PDA

Bekijk Volledige Versie : Tipje voor mensen met slechte Engels.



Turkish_boy
12-09-04, 16:44
Ik en denk nog zat andere mensen hebben problemen met engelse teksten hier op site. Ik heb er wat op gevonden een translate site.
Het site vertaald werkelijk alles alle soorten maten van teksten. Hele verhalen tot woorden.

Klik HIER (http://www.worldlingo.com/wl/translate) voor de site.

Siah
12-09-04, 17:22
Geplaatst door Turkish_boy
Ik en denk nog zat andere mensen hebben problemen met engelse teksten hier op site. Ik heb er wat op gevonden een translate site.
Het site vertaald werkelijk alles alle soorten maten van teksten. Hele verhalen tot woorden.

Klik HIER (http://www.worldlingo.com/wl/translate) voor de site.

er zijn nog meer van deze sites,
die vertalen heel mank.
maar wel beter dan nix.

ik denk toch dat men beter langzamerhand engels moeten gaan leren.
(en dat vooraal uit de text)
anders mis je heleboel van je omgeving, en dat in de tijd van Globalization, Internationalization, Localization, and Translation.
bv, je hebt er zat goede boeken die niet in het nederlands vertaald zijn!
en(goede) nedelandse vertaling van artikels geschreven in het engels, kom ik niet zo vaak tegen.
en dit is een van de redenen waarom mensen hier een beetje geisoleerd zijn.
..
.het land langzamerhand op de US gaat lijken. biraat

helaaaas. :boogjes: :zegniets:

barfly
12-09-04, 17:28
Geplaatst door Turkish_boy
Ik en denk nog zat andere mensen hebben problemen met engelse teksten hier op site. Ik heb er wat op gevonden een translate site.
Het site vertaald werkelijk alles alle soorten maten van teksten. Hele verhalen tot woorden.

Klik HIER (http://www.worldlingo.com/wl/translate) voor de site.


Als ik jou was dan zou ik me meer toeleggen op het Nederlands en dan pas eens kijken naar Engels ;)

bogosse
12-09-04, 17:58
Geplaatst door Siah
er zijn nog meer van deze sites,
die vertalen heel mank.
maar wel beter dan nix.

ik denk toch dat men beter langzamerhand engels moeten gaan leren.
(en dat vooraal uit de text)
anders mis je heleboel van je omgeving, en dat in de tijd van Globalization, Internationalization, Localization, and Translation.
bv, je hebt er zat goede boeken die niet in het nederlands vertaald zijn!
en(goede) nedelandse vertaling van artikels geschreven in het engels, kom ik niet zo vaak tegen.
en dit is een van de redenen waarom mensen hier een beetje geisoleerd zijn.
..
.het land langzamerhand op de US gaat lijken. biraat

helaaaas. :boogjes: :zegniets:

pff Engels is alleen maar belangrijk in de Noord-Europese landen. Nederlanders doen altijd net alsof Engels de sleutel tot internationalisme is..

nou ik kan je verzekeren dat dat niet zo is Je kan net zo goed Spaans gaan leren want dat spreken ze in meer landen zoals in heel Amerika onder de Rio Grande(en die spreken geen Engels).. en Frans, dat spreken ze in een heleboel landen (en die inwoners kunnen geen Engels) of Arabisch (en die mensen spreken ook nauwelijks Engels).

bogosse
12-09-04, 17:59
in Turkije bijvoorbeeld,

kunnen meer mensen Frans of Duits dan Engels..

Siah
12-09-04, 18:05
Als ,


Geplaatst door barfly
Als ik jou was dan zou ik me meer toeleggen op het Nederlands en dan pas eens kijken naar Engels ;)

Siah
12-09-04, 18:07
Geplaatst door bogosse
pff Engels is alleen maar belangrijk in de Noord-Europese landen. Nederlanders doen altijd net alsof Engels de sleutel tot internationalisme is..

nou ik kan je verzekeren dat dat niet zo is Je kan net zo goed Spaans gaan leren want dat spreken ze in meer landen zoals in heel Amerika onder de Rio Grande(en die spreken geen Engels).. en Frans, dat spreken ze in een heleboel landen (en die inwoners kunnen geen Engels) of Arabisch (en die mensen spreken ook nauwelijks Engels).


of chinees gaan leren;
.
volgens mij is je kwartje niet gevallen!

bogosse
12-09-04, 18:27
Geplaatst door Siah
of chinees gaan leren;
.
volgens mij is je kwartje niet gevallen!

dat spreken ze maar in 1 land, en dan nog in verschillende dialecten..

Spaans, Frans, Arabisch en Portugees zijn net zo goed wijdverspreid als Engels.

Siah
12-09-04, 19:01
Geplaatst door bogosse
dat spreken ze maar in 1 land, en dan nog in verschillende dialecten..

Spaans, Frans, Arabisch en Portugees zijn net zo goed wijdverspreid als Engels.

weer niet gevallen!

bogosse
12-09-04, 19:24
Geplaatst door Siah
weer niet gevallen!

nou laat jij dan dat kwartje voor mij vallen.. engel in nood :moe: