PDA

Bekijk Volledige Versie : val dood met je censuur



Simon
12-09-04, 21:57
Mag ik een toelichting waarom couscousje 26 punten is kwijt gescholden ? Ik vind zo'n systeem van strafpunten een beetje belachelijk worden op deze wijze. Ron Haleber is vandaag verbannen omdat hij 26 punten had. En die plaatst in ieder geval geen provocerende topics over de holocaust zoals CC recent deed. Die is verwijdert omdat beheer aangaf dat je niet het bestaan van de holocaust in twijfel mag trekken. Dat is wettelijk verboden. Is dat dan iemand die je vervolgens beloond door 26 punten kwijt te te schelden???

Jullie mogen dit weg halen maar dan zorg ik wel dat het bij de juiste mensen terecht komt van maroc.nl die nog wel verstand tussen hun oren hebben.

Spoetnik
12-09-04, 22:00
:huil2:

Wanneer ontkende Cc dan de holocaust?

Ze trok alleen de officiele lezing in twijfel meen ik. Dat is in Nederland niet verboden Simon.

Dit soort hetze is overigens wel verboden, smaad enzo.

mrz
12-09-04, 22:01
Alle hetze's 26 strafpunten... Voor. :rolleyes:

Simon
12-09-04, 22:03
Geplaatst door Spoetnik
:huil2:

Wanneer ontkende Cc dan de holocaust?

Ze trok alleen de officiele lezing in twijfel meen ik. Dat is in Nederland niet verboden Simon.

Dit soort hetze is overigens wel verboden, smaad enzo.

Dit was de reden die beheer toen zelf opgaf om haar topic te verwijderen dus daar hoef ik verder niks aan toe te voegen.

krakeb
12-09-04, 22:05
Geplaatst door Simon
Mag ik een toelichting waarom couscousje 26 punten is kwijt gescholden ? Ik vind zo'n systeem van strafpunten een beetje belachelijk worden op deze wijze. Ron Haleber is vandaag verbannen omdat hij 26 punten had. En die plaatst in ieder geval geen provocerende topics over de holocaust zoals CC recent deed. Die is verwijdert omdat beheer aangaf dat je niet het bestaan van de holocaust in twijfel mag trekken. Dat is wettelijk verboden. Is dat dan iemand die je vervolgens beloond door 26 punten kwijt te te schelden???

Jullie mogen dit weg halen maar dan zorg ik wel dat het bij de juiste mensen terecht komt van maroc.nl die nog wel verstand tussen hun oren hebben.

Ik denk dat de kwijtschelding van strafpunten ermee te maken heeft dat CC het zowel hier als op geenstijl.nl opnam voor Angkor.
Iniedergeval zijn kort daarna de strafpunten als sneeuw voor de zon verdwenen.

nl-x
12-09-04, 22:07
Geplaatst door Simon
Mag ik een toelichting waarom couscousje 26 punten is kwijt gescholden ? Ik vind zo'n systeem van strafpunten een beetje belachelijk worden op deze wijze. Ron Haleber is vandaag verbannen omdat hij 26 punten had. En die plaatst in ieder geval geen provocerende topics over de holocaust zoals CC recent deed. Die is verwijdert omdat beheer aangaf dat je niet het bestaan van de holocaust in twijfel mag trekken. Dat is wettelijk verboden. Is dat dan iemand die je vervolgens beloond door 26 punten kwijt te te schelden???

Jullie mogen dit weg halen maar dan zorg ik wel dat het bij de juiste mensen terecht komt van maroc.nl die nog wel verstand tussen hun oren hebben.

Niet zo jaloers Simon :)

Idd... verrek, ze staat ineens op 0 punten. Ik zal eens navragen wat er is gebeurd. Ik heb zelf ook nog nooit gehoord van terugtrekken van punten. (Alhoewel zoiets wel zou moeten bestaan na verloop van tijd.)

Simon
12-09-04, 22:11
Geplaatst door nl-x
Niet zo jaloers Simon :)

Idd... verrek, ze staat ineens op 0 punten. Ik zal eens navragen wat er is gebeurd. Ik heb zelf ook nog nooit gehoord van terugtrekken van punten. (Alhoewel zoiets wel zou moeten bestaan na verloop van tijd.)

Nou het is wel vaker gebeurd. Maar dan met moderators.

Maar ik ben niet jaloers. Laat mij maar lekker op 18 punten staan. Ik vind het alleen belachelijk dat zo iemand als CC die nogal vaak grof in de mond is en giechelstukjes over de holocaust plaatst 26 punten krijgt kwijt gescholden en Ron Haleber er met 26 punten afgegooid wordt. Dat is machtsmisbruik van beheer. Ron is ook een moeilijke vent, dat weet ik ook wel. Maar hij plaatst ook nuttige en boeiende bijdragen.

Couscousje
12-09-04, 22:16
Simon, niet zo, jaloers wijf.

Cc

Spoetnik
12-09-04, 22:25
Geplaatst door Simon
Dit was de reden die beheer toen zelf opgaf om haar topic te verwijderen dus daar hoef ik verder niks aan toe te voegen.

Beheer is noch almachtig, noch alwetend.

Alleen op dit forum geldt de wet van beheer.

Dat jij iets vindt en dat beheer iets vindt, hoeft nog niet te betekenen dat de wet zoiets vindt.

Je bent dus duidelijk bezig met smaad.

Orakel
12-09-04, 22:26
http://www.mainzelahr.de/smile/essen/popc1.gif

krakeb
12-09-04, 22:26
Geplaatst door Spoetnik
Beheer is noch almachtig, noch alwetend.

Alleen op dit forum geldt de wet van beheer.

Dat jij iets vindt en dat beheer iets vindt, hoeft nog niet te betekenen dat de wet zoiets vindt.

Je bent dus duidelijk bezig met smaad.

nl-x en Angkor kwamen er zelf mee aan dat het bij de wet verboden is om aan de feiten vd holocaust te rommelen. Dat was hun reden van het weghalen vd topic(s)

Simon
12-09-04, 22:28
Geplaatst door Spoetnik
Beheer is noch almachtig, noch alwetend.

Alleen op dit forum geldt de wet van beheer.

Dat jij iets vindt en dat beheer iets vindt, hoeft nog niet te betekenen dat de wet zoiets vindt.

Je bent dus duidelijk bezig met smaad.

Ach zeik niet vent. Het gaat erom dat je zo iemand niet 26 punten afneemt wegens goed gedrag.

Jar
12-09-04, 22:30
Waarschijnlijk iets gemist, is die zelfingenomen intellectueel RH verbannen? En hij deed niets anders dan zichzelf verheerlijken, is dat een ban waard :D

Leve CCtje, zij liet weer eens zien hoe belangrijk 'netwerken' is in Nederland.

Simon
12-09-04, 22:30
Geplaatst door krakeb
nl-x en Angkor kwamen er zelf mee aan dat het bij de wet verboden is om aan de feiten vd holocaust te rommelen. Dat was hun reden van het weghalen vd topic(s)

Inderdaad. Angkor was het geloof ik. En nog geen week later ...

Jar
12-09-04, 22:32
Simonn die CCtje is een geëmancipeerde Marokkaanse vrouw die respect verdient, maar ja ......... Ik ben verblind ... :Iluvu: :D

Simon
12-09-04, 22:32
Geplaatst door Jar
Waarschijnlijk iets gemist, is die zelfingenomen intellectueel RH verbannen? En hij deed niets anders dan zichzelf verheerlijken, is dat een ban waard :D

Ach hij zat wat mensen te pesten maar daar moet je tegen kunnen lijkt mij. Of je geeft verbaal weerwoord of je negeert het. Maar omdat ze het niet konden laten deden ze wat anders.

Couscousje
12-09-04, 22:36
Geplaatst door Jar
Waarschijnlijk iets gemist, is die zelfingenomen intellectueel RH verbannen? En hij deed niets anders dan zichzelf verheerlijken, is dat een ban waard :D

Leve CCtje, zij liet weer eens zien hoe belangrijk 'netwerken' is in Nederland.

De sociale controle op dit forum doet zijn werk.

Cc

Jar
12-09-04, 22:38
Precies CCtje, en daar gokte jij op. Maar hoe zit het met onze date?

Spoetnik
12-09-04, 22:39
Geplaatst door krakeb
nl-x en Angkor kwamen er zelf mee aan dat het bij de wet verboden is om aan de feiten vd holocaust te rommelen. Dat was hun reden van het weghalen vd topic(s)

Dat wil nog steeds niet zeggen dat zij gelijk hebben. Ze willen gewoon geen rotzooi, dat kan ik me goed begrijpen. Mensen als jij zullen er als de kippen bij zijn om dat soort topic aan te geven bij de juiste instanties.

Ik denk dat Cc trouwens een goeie kans heeft om Simon aan te klagen wegens smaad.

Simon heeft haar goede naam nu toch wel flink verpest. :cool:

Couscousje
12-09-04, 22:42
Ik denk dat Simon zichzelf wel naar de Eeuwige Banvelden helpt.

Daar heeft ie geen lobby van mij voor nodig.

Mensen zoals Simon hebben geen vijanden nodig.

Cc

P.S.: Jar, ik dacht dat jij nog onder de douche stond?

mrz
12-09-04, 22:43
Geplaatst door mrz
Alle hetze's 26 strafpunten... Voor. :rolleyes:

It's called quoten... It's not called smaad man... Dat heet karma!

Jar
12-09-04, 22:47
P.S.: Jar, ik dacht dat jij nog onder de douche stond?

CCtje, die heb ik ondertussen overleefd. Ben goed afgekoeld. Maar kun jij mij misschien eens introduceren in een moskee, om een gebedsdienst mee te maken?

Siah
12-09-04, 23:02
Geplaatst door nl-x
Niet zo jaloers Simon :)

Idd... verrek, ze staat ineens op 0 punten. Ik zal eens navragen wat er is gebeurd. Ik heb zelf ook nog nooit gehoord van terugtrekken van punten. (Alhoewel zoiets wel zou moeten bestaan na verloop van tijd.)

Fakinneh,
ik dacht dat dat al bestond.
en wachte zelfs totdat mijn sp's weggehaald zouden worden.
:blowen: heeft dus ook nadelen.


als je op gegeven moment verbannen wordt, neem je er even de moeite voor en kom je daarna onder andere naam binnen.
of die now ron :zegniets: is of mohamed(dus ikke :D ), maakt niet "zoveel" uit.
(misschien is die voormalige ron al binnen, u never know :ninja: )


en als ik toch dan de be-h/eer der vraag om mijn punten te vergeven,
:rood: wat dan?

Siah
12-09-04, 23:10
Geplaatst door Simon
val dood met je censuur

vergis je niet,
doodvallen?
met censuur wordt je juist dikker in deze wereld :knife_hea

bogosse
12-09-04, 23:14
Geplaatst door Simon
Ach hij zat wat mensen te pesten maar daar moet je tegen kunnen lijkt mij. Of je geeft verbaal weerwoord of je negeert het. Maar omdat ze het niet konden laten deden ze wat anders.

Was dat toevallig ZwartSchaap?

Ik vind dat ook zo raar, hij krijgt -2 strafpunten. Waar aan heeft ie dat verdiend?

En er zijn altijd heftige discussies tussen Ron Haleber en ZS, en ALTIJD krijgt Ron dan strafpunten en ZS niets.. vind ik ook een vreemde situatie.

Maar goed, ik vind het wel jammer dat Ron Haleber geband is, hij had soms goede topics.

Zwarte Schaap
12-09-04, 23:24
Geplaatst door bogosse
Was dat toevallig ZwartSchaap?

Ik vind dat ook zo raar, hij krijgt -2 strafpunten. Waar aan heeft ie dat verdiend?

En er zijn altijd heftige discussies tussen Ron Haleber en ZS, en ALTIJD krijgt Ron dan strafpunten en ZS niets.. vind ik ook een vreemde situatie.

Maar goed, ik vind het wel jammer dat Ron Haleber geband is, hij had soms goede topics.

Pffffff..........

Siah
12-09-04, 23:52
Geplaatst door bogosse

Maar goed, ik vind het wel jammer dat Ron Haleber geband is, hij had soms goede topics.

Ena Lellaah Va Ena Alaihe Rajioon. :alien:

Pixelshade
13-09-04, 02:16
persoonlijk val ik altijd in slaap bij het lezen van die stukken tekst van ron, waarin hij naar zichzelf verwijst in andere posts of zichzelf weer de hemel inprijst. Die gozer is alleen al eerder gebanned dus die komt vanzelf wel terug. Er is zoiets wat nooit vergaat ;)

nard
13-09-04, 06:22
Geplaatst door Jar
Simonn die CCtje is een geëmancipeerde Marokkaanse vrouw die respect verdient, maar ja ......... Ik ben verblind ... :Iluvu: :D


Netwerken is inderdaad relevant.

CC is wat mij betreft niet bepaald geëmancipeerd, maar zij is bij tijd en wijlen veel meer ongelofelijk ordinair. Zij vertoont met regelmaat een platvloersheid die een Rotterdams havenmokkel haar niet meer kan verbeteren.
Als dat emancipatie is ...... :rolleyes:

Ron probeert tenminste stervende maatschappelijke discussies boven de sfeer van platte alledag uit te tillen.
Ach vooringenomen? Hij is niet de enige, toch?

Gedrag van beheer: misschien welderde-generatie, maar nog niet bepaald bekend met fenomenen als vrijheid van meningsuiting en democratie.
Dit is een aardige illustratie hoe het maatschappelijk onder gegeven omstandigheden toe gaat ......... :hihi:

Simon
13-09-04, 07:41
Geplaatst door Spoetnik
Ik denk dat Cc trouwens een goeie kans heeft om Simon aan te klagen wegens smaad.

Simon heeft haar goede naam nu toch wel flink verpest. :cool:

Haha haar 'goede naam'. Ik heb zelden een behoorlijke bijdrage van haar gelezen. Verder gaat ze haar gang maar. Ik heb alleen maar herhaald wat beheer al eerder had geconstateerd: n.l. ontkennen van de holocaust. Verder negeer ik haar meestal om voor de hand liggende redenen. Ik vind haar net als bovenstaande auteur al opmerkt nogal ordinair.

Simon
13-09-04, 07:47
Geplaatst door bogosse
Was dat toevallig ZwartSchaap?

Ik vind dat ook zo raar, hij krijgt -2 strafpunten. Waar aan heeft ie dat verdiend?

En er zijn altijd heftige discussies tussen Ron Haleber en ZS, en ALTIJD krijgt Ron dan strafpunten en ZS niets.. vind ik ook een vreemde situatie.

Maar goed, ik vind het wel jammer dat Ron Haleber geband is, hij had soms goede topics.

Nee het had niks met ZS te maken. Het kwam door een afzeiktopic van RinCoonie, Al3arbi en Kid Capri op WSDB begrijp ik van Ron. Dat zal nu ook wel snel verwijderd zijn. Enfin, beheer is blijkbaar in handen van mensen die dat niet aankunnen. Verder ontving ik net dit bericht:

De reden dat Ron is gebanned kwam omdat RinCoonie in een topic tegenover Al3arbi begon te zeuren dat RH onaardig tegen RinCoonie had gedaan. Al3arbi moedigde RinCoonie toen aan om hem zo snel mogelijk te bannen. En dat gebeurde dan ook een uur later. Waarop Al3arbi als reaktie gaf dat hij blij was dat Ron eindelijk was opgerot.
Overigens ben ik door RinCoonie gebannen omdat ik RinCoonie uitschold en kritiek had op zijn ban naar Ron Haleber toe.

- Krakeb -

Zo gaat dat hier dus ...

Simon
13-09-04, 07:56
Geplaatst door nl-x
Idd... verrek, ze staat ineens op 0 punten. Ik zal eens navragen wat er is gebeurd.

Nou ik wacht af ....

nl-x
13-09-04, 09:01
Geplaatst door Simon
Overigens ben ik door RinCoonie gebannen omdat ik RinCoonie uitschold en kritiek had op zijn ban naar Ron Haleber toe.

- Krakeb -
Pff... en hartstikke terecht. Ik zou niet snappen waarom een moderator die in zn vrije tijd de moeite neemt om dit bord schoon te houden, het zou moeten pikken dat ie uitgescholden wordt.

En nee, ik ben er nog niet achter wat er aan de hand is... Dat tzt.

Al3arbi
13-09-04, 09:21
Geplaatst door Simon
Nee het had niks met ZS te maken. Het kwam door een afzeiktopic van RinCoonie, Al3arbi en Kid Capri op WSDB begrijp ik van Ron. Dat zal nu ook wel snel verwijderd zijn. Enfin, beheer is blijkbaar in handen van mensen die dat niet aankunnen. Verder ontving ik net dit bericht:

De reden dat Ron is gebanned kwam omdat RinCoonie in een topic tegenover Al3arbi begon te zeuren dat RH onaardig tegen RinCoonie had gedaan. Al3arbi moedigde RinCoonie toen aan om hem zo snel mogelijk te bannen. En dat gebeurde dan ook een uur later. Waarop Al3arbi als reaktie gaf dat hij blij was dat Ron eindelijk was opgerot.
Overigens ben ik door RinCoonie gebannen omdat ik RinCoonie uitschold en kritiek had op zijn ban naar Ron Haleber toe.

- Krakeb -

Zo gaat dat hier dus ...


lol!

Topic geopend voor Rinc. Hij gaf aan dat hij Ron strafpunten gegeven heeft. Daarna ben ik weg, en verschijnen Ron en Tfoe op de topic. Ron haalt uit naar RinC en NL-X. Die opmerkingen zijn verwijderd en daarna is Ron gebanned. Tfoe ziet dit gebeuren en begint vervolgens ook te mekkeren en te schelden. Daarna heeft RinC `m ook gebanned. Vervolgens heeft hij dat uitgelegd. En ik heb op de topic neergezet dat hij goed werk geleverd heeft. Simple and plain.

Simon
13-09-04, 09:40
Geplaatst door Al3arbi
lol!

Topic geopend voor Rinc. Hij gaf aan dat hij Ron strafpunten gegeven heeft. Daarna ben ik weg, en verschijnen Ron en Tfoe op de topic. Ron haalt uit naar RinC en NL-X. Die opmerkingen zijn verwijderd en daarna is Ron gebanned. Tfoe ziet dit gebeuren en begint vervolgens ook te mekkeren en te schelden. Daarna heeft RinC `m ook gebanned. Vervolgens heeft hij dat uitgelegd. En ik heb op de topic neergezet dat hij goed werk geleverd heeft. Simple and plain.

Tja dit soort dingen zijn al niet meer na te gaan daar alles verwijdert wordt en 10 minuten later alleen de strafpunten en bans overblijven. Volgens Ron was het een opzetje om hem uit de tent te lokken. Overigens scheld cc hier zo ongeveer iedere dag wel iemand uit en die wordt beloond.

Al3arbi
13-09-04, 09:56
Geplaatst door Simon
Tja dit soort dingen zijn al niet meer na te gaan daar alles verwijdert wordt en 10 minuten later alleen de strafpunten en bans overblijven. Volgens Ron was het een opzetje om hem uit de tent te lokken. Overigens scheld cc hier zo ongeveer iedere dag wel iemand uit en die wordt beloond.


Niks opzetje, was `n normale WSDB topic. Wat Ron opeens op WSDB zocht was mij ook onduidelijk, maar wat hij ook gezocht heeft, hij heeft `t gekregen. Het is nu wachten op het spoeddebat over de ban van Ron. Topic is trouwens niet verwijderd, enkel verplaatst. Wat Cc betreft, dat is `n hele andere situatie. Dat is NL-x aan het uitzoeken, want ik weet dat ook niet.

taouanza
13-09-04, 10:03
Wie moet doodvallen eigenlijk?
Volgens mij is dat ook niet zo netjes om val dood te roepen.:duivels:

Wat is die Simon een zure pruim geworden zeg!:rolleyes:

Zwarte Schaap
13-09-04, 10:08
Geplaatst door Al3arbi
Niks opzetje, was `n normale WSDB topic. Wat Ron opeens op WSDB zocht was mij ook onduidelijk , maar wat hij ook gezocht heeft, hij heeft `t gekregen. Het is nu wachten op het spoeddebat over de ban van Ron.


http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1519921#post1519921

Simon
13-09-04, 10:10
Geplaatst door taouanza
Wie moet doodvallen eigenlijk?
Volgens mij is dat ook niet zo netjes om val dood te roepen.:duivels:

Wat is die Simon een zure pruim geworden zeg!:rolleyes:

O dat was omdat dezelfde vragen die ik hier bovenaan dit topic stel hier aanvankelijk binnen een minuut verwijderd werden door een ijverige moderator. Dat schoot even verkeerd.

Al3arbi
13-09-04, 10:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=1519921#post1519921


Meeroddelen met de VMBO-ers. Fijn, ik hoop dat hij geniet van zn verblijf in de goot.

Simon
13-09-04, 10:16
Geplaatst door Al3arbi
Niks opzetje, was `n normale WSDB topic. Wat Ron opeens op WSDB zocht was mij ook onduidelijk, maar wat hij ook gezocht heeft, hij heeft `t gekregen. Het is nu wachten op het spoeddebat over de ban van Ron. Topic is trouwens niet verwijderd, enkel verplaatst. Wat Cc betreft, dat is `n hele andere situatie. Dat is NL-x aan het uitzoeken, want ik weet dat ook niet.

De lezing van Ron Haleber is toch een andere (al mag hij zich hier niet eens verweren):

"Ik had om 12 uur een topic geopend over "Onze Mohamed en Latifa op de NMO". Latifa bleek bij het studio-gesprek niet aanwezig te zijn - wat ik later ook vermeldde. Intussen had RC gezegd: "ik zie enkel maar Mohamed". Toen maakte ik een grapje: "Zeker teleurgesteld, maar als jij op tv komt, gaat iedereen zappen en komt niemand meer op maroc.nl.".

Daarna maakte **** mij er opmerkzaam op dat ik op WSDB in de maling werd genomen. Larbi had een grote schoen in beeld gebracht... En toen gingen de drie mods aan de slag om me te bannen! "

Allemaal kinderachtig gedoe dus (volgens mij van alle betrokken partijen).

Al3arbi
13-09-04, 10:19
Geplaatst door Simon
De lezing van Ron Haleber is toch een andere (al mag hij zich hier niet eens verweren):

"Ik had om 12 uur een topic geopend over "Onze Mohamed en Latifa op de NMO". Latifa bleek bij het studio-gesprek niet aanwezig te zijn - wat ik later ook vermeldde. Intussen had RC gezegd: "ik zie enkel maar Mohamed". Toen maakte ik een grapje: "Zeker teleurgesteld, maar als jij op tv komt, gaat iedereen zappen en komt niemand meer op maroc.nl.".

Daarna maakte **** mij er opmerkzaam op dat ik op WSDB in de maling werd genomen. Larbi had een grote schoen in beeld gebracht... En toen gingen de drie mods aan de slag om me te bannen! "

Allemaal kinderachtig gedoe dus (volgens mij van alle betrokken partijen).

Hij is gebanned. We horen hier eigenlijk niet eens over te praten, mohiem. De grote schoen, staat onder elke post. Ik ben van de zogenaamd inventieve signatures, :moe:. Er werd ook niet verteld dat er op WSDB grappen over hem werden gemaakt. Die kerel ziet dingen die er niet zijn. Hij is gebanned, door 1 persoon vanwege zijn opmerkingen. En daar sta ik achter. En de rest van `t beheergebeuren ook. Idd. Kinderachtig gedoe. Dus ik sluit deze topic dan ook. Whats done, is done.