PDA

Bekijk Volledige Versie : Officieel verzoek ter verbanning van de pimp-smilie.



Zwarte Schaap
14-09-04, 12:18
Mijne dames en heren,

Ik wil het volgende onder u aandacht brengen: De pimpsmilie :fpimp:
Ik roep u op om verzet te bieden tegen deze moderne culturele minachting van de vrouw.

Wij dienen verzet te bieden tegen de moderne MTV cultuur die deze rollen propageren en normaliseren., de pimp en Ho (ookwel bitch genoemd).

Onze jongeren worden al beschuldigd van loverboyactiviteiten. Zo een pimp-smilie keurt een dergelijke verachtelijke cultuur goed. Sterker nog het propageert het. Waarom geen imam-smilie? Of een moslimman smilie? Of nog neutraler waarom geen advocaat-smilie?

Met alle discussies op de achtergrond van maagdelijkheid, loverboys, keldersletten, MTV, hip-hop en sexuele vrijeid , geslachtsziektes etc.., dien ik een officieel verzoek in om de pimp-smilie voor eens en voor altijd van maroc.nl te bannen.

Maroc.nl heeft positieve rolmodellen nodig en daarom lijkt het mij een goed idee om de prikkers hier een vervangings-smilie voor te dragen.

Ik persoonlijk draag hierbij een Ron Haleber smilie voor !

Ik dank u vriendelijk voor uw aandacht,

Zwarte Schaap

Tomas
14-09-04, 12:21
I see your point, Mill...

plexus
14-09-04, 12:27
misschien moet die 'pimp smilie' alleen na middernacht verschijnen..

Zwarte Schaap
14-09-04, 12:46
Geplaatst door plexus
misschien moet die 'pimp smilie' alleen na middernacht verschijnen..
Ik ben helemaal tegen. Een pimp is een pimp !

Overigens vind ik ook dat Tomas de leeftijd van 14 jaar niet meer mag gebruiken in zijn profile.

Joesoef
14-09-04, 12:49
:hihi:

Nooit geweten dat jij zo een bijtende humor zou hebben ZS. Valt mij reuze van je mee.....

deleted user
14-09-04, 12:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben helemaal tegen. Een pimp is een pimp !

Overigens vind ik ook dat Tomas de leeftijd van 14 jaar niet meer mag gebruiken in zijn profile.

En jij mag geen negatieve strafpunten hebben! Je bent al de Zwarte Schaap, en dat is al negatief genoeg! :mad:

Zwarte Schaap
14-09-04, 13:34
Geplaatst door Joesoef
:hihi:

Nooit geweten dat jij zo een bijtende humor zou hebben ZS. Valt mij reuze van je mee.....

Wat humor?? Ik ben serieus en ik wil helemaal niet meevallen !!

Dood aan de pimp-smilie !

Joesoef
14-09-04, 13:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat humor?? Ik ben serieus en ik wil helemaal niet meevallen !!

Dood aan de pimp-smilie !

:duim: Je blijft goed in je rol, doorgaan zo.

dicksr
14-09-04, 16:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mijne dames en heren,

Ik wil het volgende onder u aandacht brengen: De pimpsmilie :fpimp:
Ik roep u op om verzet te bieden tegen deze moderne culturele minachting van de vrouw.

Wij dienen verzet te bieden tegen de moderne MTV cultuur die deze rollen propageren en normaliseren., de pimp en Ho (ookwel bitch genoemd).

Onze jongeren worden al beschuldigd van loverboyactiviteiten. Zo een pimp-smilie keurt een dergelijke verachtelijke cultuur goed. Sterker nog het propageert het. Waarom geen imam-smilie? Of een moslimman smilie? Of nog neutraler waarom geen advocaat-smilie?

Met alle discussies op de achtergrond van maagdelijkheid, loverboys, keldersletten, MTV, hip-hop en sexuele vrijeid , geslachtsziektes etc.., dien ik een officieel verzoek in om de pimp-smilie voor eens en voor altijd van maroc.nl te bannen.

Maroc.nl heeft positieve rolmodellen nodig en daarom lijkt het mij een goed idee om de prikkers hier een vervangings-smilie voor te dragen.

Ik persoonlijk draag hierbij een Ron Haleber smilie voor !

Ik dank u vriendelijk voor uw aandacht,

Zwarte Schaap

Er moet nog veel meer verboden worden!

Visie
Initiatief
Verantwoordelijkheid
Respect

Je moet mensen niet opzadelen met te veel keuzevrijheid.

Ik stem voor de 'betuttel-me' smilie en als dat ook niet meer mag, dan graag een 'bedilzucht' smilie.

dicksr

Zwarte Schaap
14-09-04, 17:00
Geplaatst door dicksr
Er moet nog veel meer verboden worden!

Visie
Initiatief
Verantwoordelijkheid
Respect

Je moet mensen niet opzadelen met te veel keuzevrijheid.

Ik stem voor de 'betuttel-me' smilie en als dat ook niet meer mag, dan graag een 'bedilzucht' smilie.

dicksr

Ben je nu voor of tegen de pimp-smilie?

ZwYgStErr
14-09-04, 17:20
Of er moet een vrouwelijke pimp-smiley komen. Eentje met een hoofddoek ipv een hoed. Voor de balans, weet je?

Zwarte Schaap
14-09-04, 17:25
Geplaatst door ZwYgStErr
Of er moet een vrouwelijke pimp-smiley komen. Eentje met een hoofddoek ipv een hoed. Voor de balans, weet je?

Met zulke ideeen kun je beter zwijgen.

Ik ben voorstander om het kwade te weren en niet door er een vrouwelijke variant van te maken. Het pimp gedrag is verwerpelijk of het nu een vrouw of man is.

ZwYgStErr
14-09-04, 17:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Met zulke ideeen kun je beter zwijgen.

Ik ben voorstander om het kwade te weren en niet door er een vrouwelijke variant van te maken. Het pimp gedrag is verwerpelijk of het nu een vrouw of man is.

Jij bent verwerpelijk!

:fpuh:

Joh, ik ben vandaag echt op mijn allerscherpst...

vlegeltje
14-09-04, 17:32
Geplaatst door Zwarte Schaap


En deze smilie dan?

:handbang:

Dit figuurtje maakt nml met z'n handje het teken van de duivel.

En wat vind je van deze oproepen tot geweldpleging?


:terrorist
:laser:
:maffia:

:motorzaag
:kalasniko

:sniper:


Tja, het is maar waar je je prioriteiten legt.

Ik ben voor de pimp smilie.
Ik vind wel dat we hem een andere naam moeten geven

:zwarteschaapsmilie: :p

Zwarte Schaap
14-09-04, 17:36
Geplaatst door vlegeltje
En deze smilie dan?

:handbang:

Dit figuurtje maakt nml met z'n handje het teken van de duivel.

En wat vind je van deze oproepen tot geweldpleging?


:terrorist
:laser:
:maffia:

:motorzaag
:kalasniko

:sniper:


Tja, het is maar waar je je prioriteiten legt.

Ik ben voor de pimp smilie.
Ik vind wel dat we hem een andere naam moeten geven

:zwarteschaapsmilie: :p

Ik heb me al eerder verzet tegen de geweldadige en fuck you smilies ( 2 jaar geleden of zo).

Zwarte Schaap
14-09-04, 17:38
Geplaatst door ZwYgStErr
Jij bent verwerpelijk!

:fpuh:

Joh, ik ben vandaag echt op mijn allerscherpst...

Lekker voor je !! Tralalala.....lalala......

dicksr
14-09-04, 18:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben je nu voor of tegen de pimp-smilie?

Ik ben voor alle smilies, voor eigen verantwoordelijkheid, voor vrijheid, voor respect en tegen betutteling.

Ik steun de motie om de pimp-smilie in erkenning van jouw initiatief, de Zwarte Schaap smilie te noemen.

Zwarte Schaap
14-09-04, 18:09
Geplaatst door dicksr
Ik ben voor alle smilies, voor eigen verantwoordelijkheid, voor vrijheid, voor respect en tegen betutteling. Ik kan een pooier/loverboy niet rijmen met respect. Het is het symbool van de onderdrukking van de vrouw die haar verantwoordelijkheid en vrijheid minimaliseert.

dicksr
14-09-04, 18:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kan een pooier/loverboy niet rijmen met respect. Het is het symbool van de onderdrukking van de vrouw die haar verantwoordelijkheid en vrijheid minimaliseert.

The point is: Je hanteert dat ding of je hanteert dat ding niet, daar heb ik geen selectieve moraalridder voor nodig!

Heb jij nooit een van die smilies gebruikt waarvan je zegt dat je daar al twee jaar geleden tegen geageerd hebt?

srt
14-09-04, 19:13
:hihi:

Waar blijft Ron om hier een 1,5 A4tjes tellend antwoord op te geven... verveeld

Wortel
14-09-04, 22:03
En deze smilie dan?

:handbang:

Nou moet je natuurlijk niet alles willen verpolitiekeren, maar is dit niet eigenlijk een soort "Grijze Wolven-smilie?" :turkije:

Ik kan me trouwens wel vinden in je voorstel Zwart Schaap.

Zwarte Schaap
14-09-04, 22:23
Geplaatst door dicksr
The point is: Je hanteert dat ding of je hanteert dat ding niet, daar heb ik geen selectieve moraalridder voor nodig! Je kunt niet tegen ene bepaalde jeugdcultuur zijn maar wel de gedraging toestaan.

Je bent tegen loverboys maar je maakt wel reclame voor de loverboyrolmodel. Dat noem ik hypocrisie.


Heb jij nooit een van die smilies gebruikt waarvan je zegt dat je daar al twee jaar geleden tegen geageerd hebt? Nee ik denk het niet, want ik heb een hekel aan wapens en ik gebruik zoiezo bijna geen smilies.

dicksr
15-09-04, 08:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je kunt niet tegen ene bepaalde jeugdcultuur zijn maar wel de gedraging toestaan.

Je bent tegen loverboys maar je maakt wel reclame voor de loverboyrolmodel. Dat noem ik hypocrisie.



Niet mijn woorden verdraaien!
Als je reacties uit andere threads wil gebruiken, prima, maar dan wel correct.

Opvoeden en je eigen verantwoordelijkheid gebruiken, daar komt mijn reactie op neer.

Dus geen bedilzucht waardoor opnieuw afhankelijkheid ontstaat: "Als het er staat mag ik het gebruiken." Mensen moeten dat zelf kunnen inzien en zelf hun verantwoordelijkheid nemen.

Zwarte Schaap
15-09-04, 08:58
Geplaatst door dicksr
Niet mijn woorden verdraaien!
Als je reacties uit andere threads wil gebruiken, prima, maar dan wel correct.

Opvoeden en je eigen verantwoordelijkheid gebruiken, daar komt mijn reactie op neer.

Dus geen bedilzucht waardoor opnieuw afhankelijkheid ontstaat: "Als het er staat mag ik het gebruiken." Mensen moeten dat zelf kunnen inzien en zelf hun verantwoordelijkheid nemen.

Als gemeenschap, gericht op het goede moeten we onze verantwoordelijkheid nemen en onze jongeren beschermen tegen kwalijke rolmodellen. Een pimp/pooier/loverboy is schadelijk voor onze jongeren. Lees er maar de kranten op na.

Als gemeenschap hebben we ook een verantwoordelijkheid daar komt mijn reaktie op neer.

dicksr
15-09-04, 09:05
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als gemeenschap, gericht op het goede moeten we onze verantwoordelijkheid nemen en onze jongeren beschermen tegen kwalijke rolmodellen. Een pimp/pooier/loverboy is schadelijk voor onze jongeren. Lees er maar de kranten op na.

Als gemeenschap hebben we ook een verantwoordelijkheid daar komt mijn reaktie op neer.

De 'gemeenschap' eigent zich al veel te veel verantwoordelijkheid toe en kweekt afhankelijkheid i.p.v. initiatief.
"De gemeenschap" is in de eerste plaats je ouderlijk huis en je sociale omgeving en dan de maatschappij. Daarbinnen neem je je eigen verantwoordelijkheid. Correcties op gedrag richten zich dan op die eigen verantwoordelijkheid en niet op een te abstract woud van regels waar niemand binding mee heeft.

Zwarte Schaap
15-09-04, 09:12
Geplaatst door dicksr
De 'gemeenschap' eigent zich al veel te veel verantwoordelijkheid toe en kweekt afhankelijkheid i.p.v. initiatief.
"De gemeenschap" is in de eerste plaats je ouderlijk huis en je sociale omgeving en dan de maatschappij. Daarbinnen neem je je eigen verantwoordelijkheid. Correcties op gedrag richten zich dan op die eigen verantwoordelijkheid en niet op een te abstract woud van regels waar niemand binding mee heeft.

De gemeenschap is zo groot als dat je die zelf wilt maken. Maroc.nl is een gemeenschap. Hier gaat het niet om abstracte regels maar om het verwijderen van een kwalijke rolmodel die Marokkanen steeds door de media wordt aangewreven. Een pedosexueele smilie zou het zelfde lot moeten ondergaan, dat heeft niets met abstracte regeltjes te maken maar het is gewoon het verwijderen van een zeer kwalijke rolmodel die in de Marokkaanse cultuur als zeer denigrerend en laaghartig wordt gezien. Ik ben blij dat de Nederlandse cultuur daar precies hetzelfde over denkt.

Jij bent dus voor keuzevrijheid van je kind om pimp te worden,ik niet.

deleted user
15-09-04, 09:19
Lage straf voor jonge verkrachters

ROTTERDAM (ANP) - De rechtbank in Rotterdam heeft dinsdag vier minderjarige jongens tot jeugddetentie veroordeeld voor hun rol in een zedenzaak in Rotterdam-West. Justitie had jeugd-TBS geëist.

Alle vier kregen ze een jaar jeugddetentie. Twee jongens kregen daarvan drie maanden voorwaardelijk, de andere twee vier maanden voorwaardelijk, allen met een proeftijd van twee jaar.
.
Het openbaar ministerie beschouwde de vier, in leeftijd tussen de 14 en 17 jaar, als hoofdverdachten van een groep die sinds de zomer van 2003 meisjes van 13 tot 15 jaar misbruikte, soms samen. Zes meisjes deden aangifte van verkrachting.
.
Justitie toonde zich verrast door het vonnis. „De feiten zijn bewezen, maar het is verrassend dat de rechtbank tegen het advies van deskundigen in straf oplegt en geen intensieve behandeling. Door jeugd-TBS te vragen, zette justitie daar juist op in”, aldus persofficier Den Hartigh.
.
De rechtbank stelde dat de vier jongens gedragsproblemen hebben waarvoor behandeling noodzakelijk is, maar vond het te ver gaan om ze hiervoor in een inrichting te plaatsen. Om dat te onderbouwen werd erop gewezen dat de jongens onder de indruk waren van het halfjaar dat ze al in voorarrest zaten. Ze wekken de indruk dit als zwaar te ervaren en daardoor gemotiveerd te zijn om niet nog eens met politie en justitie in aanraking te komen, oordeelde de rechtbank.
.
Volgens deskundigen hebben twee jongens onder meer een antisociale gedragsstoornis, een heeft een antisociale persoonlijkheidsproblematiek en de vierde wordt omschreven als zwakbegaafd met een gebrekkig inlevingsvermogen, waardoor hij zich geen voorstelling kan maken van de gevolgen die zaken voor anderen kunnen hebben. De psychiaters adviseerden de jongens te laten behandelen in een inrichting om de kans op herhaling te verkleinen.
.
Twee andere jongens van 15 en 16 jaar werden onlangs al veroordeeld. De 16-jarige kreeg jeugd-TBS opgelegd, hij werd veroordeeld tot plaatsing in een inrichting voor jeugdigen (PIJ). De rechter veroordeelde de 15-jarige tot tien maanden cel, waarvan vier voorwaardelijk. Omdat hem nog een voorwaardelijke straf van vier maanden boven het hoofd hing, moet hij alsnog tien maanden zitten.
.
Behalve voor seksueel misbruik zijn de zes ook veroordeeld voor onder meer openlijk geweld, straatroof en inbraken in scholen en bedrijfspanden. Van de gehele groep die is aangehouden, moeten zich er nog vier voor de rechter verantwoorden voor vooral vermogensdelicten. Zes anderen kregen de afgelopen maanden straffen variërend van 40 tot 172 dagen hechtenis, waarvan een deel voorwaardelijk. Acht jongens kwamen ervan af met een boete voor kleine vermogensdelicten.

http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=114324

dicksr
15-09-04, 10:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
De gemeenschap is zo groot als dat je die zelf wilt maken. Maroc.nl is een gemeenschap. Hier gaat het niet om abstracte regels maar om het verwijderen van een kwalijke rolmodel die Marokkanen steeds door de media wordt aangewreven. Een pedosexueele smilie zou het zelfde lot moeten ondergaan, dat heeft niets met abstracte regeltjes te maken maar het is gewoon het verwijderen van een zeer kwalijke rolmodel die in de Marokkaanse cultuur als zeer denigrerend en laaghartig wordt gezien. Ik ben blij dat de Nederlandse cultuur daar precies hetzelfde over denkt.

Jij bent dus voor keuzevrijheid van je kind om pimp te worden,ik niet.

Kennelijk schep je er een pervers soort genoegen in om conclusies te trekken die voorbijgaan aan de hele argumentatie.

Mijn rol als ouder is om mijn kinderen op te voeden, normen en waarden bij te brengen, c.q. ze dat zelf te leren zien, daarnaast stimuleer en faciliteer ik ze in hun opleiding.

Kinderen groeien op en komen uiteindelijk op eigen benen te staan. Dat begint heel klein wanneer ze naar school gaan en zich voor het eerst structureel gaan manifsteren in een andere omgeving dan thuis. En dat gaat zo verder naarmate ze ouder worden en ze hun eigen persoonlijkheid ontdekken en verder ontwikkelen, op toenemende afstand van het vertrouwde nest, steeds meer worden het zelfstandig denkende en handelende mensen. Gedurende hun opgroeien controleer je, stimuleer je, en corrigeer je.

Maar uiteindelijk zijn het zelfstandig denkende en handelende mensjes met hun eigen verantwoordelijkheid. Als ouder kan ik ze slechts voorzien van liefde, geborgenheid, normen en waarden en faciliteren en stimuleren in een opleiding.

Hoe zij daar uiteindelijk zelf mee omgaan, heb ik niet in de hand, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.

Verworden zij tot pimp of loverboy, dan zal ik proberen dat te keren, maar uiteindelijk bepalen zij dat zelf. Blijven ze toch in die verwerpelijke rol, dan kan en zal ik ze verstoten, aangeven bij de politie, maar voorkomen kan ik het niet.

Als ouder kan ik ze slechts de kaders aanrijken waarbinnen ik dan hoop dat zij hun besluiten zullen nemen.

Zwarte Schaap
15-09-04, 10:16
Geplaatst door dicksr
Kennelijk schep je er een pervers soort genoegen in om conclusies te trekken die voorbijgaan aan de hele argumentatie.

Mijn rol als ouder is om mijn kinderen op te voeden, normen en waarden bij te brengen, c.q. ze dat zelf te leren zien, daarnaast stimuleer en faciliteer ik ze in hun opleiding.

Kinderen groeien op en komen uiteindelijk op eigen benen te staan. Dat begint heel klein wanneer ze naar school gaan en zich voor het eerst structureel gaan manifsteren in een andere omgeving dan thuis. En dat gaat zo verder naarmate ze ouder worden en ze hun eigen persoonlijkheid ontdekken en verder ontwikkelen, op toenemende afstand van het vertrouwde nest, steeds meer worden het zelfstandig denkende en handelende mensen. Gedurende hun opgroeien controleer je, stimuleer je, en corrigeer je.

Maar uiteindelijk zijn het zelfstandig denkende en handelende mensjes met hun eigen verantwoordelijkheid. Als ouder kan ik ze slechts voorzien van liefde, geborgenheid, normen en waarden en faciliteren en stimuleren in een opleiding.

Hoe zij daar uiteindelijk zelf mee omgaan, heb ik niet in de hand, dat is hun eigen verantwoordelijkheid.

Verworden zij tot pimp of loverboy, dan zal ik proberen dat te keren, maar uiteindelijk bepalen zij dat zelf. Blijven ze toch in die verwerpelijke rol, dan kan en zal ik ze verstoten, aangeven bij de politie, maar voorkomen kan ik het niet.

Als ouder kan ik ze slechts de kaders aanrijken waarbinnen ik dan hoop dat zij hun besluiten zullen nemen.

Ik wil alleen de verbanning van de pimpsmilie in het kader van een duidelijke normen en waardenpakket. Een pimp-smilie aanbieden op deze website is het normaliseren van een dergelijke verwerpelijke activiteit. Daar ben ik tegen, geef de pimp geen kans om zich te nestelen in een positieve referentiekader!

whisper
15-09-04, 13:21
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mijne dames en heren,

Ik wil het volgende onder u aandacht brengen: De pimpsmilie :fpimp:
Ik roep u op om verzet te bieden tegen deze moderne culturele minachting van de vrouw.

Wij dienen verzet te bieden tegen de moderne MTV cultuur die deze rollen propageren en normaliseren., de pimp en Ho (ookwel bitch genoemd).

Onze jongeren worden al beschuldigd van loverboyactiviteiten. Zo een pimp-smilie keurt een dergelijke verachtelijke cultuur goed. Sterker nog het propageert het. Waarom geen imam-smilie? Of een moslimman smilie? Of nog neutraler waarom geen advocaat-smilie?

Met alle discussies op de achtergrond van maagdelijkheid, loverboys, keldersletten, MTV, hip-hop en sexuele vrijeid , geslachtsziektes etc.., dien ik een officieel verzoek in om de pimp-smilie voor eens en voor altijd van maroc.nl te bannen.

Maroc.nl heeft positieve rolmodellen nodig en daarom lijkt het mij een goed idee om de prikkers hier een vervangings-smilie voor te dragen.

Ik persoonlijk draag hierbij een Ron Haleber smilie voor !

Ik dank u vriendelijk voor uw aandacht,

Zwarte Schaap http://smile.smilies.nl/647.gif http://www.boomspeed.com/carolrobert/beach. http://members.lycos.nl/biem1/links/violent2/sterb243.gif laatste de imamhttpm://sc.groups.msn.com/tn/74/F1/smiliesontheweb/9/178.jpg

Maarten
15-09-04, 13:51
Eigenijk zou je eerst het hoereren en het verneuken uit moeten bannen.
Maar mensen hoereren graag aan van alles en nog wat, en verneuken ook van alles en nog wat, ook door wat ze schrijven..
Dan is die pimp-smilie wel een goed antwoord.

Al3arbi is al hard aan het nadenken over de Haleber-smilie als "positief rolmodel", en verwacht daar in 2015 duidelijkheid over te hebben..

Zwarte Schaap
15-09-04, 13:53
Geplaatst door Maarten
Eigenijk zou je eerst het hoereren en het verneuken uit moeten bannen.
Maar mensen hoereren graag aan van alles en nog wat, en verneuken ook van alles en nog wat, ook door wat ze schrijven..
Dan is die pimp-smilie wel een goed antwoord.

Wat een zelfkennis !

dicksr
15-09-04, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een zelfkennis !

Briljant!

dicksr
15-09-04, 14:14
Geplaatst door Maarten
Eigenijk zou je eerst het hoereren en het verneuken uit moeten bannen.
Maar mensen hoereren graag aan van alles en nog wat, en verneuken ook van alles en nog wat, ook door wat ze schrijven..
Dan is die pimp-smilie wel een goed antwoord.

:lole:


Geplaatst door Maarten

Al3arbi is al hard aan het nadenken over de Haleber-smilie als "positief rolmodel", en verwacht daar in 2015 duidelijkheid over te hebben..

Gaan we stiekum via de achterdeur toch weer extra subcommissies installeren? Je weet toch dat bij dit soort grote intra-structurele werken altijd tijd- en budgetoverschreidingen plaatsvinden? Moet dit hele forum mee die tunnel in? Of zie ik nog een hoge snelheids oplossing in het verschiet?

Maarten
15-09-04, 23:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat een zelfkennis !
Nou.. ik kreeg nog nooit een pimp-smilie als antwoord.. :engel: