PDA

Bekijk Volledige Versie : En nu wat anders.....



Pytaghoras
16-09-04, 20:14
Een Marokkaan staat in Antwerpen stil aan een rood licht als hij langs achter wordt aangereden door een Antwerpenaar.

Kwaad stapt de Marokkaan uit en roept: "Vuile racistische Antwerpenaar, hoe ben je express tegen mijn auto gereden omdat je geen Marokkanen moet hebben!"

De Antwerpenaar, die ondertussen zijn raampje open heeft gedraaid, zegt: "Kalm blijven, kalm blijven, dat is niet waar, het was een accident…

De Marokkaan onderbreekt hem en zegt: "Niets van, jij bent een racist, een vuil Vlaamse Blokker!"

De Antwerpenaar zegt: "Hola als je niet rustig blijft, dan zal ik verplicht de politie bij bellen..."

Waarop de Marokkaan: "Zie je wel, die Nazi's erbij roepen, om u te helpen, racist!"

Op dit moment komt er een combi van de Antwerpse politie aangereden, ze stappen uit en vragen wat er gebeurd is waar op de Marokkaan direct begint te roepen: "Die racist is achter tegen mij opgereden! Dat zijn hier allemaal racisten ja!"

Een agent onderbreekt hem en zegt met harde toon: "KALM BLIJVEN, hier zijn geen racisten, wij zijn niet allemaal tegen aa, dat is hier een accident en wij gaan dat hier beschaafd oplossen."

De agent ziet dat de Marokkaan kalmeert, neemt hem onder de arm en vraagt: "Zeg eens eerlijk, waarom heb je achteruit gereden?"


--------------------------------

Een truckchauffeur ziet tijdens zijn rit plots een groen mannetje langs de weg staan huilen.
Hij stopt, gaat ernaartoe en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben groen, kom van Venus, ben homofiel en heb honger..."
"Tja, " zegt de chauffeur, "ik kan je een sandwich geven, maar verder kan ik je, spijtig genoeg, niet helpen". Hij geeft de sandwich en rijdt dan verder.

Even later ziet hij langs de weg een rood mannetje staan huilen.
Weer stopt hij en vraagt wat er scheelt.
"Ik ben rood, kom van Mars, ben homofiel en heb dorst..."
"Ik kan je een blikje cola geven, maar verder kan ik je toch niet helpen", en geeft het mannetje een blikje cola en rijdt verder...

Even verderop ziet hij een blauw mannetje staan. Enigszins verbouwereerd stopt hij weer, gaat naar het mannetje toe en roept : " Zo VUILE HOMO,VAN WAT VOOR ACHTERLIJKE PLANEET KOM JIJ EN WAT WIL JE HEBBEN!!??"
Waarop het mannetje antwoordt:
"Uw rij- en kentekenbewijs graag...

Pytaghoras
16-09-04, 20:18
Mohammed gaat naar zijn baas en zegt hem : Ikke nie meer werk

voor

u.

Iedereen hier racist.

Baas: Wat ? Wat vertel je nu? Misschien een of twee, maar toch

niet allemaal.

Mohammed: Jawel. Ik zeg : iedereen racist. Ik heb test gedaan.

Ik heb iedereen zelfde vraag gesteld en iedereen zelfde antwoord geven.

Iedereen hier racist.

Baas: En welke vraag heb je dan gesteld ?

Mohammed: Ik vroeg iedereen : Wat gij vinden van amerikanen wanneer zij alle moslims en alle coiffeurs zouden executeren ...

Baas: Coiffeurs ? Waarom de coiffeurs?

Mohammed: Zie je wel ! Jij ook racist !!!

ilham hroubia
16-09-04, 20:25
Meerderheid in Belgie is racist , dus is het normaal dat we sneller gaan denken dat al die belgen racistisch zijn . Het Vlaams Blok won dit jaar 1 miljoen stemmen , dit is een groot aantal , denk erbij dat hun kinderen ook voor het Vlaams Blok wilden stemmen enkel hun beurt wachten totdat ze 18 j zijn .In Antwerpen is 2 op 3 Belgen racist , de 3de die twijfelt nog een beetje of hij dat nu is of niet .
En sommigen laten echt zien dat ze het zijn , ook in openbare plaatsen .