PDA

Bekijk Volledige Versie : Beheer: val in hondenpoep



vgeld
13-09-04, 22:25
Iedereen die (ook via zoek machines ) op maroc.nl terechtkomt wordt geleid naar maroc.nl/islam (ik ga direct naar forums, dus aan mij heb je niets). Het forum NVDD is completely incestueus aan het worden en dat komt voornamelijk door die "kut Soa link"van jullie.
Haal die kut verwijzing weg en vervang de index door NVDD. Vergeet vooral niet dat de bekendheid van de site aan NVDD te danken is.

Spoetnik
14-09-04, 13:39
Heel juist. Helaas vrees ik dat beheer bang is haar subsidies te verliezen als er teveel aandacht komt voor de uitspraken gedaan op dit nvdd prikbord.
Er is blijkbaar meer subsidiegeld te verdienen met het informeren van Marokkanen overr SOA's.

David
14-09-04, 13:46
Geplaatst door Spoetnik
Heel juist. Helaas vrees ik dat beheer bang is haar subsidies te verliezen als er teveel aandacht komt voor de uitspraken gedaan op dit nvdd prikbord.
Er is blijkbaar meer subsidiegeld te verdienen met het informeren van Marokkanen overr SOA's.


Tja, voor dat gezwets van mij krijg je geen subsidie natuurlijk. Daar zou ik ook niet mee adverteren.

Spoetnik
14-09-04, 14:10
Geplaatst door David
Tja, voor dat gezwets van mij krijg je geen subsidie natuurlijk. Daar zou ik ook niet mee adverteren.

Inderdaad. :)

nard
14-09-04, 14:14
Wordt deze anti-westerse winkel kunstmatig in leven gehouden?

:eek:

Toch maar eens wat kamerleden inseinen.....

Tomas
14-09-04, 14:19
Geplaatst door nard
Wordt deze anti-westerse winkel kunstmatig in leven gehouden?

:eek:

Toch maar eens wat kamerleden inseinen.....

Nard hoort ook weer eens wat. Goh, wat zul je een hoop mensen verrassen.