PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat is de perfecte moord?



Babyface
13-09-04, 17:38
Op iemand die het verdient zonder gepakt te worden?
Hoe heet dat medische spul dat als een soort narcose werkt, waarbij diegene die het toegedient krijgt natuurlijk niet meer wakker wordt? Dat spul schijnt na 12 uur niet meer in je lichaam te zijn. Dus kan de politie de doodsoorzaak ook niet achterhalen. Althans de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

Mill
13-09-04, 17:42
Geplaatst door Babyface
Op iemand die het verdient zonder gepakt te worden?
Hoe heet dat medische spul dat als een soort narcose werkt, waarbij diegene die het toegedient krijgt natuurlijk niet meer wakker wordt? Dat spul schijnt na 12 uur niet meer in je lichaam te zijn. Dus kan de politie de doodsoorzaak ook niet achterhalen. Althans de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

De CSI-afdeling van commissaris Allah schijnt heel goed te zijn. Pas dus op!

magden_david
13-09-04, 17:44
Geplaatst door Babyface
Althans de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

te mooi om ooit te vergeten ;)

wie ga je vermoorden??? kim il sung?

Babyface
13-09-04, 17:46
Geplaatst door Mill
De CSI-afdeling van commissaris Allah schijnt heel goed te zijn. Pas dus op!


Pas op met je flauwe opmerkingen.

Kan je het nou uitzoeken ofniet?

Iemand?

Babyface
13-09-04, 17:47
Geplaatst door magden_david
te mooi om ooit te vergeten ;)

wie ga je vermoorden??? kim il sung?


Ik ben er toe in staat. Maar of ik het doe is iets anders.

Mill
13-09-04, 17:48
Geplaatst door Babyface
Pas op met je flauwe opmerkingen.

Anders sterf ik zeker een natuurlijke dood? Boefje.

dicksr
13-09-04, 17:49
Geplaatst door Babyface
de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

Als zelfs de oorzaak van de dood een natuurlijke dood is gestorven, hoef je niet verder te zoeken.

euhh
13-09-04, 17:54
Geplaatst door Babyface
Op iemand die het verdient zonder gepakt te worden?
Hoe heet dat medische spul dat als een soort narcose werkt, waarbij diegene die het toegedient krijgt natuurlijk niet meer wakker wordt? Dat spul schijnt na 12 uur niet meer in je lichaam te zijn. Dus kan de politie de doodsoorzaak ook niet achterhalen. Althans de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

Gewoon iemand laten verdwijnen, geen lijk => geen moord

plexus
13-09-04, 17:59
of gewoon omleggen en dan de lijk(en) tot voer converteren en dan aan de plaatstelijke varkenshouder proberen te verpatsen..hou je er ook nog iets aan over..ik bedoel maar ;)

fatiha elg...
13-09-04, 18:02
Geplaatst door dicksr
Als zelfs de oorzaak van de dood een natuurlijke dood is gestorven, hoef je niet verder te zoeken.



Hahahaha oke, hoe heet dat spul dan? Ik betaal je.

fatiha elg...
13-09-04, 18:04
Geplaatst door euhh
Gewoon iemand laten verdwijnen, geen lijk => geen moord


Kan ik niet. Is te zwaar voor mij. En ik moet het zelf doen, anders wordt ik verlinkt. Daar sta ik ook niet op te wachten. Moet een natuurlijke dood lijken of in ieder geval een hartstilstand of iets dergelijks... Als ik maar niet gepakt wordt.

fatiha elg...
13-09-04, 18:05
Geplaatst door plexus
of gewoon omleggen en dan de lijk(en) tot voer converteren en dan aan de plaatstelijke varkenshouder proberen te verpatsen..hou je er ook nog iets aan over..ik bedoel maar ;)


Even realistisch blijven....uhum...

Spoetnik
13-09-04, 18:07
Misschien geeft dit bericht inspiratie:
Oma schrikt zich dood na cadeau kleinzoon

Een 11-jarige Chinese scholier heeft zijn bejaarde grootmoeder letterlijk de schrik van haar leven bezorgd.

Mensenhoofd
De jongen had voor zijn oma een nagemaakt afgesneden mensenhoofd van plastic gekocht. Toen de vrouw het cadeau opende, kreeg ze van schrik een beroerte. Zij overleed ter plaatse.

Zakgeld
De vrouw was een gepensioneerde lerares. Zij kreeg het cadeau ter gelegenheid van de Chinese lerarendag. De kleinzoon had al zijn zakgeld gespendeerd aan het lugubere geschenk.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/09_september/13/buitenland/0913_Chinese_schrikt_0600.xml

fatiha elg...
13-09-04, 18:09
Geplaatst door Spoetnik
Misschien geeft dit bericht inspiratie:
Oma schrikt zich dood na cadeau kleinzoon

Een 11-jarige Chinese scholier heeft zijn bejaarde grootmoeder letterlijk de schrik van haar leven bezorgd.

Mensenhoofd
De jongen had voor zijn oma een nagemaakt afgesneden mensenhoofd van plastic gekocht. Toen de vrouw het cadeau opende, kreeg ze van schrik een beroerte. Zij overleed ter plaatse.

Zakgeld
De vrouw was een gepensioneerde lerares. Zij kreeg het cadeau ter gelegenheid van de Chinese lerarendag. De kleinzoon had al zijn zakgeld gespendeerd aan het lugubere geschenk.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2004/09_september/13/buitenland/0913_Chinese_schrikt_0600.xml



Hmm..bijvoorbeeld. Of diegene zo gek maken dat ie zichzelf van kant maakt. Helemaal mooi.

Spoetnik
13-09-04, 18:15
Geplaatst door fatiha elg...
Hmm..bijvoorbeeld. Of diegene zo gek maken dat ie zichzelf van kant maakt. Helemaal mooi.

Dat moet toch te doen zijn, als het een man is die je dood wil hebben, moet het helemaal lukken.. Gewoon doen als een vrouw, veel zeuren enzo.

Babyface
13-09-04, 18:19
Geplaatst door Spoetnik
Dat moet toch te doen zijn, als het een man is die je dood wil hebben, moet het helemaal lukken.. Gewoon doen als een vrouw, veel zeuren enzo.


Tis een man met allerlei verslavingen enzo, dus moet lukken inderdaad. Zeuren over zijn schulden etc.. doe ik al, maar hij wil nog steeds niet dood. Het duurt te lang allemaal. Dr zit een levensverzekering op zijn hoofd en het geld heb ik gewoon echt nodig.

Spoetnik
13-09-04, 18:20
Geplaatst door Babyface
Tis een man met allerlei verslavingen enzo, dus moet lukken inderdaad. Zeuren over zijn schulden etc.. doe ik al, maar hij wil nog steeds niet dood. Het duurt te lang allemaal. Dr zit een levensverzekering op zijn hoofd en het geld heb ik gewoon echt nodig.

Gewoon de ene dag zeggen dat je een kind wil en hem de volgende dag impotent noemen..
En dat dag in dag uit.

Babyface
13-09-04, 18:23
Geplaatst door Spoetnik
Gewoon de ene dag zeggen dat je een kind wil en hem de volgende dag impotent noemen..
En dat dag in dag uit.


Jij bent grappig. Probleem is ik zie m nooit meer. Maar goed ook, anders werd ik voor 30 jaar achter slot en grendel geplaatst.

Joesoef
13-09-04, 18:55
Ff kijken hoor hoeveel mensen hier zich medeplichtig maken aan moord. En dat allemaal door een vragenstelster met een wel zeer opmerkelike (niet bij haar passende) sig.

Spoetnik
13-09-04, 18:58
Geplaatst door Joesoef
Ff kijken hoor hoeveel mensen hier zich medeplichtig maken aan moord. En dat allemaal door een vragenstelster met een wel zeer opmerkelike (niet bij haar passende) sig.

Ah joh, dat kunnen ze toch nooit hard maken :hihi:

barfly
13-09-04, 20:04
Je slaat het slachtoffer z'n schedel in en dan snij je hem in kleine stukken. De stukjes stop je in de keuken blender tot het moes is. De stukjes bot die over blijven vermaal je met zo'n kom en stenen ding waar je sambal etc van kan maken. De gehakt zooi spoel je door de wc. Je kan er met sambal en andere kruiden (als je dan toch bezig bent) ook lekkere gekruide gehaktballetjes van maken en die op koninginnedag verkopen op de vrijmarkt als Kebab ofzo.

Bofko
13-09-04, 20:09
Geplaatst door barfly
Je slaat het slachtoffer z'n schedel in en dan snij je hem in kleine stukken. De stukjes stop je in de keuken blender tot het moes is. De stukjes bot die over blijven vermaal je met zo'n kom en stenen ding waar je sambal etc van kan maken. De gehakt zooi spoel je door de wc. Je kan er met sambal en andere kruiden (als je dan toch bezig bent) ook lekkere gekruide gehaktballetjes van maken en die op koninginnedag verkopen op de vrijmarkt als Kebab ofzo.

En dan als PH Donner Kebab in de aanbiedig doen :D .

gibraltar
13-09-04, 20:19
Geplaatst door barfly
Je slaat het slachtoffer z'n schedel in en dan snij je hem in kleine stukken. De stukjes stop je in de keuken blender tot het moes is. De stukjes bot die over blijven vermaal je met zo'n kom en stenen ding waar je sambal etc van kan maken. De gehakt zooi spoel je door de wc. Je kan er met sambal en andere kruiden (als je dan toch bezig bent) ook lekkere gekruide gehaktballetjes van maken en die op koninginnedag verkopen op de vrijmarkt als Kebab ofzo.

door de takkenversnipperaar en voeren aan de varkens.

Joesoef
13-09-04, 20:24
Het is heel simpel. Zo een lijk laat je gewoon oplossen in een vat zoutzuur. En elke dag spoel je iets van die oplossing door de plee.

DEMOcraat
13-09-04, 20:28
Geplaatst door Babyface
Op iemand die het verdient zonder gepakt te worden?
Hoe heet dat medische spul dat als een soort narcose werkt, waarbij diegene die het toegedient krijgt natuurlijk niet meer wakker wordt? Dat spul schijnt na 12 uur niet meer in je lichaam te zijn. Dus kan de politie de doodsoorzaak ook niet achterhalen. Althans de doodsoorzaak is dan een natuurlijke dood gestorven.

de IAF en sharon weeten er meer van..

nl-x
13-09-04, 20:46
Ik weet anders wel hoe je een thread kan omleggen :P