PDA

Bekijk Volledige Versie : Pooltje



nl-x
13-09-04, 21:58
Ok even een weddenschapje.

Welke kinderheld zal volgende keer Engeland op zn kop zetten en zn rechten om zn kinderen te zien opeisen?


Politie haalt 'boze vader' van Buckingham Palace (video)

Uitgegeven: 13 september 2004 21:08
Laatst gewijzigd: 13 september 2004 21:18

LONDEN - De politie van Londen heeft maandag een lid van de actiegroep Fathers 4 Justice verwijderd die verkleed als Batman over de hekken rond Buckingham Palace was geklommen. Met een hoogwerker haalden twee agenten de 33-jarige Jason Hatch van een richel bij het grote balkon van het paleis, waar hij meer dan vijf uur had gezeten om actie te voeren voor het recht van gescheiden vaders om hun kind te zien.

Bekijk video: Modem/ Breedband


De leden van de koninklijke familie waren niet in het paleis aanwezig. Dat iemand zo makkelijk over de hekken kon klimmen, roept nieuwe vragen op over de beveiliging die juist gereorganiseerd is. Commissaris van politie Sir John Stevens zei de zaak tot de bodem te zullen uitzoeken.

'Batman' werd bij de beklimming geholpen door een man die zich verkleed had als 'Robin'. De twee klauterden over de hekken terwijl andere leden van Fathers 4 Justice de bewaking afleidden. Met behulp van een aluminium ladder beklommen ze het balkon. 'Robin' was halverwege de ladder toen hij besloot om te keren omdat politieagenten dreigden hem neer te schieten, maar tot zijn verbazing maakte op de grond niemand aanstalten hem in te rekenen en kon hij zo weglopen. Pas later werd hij gearresteerd.

Spiderman

Afgelopen zaterdag beklom een ander lid van de groep, verkleed als Spiderman, de London Eye, een groot reuzenrad aan de rand van de Theems. Eerder zat een actievoerder van dezelfde groep vijf dagen in hijskraan naast de Tower Bridge. De actie van maandag viel samen met de opening van het proces van een ander lid van de groep, Patrick Ronald Davis, die in mei in het Lagerhuis een zakje paarse bloem gooide op premier Tony Blair.

Mill
14-09-04, 08:22
Geplaatst door nl-x
Ok even een weddenschapje.

Welke kinderheld zal volgende keer Engeland op zn kop zetten en zn rechten om zn kinderen te zien opeisen?

Geen Sponge Bob? :(

dicksr
14-09-04, 09:56
Geplaatst door nl-x
Ok even een weddenschapje.

Welke kinderheld zal volgende keer Engeland op zn kop zetten en zn rechten om zn kinderen te zien opeisen?

Ik hou het op Bob de Bouwer

Bofko
14-09-04, 09:58
Geplaatst door dicksr
Ik hou het op Bob de Bouwer

Ik ga voor Henny Huisman.

akram
14-09-04, 10:15
Ik hou het op Bin Laden :D

dicksr
14-09-04, 10:37
Geplaatst door akram
Ik hou het op Bin Laden :D

Ook zo'n stripfiguur!

nl-x
24-09-04, 13:32
Geplaatst door dicksr
Ook zo'n stripfiguur!
Ha, jij kwam wel in de buurt :P... Maar er stond duidelijk in de vraag Engeland :P.

Vandaag was het dus batman (al weer!) ... Maar Den Haag telt niet :D ...

Siah
24-09-04, 17:30
Geplaatst door dicksr
Ook zo'n stripfiguur!

:hihi:

Siah
24-09-04, 17:34
Geplaatst door nl-x
Ok even een weddenschapje.

Welke kinderheld zal volgende keer Engeland op zn kop zetten en zn rechten om zn kinderen te zien opeisen?


:rambo: