PDA

Bekijk Volledige Versie : Ron Haleber gebanned??.. hihi..



Maarten
13-09-04, 11:56
:hihi: HAHAHAHAHA!...

Hey Mods!..
Wat doen jullie tegenwoordig op vrijdagavond? Zuipen??..
En is dat dan IN- of buiten de moskee?!....
Luister jongens, ik ga niet zeuren over hoe jullie precies party-en, en wie er dan eigenlijk aan een grote beurt toe is, en wie ‘m niet krijgt, en wat jullie precies doen om onderling een sfeertje te krijgen.. En ik snap ook nog, dat je af en toe kierewiet wordt van het modereren van dit forum..

Maar als je Ron gaat bannen vanwege taalgebruik, of vanwege een optelsom van strafpunten, die hij god-mag-weten waarom kreeg,
En je doet dat in combinatie met kwijtschelden van strafpunten van Cc, die volgens de normn van maroc.nl al mín-sténs 936 strafpunten zou moeten hebben, dan hebben jullie niet éen schroefje los, maar zit het complete arsenáal te rammelen, OK?!..

Ron heeft met name vroeger wel postings neergezet waar je doodziek van werd. Maar bij anderen wordt je ziek van de inhoud, terwijl bij Ron van zijn presentatie. Het is niet wát hij zegt, maar de zelfgenoegzame warboel die hij soms neer zet. Dat vréet soms aandacht, terwijl de kool het sop niet waard is, en veroorzaakt dan afgrijzen bij iedereen, inclusief bij mij.

Maar is dat nog wel zo? Nou sóms, maar hij zet vooral ook erg fundamentele dingen neer.

Ron is misschien wel de enige hier, die echt weet hoe Marokkaanse organisaties in Nederland draaien. Hij kent de lui, weet wat ze zeggen, weet wat ze willen, weet waar het fout gaat…
En na jarenlang (professioneel) rondhangen in de Arabische wereld weet ie ook aardig wat daar werkt en wat niet..
Hij schreef massa’s dingen over de ideeën in de Arabische wereld, op professioneel niveau.
En hij heeft een enorme gedrevenheid voor goede vormen van integratie van moslims/Marokkanen/Arabieren in Nederland, en doet daar een heleboel voor.

Kortom, Ron mag een tikkie leip zijn, maar je bent een rund, als je zo’n vent er af gooit.
Is dat bedoeld om NvdD “meer kwaliteit” te geven?? :hihi: HAHAHAHA!....
Ik denk dat die mods niet snappen wat hij schrijft! Die lézen het nauwelijks. Die denken: daar heb je hém weer!
Moet NvdD dan zo’n gekrakeel-forum worden? Ik wil even niet zeiken over Cc hoor, en die smurrie heeft absoluut wat, maar als je echt een Nieuws-forum wil – dus over politiek, structuren en culturele trends – dan moet je dus niet enkel van die oneliners hebben he?
Hopen oneliners hier zijn leuk, maar je wordt af en toe ook doodziek van al dat gelul.

Ron is een beetje dom, omdat hij niet het accent legt op wat hij weet en wat zijn ervaringen zijn, en zich vaak verliest in dingen, die niemand wil weten. Maar andere maroc.nl-ers zijn misschien nog dommer, omdat ze liever een partij over ‘m zeiken, dan ‘m stimuleren om te schrijven over wat hij weet. Intussen wil iedereen méer duidelijkheid over-, méer rechtsgelijkheid en méer erkenning voor Marokkanen ( met Ron toch echt in de frontlinie)

Ik vind het bannen van Ron echt een kwajongesstreek.. Leuk, maar zet ‘m nou maar weer terug.

Ron zeikt ook teveel over het beheer hier. Blijkbaar is hij daar erg gevoelig voor. Maar dat kon wel eens komen omdat hij juist wil, dat de boel op een hoger plan getrokken wordt, juist om een beter imago voor Marokkanen te kweken. Hij gaat te ver. Maar hij krijgt eigenlijk wel weer gelijk, als je ziet wat er nou gebeurt. Hij gaat te ver, maar beheer ook, als ze hem om die reden bannen. Hij lijkt zijn strafpunten te krijgen, omdat beheer “op zijn pik getrapt” wordt.

Laat dat nou precies het soort reden zijn, waarom die Marokkaanse organisaties hier niet draaien! Altijd is er wel iemand die op zijn pik getrapt is, en het belangrijker vind om belangrijk gevonden te worden, dan om samen te werken. Ron schreef juist daar halve boeken over!..

Enne.. ahem.. gaat iemand die een ridderorde kreeg voor zijn integratie-werk voor moslims nou op maroc.nl gebanned worden, omdat ie “niet netjes” is, tussen al dat gekrakeel hier, en die rechtse praat? :hihi:

Kortom: feestje afbouwen, rotzooi opruimen, sopje over alles, en Ron terug, OK?.. :) :hihi:

(en ja, in had het topic van Simon gelezen, en vond de reacties vooral een serie bagger, en een voorbeeld van wat je over houdt, als dat zo gaat met die bans. Onder dat gemurmel ga ik geen reactie zetten. Daar heb ik té weinig gebrek aan arogantie voor! :D )

Verander zijn sig maar in rood: Ja, ik ben een zak, was een zak, en blijf een zak, en eis het recht om op mijn eigen manier zak te zijn, net zoals driekwart van de lui hier eigenlijk zak is!

plexus
13-09-04, 14:25
suggestie (ipv een ban)
'zulke' prikkers alleen toegang verlenen naar een bep.deel van maroc.nl "soort alcatraz een klein guantanamo' waar ze even kunnen afkoelen..rehabiliteren..etc

~Panthera~
13-09-04, 14:26
Geplaatst door plexus
suggestie (ipv een ban)
'zulke' prikkers alleen toegang verlenen naar een bep.deel van maroc.nl "soort alcatraz een klein guantanamo' waar ze even kunnen afkoelen..rehabiliteren..etc
-------------


En lekker mishandeld kunnen worden. :ninja2: :D

plexus
13-09-04, 14:28
Geplaatst door ~Panthera~
-------------


En lekker mishandeld kunnen worden. :ninja2: :D

:haha: bijvoorbeeld ...nog meer goeie ideen

Spoetnik
13-09-04, 14:29
Geplaatst door plexus
suggestie (ipv een ban)
'zulke' prikkers alleen toegang verlenen naar een bep.deel van maroc.nl "soort alcatraz een klein guantanamo' waar ze even kunnen afkoelen..rehabiliteren..etc

:duim:

Ik heb deze methode al eerder gezien op een Russisch forum :)
Werkt goed...
Trouwens al mensen hier zitten te zeuren over het harde discussieer klimaat nodig ik hen eens uit om proberen te discussieren op Russisch of Amerikaanse forums :hihi:

Tomas
13-09-04, 14:32
Geplaatst door Spoetnik
:duim:

Ik heb deze methode al eerder gezien op een Russisch forum :)
Werkt goed...
Trouwens al mensen hier zitten te zeuren over het harde discussieer klimaat nodig ik hen eens uit om proberen te discussieren op Russisch of Amerikaanse forums :hihi:

Pfff.. Ik heb persoonlijk nog nooit een onvertogen woord gelezen op een russisch forum.

Max Stirner
13-09-04, 14:35
Geplaatst door Maarten
:hihi: HAHAHAHAHA!...

Hey Mods!..
Wat doen jullie tegenwoordig op vrijdagavond? Zuipen??..
En is dat dan IN- of buiten de moskee?!....
Luister jongens, ik ga niet zeuren over hoe jullie precies party-en, en wie er dan eigenlijk aan een grote beurt toe is, en wie ‘m niet krijgt, en wat jullie precies doen om onderling een sfeertje te krijgen.. En ik snap ook nog, dat je af en toe kierewiet wordt van het modereren van dit forum..

Maar als je Ron gaat bannen vanwege taalgebruik, of vanwege een optelsom van strafpunten, die hij god-mag-weten waarom kreeg,
En je doet dat in combinatie met kwijtschelden van strafpunten van Cc, die volgens de normn van maroc.nl al mín-sténs 936 strafpunten zou moeten hebben, dan hebben jullie niet éen schroefje los, maar zit het complete arsenáal te rammelen, OK?!..

Ron heeft met name vroeger wel postings neergezet waar je doodziek van werd. Maar bij anderen wordt je ziek van de inhoud, terwijl bij Ron van zijn presentatie. Het is niet wát hij zegt, maar de zelfgenoegzame warboel die hij soms neer zet. Dat vréet soms aandacht, terwijl de kool het sop niet waard is, en veroorzaakt dan afgrijzen bij iedereen, inclusief bij mij.

Maar is dat nog wel zo? Nou sóms, maar hij zet vooral ook erg fundamentele dingen neer.

Ron is misschien wel de enige hier, die echt weet hoe Marokkaanse organisaties in Nederland draaien. Hij kent de lui, weet wat ze zeggen, weet wat ze willen, weet waar het fout gaat…
En na jarenlang (professioneel) rondhangen in de Arabische wereld weet ie ook aardig wat daar werkt en wat niet..
Hij schreef massa’s dingen over de ideeën in de Arabische wereld, op professioneel niveau.
En hij heeft een enorme gedrevenheid voor goede vormen van integratie van moslims/Marokkanen/Arabieren in Nederland, en doet daar een heleboel voor.

Kortom, Ron mag een tikkie leip zijn, maar je bent een rund, als je zo’n vent er af gooit.
Is dat bedoeld om NvdD “meer kwaliteit” te geven?? :hihi: HAHAHAHA!....
Ik denk dat die mods niet snappen wat hij schrijft! Die lézen het nauwelijks. Die denken: daar heb je hém weer!
Moet NvdD dan zo’n gekrakeel-forum worden? Ik wil even niet zeiken over Cc hoor, en die smurrie heeft absoluut wat, maar als je echt een Nieuws-forum wil – dus over politiek, structuren en culturele trends – dan moet je dus niet enkel van die oneliners hebben he?
Hopen oneliners hier zijn leuk, maar je wordt af en toe ook doodziek van al dat gelul.

Ron is een beetje dom, omdat hij niet het accent legt op wat hij weet en wat zijn ervaringen zijn, en zich vaak verliest in dingen, die niemand wil weten. Maar andere maroc.nl-ers zijn misschien nog dommer, omdat ze liever een partij over ‘m zeiken, dan ‘m stimuleren om te schrijven over wat hij weet. Intussen wil iedereen méer duidelijkheid over-, méer rechtsgelijkheid en méer erkenning voor Marokkanen ( met Ron toch echt in de frontlinie)

Ik vind het bannen van Ron echt een kwajongesstreek.. Leuk, maar zet ‘m nou maar weer terug.

Ron zeikt ook teveel over het beheer hier. Blijkbaar is hij daar erg gevoelig voor. Maar dat kon wel eens komen omdat hij juist wil, dat de boel op een hoger plan getrokken wordt, juist om een beter imago voor Marokkanen te kweken. Hij gaat te ver. Maar hij krijgt eigenlijk wel weer gelijk, als je ziet wat er nou gebeurt. Hij gaat te ver, maar beheer ook, als ze hem om die reden bannen. Hij lijkt zijn strafpunten te krijgen, omdat beheer “op zijn pik getrapt” wordt.

Laat dat nou precies het soort reden zijn, waarom die Marokkaanse organisaties hier niet draaien! Altijd is er wel iemand die op zijn pik getrapt is, en het belangrijker vind om belangrijk gevonden te worden, dan om samen te werken. Ron schreef juist daar halve boeken over!..

Enne.. ahem.. gaat iemand die een ridderorde kreeg voor zijn integratie-werk voor moslims nou op maroc.nl gebanned worden, omdat ie “niet netjes” is, tussen al dat gekrakeel hier, en die rechtse praat? :hihi:

Kortom: feestje afbouwen, rotzooi opruimen, sopje over alles, en Ron terug, OK?.. :) :hihi:

(en ja, in had het topic van Simon gelezen, en vond de reacties vooral een serie bagger, en een voorbeeld van wat je over houdt, als dat zo gaat met die bans. Onder dat gemurmel ga ik geen reactie zetten. Daar heb ik té weinig gebrek aan arogantie voor! :D )

Verander zijn sig maar in rood: Ja, ik ben een zak, was een zak, en blijf een zak, en eis het recht om op mijn eigen manier zak te zijn, net zoals driekwart van de lui hier eigenlijk zak is!


Goed gezegd! :duim:

Als iedereen die zichzelf iets te belangrijk vind, meteen wordt gebanned door personen die zichzelf nog belangrijker vinden (moderators), dan kunnen we wel ophouden.......

Spoetnik
13-09-04, 14:37
Geplaatst door Tomas
Pfff.. Ik heb persoonlijk nog nooit een onvertogen woord gelezen op een russisch forum.

Maar lees je dan het Cyrillisch?

~Panthera~
13-09-04, 14:38
Geplaatst door plexus
:haha: bijvoorbeeld ...nog meer goeie ideen
------------------------

:stout:

Bofko
13-09-04, 14:40
Geplaatst door ~Panthera~
------------------------

:stout:

Volgens mij wil jij forumberichten zien van een geestelijk geknakte Ron Haleber en/of Maarten. :boer:

Tomas
13-09-04, 14:42
Geplaatst door Bofko
Volgens mij wil jij forumberichten zien van een geestelijk geknakte Ron Haleber en/of Maarten. :boer:

Wat is daar dan anders aan?

~Panthera~
13-09-04, 14:44
Geplaatst door Bofko
Volgens mij wil jij forumberichten zien van een geestelijk geknakte Ron Haleber en/of Maarten. :boer:
---------

Nee hoor, ik ben zo meegaand als een deur. :moeilijk:

Bofko
13-09-04, 14:47
Geplaatst door Tomas
Wat is daar dan anders aan?

Dat ze het ook zelf in de gaten hebben. :boer:

Maarten
13-09-04, 15:10
Geplaatst door Tomas
Pfff.. Ik heb persoonlijk nog nooit een onvertogen woord gelezen op een russisch forum.

Maltsji, ti Kot!

ot roeskijii fori wsjo swinstwa!
i ot amerikanski wsjo goezje!...

Nou, dan weet je het wel! :D

Japio
13-09-04, 15:10
Geplaatst door Tomas
Pfff.. Ik heb persoonlijk nog nooit een onvertogen woord gelezen op een russisch forum.

Nee, ik ook nog nooit, hetzelfde heb ik vreemd genoeg met Chinesche en Japanse frums. :lachu:

Maarten
13-09-04, 15:15
Geplaatst door plexus
suggestie (ipv een ban)
'zulke' prikkers alleen toegang verlenen naar een bep.deel van maroc.nl "soort alcatraz een klein guantanamo' waar ze even kunnen afkoelen..rehabiliteren..etc

Yeah Right, Baby!!
(wat happenend to your previous cute avatar?)

Iedereen verplicht opnieuw inschrijven bij maroc nl, met dig-fototje der genitalien erbij, en na 15 strafpuntjen worden die als sig bij je postings gezet.
Verdwijnt weer als er genoeg commentaar op de afzichtelijkheid ervan geleverd is.

Maarten
13-09-04, 15:19
Geplaatst door Tomas
Pfff.. Ik heb persoonlijk nog nooit een onvertogen woord gelezen op een russisch forum.

O ja, in vertaling: Hou je kop kat! Of russische fora is het allemaal zwijnerij, en op amerikaanse nog erger.
Geen idee of het waar is, maar het kwam er even leuk uit..

Dutchguy
13-09-04, 15:21
Geplaatst door Maarten
Yeah Right, Baby!!
(wat happenend to your previous cute avatar?)

Iedereen verplicht opnieuw inschrijven bij maroc nl, met dig-fototje der genitalien erbij, en na 15 strafpuntjen worden die als sig bij je postings gezet.
Verdwijnt weer als er genoeg commentaar op de afzichtelijkheid ervan geleverd is.

Ik verdom het om een pasfoto van mijn leuter te maken. :p

Bofko
13-09-04, 15:22
Geplaatst door Dutchguy
Ik verdom het om een pasfoto van mijn leuter te maken. :p

Prachtige voorzet.

Je hebt tegenwoordige heel geanvanceerde zoomlenzen hoor.

Dutchguy
13-09-04, 15:25
Geplaatst door Bofko
Prachtige voorzet.

Je hebt tegenwoordige heel geanvanceerde zoomlenzen hoor.

:haha:
Kon er op wachten natuurlijk...

(hij kan niet tegen het flitslicht)

Maarten
13-09-04, 15:38
Geplaatst door Dutchguy
Ik verdom het om een pasfoto van mijn leuter te maken. :p

Zo zo.. Jij wenst je aan democratische controle te onttrekken?..
Noodzakelijke ordemaatregelen te ontlopen? Tsss...

Sorry hoor, het is normen- en waardentijdperk, en daarbij kan níets aan beoordeling ontkomen..

Maarten
13-09-04, 15:44
Geplaatst door Max Stirner
Goed gezegd! :duim:

Als iedereen die zichzelf iets te belangrijk vind, meteen wordt gebanned door personen die zichzelf nog belangrijker vinden (moderators), dan kunnen we wel ophouden.......

Nou zijn er wel grenzen vind ik. Er zijn ook lui die hier een soort democratisch recht claimen om te mogen posten, en vervolgens veel rotzooi plaatsen. Maar Ron is duidelijk betrokken bij Marokkaanse zaken, en dan geldt toch wel een ander verhaal vind ik..

dicksr
13-09-04, 17:29
Helemaal goed Maarten,


RON MOET TERUG!


Als je de stuitende bagger ziet die de meest recente aanwinsten van dit forum in grote hoeveelheden aan het plaatsen zijn, dan wordt je onpasselijk van het mod-beleid dat onzeweliswaar narcistische, maar zeer erudiete en gedreven Ron op uitsluiting is komen te staan.

RON MOET TERUG!

nard
13-09-04, 18:47
Geplaatst door dicksr
Helemaal goed Maarten,


RON MOET TERUG!


Als je de stuitende bagger ziet die de meest recente aanwinsten van dit forum in grote hoeveelheden aan het plaatsen zijn, dan wordt je onpasselijk van het mod-beleid dat onzeweliswaar narcistische, maar zeer erudiete en gedreven Ron op uitsluiting is komen te staan.

RON MOET TERUG!


Ben je je maatje zoek?

:wink:

Maarten
13-09-04, 18:52
Geplaatst door nard
Ben je je maatje zoek?

:wink:
IS je maatje zoek?
Ben je je maatje KWIJT?

Is er eigenlijk wel iets waar je WEL goed in bent??..
Mogelijk niet. Dat zal dan de reden zijn waarom je nog geen ban hebt.

nard
13-09-04, 18:55
Geplaatst door Maarten
IS je maatje zoek?
Ben je je maatje KWIJT?

Is er eigenlijk wel iets waar je WEL goed in bent??..


In ieder geval jou triggeren......

;)


Je zult t geloven of niet, ik wist dat je dit ging zeggen.
Hoe voorspelbaar kun je zijn, niet?

.........

Maarten
13-09-04, 19:56
Geplaatst door nard
In ieder geval jou triggeren......

;)


Je zult t geloven of niet, ik wist dat je dit ging zeggen.
Hoe voorspelbaar kun je zijn, niet?

.........

Niks voorspelbaar, Klaarblijkelijk tóch contact met "de Hogere".. :D

Orakel
13-09-04, 20:23
Geplaatst door Maarten
Nou zijn er wel grenzen vind ik. Er zijn ook lui die hier een soort democratisch recht claimen om te mogen posten, en vervolgens veel rotzooi plaatsen.

Da's niet eerlijk. Mark is 2 weken weg en kan z'n eigen niet verdedigen.

Maar volgens mij werkt het zo: hoe harder wij roepen, hoe langer Ron geband blijft.
Dus als we nu allemaal heel stilltjes doen en gelijktijdig ff de andere kant op kijken (as usual) dan ist zao gepiept. Gaat ie...3.....2....

nard
13-09-04, 21:14
Geplaatst door Maarten
Niks voorspelbaar, Klaarblijkelijk tóch contact met "de Hogere".. :D

Kan een afvallige, lasterlijke, zionistische protestant wel contact hebben met de Hogere?
Ik meende dat jij daar toch een wat andere kijk op had ....


:vreemd:

rja
13-09-04, 23:09
Geplaatst door Maarten
Ron zeikt ook teveel over het beheer hier. Blijkbaar is hij daar erg gevoelig voor. Maar dat kon wel eens komen omdat hij juist wil, dat de boel op een hoger plan getrokken wordt, juist om een beter imago voor Marokkanen te kweken. Hij gaat te ver. Maar hij krijgt eigenlijk wel weer gelijk, als je ziet wat er nou gebeurt. Hij gaat te ver, maar beheer ook, als ze hem om die reden bannen. Hij lijkt zijn strafpunten te krijgen, omdat beheer “op zijn pik getrapt” wordt.

Over het beheer op dit forum, ben ik niet echt van onder de , daar kan ik zelf over mee praten, ik heb een waarschuwing gehad voor anti islam uitlatingen, zonder dat beheer aangaf waar ik de fout ben gegaan, ik heb sterk het vermoeden, dat ik mening hebt die beheer niet aanstaat en persoonlijk aversie een rol speelt., ik probeer te letten wat ik schrijf en zal me zeker niet verlagen tot ordinaire scheldpartijen.

Ik hou wel van een pittige discussie. Zou jammer dat dit forum verwordt tot discussieplaats waar alleen gelijkstemden kunnen discussiëren en dat andere die een andere mening hebben worden geband .

Het beheer van dit forum staat bol van de vriendjes politiek. Een moslim op dit forum gaan zich veel meer permitteren als gemiddelde autochtoon. Dat kun je zien aan CC, Zwarte Schaap met z’n negatieve strafpunten. Sadiq zie ik ook weer steeds opduiken, na dit hij weer eens over schreef is gegaan, ik vindt z’n bijdragen wel vermakelijk, daar niet van.

Dat Ron Haleber geband is, vindt ik jammer, hij heeft vaak serieuze discussies begonnen en z’n bijdragen vond ik nuttig, ik heb er soms wel iets van opgestoken, zoals ik wel vaker iets heb opgestoken heb van iemand die andere mening had , ook al was ik niet eens met z’n mening.

Zou jammer dat het vriendjes poltiek van beheer, een normale serieuze discussie onmogelijk maakt.

taouanza
13-09-04, 23:16
Geplaatst door rja
Over het beheer op dit forum, ben ik niet echt van onder de , daar kan ik zelf over mee praten, ik heb een waarschuwing gehad voor anti islam uitlatingen, zonder dat beheer aangaf waar ik de fout ben gegaan, ik heb sterk het vermoeden, dat ik mening hebt die beheer niet aanstaat en persoonlijk aversie een rol speelt., ik probeer te letten wat ik schrijf en zal me zeker niet verlagen tot ordinaire scheldpartijen.

Ik hou wel van een pittige discussie. Zou jammer dat dit forum verwordt tot discussieplaats waar alleen gelijkstemden kunnen discussiëren en dat andere die een andere mening hebben worden geband .

Het beheer van dit forum staat bol van de vriendjes politiek. Een moslim op dit forum gaan zich veel meer permitteren als gemiddelde autochtoon. Dat kun je zien aan CC, Zwarte Schaap met z’n negatieve strafpunten. Sadiq zie ik ook weer steeds opduiken, na dit hij weer eens over schreef is gegaan, ik vindt z’n bijdragen wel vermakelijk, daar niet van.

Dat Ron Haleber geband is, vindt ik jammer, hij heeft vaak serieuze discussies begonnen en z’n bijdragen vond ik nuttig, ik heb er soms wel iets van opgestoken, zoals ik wel vaker iets heb opgestoken heb van iemand die andere mening had , ook al was ik niet eens met z’n mening.

Zou jammer dat het vriendjes poltiek van beheer, een normale serieuze discussie onmogelijk maakt.



:slapen:

Ik mis jullie beiden als kiespijn.

Zwarte Schaap
13-09-04, 23:19
Geplaatst door rja
Over het beheer op dit forum, ben ik niet echt van onder de , daar kan ik zelf over mee praten, ik heb een waarschuwing gehad voor anti islam uitlatingen, zonder dat beheer aangaf waar ik de fout ben gegaan, ik heb sterk het vermoeden, dat ik mening hebt die beheer niet aanstaat en persoonlijk aversie een rol speelt., ik probeer te letten wat ik schrijf en zal me zeker niet verlagen tot ordinaire scheldpartijen.

Ik hou wel van een pittige discussie. Zou jammer dat dit forum verwordt tot discussieplaats waar alleen gelijkstemden kunnen discussiëren en dat andere die een andere mening hebben worden geband .

Het beheer van dit forum staat bol van de vriendjes politiek. Een moslim op dit forum gaan zich veel meer permitteren als gemiddelde autochtoon. Dat kun je zien aan CC, Zwarte Schaap met z’n negatieve strafpunten. Sadiq zie ik ook weer steeds opduiken, na dit hij weer eens over schreef is gegaan, ik vindt z’n bijdragen wel vermakelijk, daar niet van.

Dat Ron Haleber geband is, vindt ik jammer, hij heeft vaak serieuze discussies begonnen en z’n bijdragen vond ik nuttig, ik heb er soms wel iets van opgestoken, zoals ik wel vaker iets heb opgestoken heb van iemand die andere mening had , ook al was ik niet eens met z’n mening.

Zou jammer dat het vriendjes poltiek van beheer, een normale serieuze discussie onmogelijk maakt.

Rot op met je Zwarte Schaap gedoe , je lijkt net die huilebalk Ron. Altijd loze beschudligingen maar nooit een argument of een quote die de feiten staaft.

Kom nu maar eens met iets wat beheer had moeten weghalen maar niet weggehaald heeft van mij.

Pffffffffff.................

rja
13-09-04, 23:19
Geplaatst door taouanza
:slapen:

Ik mis jullie beiden als kiespijn.
Om van jouw een nuttige bijdrage te verwachten in iets in serieuze discussie is te veel gevraagd.

Daarvoor ben je eenmaal de kampioen van de smilies voor.

taouanza
13-09-04, 23:23
Geplaatst door rja
Om van jouw een nuttige bijdrage te verwachten in iets in serieuze discussie is te veel gevraagd.

Daarvoor ben je eenmaal de kampioen van de smilies voor.

Blablablabla yatayatayata who gives a shit.:slapen:

Mensen overschatten hun belangrijkheid.

taouanza
13-09-04, 23:33
Geplaatst door rja

Moslims hebben schijnbaar een probleem met een multi culturele samenleving , waar de Islam niet de bovenlegende cultuur is.

Moslims streven naar segregatie in zo’n multi culturele samenleving als Nederland , wat voor Nederlanders onacceptabel is.

Rja denk ik kan niet zeggen dat ik moslims minacht dus draai ik het om. Ik zeg het dan nog steeds maar niemand die het in de gaten heeft. Denkt hij.

rja
13-09-04, 23:49
Geplaatst door taouanza
Rja denk ik kan niet zeggen dat ik moslims minacht dus draai ik het om. Ik zeg het dan nog steeds maar niemand die het in de gaten heeft. Denkt hij.
Dat was een citaat van mij , ik knap jouw opmerking niet, maar daar ik wel te dom voor zijn.

Maar deze topic gaat over de verbanning Ron, ik heb weinig zin om hier een vete uit te vechten, omdat jij een hekel hebt aan mij.
.

Zwarte Schaap
13-09-04, 23:55
Geplaatst door rja
Dat was een citaat van mij , ik knap jouw opmerking niet, maar daar ik wel te dom voor zijn.

Maar deze topic gaat over de verbanning Ron, ik heb weinig zin om hier een vete uit te vechten, omdat jij een hekel hebt aan mij.
.

Hoe zit het met je beschudliging aan mijn adres? Kun je die niet waarmaken, dan zijn excuses op hun plaats.

taouanza
13-09-04, 23:59
Geplaatst door rja
Dat was een citaat van mij , ik knap jouw opmerking niet, maar daar ik wel te dom voor zijn.


.


Over het beheer op dit forum, ben ik niet echt van onder de , daar kan ik zelf over mee praten, ik heb een waarschuwing gehad voor anti islam uitlatingen, zonder dat beheer aangaf waar ik de fout ben gegaan,



Maar deze topic gaat over de verbanning Ron, ik heb weinig zin om hier een vete uit te vechten, omdat jij een hekel hebt aan mij.

Don't flatter your self.

Dutchguy
14-09-04, 00:13
Geplaatst door Orakel
Gaat ie...3.....2....

RON !!! :D

rja
14-09-04, 01:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hoe zit het met je beschudliging aan mijn adres? Kun je die niet waarmaken, dan zijn excuses op hun plaats.
Nee, Zwarte Schaap die krijg je niet, je hebt me verrot gescholden in die thread, waarover
het gaat, als ik dat gedaan zou hebben, zou ik geband worden, jij hebt die vrijheid, ik niet en verlaag mezelf niet zo.

rja
14-09-04, 01:51
Geplaatst door taouanza
Don't flatter your self.
Als dat de uitspraak waarvoor ik een waarschuwing hebt gehad , had beheer dit ook kunnen doen, ik zie alleen niet in, waarom deze uitspraak niet mag doen.

Maar ik sta achter die uitspraak, genoeg problemen met tussen moslims en niet-moslims in de wereld, maar dat is, natuurlijk de schuld van de niet-moslims natuurlijk , daarover kunnen we discussiëren, maar daar hou je niet zo van, maar wel in de andere thread, deze gaat over verbannen van Ron, niet over mij.

Zwarte Schaap
14-09-04, 01:52
Geplaatst door rja
Nee, Zwarte Schaap die krijg je niet, je hebt me verrot gescholden in die thread, waarover
het gaat, als ik dat gedaan zou hebben, zou geband worden.

Kun je me een link geven of mijn woorden quoten, anders is je priksel niets waard.

rja
14-09-04, 01:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kun je me een link geven of mijn woorden quoten, anders is je priksel niets waard.
Nee, Zwart Schaap, je hebt me uitgescholden, ik geen zin om die op te zoeken, anders had je mijn excuses wel gehad.

Zwarte Schaap
14-09-04, 02:03
Geplaatst door rja
Nee, Zwart Schaap, je hebt me uitgescholden, ik geen zin om die op te zoeken, anders had je mijn excuses wel gehad.

Kortom een bewering die je niet kunt bewijzen en niet mans genoeg om het toe te geven.

rja
14-09-04, 02:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kortom een bewering die je niet kunt bewijzen en niet mans genoeg om het toe te geven.
Je lult Zwarte Schaap, je verlaagd je wel vaker tot uitschelden als een discussie niet loopt zoals jij wilt.

En, nee, ik ga het niet opzoeken, de vorige keer was ik een uur bezig, ik kan me tijd wel beter gebruiken, ik ga nu pitten.

Zwarte Schaap
14-09-04, 02:19
Geplaatst door rja
Je lult Zwarte Schaap, je verlaagd je wel vaker tot uitschelden als een discussie niet loopt zoals jij wilt.

En, nee, ik ga het niet opzoeken, de vorige keer was ik een uur bezig, ik kan me tijd wel beter gebruiken, ik ga nu pitten.

Jij lult want je beweert wat je niet kunt staven met bewijzen. Ik ben niet altijd lief maar ik blijf altijd binnen de perken van redelijk fatsoen.

Als je iets niet kunt bewijzen moet je dat achterwege laten. Als jij beweert dat ik meer mag dan niet-moslims dan wil ik graag dat je dat bewijst met uitspraken van mij die niet door de beugel kunnen en die andere niet-moslims niet zouden mogen maken.

Zolang je dat niet kunt , moet ik concluderen dat je zwetst.

rja
14-09-04, 02:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Jij lult want je beweert wat je niet kunt staven met bewijzen. Ik ben niet altijd lief maar ik blijf altijd binnen de perken van redelijk fatsoen.

Als je iets niet kunt bewijzen moet je dat achterwege laten. Als jij beweert dat ik meer mag dan niet-moslims dan wil ik graag dat je dat bewijst met uitspraken van mij die niet door de beugel kunnen en die andere niet-moslims niet zouden mogen maken.

Zolang je dat niet kunt , moet ik concluderen dat je zwetst.
Je denkt maar je wilt, , daarnaast vertoon het zelfde gedrag als toen, met bewijzen komen, we zijn niet voor de rechtbank bezig, als je toen gewoon had ontkend,had je excuses gehad, ik weet nog steeds niet of niet gelijk had met mijn bewering.

Dat je negatieve strafpunnen zegt genoeg, volgens mij heb je veel meer waarschuwingen gehad ik als ik, je hebt schijnbaar een goed lijnje naar beheer.

Waar we weer bij het onderwerp zijn, de verbanning van Ron en ja moslims kunnen meer maken als niet niet-moslims, dit is een moslim site.

Zwarte Schaap
14-09-04, 02:32
Geplaatst door rja
Je denkt maar je wilt, , daarnaast vertoon het zelfde gedrag als toen, met bewijzen komen, we zijn niet voor de rechtbank bezig, als je toen gewoon had ontkend,had je excuses gehad, ik weet nog steeds niet of niet gelijk had met mijn bewering.

Dat je negatieve strafpunnen zegt genoeg, volgens mij heb je veel meer waarschuwingen gehad ik als ik, je hebt schijnbaar een goed lijnje naar beheer.

Waar we weer bij het onderwerp zijn, de verbanning van Ron en ja moslims kunnen meer maken als niet niet-moslims, dit is een moslim site.

Kortom je hebt geen bewijs en begin je nu andere dingen erbij te verzinnen om de boel af te leiden.

Nogmaals als je iemand beschuldigt moet je het ook kunnen bewijzen anders is het gewoon laster.

rja
14-09-04, 02:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kortom je hebt geen bewijs en begin je nu andere dingen erbij te verzinnen om de boel af te leiden.

Nogmaals als je iemand beschuldigt moet je het ook kunnen bewijzen anders is het gewoon laster.
Ik noem het geen laster, ik had alleen iets uit het verband gerukt, waar ik geen weet van had, dat gebeurd wel vaker.

Je gedrag daarna, hebben voorkomen dat ik excuses hebt aangeboden.

Deze thread gaat over de verbanning van Ron, het zegt veel dat jij negatieve strafpunten hebt.

Zwarte Schaap
14-09-04, 02:46
Geplaatst door rja
Ik noem het geen laster, ik had alleen iets uit het verband gerukt, waar ik geen weet van had, dat gebeurd wel vaker.

Je gedrag daarna, hebben voorkomen dat ik excuses hebt aangeboden.

Deze thread gaat over de verbanning van Ron,

Mooi zo! Je hebt dus geen bewijs voor je bewering. Ik hoop dat je voortaan wat zorgvuldiger bent.



het zegt veel dat jij negatieve strafpunten hebt. Wat zegt dat dan volgens jou? Je wilt me toch niet zeggen dat het een gemene insinuatie is waar je me alweer opnieuw beschuldigt.

rja
14-09-04, 02:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mooi zo! Je hebt dus geen bewijs voor je bewering. Ik hoop dat je voortaan wat zorgvuldiger bent.


Wat zegt dat dan volgens jou?
Je bent zo ontwijkend,

Om jouw woorden te gebruiken, ik heb nog niet genoeg bewijs, het onderzoek loopt nog.

Maar terug naar het onderwerp, de verbanning van Ron.

rja
14-09-04, 02:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat zegt dat dan volgens jou? Je wilt me toch niet zeggen dat het een gemene insinuatie is waar je me alweer beschuldigt. [/B]
De negatieve strafpunten zeggen genoeg, je hebt lijntjes naar beheer, die de gemiddelde niet-moslims niet hebben, dus vriendjespolitiek.
.

Zwarte Schaap
14-09-04, 03:01
Geplaatst door rja
Je bent zo ontwijkend,

Om jouw woorden te gebruiken, ik heb nog niet genoeg bewijs, het onderzoek loopt nog.

Maar terug naar het onderwerp, de verbanning van Ron.

Ik ben benieuwd ! Hou je me op de hoogte van je onderzoek !

Ronnieboy komt vanzelf wel terug, maak je daar maar geen zorgen om.
Al zijn negatieve eigenschappen maken mij vaak aan het lachen. Ik mis hem nu al.

Disclaimer: Bovenstaande zegt niets over het feit of ik vind dat ron terecht of niet terecht eventjes geband is, daar kan ik geen uitspraken over doen.

Zwarte Schaap
14-09-04, 03:08
Geplaatst door rja
De negatieve strafpunten zeggen genoeg, je hebt lijntjes naar beheer, die de gemiddelde niet-moslims niet hebben, dus vriendjespolitiek.
.

Pfffffff.......... Wat een onzin weer. Die negatieve strafpunten heb ik gekregen nadat een prikker vollop zat te zeuren om mij strafpunten te geven. De dienstdoende moderator ging op zijn verzoek in door mij negatieve punten te geven als reaktie op zijn domme zeuren op een priksel van mij wat totaal niet bestraft diende te worden.

Ik wordt nu wel een beetje moe van al je beschuldigingen.

taouanza
14-09-04, 10:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff.......... Wat een onzin weer. Die negatieve strafpunten heb ik gekregen nadat een prikker vollop zat te zeuren om mij strafpunten te geven. De dienstdoende moderator ging op zijn verzoek in door mij negatieve punten te geven als reaktie op zijn domme zeuren op een priksel van mij wat totaal niet bestraft diende te worden.

Ik wordt nu wel een beetje moe van al je beschuldigingen.

Ga dan ook niet op in.

dicksr
14-09-04, 10:53
Geplaatst door Maarten
Niks voorspelbaar, Klaarblijkelijk tóch contact met "de Hogere".. :D


Gebruik dat dan om Ron terug te halen! Of om de :maffia: op andere gedachten te brengen.

Maarten
14-09-04, 12:36
Geplaatst door dicksr
Gebruik dat dan om Ron terug te halen! Of om de :maffia: op andere gedachten te brengen.

De Heere zegt al bezig te zijn De Vuur op te stoken, maar het duurt altijd een éeuwigheid voor ze daar iets voor elkaar krijgen!..
De Demonen willen ook niet meer, want die zeggen dat een beunhaas het grootste deel toch al verknald heeft..

Bofko
14-09-04, 12:42
Geplaatst door Maarten
De Heere zegt al bezig te zijn De Vuur op te stoken, maar het duurt altijd een éeuwigheid voor ze daar iets voor elkaar krijgen!..
De Demonen willen ook niet meer, want die zeggen dat een beunhaas het grootste deel toch al verknald heeft..

Misschien dat je bovenwindse broer, St. Eustatius, wat meer voor elkaar kan krijgen ?

dicksr
14-09-04, 12:43
Geplaatst door Maarten
De Heere zegt al bezig te zijn De Vuur op te stoken, maar het duurt altijd een éeuwigheid voor ze daar iets voor elkaar krijgen!..
De Demonen willen ook niet meer, want die zeggen dat een beunhaas het grootste deel toch al verknald heeft..

In ieder geval goed dat DE Contact gelegd is, mooi klote dat die zwartwerkers ons hierbij ook al in de wielen rijden.

Zou enige baksjisj helpen?

dicksr
14-09-04, 14:47
Geplaatst door dicksr
In ieder geval goed dat DE Contact gelegd is, mooi klote dat die zwartwerkers ons hierbij ook al in de wielen rijden.

Zou enige baksjisj helpen?

FF bij de tijd houden deze topic

Zwarte Schaap
14-09-04, 14:57
Geplaatst door taouanza
Ga dan ook niet op in.

Om de zoveel tijd is het wel goed.

Yeslam
14-09-04, 16:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om de zoveel tijd is het wel goed.


te veel waarheid moet je nou eenmaal gewoon de nek omdraaien hè ?

Yeslam
14-09-04, 16:11
Geplaatst door Max Stirner
Goed gezegd! :duim:

Als iedereen die zichzelf iets te belangrijk vind, meteen wordt gebanned door personen die zichzelf nog belangrijker vinden (moderators), dan kunnen we wel ophouden.......


dan krijg je Al Qaida achtige toestanden.

Zwarte Schaap
14-09-04, 16:15
Geplaatst door Yeslam
te veel waarheid moet je nou eenmaal gewoon de nek omdraaien hè ?

Vervang het woord waaarheid door het woord leugens dan klopt het.

dicksr
14-09-04, 16:34
Zo, je zegje gedaan? Speelkwartier voorbij. Nu weer snel naar huis, vraag aan je zusje of ze je neus snuit, die zal wel 'lopen' van opwinding. Zoet je bordje leeg eten en op tijd naar bed. Dromen van je sterke opmerkingen die je morgen kunt plaatsen.

Morgen weer een nieuwe dag, kan je weer een kwartiertje komen spelen.

nard
14-09-04, 16:37
Ach ja. Ik zeg natuurlijk niet dat het goed is wat Yeslam zegt tegen Schaappie, dat zeg ik niet, begrijp me goed.
Maar ik kan het wel begrijpen, sommige mensen maken t er naar he ....

dicksr
14-09-04, 17:16
Geplaatst door nard
Ach ja. Ik zeg natuurlijk niet dat het goed is wat Yeslam zegt tegen Schaappie, dat zeg ik niet, begrijp me goed.
Maar ik kan het wel begrijpen, sommige mensen maken t er naar he ....

Gezien het verblijf van Yeslam hier kan hij daar weinig ervaring mee hebben, maar al had ie dat wel, brandt hem dan beargumenteerd af. Meestal negeer ik dit soort bagger, soms net iets te veel.

Rabi'ah.
14-09-04, 17:54
Geplaatst door dicksr
In ieder geval goed dat DE Contact gelegd is, mooi klote dat die zwartwerkers ons hierbij ook al in de wielen rijden.

Zou enige baksjisj helpen?

:haha:

"Baksjisj baksjisj!" :D

dicksr
14-09-04, 18:05
Geplaatst door Rabi'ah.
:haha:

"Baksjisj baksjisj!" :D :hihi:

dicksr
14-09-04, 18:43
Deze topic moet bovenaan!

Maarten
14-09-04, 23:46
Wie is die Sou eigenlijk? Nooit gezien hier.. Schijnt ook en rol te spelen in dat ban-verhaal..
Is dat iemand die normaal WSDB-ertjes zit te controleren?
En die gaat nou iets met "normen en waarden" met Ron doen? :hihi:

Nou zie ik net Maria van der Hoeven weer.. En hoe heet ze ook weer van die Betuwelijn-ramp? Ik bedoel, is de Revolutie van de ex-kleuterleidsters in volle gang zonder dat we het in de gaten hebben? Moeten we die kant op?1... sjonge jonge...

Het valt me trouwens wel op, dat elke keer als er gedonder is rond bans, dat de Mods dan in ale talen zwijgen, en niets corrigeren.

En als je dan ziet, dat Simon bijvoorbeeld ook met 18 strafpunten rondloopt? Dat is om te gieren. Groter toonbeeld van netheid hebben we geloof ik niet.. Die zit hier al 3 jaar moeite te doen om zich zo duidelijk mogelijk uit te drukken, en kan dan een zak baalpunten meesjouwen.. :hihi:

Het strafpuntensysteem werd destijds ingevoerd, omdat het een bende van scheldpartijen en geziek was. Daarmee kon je dus notoire vuilspuiters een paar keer waarschuwen, en daarna lagen ze er af.
Simon bijvoorbeeld, die was in die tijd gewoon een voorbeeld van hoe je inhoudelijk op dingen in kon gaan, zonder rotzooi te trappen. Dat was, wat beheer wilde..

Maar hoe werkt dat strafpuntensysteem nou?
Af en toe, dan krijgt een mod het op zijn heupen. Dan valt er iets fout van het soort dingen, waar deze site voortdurend vol mee staat, en dan bám.. En dan gaat het om iemand die verder prima functioneert.. En die punten blijven gewoon staan. En om de 1000 posts gebeurt er weer eens wat. En na een tijdje ligt iemand er dan gewoon af.

Ik vind dat die mods beter moeten kijken naar waar dat strafpuntensysteem eigenlijk voor dient.
Ron bannen is al net zo'n flauwe kul als die strafpunten van Simon.
Je loopt gewoon de kans dat mensen op die manier verdwijnen.
Lennart is bijvoorbeeld al weg om die reden, meen ik..
Zelf heb ik ook wel eens gedacht: als ik hier éen strafpuntje krijg, dan ben ik weg..
En als je ziet wat hier kan blijven rondlopen? De jongens die die MDI-rotzooi hebben lopen veroorzaken, en dus die CIDI-rommel die daarop geproduceerd werd, die lopen hier nog gewoon rond..
Sorry mods, er wordt geen beleid gevoerd..

Zwarte Schaap
15-09-04, 00:16
Geplaatst door Maarten
.....Bla..bla...Simon....bla ...bla.... strafpunten...bla...bla...Ron haleber....bla bla ...moderators.....Ik weet het beter !!

Kan Maarten geen ban krijgen voor overdreven betweterigheid?

rja
15-09-04, 00:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pfffffff.......... Wat een onzin weer. Die negatieve strafpunten heb ik gekregen nadat een prikker vollop zat te zeuren om mij strafpunten te geven. De dienstdoende moderator ging op zijn verzoek in door mij negatieve punten te geven als reaktie op zijn domme zeuren op een priksel van mij wat totaal niet bestraft diende te worden.

Het geeft welaan hoe beheer denkt, Couscousje heeft hier maanden met 26 punten
geprikt, iedereen anders met 26 punten wordt gebant, nu heeft ze nul punten.

Ik hou niet van zulke grapjes, zulke dingen zou beheer achterwege moeten laten. Beheer moeten proberen om zoveel mogelijk een onafhankelijke positie in te nemen . Het banbeleid zou niet beïnvloed zou niet worden door persoonlijke voorkeuren of antipatie, maar gewoon door het feit, dat iemand een uitlating heeft gedaan, die niet kan.

Maarten
15-09-04, 01:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Kan Maarten geen ban krijgen voor overdreven betweterigheid?

Een knap betweterige opmerking, als je daar niet eens een verhaal bij zet.
Ik vind gewoon dat er geen goed beleid gevoerd wordt, en schrijf waarom.
Ze kijken niet goed naar wat ze stimuleren, of juist tegenwerken, vind ik..
Dat geldt trouwens voor heel veel organisaties.

dicksr
15-09-04, 08:36
Geplaatst door Maarten
Wie is die Sou eigenlijk? Nooit gezien hier.. Schijnt ook en rol te spelen in dat ban-verhaal..
Is dat iemand die normaal WSDB-ertjes zit te controleren?
En die gaat nou iets met "normen en waarden" met Ron doen? :hihi:

Nou zie ik net Maria van der Hoeven weer.. En hoe heet ze ook weer van die Betuwelijn-ramp? Ik bedoel, is de Revolutie van de ex-kleuterleidsters in volle gang zonder dat we het in de gaten hebben? Moeten we die kant op?1... sjonge jonge...

Het valt me trouwens wel op, dat elke keer als er gedonder is rond bans, dat de Mods dan in ale talen zwijgen, en niets corrigeren.

En als je dan ziet, dat Simon bijvoorbeeld ook met 18 strafpunten rondloopt? Dat is om te gieren. Groter toonbeeld van netheid hebben we geloof ik niet.. Die zit hier al 3 jaar moeite te doen om zich zo duidelijk mogelijk uit te drukken, en kan dan een zak baalpunten meesjouwen.. :hihi:

Het strafpuntensysteem werd destijds ingevoerd, omdat het een bende van scheldpartijen en geziek was. Daarmee kon je dus notoire vuilspuiters een paar keer waarschuwen, en daarna lagen ze er af.
Simon bijvoorbeeld, die was in die tijd gewoon een voorbeeld van hoe je inhoudelijk op dingen in kon gaan, zonder rotzooi te trappen. Dat was, wat beheer wilde..

Maar hoe werkt dat strafpuntensysteem nou?
Af en toe, dan krijgt een mod het op zijn heupen. Dan valt er iets fout van het soort dingen, waar deze site voortdurend vol mee staat, en dan bám.. En dan gaat het om iemand die verder prima functioneert.. En die punten blijven gewoon staan. En om de 1000 posts gebeurt er weer eens wat. En na een tijdje ligt iemand er dan gewoon af.

Ik vind dat die mods beter moeten kijken naar waar dat strafpuntensysteem eigenlijk voor dient.
Ron bannen is al net zo'n flauwe kul als die strafpunten van Simon.
Je loopt gewoon de kans dat mensen op die manier verdwijnen.
Lennart is bijvoorbeeld al weg om die reden, meen ik..
Zelf heb ik ook wel eens gedacht: als ik hier éen strafpuntje krijg, dan ben ik weg..
En als je ziet wat hier kan blijven rondlopen? De jongens die die MDI-rotzooi hebben lopen veroorzaken, en dus die CIDI-rommel die daarop geproduceerd werd, die lopen hier nog gewoon rond..
Sorry mods, er wordt geen beleid gevoerd..

Er moet meer beleid gemaakt worden!
Ik stel een adviescommissie voor, waarin dan een neutrale voorzitter uit eigen kring de meningen van zijn achter-ban verzamelt om die in een lijvig rapport binnen redelijke termijn samen te vatten en te voorzien van conclusies zodat we er in het voorjar eens over kunnen praten.

taouanza
15-09-04, 08:41
Geplaatst door rja
Het geeft welaan hoe beheer denkt, Couscousje heeft hier maanden met 26 punten
geprikt, iedereen anders met 26 punten wordt gebant, nu heeft ze nul punten.

Ik hou niet van zulke grapjes, zulke dingen zou beheer achterwege moeten laten. Beheer moeten proberen om zoveel mogelijk een onafhankelijke positie in te nemen . Het banbeleid zou niet beïnvloed zou niet worden door persoonlijke voorkeuren of antipatie, maar gewoon door het feit, dat iemand een uitlating heeft gedaan, die niet kan.

Als het je niet bevalt dan rot je toch op!
Ik vind het niet meer dan redelijk dat beheer onderscheidt maakt tussen mensen die bijdragen aan dit forum en mensen die alleen komen om te zeiken en te zeuren.
Niemand houd je tegen.
ZS had zowiezo 0 strafpunten.

Je bent zo ingenomen met jezelf dat je niet kan voorstellen dat je in werkelijkheid niks voorstelt: Hoe kunnen ze MOI RJA strafpunten geven.

En wat betreft uitlatingen die niet kunnen had je wat mij betreft allang een ban gehad.

Max Stirner
15-09-04, 09:17
Geplaatst door taouanza [/i]
[B]Als het je niet bevalt dan rot je toch op!


:student:

GroteWolf
15-09-04, 11:40
Je kunt Ron natuurlijk wel kwalijk nemen dat zijn posts absoluut niet te begrijpen zijn. maar als hij belooft dat ie zijn best doet coherente posts te prikken dan zie ik 'm graag terug.

Maarten
15-09-04, 12:10
Geplaatst door GroteWolf
Je kunt Ron natuurlijk wel kwalijk nemen dat zijn posts absoluut niet te begrijpen zijn. maar als hij belooft dat ie zijn best doet coherente posts te prikken dan zie ik 'm graag terug.

Als die klootzak zch nou eens meer zou toeleggen op wat hij wéet, en wat hij méegemaakt heeft in de Arabische wereld, dan zouden we daar allemaal een stuk wijzer van worden. Maar hij freubelt gewoon teveel, zowel qua onderwerpen, als de manier waarop hij daar mee peutert. Alsof hij een heleboel vergeet, en zich enkel bezig houdt met waar ie in verzeild zit.
Noem dat een negatief bijverschijnsel van de manier waarop hij bezig is. Hij moet gewoon iets meer discipline opbrengen in de structuur van de communicatie. Maar hij was al een stuk verbeterd vond ik..

Maarten
15-09-04, 12:15
Ron zit natuurlijk veel fuzz te maken, en wil van alles aanvoeren enzo..
Ik schreef 'm dus dit:
----------------

Nee, je moet juist niet nóg meer bijsluiten.
Er is al teveel fuzz over de zaak, en nogmaals, mensen willen dat niet weten,
en hebben er helemaal geen tijd voor.

Het punt dat je moet aanvoeren is, dat maroc.nl een combinatie is
van flauwekulletjes en serieuze discussies, waar echte visies in ontwikkeld worden.
Het stafpuntensysteem is daarbij een hulpmiddel om allerlei troep buiten te houden.
Als nou de toepassing van dat strafpuntensysteem er toe gaat leiden,
dat mensen die veel moeite doen om de visies te ontwikelen erdoor gefrustreerd,
of zelfs gebanned worden, dan mankeert er wat aan die toepassing.
ofwel:
Er is even een correctie nodig, als de mods, die vooral aangesteld zijn om
gajus, scheldpartijen en antisemitisme buiten de deur te houden, te ver gaan.
Punt daarbij is dat die vaak jonge mods de langere beleids-discussies ofwel niet lezen,
of niet kunnen/willen begrijpen, of niet op waarde kunnen schatten enz..
Die hebben dus hun eigen redenen om iets wel of niet te zien zitten, en doen dan ineens wat.

Nou, dan moet een verzoek aan Dick of zo genoeg kunnen zijn.
Zo niet, dan moeten we misschien inderdaad maar naar een andere site.
Dan moet maroc.nl maar vooral een gekrakeel-site worden,
beheerd door mensen, die enkel rotzooi uit gekrakeel halen.

Het punt is, dat mensen die soms uren bezig zijn om een goed stuk te schrijven,
en die daarmee niet slechts consument zijn, maar ook het niveau van maroc.nl omhoog halen,
dat die dus ook door maroc.nl ondersteund zouden moeten worden.

Nou is het niet allemaal goud wat je schrijft hoor..
Mensen kunnen zich flink ergeren aan zelfgenoegzamheid,
of aan voortdurend aandacht vragen voor dingen, die absoluut het sop niet waard zijn,
maar anderzijds lever je ook een heleboel kwaliteit, en wordt daar veel moeite voor gedaan.
Daar mag maroc.nl wel wat voor doen vind ik, als ze tenminste diversiteit willen houden.
Nou doen ze het niet echt slecht of zo, maar af en toe mag er wel iets gecorrigeerd worden.
Zoals nu dus. Ook met die strafpunten van Simon.

Maarten
15-09-04, 12:21
Geplaatst door dicksr
Er moet meer beleid gemaakt worden!
Ik stel een adviescommissie voor, waarin dan een neutrale voorzitter uit eigen kring de meningen van zijn achter-ban verzamelt om die in een lijvig rapport binnen redelijke termijn samen te vatten en te voorzien van conclusies zodat we er in het voorjar eens over kunnen praten.
:hihi: ik zou er nog 3 subcommissies bij doen...
Hoe grootser de plannen, hoe beter de kwaliteit. :hihi:

Nee, het werkt allemaal niet slecht, maar af en toe moet er gewoon wat gecorrigeerd kunnen worden.
Is Haleber echt een ramp voor maroc.nl? Nou, niet dus.
Wie hem een eikel vindt, die doet dat, maar wie iets meeneemt uit wat hij schrijft, die kan dat. What's the point?

dicksr
15-09-04, 12:24
Geplaatst door Maarten
Ron zit natuurlijk veel fuzz te maken, en wil van alles aanvoeren enzo..
Ik schreef 'm dus dit:
----------------



Heb ik wat gemist?

dicksr
15-09-04, 12:30
Geplaatst door Maarten
:hihi: ik zou er nog 3 subcommissies bij doen...
Hoe grootser de plannen, hoe beter de kwaliteit. :hihi:

Nee, het werkt allemaal niet slecht, maar af en toe moet er gewoon wat gecorrigeerd kunnen worden.
Is Haleber echt een ramp voor maroc.nl? Nou, niet dus.
Wie hem een eikel vindt, die doet dat, maar wie iets meeneemt uit wat hij schrijft, die kan dat. What's the point?

Ik zit hier te kort om te beoordelen of het goed of slecht werkt. Wel zie ik wel eens zaken, zoals nu bij Ron, waarbij ik de wenkbrauwen optrek. Ik heb, in relatie tot sommige andere prikkers, eigenlijk nog nooit iets van Ron gelezen dat een ban rechtvaardigt, tenzij breedsprakerigheid, narcisme en irrelevante zijsprongen verboden zijn.

Hij draagt bij, hij heeft visie en komt daar onder eigen naam voor uit.

Ik wil hem terug.

O.k. 2 subcommissies dan, (een voor de voor-ban en een voor de achter-ban) maar niet later dan de zomer discussieren!

Maarten
15-09-04, 12:53
Geplaatst door taouanza
Als het je niet bevalt dan rot je toch op!
Ik vind het niet meer dan redelijk dat beheer onderscheidt maakt tussen mensen die bijdragen aan dit forum en mensen die alleen komen om te zeiken en te zeuren.
Niemand houd je tegen.
ZS had zowiezo 0 strafpunten.


Ik heb er een tijdje naar zitten kijken, en vind ze eigenlijk allebei op hun eigen manier fout, ook al is het niet ernstig..

Rja's kritiek ging allereerst niet over Schaap, maar over beheer. Schaap gaat dan uit zijn dak. Rja zegt dat Schaap scheldt. Nou, dat zal best.. Schaap die gaat voor zijn zaak, en wil nogal eens gepeperd zijn. Schaap is nogal eens snel aangbrand, en gaat nogal eens snel uit zijn dak, en loopt zichzelf in de discussie nogal eens voorbij, waardoor hij de gaten in zijn verhaal nogal eens niet goed ziet, vind ik. Maar dat moet hij weten. Schaap probeert op zijn eigen manier integer te zijn.
Ik heb geen moeite met Schaap. Hij is eerlijk in wat ie vind. En als ie mij een betweter vind, dan mag ie dat van mij :D
En als ie fout zit, dan blijkt dat wel in de discussies. Daar doet ie dan wat mee of niet. Moet hij weten. Intussen laat ie dus wel heel wat zien van de manier van denken van Marokkaanse mannen. Dat kun je zeker een aanwinst noemen.

Rja gaat teveel op de stoel van de Mods zitten. Die heeft een idee over schelden, en over wie er "dus" strafpunten moet krijgen. Maar die Mods hebben hun eigen idee over de Marokkaanse inbreng, en over de gevoelens die zoal bij Marokkanen leven, en hoe die zich uiten, en die hebben dus geen probleem met Schaap. Ik heb er echt geen probleem mee.
Ik lees Schaap trouwens meestal wel. Heb gewoon de tijd niet om te reageren.

Maar heeft Rja echt gezegd, dat "moslims" het niet kunnen hebben, dat "Islam" hier niet domineert?
Wat een blunder..
Overigens zijn ook hopen Christenen, Humanisten enz niet blij dat hun leer niet domineert. Zijn die ook niet allemaal tegen teveel gezuip, kinderporno, het slaan van vrouwen, overspel, drugs, enz enz?..

Dutchguy
15-09-04, 13:05
Geplaatst door Maarten
Ook met die strafpunten van Simon.

Helemaal mee eens. Die strafpunten voor Simon storen mij ook al een tijd mateloos. Simon blijft altijd correct tegen prikkers en dan steeds die 18 punten mee moeten zeulen vind ik waanzin.

Zo, da's eruit.

Maar... ook al snap ik soms bepaalde maatregelen van beheer niet. Toch mag het ook wel eens gezegd worden dat ik het waardeer dat er vrijwilligers zijn die de boel hier draaiende houden en ons prikkers in staat stellen om op deze manier te communiceren.
Ik vind dat dat ook gezegd mag worden.

Maarten
15-09-04, 13:05
Geplaatst door dicksr
Ik zit hier te kort om te beoordelen of het goed of slecht werkt.

Nou, alles wat een uitgebreidere organisatie of planmatige visie vraagt, dat kun je verder schudden.
Het strafpuntensysteem zelf is er een goed voorbeeld van. Dat gaat toch weer een eigen leven leiden in hoe het toegepast wordt.
Als je ziet at destijds de bedoeling was, en hoe het nou werkt, nou.. er is zeker wat verbeterd.. en de Mods doen waarschijnlijk een hoop goede dingen, die wij niet eens zien.. maar echt beleid? Mwha.. En foute worden er zeker gemaakt.

Maar tussen al dit gezeik: we mogen die Mods ook wel dankbaar zijn, want ze maken mogelijk dat we hier doen wat we doen. Het is allemaal vrijwilligerswerk, en die mensen moeten zich door allerlei bagger heen ploegen.. Ook op dagen waarop ze graag eens wat anders deden..
Ik had ook al een Hoera-topic voor de Mods wilen openen, écht.. Maar wat kritiek moet af en toe ook kunnen..

Maarten
15-09-04, 13:08
Geplaatst door dicksr
Heb ik wat gemist?
Nee. Maar hij mailt er natuurlijk mensen over.

taouanza
15-09-04, 13:10
Geplaatst door Dutchguy
Helemaal mee eens. Die strafpunten voor Simon storen mij ook al een tijd mateloos. Simon blijft altijd correct tegen prikkers en dan steeds die 18 punten mee moeten zeulen vind ik waanzin.

Zo, da's eruit.

Maar... ook al snap ik soms bepaalde maatregelen van beheer niet. Toch mag het ook wel eens gezegd worden dat ik het waardeer dat er vrijwilligers zijn die de boel hier draaiende houden en ons prikkers in staat stellen om op deze manier te communiceren.
Ik vind dat dat ook gezegd mag worden.

Ik vind ze terecht hij kan heel bot zijn.

Das er ook uit.:p

Dutchguy
15-09-04, 13:12
Geplaatst door taouanza
Ik vind ze terecht hij kan heel bot zijn.

Das er ook uit.:p

Wie is op zijn tijd niet eens bot tegen iemand. Bot zijn is geen reden.

dicksr
15-09-04, 13:24
Geplaatst door Maarten
Nou, alles wat een uitgebreidere organisatie of planmatige visie vraagt, dat kun je verder schudden. .............Mwha.. En foute worden er zeker gemaakt.


Klinkt als een echte vrijwilligersorganisatie. Maar daar hoort na enige reflectie ook (zelf) correctie bij. Een gesmeerde organisatie mag je niet verwachten, fouten horen er gewoon bij, 'grootheid' in het corrigeren daarvan ook. Daar wordt niemand minder van, het tegendeel zelfs zou ik willen zeggen.



Geplaatst door Maarten

Maar tussen al dit gezeik: we mogen die Mods ook wel dankbaar zijn, want ze maken mogelijk dat we hier doen wat we doen. Het is allemaal vrijwilligerswerk, en die mensen moeten zich door allerlei bagger heen ploegen.. Ook op dagen waarop ze graag eens wat anders deden..
Ik had ook al een Hoera-topic voor de Mods wilen openen, écht.. Maar wat kritiek moet af en toe ook kunnen..



Geplaatst door Dutchguy

Maar... ook al snap ik soms bepaalde maatregelen van beheer niet. Toch mag het ook wel eens gezegd worden dat ik het waardeer dat er vrijwilligers zijn die de boel hier draaiende houden en ons prikkers in staat stellen om op deze manier te communiceren.
Ik vind dat dat ook gezegd mag worden.


Absoluut mee eens!

rja
15-09-04, 13:54
Geplaatst door taouanza
Als het je niet bevalt dan rot je toch op!
Ik vind het niet meer dan redelijk dat beheer onderscheidt maakt tussen mensen die bijdragen aan dit forum en mensen die alleen komen om te zeiken en te zeuren.
Niemand houd je tegen.
ZS had zowiezo 0 strafpunten.

Je bent zo ingenomen met jezelf dat je niet kan voorstellen dat je in werkelijkheid niks voorstelt: Hoe kunnen ze MOI RJA strafpunten geven.

En wat betreft uitlatingen die niet kunnen had je wat mij betreft allang een ban gehad.
Dat Zwarte Schaap nul punten heeft, verbaast me , hij scheld nogal eens.

Dat ik strafpunten krijgt geen probleem mee , maar dan moeten ze wel aangeven wat ik verkeerd heb gedaan, dat hebben ze niet gedaan.

Dat jij niet echt mijn mening op prijs stelt weten we, je heb wel vaker gezegd dat ik me mond moest houden. Misschien heb ik om die reden een waarschuwing gehad, dat is volgens niet het doel van strafpuntensysteem om mensen uit te sluiten die een mening hebben die beheer niet aanstaat. Ik vindt het discussiëren op Maroc gewoon leuk, hier zijn er nog dicussiepartners die op niveau kunnen discussiëren, dat ik heb op ander moslim site's weleens anders gezien.

Maar ik hoop dat zo blijft, het bannen van Ron vindt ik een verarming van dit forum, ook kon ik vaak z'n betogen niet helemaal volgen.

rja
15-09-04, 14:01
Geplaatst door Maarten
Maar heeft Rja echt gezegd, dat "moslims" het niet kunnen hebben, dat "Islam" hier niet domineert?
Wat een blunder..
Overigens zijn ook hopen Christenen, Humanisten enz niet blij dat hun leer niet domineert. Zijn die ook niet allemaal tegen teveel gezuip, kinderporno, het slaan van vrouwen, overspel, drugs, enz enz?.. [/B]
Volgens jouw een blunder, maar dat is wel mijn mening, een mening die schijnbaar niet mag op Maroc volgens taouanza.

Maar daarover kunnen we discussiëren, ik maak wel een thread over dit onderwerp een dezer dagen.

dicksr
15-09-04, 15:15
Geplaatst door rja
Volgens jouw een blunder, maar dat is wel mijn mening, een mening die schijnbaar niet mag op Maroc volgens taouanza.

Maar daarover kunnen we discussiëren, ik maak wel thread over dit onderwerp een dezer dagen.

En weer OMHOOG die topic!

plexus
15-09-04, 15:30
hoe staat het met Ron eigenlijk?...heeft iemand nog een inside scoop. :tik:

Couscousje
15-09-04, 15:35
Wat loopt iedereen nou te bitchen over zo kan ie wel weer angkor/beheer Haleber?

Indien je zijn oeverloze geijl over zijn eigen persoontje mist, dan ga je toch kijken op die Haroun Hatsieflatsie site van hem? Zijn wij hier ook van dat gemiep over zijn zogenaamde "bijdragen" op dit forum af. Net alsof iemand die werkelijk wat toegevoegde waarde had gebanned zou worden door beheer, na toekenning van strafpunten van 3 verschillende moderators.

Cc

Maarten
15-09-04, 16:14
Geplaatst door Couscousje
alsof iemand die werkelijk wat toegevoegde waarde had gebanned zou worden door beheer, na toekenning van strafpunten van 3 verschillende moderators.
Cc

Alsof die dat allemaal lezen. Alsof jij dat allemaal leest..

En jij met je 11.000 posts en 0 strafpunten?
Heb je nog wel eens teruggelezen wat je allemaal zoal neergepoot hebt? :hihi:
Wou jij hier het "ijkpunt van de gewenste omgangsvormen op maroc.nl" gaan zitten wezen? :hihi:

Ooit fims van de Marx Brothers gezien? Nou, die Groucho marx, die noemen ze in Hollywod "the King of Insult". :hihi: Die was in het echt namelijk ook zo..
En wie dat op maroc.nl is, dat mag je in éen keer goed raden! :D

Couscousje
15-09-04, 16:36
Ik ben inderdaad het ijkpunt.

Ik ben ook iemand die in de afgelopen 4 en een half jaar heel wat in heeft gebracht op Maroc.nl

En wie ben jij ook alweer, behalve Halebers ..........................! ?

Cc

Maarten
15-09-04, 17:06
Geplaatst door Couscousje
Ik ben inderdaad het ijkpunt.

Ik ben ook iemand die in de afgelopen 4 en een half jaar heel wat in heeft gebracht op Maroc.nl

En wie ben jij ook alweer, behalve Halebers persoonlijke poepstamper?

Cc

met de 2000 verdwenen posts op het Islamforum, zo'n 6000 posts of zo..
En dan niet van die uitgelikte onlinertjes zoals bij jou, maar gemiddeld een A4-tje, waarin geprobeerd wordt echt een visie op iets neer te zetten.

Jij bent vooral ijkpunt zoals Groucho Marx. Vooral erg leuk in de film.
Maar het soort schijnt dood te gaan, als het niet permanent in de belangstelling staat, of dat dénkt.

dicksr
15-09-04, 17:16
Geplaatst door Couscousje
Wat loopt iedereen nou te bitchen over Stront Haleber?

Indien je zijn oeverloze geijl over zijn eigen persoontje mist, dan ga je toch kijken op die Haroun Hatsieflatsie site van hem? Zijn wij hier ook van dat gemiep over zijn zogenaamde "bijdragen" op dit forum af. Net alsof iemand die werkelijk wat toegevoegde waarde had gebanned zou worden door beheer, na toekenning van strafpunten van 3 verschillende moderators.

Cc

Al was het alleen maar als tegenwicht voor dit soort gebitch!

Ik dank je voor je bijdrage aan het 'hoog' houden van deze topic.

KarimaO
15-09-04, 17:20
Geplaatst door Couscousje
Ik ben inderdaad het ijkpunt.

Ik ben ook iemand die in de afgelopen 4 en een half jaar heel wat in heeft gebracht op Maroc.nl

En wie ben jij ook alweer, behalve Halebers persoonlijke poepstamper?

Cc


Ik dacht dat dit soort vieze taal alleen op Marokko.nl werd getolereerd.. :D

Couscousje
15-09-04, 17:32
Geplaatst door Maarten
met de 2000 verdwenen posts op het Islamforum, zo'n 6000 posts of zo..
En dan niet van die uitgelikte onlinertjes zoals bij jou, maar gemiddeld een A4-tje, waarin geprobeerd wordt echt een visie op iets neer te zetten.

Jij bent vooral ijkpunt zoals Groucho Marx. Vooral erg leuk in de film.
Maar het soort schijnt dood te gaan, als het niet permanent in de belangstelling staat, of dat dénkt.

Er is er maar 1 die jou serieus neemt en dat ben jij.

Dat oeverloze gezwam van je over je zogenaamde zinnige bijdragen...

Ik heb nog nooit iemand anders een positieve opmerking zien maken over je bijdragen, behalve jezelf. Leef jij fijn verder in je waanwereld, waar je kennelijk wat voor schijnt te stellen, want ik kan namelijk geen enkele andere reden waarom een miezerig, door iedereen uitgekotst kneusje als jij zichzelf niet al eeuwen geleden van de eerste de beste wolkenkrabber heeft afgegooid.

Tot zover mijn "one-liner".

In tegenstelling tot jou heb ik maar weinig woorden nodig om je ten gronde te richten.

Sterf.

Cc

P.S.: Je Groucho Marx "joke" sloeg ook niet aan in je vorige reactie, net zoals geen enkele opmerking van jou aanslaat. Well, ain't that the story of your miserable life.

Zwarte Schaap
15-09-04, 17:32
Geplaatst door Couscousje
Ik ben inderdaad het ijkpunt.



Herstel, het moet zijn slijkpunt !


Ik ben ook iemand die in de afgelopen 4 en een half jaar heel wat slijk in heeft gebracht op Maroc.nl
:haha:

Couscousje
15-09-04, 17:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Herstel, het moet zijn slijkpunt !


:haha:

Kom kom, Zwart Zwijntje.

Niet vals gaan worden en "steken onder water" posten, omdat ik je praktisch op iedere topic voor schut zet, varkentje. Heulen met Maarten zal je niet onder je eeuwigdurende vernedering uit helpen, zielige uitkeringtrekker. Sterker nog, het onderstreept alleen mijn punt dat jij echt de meest waardeloze Marokkaanse "excuse for a man" bent.

:zwaai:

Cc

Zwarte Schaap
15-09-04, 17:37
Geplaatst door Couscousje
Er is er maar 1 die jou serieus neemt en dat ben jij.

Dat oeverloze gezwam van je over je zogenaamde zinnige bijdragen...

Ik heb nog nooit iemand anders een positieve opmerking zien maken over je bijdragen, behalve jezelf. Leef jij fijn verder in je waanwereld, waar je kennelijk wat voor schijnt te stellen, want ik kan namelijk geen enkele andere reden waarom een miezerig, door iedereen uitgekotst kneusje als jij zichzelf niet al eeuwen geleden van de eerste de beste wolkenkrabber heeft afgegooid.



Uit het gezwam van Maarten is meer iets waardevols te extraheren dan al jouw orale modder en uitwerpselen.

Couscousje
15-09-04, 17:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Uit het gezwam van Maarten is meer iets waardevols te extraheren dan al jouw orale modder en uitwerpselen.

Komende van jou, iemand die al sinds jaar en dag mijn slachtoffer is op dit forum, is dat een uitermate groot compliment. Voor walgelijke Marokkaanse drollen zoals jij heeft niemand een goed woordje klaar, behalve .............................! zoals Maarten en zijn ..........................! Haleber. Maar ja, soort zoekt soort.

Geen wonder dat jullie zo vol zijn van de Marokkaanse vrouw.

Jullie kunnen er geen van allen 1 krijgen.

Cc

Zwarte Schaap
15-09-04, 17:41
Geplaatst door Couscousje
Kom kom, Zwart Zwijntje.

Niet vals gaan worden en "steken onder water" posten, omdat ik je praktisch op iedere topic voor schut zet, varkentje. Heulen met Maarten zal je niet onder je eeuwigdurende vernedering uit helpen, zielige uitkeringtrekker. Sterker nog, het onderstreept alleen mijn punt dat jij echt de meest waardeloze Marokkaanse "excuse for a man" bent.

:zwaai:

Cc

Ach gossie we worden weer getrakteerd op kouskousje d'r mannelijke schoffiestaal.

P.S. Ik heb geen uitkering lieverd, ik heul niet met maarten, maar ben het gedeeltelijk met hem eens inzake zijn kritiek op jouw modder.

Je hebt wel gelijk in het feit dat ik een waardelzoe man ben.

Zwarte Schaap
15-09-04, 17:43
Geplaatst door Couscousje
Komende van jou, iemand die al sinds jaar en dag mijn slachtoffer is op dit forum, is dat een uitermate groot compliment. Voor walgelijke Marokkaanse drollen zoals jij heeft niemand een goed woordje klaar, behalve poepstampertjes zoals Maarten en zijn kontkutje Haleber. Maar ja, soort zoekt soort.

Geen wonder dat jullie zo vol zijn van de Marokkaanse vrouw.

Jullie kunnen er geen van allen 1 krijgen.

Cc

We want more...we want more !! :lole:

Couscousje
15-09-04, 17:44
PM me maar als ik een echte repliek van je heb, Zwart Zwijntje.

Je bent nog steeds geen partij, and never will be.

Cc

angkor
15-09-04, 17:48
Ziezo.

Deze discussie is dus voor de verandering ook weer eens uitgemond in een ordinaire scheldpartij.

Vanaf nu dus gesloten.

Couscousje: jouw strafpunten zijn uitsluitend op nul gesteld opdat er opnieuw zichtbaar kan worden wanneer je er weer eens een paar verdiend hebt.

Welnu, dat is nu het geval.
Het is een kunst om in je taal in het openbaar je niet te verlagen tot een niveau waar helemaal niemand meer onder kan.

Jammer. Maar we houden hoop.

angkor/beheer