PDA

Bekijk Volledige Versie : ....zucht....

nadia_slm
16-09-04, 15:35
Fijn zo'n discussie over homosexualiteit maar dat meisje heeft er weinig aan. Als je verdriet hebt en iemand gaat droog uitleggen dat homosexualiteit een grote zonde is, zal je er niet vrolijker van worden...

Aan de discussie over dit onderwerp zal nooit een eind komen. Word weer moe van al dat drama waarmee gepreekt wordt over homosexualiteit.
Misschien dat jullie eens over de brug kunnen komen met ECHTE tips voor dat meisje?

Nadia

imaam
20-09-04, 10:43
ahoedoe billhi mina seytan u raziem

bismillahir rahmenier rahiem

hoop dat er hier meer kennis te boven kan komen met de hulp van allah soebhanahoe te'aala

Homosexualiteit heeft ook te maken met onze hormonen
en wie maakt dat en wie doet het dat doet seytan
in 11maanden en in 1 maand kan die dat niet doen want
dat is ramadan maar hij traint je nefs je eigen ik dus

en het is duidelijk dat soebhanahoe te'aala in de koran zegt

vrouwen die op mannen lijken en mannen die op vrouwen lijken zullen vervloekt worden in deze wereld tot de dag des oordeels en wordt hij of zij erop aangesproken

daarmee word ook bedoelt met het homosexualiteit dus ik ben een broeder en ik wil met een zuster trouwen moet zelf

en als ik op een vrouw lijk dus gedraag ook dan ga ik met een man trouwen en dat mag niet want we mogen de schepping van soebhanahoe te a'laa niet veranderen

wat men beter kan doen is om te vasten

een man kwam naar de profeet saws en zei ya rasoelhullah(saws)ik heb het moeilijk met me seksleven en ben niet getrouwd wat moet ik doen.

Saws zei je moet dan vasten want dat help je rein te maken
(bouchari)

wat men ook kan doen is salaa istagara verrichten en het beste tijdstip is tussen het laaste gebed en tussen fdjar gebed om dat te doen

en dan een doeha doen maak niet uit welke taal want allah soebhanahoe te aala kan elke taal begrijpen want hij heeft elke taal gemaakt

incha allah is dit genoeg of als men meer wilt weten ghair incha allah

ailikoem selaam warhmatoelaah wa barakahtoe