PDA

Bekijk Volledige Versie : Anti-Marokkaan



vgeld
13-09-04, 21:45
In mijn ogen de 4 Anti-Marokkanen.
Parool, Nova, Volkskrant, Netwerk (Netwerk=Fons de Kiboets, i.p.v. Fons de Poel). Deze drie mediums worden gevoed door personen zoals …(= vul in)
PS: Wilders en … zijn alleen maar provincialen en worden alleen maar gebruikt als mediahoeren. In Holland (Venlo incl.) moet je je plaats kennen.

Wat heb je ingevuld als Anti_Maroc?

observer
14-09-04, 08:16
marokkanen die steeds maar roepen dat de hele wereld tegen hun is zijn imnsho de beste anti-marocs

DEMOcraat
14-09-04, 08:47
Geplaatst door vgeld
In mijn ogen de 4 Anti-Marokkanen.
Parool, Nova, Volkskrant, Netwerk (Netwerk=Fons de Kiboets, i.p.v. Fons de Poel). Deze drie mediums worden gevoed door personen zoals …(= vul in)
PS: Wilders en … zijn alleen maar provincialen en worden alleen maar gebruikt als mediahoeren. In Holland (Venlo incl.) moet je je plaats kennen.

Wat heb je ingevuld als Anti_Maroc?

ik zou die volkskrant eerder vervangen door telegraaf...

taouanza
14-09-04, 09:13
Geplaatst door observer
marokkanen die steeds maar roepen dat de hele wereld tegen hun is zijn imnsho de beste anti-marocs

Jammer dat ze hun plaats niet kennen he?
Waar halen ze het lef te denken dat ze kritiek mogen leveren?!

taouanza
14-09-04, 09:14
Geplaatst door DEMOcraat
ik zou die volkskrant eerder vervangen door telegraaf...

Ik vind jou ook anti-Marokkaan.

deleted user
14-09-04, 09:18
Netwerk vind ik wel meevallen hoor. NOVA springt er met kop en schouders boven uit.

Jar
14-09-04, 09:25
Ik ben ook een anti-Marokkaan, beter gezegd een anti-criminele/religieus extremistische Marokkaan.

Tevens ben ik anti-criminele Antilliaan, anti-criminele autochtone nederlander, anti-criminele Turk etc.

Als er in welk medium dan ook op die groepen gefocussed wordt is daar volgens mij niets mis mee.

taouanza
14-09-04, 09:28
Geplaatst door Jar
Ik ben ook een anti-Marokkaan, beter gezegd een anti-criminele/religieus exttremistische Marokkaan.

Tevens ben ik anti-criminele Antilliaan, anti-criminele autochtone nederlander, anti-criminele Turk etc.

Als er in welk medium dan ook op die groepen gefocussed wordt is daar volgens mij niets mis mee.

Ik ben anti-Jar
Ik vind jou dom.

Jar
14-09-04, 09:31
:confused: Hoe kunt u nu anti-Jar zijn, u kent mij niet eens :confused:

taouanza
14-09-04, 09:35
Geplaatst door Jar
:confused: Hoe kunt u nu anti-Jar zijn, u kent mij niet eens :confused:

Geweldig!
Elke keer komt een idioot die denkt het recht te hebben om alle Marokkanen over een kam te scheren. Maar zeg je iets terug dan is het gelijk: Je kent me niet eens.
Ken jij dan al die moslims over wie je oordeelt?

whisper
14-09-04, 09:37
Geplaatst door vgeld
In mijn ogen de 4 Anti-Marokkanen.
Parool, Nova, Volkskrant, Netwerk (Netwerk=Fons de Kiboets, i.p.v. Fons de Poel). Deze drie mediums worden gevoed door personen zoals …(= vul in)
PS: Wilders en … zijn alleen maar provincialen en worden alleen maar gebruikt als mediahoeren. In Holland (Venlo incl.) moet je je plaats kennen.

Wat heb je ingevuld als Anti_Maroc? wat een onzin....netwerk reageerd op het nieuws en nova is te links.....maar maakt wel goede reportage`s.
en ik ben niet tegen marokkanen ...zeker niet ....vind turken veel arogganter....daar mag je niets tegen zeggen....maar met een marokkaan valt wel te praten ...dat zijn mijn bevindingen.
en nou niet zo zielig meer doen

whisper
14-09-04, 09:38
Geplaatst door taouanza
Ik ben anti-Jar
Ik vind jou dom. ben jij niet een beetje dom meisje

Jar
14-09-04, 09:40
Taouanza:

Geweldig!
Elke keer komt een idioot die denkt het recht te hebben om alle Marokkanen over een kam te scheren. Maar zeg je iets terug dan is het gelijk: Je kent me niet eens.
Ken jij dan al die moslims over wie je oordeelt?


Volgens mij heeft u alleen de eerste vijf woorden van mijn bericht gelezen :eek: , misschien als u de rest leest komt u minder kortzichtig over :)

taouanza
14-09-04, 09:41
Geplaatst door whisper
ben jij niet een beetje dom meisje

Bron?Muts!

MootjeAmien
14-09-04, 09:45
Gedraag je hoor!


ik ben ook anti-RotAppels! verveeld

taouanza
14-09-04, 10:00
Geplaatst door Jar
Taouanza:



Volgens mij heeft u alleen de eerste vijf woorden van mijn bericht gelezen :eek: , misschien als u de rest leest komt u minder kortzichtig over :)

Ik heb meer berichten van je gelezen.
Zo ben je voorvechter voor vrouwenrechten in een topic over loverboys en in een topic over sexuele mishandeling onder autochtonen ontken je het probleem. Volgens jou wordt er al 20 jaar aangewerkt.
Dus je roept over dingen waar je helemaal geen verstand van heb.
Je denkt gewoon: Nederland daar is alles oke met uitzondering van de moslims.

Jar
14-09-04, 10:04
Dus je roept over dingen waar je helemaal geen verstand van heb.

:hardlach: Ach lieverd toch, je moest eens weten :hardlach:

taouanza
14-09-04, 10:07
Geplaatst door Jar
:hardlach: Ach lieverd toch, je moest eens weten :hardlach:

zegguttis,vertelluttis,zinguttis?

Siah
14-09-04, 10:09
Geplaatst door Jar
Ik ben ook een anti-Marokkaan, beter gezegd een anti-criminele/religieus extremistische Marokkaan.

Tevens ben ik anti-criminele Antilliaan, anti-criminele autochtone nederlander, anti-criminele Turk etc.

Als er in welk medium dan ook op die groepen gefocussed wordt is daar volgens mij niets mis mee.

daar hebben we het weer :maf2:

napoleon
14-09-04, 10:11
Marokkanen zijn overal goed in of het nou gaat om sport, literatuur, muziek of criminaliteit.
Nederlanders zijn een beetje jaloers op vooral de criminelen daarom hebben ze weer hun Klaas Bruinsma uit het graf gehaald om te bewijzen dat zij in criminaliteit net iets beter en erger zijn dan Marokkanen.
Het is niet voor niets dat "De dominee" zo goed bezocht wordt.

Siah
14-09-04, 10:14
Geplaatst door observer
marokkanen die steeds maar roepen dat de hele wereld tegen hun is zijn imnsho de beste anti-marocs

volgens mij is het misschien je 100ste keer dat je die leuze herhaalt.
je bent net n/ova-te/leg/ra/af!
papagaai :boogjes:

Siah
14-09-04, 10:17
Geplaatst door taouanza
zegguttis,vertelluttis,zinguttis?

leuke taalgebruik. :blij:

Siah
14-09-04, 10:22
Geplaatst door whisper
wat een onzin....nova is te links

no/va,
links? :loog:
goede rapportages :schok:

Siah
14-09-04, 10:37
Geplaatst door vgeld
In mijn ogen de 4 Anti-Marokkanen.
Parool, Nova, Volkskrant, Netwerk (Netwerk=Fons de Kiboets, i.p.v. Fons de Poel). Deze drie mediums worden gevoed door personen zoals …(= vul in)
PS: Wilders en … zijn alleen maar provincialen en worden alleen maar gebruikt als mediahoeren. In Holland (Venlo incl.) moet je je plaats kennen.

Wat heb je ingevuld als Anti_Maroc?


ik weet niet of je ze in de eerste instantie Anti-marokaan kan noemen.
het valt eerder onder stemmingmakkerij.
ik ben er wel met je eens dat de bullshits over muslims en met name over de Marokanen in neder-land nu "IN" zijn. een gevaarlijke epidemie.
de media blaast bepaalde "problemen" op, zaait paniek en creert angst.
ingredienten die al eeuwen lang gebruikt worden, voor een belangrijke klassieke doel namelijk 'Verdeel en Heers' politiek.


wat je noemde is trouwens een deel van de rioolmedia.(m.u.v zeldzame programmas hier en daar)

whisper
14-09-04, 10:38
Geplaatst door taouanza
Bron?Muts! zo.zo en dat voor een moslim meisje

Jar
14-09-04, 11:32
Het is een west-Europees complot tegen de Marokkanen.

In Duitsland, Spanje, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken, Zweden, Noorwegen, België, Luxemburg zitten allemaal anti-Marokkanisten die eigenlijk de hele wereld anti-Marokkanist willen maken. Dat relatief kleine land aan de noordwesthoek van Afrika wordt DE grote vijand van deze wereld.
De oorzaak is hier onduidelijk, er lijkt geen enkele aanleiding voor te zijn. Al de media in genoemde landen hebben wel één grote alliantie te hebben gevormd tegen die ene bevolkingsgroep.

DEMOcraat
14-09-04, 11:38
Geplaatst door taouanza
Ik vind jou ook anti-Marokkaan.

waarom vind je dat taouanza....of weet je het zelf ook niet..

Joepie
14-09-04, 12:24
Geplaatst door taouanza
Geweldig!
Elke keer komt een idioot die denkt het recht te hebben om alle Marokkanen over een kam te scheren. Maar zeg je iets terug dan is het gelijk: Je kent me niet eens.
Ken jij dan al die moslims over wie je oordeelt?

En dat moet jij net zeggen, ons bevooroordeeld allochtoontje die alles haat en afkraakt wat ook maar op een autochtoon lijkt.

Joepie
14-09-04, 12:29
Geplaatst door napoleon
Marokkanen zijn overal goed in of het nou gaat om sport, literatuur, muziek of criminaliteit.
Nederlanders zijn een beetje jaloers op vooral de criminelen daarom hebben ze weer hun Klaas Bruinsma uit het graf gehaald om te bewijzen dat zij in criminaliteit net iets beter en erger zijn dan Marokkanen.
Het is niet voor niets dat "De dominee" zo goed bezocht wordt.

En jouwn humor daar ben ik jalours op.

observer
14-09-04, 15:49
Geplaatst door taouanza
Jammer dat ze hun plaats niet kennen he?
Waar halen ze het lef te denken dat ze kritiek mogen leveren?! heeft niets met het recht op kritiek of je plaats niet kennen te maken

het is het wereldbeeld aanhangen waarbij voorbaat iedereen tegen je zou zijn

grappig genoeg is dat nu net waar nederlanders vaak van beschuldigd worden : alle marokanen zijn ......

Julien
14-09-04, 17:26
Geplaatst door deleted user
Netwerk vind ik wel meevallen hoor. NOVA springt er met kop en schouders boven uit.

vreemd..want Nova wordt juist vaak een Links bolwerk genoemd.

en linkse mensen worden weer allochtonenknuffelaars genoemd.

Julien
14-09-04, 17:28
maar goed, het is tegenwoordig hot om negatief te praten over allochtonen (marokkanen in het algemeen).. je kan het die media niet kwalijk nemen. ik neem het vooral de politiek kwalijk die hier een grote rol in speelt.

Max Stirner
14-09-04, 19:51
Geplaatst door vgeld
In mijn ogen de 4 Anti-Marokkanen.
Parool, Nova, Volkskrant, Netwerk (Netwerk=Fons de Kiboets, i.p.v. Fons de Poel). Deze drie mediums worden gevoed door personen zoals …(= vul in)
PS: Wilders en … zijn alleen maar provincialen en worden alleen maar gebruikt als mediahoeren. In Holland (Venlo incl.) moet je je plaats kennen.

Wat heb je ingevuld als Anti_Maroc?


Je zeurt en ziet overal vijanden.

Heb je zeker geleerd van de Nederlanders. Ik dacht dat je niet wou integreren? ;)

vgeld
14-09-04, 20:07
Geplaatst door Max Stirner
Je zeurt en ziet overal vijanden.

Heb je zeker geleerd van de Nederlanders. Ik dacht dat je niet wou integreren? ;)
Zinnige bijdrage !

deleted user
14-09-04, 20:17
Geplaatst door Julien
vreemd..want Nova wordt juist vaak een Links bolwerk genoemd.

en linkse mensen worden weer allochtonenknuffelaars genoemd.

Het is een mengelmoes. En ik heb sterk de indruk dat dit medium de laatste jaren steeds meer aan anti-islamitische werknemers is toegenomen, ondanks de linksen...

De gelaatstrekken van die ene vrouw bijvoorbeeld, die in de laatste uitzendingen met enige regelmaat te zien is als precentatrice, spreken boekdelen. Ik zie dat soort dingen (helaas) vrij snel...

http://www.novatv.nl/uploaded/IMAGES/Amedewerkers%20NOVA%20klein/clairy.jpg

Julien
14-09-04, 20:21
Geplaatst door deleted user
Het is een mengelmoes. En ik heb sterk de indruk dat dit medium de laatste jaren steeds meer aan anti-islamitische werknemers is toegenomen, ondanks de linksen...

De gelaatstrekken van die ene vrouw bijvoorbeeld, die in de laatste uitzendingen met enige regelmaat te zien is als precentatrice, spreken boekdelen. Ik zie dat soort dingen (helaas) vrij snel...

:D je bedoelt Clairy Polak.. tsja, die is gewoon lelijk :p

Max Stirner
14-09-04, 20:21
Geplaatst door vgeld
Zinnige bijdrage !

OK, omdat je het zo lief vraagt.....

Mijn bescheiden mening is dat je je teveel uitput in zelfmedelijden en Calimerogedrag - `zij zijn stout en wij zijn zielig`

Bovendien noem je nu net die media - Volkskrant, NOVA - die bij veel (eveneens zeurende) Nederlanders juist bekend staan als `allochtonenknuffelaars`, zoals Julien al eerder had opgemerkt. Als je nu De Telegraf of Elsevier had genoemd......

deleted user
14-09-04, 20:23
Geplaatst door Julien
:D je bedoelt Clairy Polak.. tsja, die is gewoon lelijk :p

Nou ik vind haar niet lelijk hoor. Of bedoel je dat ze lelijk doet? :nerd:

De onderstaande persoon ook, hoewel ik het van hem nog niet zeker weet:

http://www.novatv.nl/uploaded/IMAGES/Amedewerkers%20NOVA%20klein/Jeroen-Pauw-klein.jpg

Max Stirner
14-09-04, 20:24
Geplaatst door deleted user
Het is een mengelmoes. En ik heb sterk de indruk dat dit medium de laatste jaren steeds meer aan anti-islamitische werknemers is toegenomen, ondanks de linksen...

De gelaatstrekken van die ene vrouw bijvoorbeeld, die in de laatste uitzendingen met enige regelmaat te zien is als precentatrice, spreken boekdelen. Ik zie dat soort dingen (helaas) vrij snel...

http://www.novatv.nl/uploaded/IMAGES/Amedewerkers%20NOVA%20klein/clairy.jpg


Je bedoelt dat ze Joods is? Nee, dat is een grof schandaal inderdaad....

deleted user
14-09-04, 20:27
Geplaatst door Max Stirner
Je bedoelt dat ze Joods is? Nee, dat is een grof schandaal inderdaad....

Is zei joods? Pfff dat wist ik niet eens, maar wellicht dat het een rol speelt. Goed dat je het zegt, want volgens mij weet dat bijna niemand...

Goodnight
14-09-04, 20:28
Geplaatst door Max Stirner
Je bedoelt dat ze Joods is? Nee, dat is een grof schandaal inderdaad....


tuut tuut mijn heer Stirner niet aan stemmingmakerij gaan doen.
Mijn broedertje Elkhattabi doelde niet op haar Joods zijn....ik wist niet eens dat ze dat was.
Wat er verder ook absoluut niet toe doet.

Ik vind haar niet symphatiek overkomen.Vaak zie je aan bepaalde trekken of blik in de ogen wat voor persoon het is.
Wat dat betreft begrijp ik de laatste zin van Elkhattabi heel goed....

vgeld
14-09-04, 20:30
Geplaatst door Julien
vreemd..want Nova wordt juist vaak een Links bolwerk genoemd.

en linkse mensen worden weer allochtonenknuffelaars genoemd.

Julien !
De "linksen" zijn de meeste hypocrieten op aarde. De linksen voelen de “rechtsen” in hun nek hijgen. Vergeet niet dat de linksen van subsidie leven. De maatschappij (ik eigenlijk ook) wil niets hebben van dat soort geldverslingerende bolwerken. Barend en van Dorp doen het immers veel beter en zonder subsidie, het kan dus. De linksen willen nu hun meesters behagen (zo principieel zijn die rotzakken van links niet als het om hun baan of hypotheek gaat) en dus waaien ze met alle winden mee. Ik zeg het al jaren en blijf het herhalen dat de publieke omroep en NOVA voorop geen bestaansrecht hebben. Je betaalt als burger tientallen euro’s per jaar om een programma te maken voor een paar suf ambtenaren (doelgroep van NOVA). Om de subsidie te behouden en te overleven gaat NOVA ook zich bezig houden met de waan van de dag.

Julien
14-09-04, 20:34
Geplaatst door deleted user
Nou ik vind haar niet lelijk hoor. Of bedoel je dat ze lelijk doet? :nerd:

De onderstaande persoon ook, hoewel ik het van hem nog niet zeker weet:

http://www.novatv.nl/uploaded/IMAGES/Amedewerkers%20NOVA%20klein/Jeroen-Pauw-klein.jpg

een aantal vrouwen zijn gewoon statistisch lelijk :watte?: Henny Stoel, Clairy Polak, Erica Terpstra zijn daar enkele voorbeelden van.

maar serieus, ik heb de nova-presentatoren nooit kunnen betrappen op islamhaat.. ja ze hebben wel eens hun wenkbrauwen gefronsd toen ze die radicale sukkel uit Engeland interviewden na de aanslagen in Beslan en Madrid, maar dat zou ieder normaal denkend mens ook gedaan hebben!

Goodnight
14-09-04, 20:37
Over het wel of niet anti-Marokkaans zijn of niet:
Ik denk dat er nu en 'hype'is rondom Marokkanen, die wordt door verschillende media uitgebuit.Niet verwonderlijk het is hun brood om zich als uitgehongerde wolven op iets te storten wat op dat moment de volle aandacht heeft.Op dit moment zijn wij dat: De Marokkanen, verguisd en ge-eerd.
Dat er van die hype ook iets 'positief' gemaakt kan worden bewijst de film Zoef Zoef Habibi.
Ik heb die hele film niet gezien, maar maaaaaaaaanden voor die uitkwam werden we er al mee doodgegooid.
Mimoun heeft het heel goed gesnapt en heeft van iets negatiefs iets positiefs gemaakt ( althans daar zullen de meningen wel over verdeeld zijn).
Verder merk ik dat veel marokkaanse ouders door al die negativiteit hun kinderen aan sporen om toch maar alstjeblieft op school hun best te doen.In mijn omgeving ( en ik zal beslist geen uitzondering zijn) studeren de meesten op HBO of universitair niveau.
Dat hebben ze maar toch mooi gedaan de kinderen van de , nou ja ik zal T. van Gogh maar niet citeren.
Het kost veel pijn en verdiet dat we constant in de aandacht staan en dat we ons iedere keer maar weer opnieuw moeten bewijzen.
We kennen allemaal wel een autochtoon die ons van die vreemde vragen stelt.
Maar probeer alsjeblieft ook naar de positieve kant te kijken, zie dit als een prikkel om wat van je leven te maken en ook aan je geloof te werken.
Want door al die negativiteit en de zogenaamde geborgenheid van de afgelopen jaren werd het geloof niet bewust beleefd.Nu zie ik veel jongens en meisjes die meer willen leren hier over, weten wat hun geloof nu precies inhoudt.
Nova, Telegraaf en al die andere media kan mij niet boeien.Ik kijk het ook wel eens, maar ik ga mijn leven daardoor niet laten beinvloeden.

Zo, ik heb weer genoeg gekakeld :wink:

Goodnight
14-09-04, 20:39
Geplaatst door deleted user
Is zei joods? Pfff dat wist ik niet eens, maar wellicht dat het een rol speelt. Goed dat je het zegt, want volgens mij weet dat bijna niemand...

zie je wel, jij wist het dus ook niet dat ze joods was.
Maxie niet zo bevooroordeeld doen aub!:moe:

Julien
14-09-04, 20:39
Geplaatst door vgeld
Julien !
De "linksen" zijn de meeste hypocrieten op aarde. De linksen voelen de “rechtsen” in hun nek hijgen. Vergeet niet dat de linksen van subsidie leven. De maatschappij (ik eigenlijk ook) wil niets hebben van dat soort geldverslingerende bolwerken. Barend en van Dorp doen het immers veel beter en zonder subsidie, het kan dus. De linksen willen nu hun meesters behagen (zo principieel zijn die rotzakken van links niet als het om hun baan of hypotheek gaat) en dus waaien ze met alle winden mee. Ik zeg het al jaren en blijf het herhalen dat de publieke omroep en NOVA voorop geen bestaansrecht hebben. Je betaalt als burger tientallen euro’s per jaar om een programma te maken voor een paar suf ambtenaren (doelgroep van NOVA). Om de subsidie te behouden en te overleven gaat NOVA ook zich bezig houden met de waan van de dag.

daar zou je gelijk in kunnen hebben, maar ik geloof niet dat de publieke media persé zo Links is. Ik denk dat dat meer een fabeltje is van gefrustreerde LPF'ers die in alles een 'Links complot' zien.. :hihi:

vgeld
14-09-04, 20:44
Geplaatst door Max Stirner
OK, omdat je het zo lief vraagt.....

Mijn bescheiden mening is dat je je teveel uitput in zelfmedelijden en Calimerogedrag - `zij zijn stout en wij zijn zielig`

Bovendien noem je nu net die media - Volkskrant, NOVA - die bij veel (eveneens zeurende) Nederlanders juist bekend staan als `allochtonenknuffelaars`, zoals Julien al eerder had opgemerkt. Als je nu De Telegraf of Elsevier had genoemd......

Nice to meet you Max !
Als je mijn bijdragen op dit forum hebt gelezen dan heb ik alles ... maar geen zelfmedelijden en ook geen zieligheid tentoongespreide.
Telegraaf en .. Elsevier hebben nooit beweerd dat ze een intellectuele achterban hebben. De Telegraaf van vandaag is nog steeds de Telegraaf van 10 jaar geleden. Die rotzakken van links waar jij het over hebt verweten Telegraaf, RTL4, ... oppervlakkigheid en nu zijn ze zelf de oppervlakkigheid zelf. Ik heb die tendentieuze Volkskrant opgezegd en lees nu o.a. de Vet koppen van Telegraaf. Concluderend: Telegraaf is principieler dan de hele hypocriete links bolwerk.

whisper
14-09-04, 20:44
Geplaatst door deleted user
Is zei joods? Pfff dat wist ik niet eens, maar wellicht dat het een rol speelt. Goed dat je het zegt, want volgens mij weet dat bijna niemand... en als ze joods is maak dat wat uit ?

Max Stirner
14-09-04, 20:46
Geplaatst door deleted user
Is zei joods? Pfff dat wist ik niet eens, maar wellicht dat het een rol speelt. Goed dat je het zegt, want volgens mij weet dat bijna niemand...

OK, sorry ik wil je geen woorden in de mond leggen.

Kben het trouwens met je eens dat zij nogal stug en onsympathiek overkomt, maar op anti-islamitische uitspraken heb ik haar nooit kunnen betrappen.

deleted user
14-09-04, 20:52
Geplaatst door Max Stirner
OK, sorry ik wil je geen woorden in de mond leggen.

Kben het trouwens met je eens dat zij nogal stug en onsympathiek overkomt, maar op anti-islamitische uitspraken heb ik haar nooit kunnen betrappen.

Hoe hoger je op de maatschappelijke ladder komt, hoe geniepiger anti-islamitische sentimenten worden verpakt, maar het neemt ook af.

Ze weet het goed te verbergen, daarom heb ik het alleen over haar gelaatstrekken. Omdat lichaamstaal (bijna) nooit liegt. Echter ik heb het ook gemerkt aan haar stijl van praten. Daarom weet ik het vrij zeker bij haar, en ik ben zeer naief om het (in mijn ogen) slechte van iemand in te zien. (Wordt jammer genoeg ook steeds minder :/ ) Ze valt direct door de mand...

deleted user
14-09-04, 20:56
Geplaatst door whisper
en als ze joods is maak dat wat uit ?

Voor mij niet in ieder geval, ik wist niet eens dat ze joods was. Hoewel je met dat gegeven wel eerder aan de situatie in het MO gaat denken...

deleted user
14-09-04, 21:03
Geplaatst door Julien
maar serieus, ik heb de nova-presentatoren nooit kunnen betrappen op islamhaat.. ja ze hebben wel eens hun wenkbrauwen gefronsd toen ze die radicale sukkel uit Engeland interviewden na de aanslagen in Beslan en Madrid, maar dat zou ieder normaal denkend mens ook gedaan hebben!

Die sukkel zou ik meteen achter de tralies zetten, dus die reacties zijn voor mij volkomen begrijpelijk. Die organisatie die zich Muhajiroun noemt zijn totaal geflipt en zijn ook in NL actief onder de naam Hizbu-Tahrir. Als ik mij niet vergis vierden ze nota bene 11/09. Ik zeg je dit omdat je zegt de journalistiek jouw eigen te willen maken.

Dan zul je ook het volgende maar eens moeten bekijken:

http://www.spubs.com/sps/sp.cfm?secID=GRV&subsecID=GRV03&loadpage=displaysubsection.cfm

Julien
14-09-04, 21:10
Geplaatst door deleted user
Die sukkel zou ik meteen achter de tralies zetten, dus die reacties zijn voor mij volkomen begrijpelijk. Die organisatie die zich Muhajiroun noemt zijn totaal geflipt en zijn ook in NL actief onder de naam Hizbu-Tahrir. Als ik mij niet vergis vierden ze nota bene 11/09. Ik zeg je dit omdat je zegt de journalistiek jouw eigen te willen maken.

Dan zul je ook het volgende maar eens moeten bekijken:

http://www.spubs.com/sps/sp.cfm?secID=GRV&subsecID=GRV03&loadpage=displaysubsection.cfm

precies..het is zeker misselijkmakend

(en bovendien verpesten ze het voor de meerderheid die niet zo denkt)

Spoetnik
14-09-04, 21:17
Geplaatst door Julien
precies..het is zeker misselijkmakend

(en bovendien verpesten ze het voor de meerderheid die niet zo denkt)

De meerderheid van wie?

Max Stirner
14-09-04, 21:18
Geplaatst door vgeld
Nice to meet you Max !
Als je mijn bijdragen op dit forum hebt gelezen dan heb ik alles ... maar geen zelfmedelijden en ook geen zieligheid tentoongespreide.
Telegraaf en .. Elsevier hebben nooit beweerd dat ze een intellectuele achterban hebben. De Telegraaf van vandaag is nog steeds de Telegraaf van 10 jaar geleden. Die rotzakken van links waar jij het over hebt verweten Telegraaf, RTL4, ... oppervlakkigheid en nu zijn ze zelf de oppervlakkigheid zelf. Ik heb die tendentieuze Volkskrant opgezegd en lees nu o.a. de Vet koppen van Telegraaf. Concluderend: Telegraaf is principieler dan de hele hypocriete links bolwerk.

Dank je. Insgelijks, vgeld! :)

Ik heb ook niets met onze `linkse elite`. Het lijkt wel of zij constant op zoek zijn naar nieuwe `zielige`, hulpbehoevende mensen om zo hun eigen goedbetaalde baantjes te kunnen legitimeren. Tis goed dat jullie (ofwel de tweede en derde generatie immigrantenkinderen) je daar niet voor lenen.

Vergeet trouwens niet dat bijna alle opiniebladen in handen zijn van een paar grote concerns (PCM, De Telegraaf, Wegener) en de klant is koning.....genuanceerd nieuws verkoopt nu ff niet.

vgeld
15-09-04, 18:28
Geplaatst door Max Stirner
Dank je. Insgelijks, vgeld! :)

Tis goed dat jullie (ofwel de tweede en derde generatie immigrantenkinderen ) je daar niet voor lenen.

Dat krijg je dan! . Opeens ben ik kind c.q. kind van .....

taouanza
15-09-04, 18:34
Geplaatst door vgeld
Dat krijg je dan! . Opeens ben ik kind c.q. kind van .....


http://www.smilieportal.de/img/frech/1/29.gif

Max Stirner
15-09-04, 18:41
Geplaatst door vgeld
Dat krijg je dan! . Opeens ben ik kind c.q. kind van .....

Huh.....heb ik nu weer iets verkeerd gezegd ofzo? Sorry, I didn`t care...... :)

vgeld
15-09-04, 20:38
Geplaatst door Max Stirner
Huh.....heb ik nu weer iets verkeerd gezegd ofzo? Sorry, I didn`t care...... :)

Nee je hebt niets verkeerds gezegd.
Les 1
Zeg nooit tegen een allochtoon: je spreekt goed NL, jij niet, slim van jou...
De laatste auto. die een dergelijke opmerking tegen mij durfde uit te spreken loopt nu met een trauma rond.

Even als medeprikkers onder elkaar:
De autochtonen die dergelijke opmerking tegen mij maken worden door mij met een denegrerende knipoog (geen dank maar een knipoog) beantwoord. Als je ziet hoe die gasten opeens in hun schulp ...

Je bent nationalist of niet !

Max Stirner
15-09-04, 20:57
Geplaatst door vgeld
Nee je hebt niets verkeerds gezegd.
Les 1
Zeg nooit tegen een allochtoon: je spreekt goed NL, jij niet, slim van jou...
De laatste auto. die een dergelijke opmerking tegen mij durfde uit te spreken loopt nu met een trauma rond.

Even als medeprikkers onder elkaar:
De autochtonen die dergelijke opmerking tegen mij maken worden door mij met een denegrerende knipoog (geen dank maar een knipoog) beantwoord. Als je ziet hoe die gasten opeens in hun schulp ...

Je bent nationalist of niet !

Ok, ik begrijp het, kzal voortaan niet meer zo aardig voor je zijn :wink:

Zal me trouwens niet moeilijk vallen want nationalisme vind ik een vreemde `ideologie` die in de 19e eeuw is verzonnen door de toenmalige machthebbers om het gepeupel dom en arm te houden...... :D