PDA

Bekijk Volledige Versie : Palestijnse tv roept op tot genocide



magden_david
16-09-04, 08:21
bron: palestine media watch

Twice in three days, PA religious leaders have openly called for the genocide of Jews. Broadcast on official PA TV, both called for the murder of Jews until the Jewish people are annihilated. Both presented the killing of Jews not merely as the will of Allah, but also as a necessary stage in history that should be carried out now. To support these mandatory killings, both cited the same Hadith - Islamic tradition attributed to Mohammed - expressing Allah’s will that Muslims will kill Jews, before the “Hour” of Resurrection.
The words of the Hadith:
"The Hour [Resurrection] will not take place until the Muslims fight the Jews, and kill them. And the Jews will hide behind the rock and tree, and the rock and tree will say: oh Muslim, oh servant of Allah, this is a Jew behind me, come and kill him!"

Numerous times in recent years Palestinian religious leaders and academics have taught publicly that this particular Hadith applies today. This teaching may well be a dominant motivating factor that drives terror against Israeli civilians, because it presents the killing of Jews as a religious obligation, not related to the conflict over borders, but as something inherent to Allah’s world.

Note also the defining of Jews as "the brothers of the monkeys and pigs" in Maadi's religious lesson. PA religious leaders teach, based on a story in the Quran, that Jews were cursed by Allah and turned into monkeys and pigs. This is consistent with the PA teaching that the Jew's have inherent and unchanging character defects.


The Qur'an says this at Suras 2:62-65, 5:59-60, and 7:166.

Sheik Ibrahim Madiras Friday sermon, PA TV Sept. 10, 2004:
"The Prophet said: the Resurrection will not take place until the Muslims fight the Jews, and the Muslims kill them. The Muslims will kill the Jews, rejoice [in it], rejoice in Allahs Victory. The Muslims will kill the Jews, and ... The Prophet said: the Jews will hide behind the rock and tree, and the rock and tree will say: oh servant of Allah, oh Muslim this is a Jew behind me, come and kill him!. Why is there this malice? Because there are none who love the Jews on the face of the earth: not man, not rock, and not tree everything hates them. They destroy everything they destroy the trees and destroy the houses. Everything wants vengeance on the Jews, on these pigs on the face of the earth, and the day of our victory, Allah willing, will come."

Dr. Muhammad Ibrahim Maadi on his weekly TV show, Sept. 12, 2004:
"We are waging this cruel war with the brothers of the monkeys and pigs, the Jews and the sons of Zion The Jews will fight you and you will subjugate them. Until the Jew will stand behind the tree and rock. And the tree and rock will say: oh Muslim, oh servant of Allah, there is a Jew behind me, come and kill him."

Joesoef
16-09-04, 08:41
Geplaatst door magden_david


The Qur'an says this at Suras 2:62-65, 5:59-60, and 7:166.




Waarom staan deze Koran versen er tussen, wel eens de moeite genomen om deze op te zoeken? Ze spreken namelijk de rest van het bericht tegen.

GroteWolf
16-09-04, 14:08
The words of the Hadith:
"The Hour [Resurrection] will not take place until the Muslims fight the Jews, and kill them. And the Jews will hide behind the rock and tree, and the rock and tree will say: oh Muslim, oh servant of Allah, this is a Jew behind me, come and kill him!"


Deze tekst kende ik ook al uit een oratie van Osama Bin Laden. Religie, ik heb er weinig mee op.

Spoetnik
16-09-04, 14:10
bron..

ps. er is onlangs ook weer een nieuwe partij opgericht in Israel die openlijk oproept tot genocide op het Palestijnse volk.

Daarnaast heb je nu een regering in Israel die genocide uitvoert op het Joodse volk.

Tis me wat daaroh.

magden_david
16-09-04, 15:39
Geplaatst door Spoetnik
bron..

ps. er is onlangs ook weer een nieuwe partij opgericht in Israel die openlijk oproept tot genocide op het Palestijnse volk.

Daarnaast heb je nu een regering in Israel die genocide uitvoert op het Joodse volk.

Tis me wat daaroh.

leeeezen bron staat bovenaan artikel naast : " bron:"

en welke partij is dat dan?
en waar staat dat ze oproepen tot genocide?
en beheerst die partij de staat? en de staatsmedia? en de staat financien?
en sinds wanneer is de likud bezig met een genocide tegen het joodse volk?

Maarten
16-09-04, 18:05
Dit krijg je dus, als je andermans land al 36 jaar bezet houdt, en geen tekenen vertoont daarmee op te willen houden!
Dan wordt elk argument uit de kast gerukt, ook geschriften van 1400 jaar oud.
En die Palestijnen hebben dus vrienden. En ze hebben de VN-regels ook nog eens aan hun kant.
Dat maakt het conflict wereldwijd, dankzij al die lui die Israel nu nog steunen.
Daar onder zeer veel joden, zoals ook jij, die blijkbaar vindt dat het westen maar door moet gaan met de betrekkingen met Israel, die er voor zorgen, dat Israel daarmee door kan gaan.
Wie niet voor een boycot is, is medeverantwoordelijk voor de rotzooi daar, en dus ook voor de rotzooi die we er hier van hebben.

Spoetnik
16-09-04, 18:22
Geplaatst door magden_david
genocide tegen het joodse volk?

Volgens de kolonisten.

Turkish_boy
16-09-04, 20:44
Ik haat het echt als er alleen maar engels staat, Hier een kleine vertaling.

bron: de media van Palestina horloge

Tweemaal in drie dagen, Pa de godsdienstige leiders hebben openlijk de volkerenmoord van Jodengevraagd. Uitzending op officiële PA TV, allebei vroegen de moord van Joden tot de Joodse mensen wordenvernietigd. Allebei stelden slechts de moord van Joden niet als wil van Allahvoor, maar ook als noodzakelijk stadium in geschiedenis die nu zou moetenworden uitgevoerd. Om deze verplichte moord te steunen, allebei haalden zelfde Hadith - Islamitische traditie die aan Mohammedwordt toegeschreven aan - uitdrukkend de wil van Allah dat MoslimsJoden zullen doden, vóór het "Uur" van Verrijzenis.
De woorden van Hadith:
Het "Uur [ Verrijzenis ] zal niet tot de Moslims de Joden bestrijdenplaatsvinden, en dood hen. En de Joden zullen achter de rots en de boom verbergen, en de rots en de boom zullen zeggen: oh Moslim, oh bediende van Allah, dit is een Jood achter me, kom en dood hem!"

De talrijke tijden de laatste jaren Palestijnse godsdienstige leidersen academics hebben openbaar onderwezen dat dit bepaalde Hadithvandaag van toepassing is. Dit onderwijs kan goed een dominante motiverende factor zijn dieverschrikking tegen Israëlische burgers drijft, omdat het de moord van Joden als godsdienstige verplichting voorstelt, verwant niet met het conflict over grenzen, maar als iets inherent aan de wereld van Allah.

Nota ook het bepalen van Joden als "broers van de apen en de varkens"in de godsdienstige les van Maadi. Pa de godsdienstige leiders onderwijzen, gebaseerd op een verhaal in Quran, dat de Joden door Allah werden vervloekt en in apen en varkens werdenomgezet. Dit is verenigbaar met PA onderwijzend dat de Jood inherente enonveranderlijke karaktertekorten heeft.


Qur'an zegt dit in Suras 2:6265, 5:5960, en 7:166.

De preek van sjeik Ibrahim Madiras Friday, Pa Sept. van TV. 10, 2004:
"Prophet zei: de Verrijzenis zal niet tot de Moslims de Joden bestrijdenplaatsvinden, en de Moslims doden hen. De Moslims zullen de Joden doden, verheug me [ daarin ], verheug me in Overwinning Allahs. De Moslims zullen de Joden doden, en... Prophet zei: de Joden zullen achter de rots en de boom verbergen, en de rots en de boom zullen zeggen: oh bediende van Allah, Moslim oh dit is een Jood achter me, kom en dood hem!. Waarom zijn er dit malice? Omdat er niets zijn die van de Joden op het gezicht van de aardehouden: niet mens, niet rots, en niet haat de boom alles hen. Zij vernietigen alles zij de bomen vernietigen en de huizenvernietigen. Alles wil vengeance op de Joden, op deze varkens op het gezicht van de aarde, en de dag van onze overwinning, Gewillige Allah, zal komen."

Dr.. Muhammad Ibrahim Maadi op zijn wekelijkse TV toont, Sept.. 12, 2004:
"Wij waging deze wrede oorlog met de broers van de apen en de varkens, de Joden en de zonen van Zion zullen de Joden u bestrijden en u zulthen onderwerpen. Tot de Jood zich achter de boom en de rots zal bevinden. En de boom en de rots zullen zeggen: oh Moslim, oh bediende van Allah, er is een Jood achter me, kom en dood hem."


Alles is letterlijk vertaald :boer: