die in het buitenland woont".

Latifa die ik in de eerste shots naast Mohamed zag zitten, was er niet bij in de NMO-studio. De Marokkaanse psychiater Sidali die er ook bij zou zijn bleek afwezig.


Op de NMO-site kan ik of kun je momenteel niet binnenkomen zodat verdere info niet mogelijk is...

vrijdag herhaling.

Pixelshade
12-09-04, 11:32
Geplaatst door Ron Haleber
Jongeren en de huwelijksmarkt

Jongeren staan centraal in Meetingpoint (NMO), met deze week aandacht voor de huwelijks- markt. De uitzendingen komen na afloop online. Om op de hoogte te blijven kan je je aanmelden voor de mailing list.
Meetingpoint - NMO

.....

waar kan je die straks online ziend dan? ik heb geen NL 1 op me tv

Ron Haleber
12-09-04, 11:34
Geplaatst door Pixelshade
waar kan je die straks online ziend dan? ik heb geen NL 1 op me tv

Via de NMO-site of vrijdag a.s. de herhaling.

RinC
12-09-04, 11:50
Ik zie alleen MO_NL

plexus
12-09-04, 11:51
gaat zeker weer over allochtonen enzo..

Ron Haleber
12-09-04, 12:21
Geplaatst door RinCoonie
Ik zie alleen MO_NL

Dus weer zwaar teleurgesteld dat je niet naast Mohamed mocht zitten...??? :huil2: :fplayer:

Jammer genoeg ben jij niet knap genoeg voor de tv. Met jou op de buis gaat iedereen meteen zappen en komt nooit meer iemand op maroc.nl.

RC de vogelverschrikker...! :boos:

RinC
12-09-04, 12:47
Geplaatst door Ron Haleber
Dus weer zwaar teleurgesteld dat je niet naast Mohamed mocht zitten...??? :huil2: :fplayer:

Jammer genoeg ben jij niet knap genoeg voor de tv. Met jou op de buis gaat iedereen meteen zappen en komt nooit meer iemand op maroc.nl.

RC de vogelverschrikker...! :boos:


Ga jij met je downsyndroom ergens pronken ofsjo

Couscousje
12-09-04, 12:53
Geplaatst door RinCoonie
Ga jij met je downsyndroom ergens pronken ofsjo

:haha:

Cc

Ron Haleber
12-09-04, 15:40
Geplaatst door Couscousje
:haha:

Cc

Mijn complimenten. Keurige reactie!

Toch klopt het niet dat die 3 mensen op mn negeerlijst toch alle drie op mn topics kunnen prikken! Maar ja het zijn dan ook wel heel bijzondere mensen, dat wel! :tranen:

Siah
12-09-04, 16:18
Geplaatst door Ron Haleber


hee ron,
wat heb je geflikt?
je hebt 26 str afpunten.
als het zo door gaat wordt je van deze site verbannen en moet je dan onder een andere naam weer binnen komen. :rambo:

Rabi'ah.
12-09-04, 16:18
Geplaatst door Ron Haleber

Toch klopt het niet dat die 3 mensen op mn negeerlijst toch alle drie op mn topics kunnen prikken!

Dat klopt wel, tegenwoordig kunnen mensen die in je negeerlijst staan gewoon in je topics schrijven.

Simon
12-09-04, 21:27
Geplaatst door Siah
hee ron,
wat heb je geflikt?
je hebt 26 str afpunten.
als het zo door gaat wordt je van deze site verbannen en moet je dan onder een andere naam weer binnen komen. :rambo:

Ja Ron is ondertussen verbannen en couscousje heeft opeens 0 strafpunten ? Als er nu iemand grove uitspraken doet op dit forum ....