PDA

Bekijk Volledige Versie : Mooie Arabische Meid Gezocht!

Si Tetouanie
16-09-04, 18:35
BESTE ZUSTER,

IK ZOEK EEN MOOIE ARABISCHE MEID UIT DE OMGEVING TETOUAN, TANGER, LARACHE OF CHEFCHAOUEN. IK HEB NU DE LEEFTIJD BEREIKT DAT IK EEN RELATIE MET EEN MOOIE MAROKKAANSE ARABISCHE MEID WIL OPBOUWEN. IK HEB EEN GOEDE KARAKTER EN DE REST ZUL JE GAUW GENOEG ACHTERKOMEN. IK BEN ZELF 25 JAAR JONG. DUS, ALS JIJ, EEN MAROKKAANSE MEID TOT 21 JAAR (ONGEVEER!) ZICH AANGESPROKEN VOELT, REAGEER DAN! :nijn:

MissShera
17-09-04, 19:21
Hoeveel chicks heb je gehad voor je tot deze besluit kwam? :rolleyes:

MASOUDA
21-09-04, 13:07
ont.............................baar zeker. noem je dat een vraag meid?

Doentje
02-10-04, 22:04
Arabischee Ye racist.. zijn alleen de arabische meisjes mooi of zo??
Wat een racist ben je toch!!!
:fpotver:

Groetjes Dounia :haha:

Rbatia 74
04-10-04, 21:24
Oeps dames. Dat is wel negatief... Ik wil jullie niet beoordelen of zo en al helemaal geen discussie starten, maar soms ben je gewoon op zoek naar die ene persoon die beter past in je leven. Als hij uit Tetouan komt, heeft het voor hem geen zin een vrouw te zoeken uit Agadir of zo. Ik denk niet dat hij het negatief heeft bedoeld door te zeggen dat hij een arabische vrouw zoekt. Denk je niet?

schaapje23
20-10-04, 14:17
zou niet uit moeten maken waar ze vandaan komt zolang haar hart op de juiste plek zit!!!!

sarra
04-11-04, 09:04
Heey heey je kunt niet altijd goede moslimse meiden vinden hoor je moet gewoon w8ten op je mektab. Zelf ben ik wel een meisje van 18 jaar en kom ik zelf ook van tetouan maar ik wens je veel sterkte met zoeken
beslamma