PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat wilt u zeggen in de troonrede?



Olive Yao
16-09-04, 21:19
De Wereldomroep zond die vraag uit, en ik zond ze onderstaand stukje.

Stel je koningin Beatrix voor, die met haar onnavolgbare paralinguistiek de volgende woorden spreekt:


(…)

De rationele, objectieve, universele waarden zijn: leven, natuur, rede, liefde, geluk, vrede, rechtvaardigheid, vrijheid, gelijkheid, solidariteit, welvaart en democratie.

De huidige Amerikaanse regering, de Bush junta, vernielt al deze waarden, in de Verenigde Staten en in de wereld, en is daarmee de ernstigste bedreiging van de vruchten van de Verlichting in onze tijd.

De Bush junta maakt van de Verenigde Staten: geen democratie, maar een bananenrepubliek; geen democratie, maar een plutocratie; een schurkenstaat. De Bush junta is een dieptepunt in de geschiedenis van de Verenigde Staten en de politieke wereldgeschiedenis van de moderne tijd, en behoort tot de ergste kwaden in de wereld van vandaag.

De Amerikaanse natie is in afgelopen eeuwen een inspirerend voorbeeld voor velen geweest. Het Amerikaanse volk is andere volkeren, waaronder het Nederlandse, meer dan eens te hulp gekomen. Het is nu tijd voor deze volkeren om het Amerikaanse volk terzijde te staan. Het is een taak van alle Nederlanders:

STEUN HET AMERIKAANSE VOLK IN DE STRIJD TEGEN DE BUSH JUNTA

KOOP GEEN AMERIKAANSE PRODUCTEN ZOLANG DE BUSH JUNTA AAN DE MACHT IS

De Nederlandse overheid neemt daarbij het voortouw, en heeft besloten de Joint Strike Fighter, voorheen nog de beoogde opvolger van de F15, niet aan te schaffen. (…)

Waterval
16-09-04, 21:22
Bush junta pakt Nederland terug door invoerrechten op tulpenbollen te verhogen.




Amerikanen willen invoerrechten tulpenbol verhogen

Uitgegeven: 16 september 2004 17:04

HILLEGOM - De Verenigde Staten willen de invoerrechten voor onder meer tulpen- en andere bloembollen fors verhogen. De Koninklijke Bond voor de Groothandel in Bloembollen en Boomkwekerijproducten (BGBB) vreest een "miljoenenverlies" voor de Nederlandse bloembollenexport.

Het huidige VS-tarief voor de invoer van 1000 tulpenbollen is 90 dollarcent. De Amerikaanse overheid wil dat bedrag vertienvoudigen naar 9 dollar per 1000 stuks, bleek deze week uit een publicatie in de Federal Register. "Voor de andere bolgewassen komen vergelijkbare of zelfs nog hogere tariefsaanpassingen in het voorstel voor", meldde brancheorganisatie BGBB donderdag.


Gaan deze plannen door, dan becijfert het BGBB-bestuur donderdag een financiële strop voor de sector van jaarlijks ongeveer 5,3 miljoen euro (6,5 miljoen dollar).

taouanza
16-09-04, 22:00
Cha3bia al3aziez
barakka men tberkiek
barakka men t7enziez

Spoetnik
16-09-04, 22:45
F*ck You, I won't do what you tell me.

(c) Rage Against the Machine.

Olive Yao
16-09-04, 22:50
Geplaatst door Spoetnik
F*ck You, I won't do what you tell me.

(c) Rage Against the Machine.
Ja, sterk nummer van ze. Kan me de videoclip nog herinneren.


Geplaatst door Taouanza
Cha3bia al3aziez
barakka men tberkiek
barakka men t7enziez
Uitgesproken op z´n Beatix´, Taouzanza?

barneveld
16-09-04, 22:51
Geplaatst door Spoetnik
F*ck You, I won't do what you tell me.

(c) Rage Against the Machine.


graties liefd

Julien
16-09-04, 23:30
:duim:

barneveld
16-09-04, 23:34
ik zou zegen iederen die boodschapen gaat doen krijgt hij of zij iemand mee om eten voor hem of haar voor te bereiden

taouanza
17-09-04, 09:00
Geplaatst door Spoetnik
F*ck You, I won't do what you tell me.

(c) Rage Against the Machine.

:duim:

Siah
20-09-04, 22:32
Imagination


Geplaatst door Olive Yao
De Wereldomroep zond die vraag uit, en ik zond ze onderstaand stukje.

Stel je koningin Beatrix voor, die met haar onnavolgbare paralinguistiek de volgende woorden spreekt:


(…)

De rationele, objectieve, universele waarden zijn: leven, natuur, rede, liefde, geluk, vrede, rechtvaardigheid, vrijheid, gelijkheid, solidariteit, welvaart en democratie.

De huidige Amerikaanse regering, de Bush junta, vernielt al deze waarden, in de Verenigde Staten en in de wereld, en is daarmee de ernstigste bedreiging van de vruchten van de Verlichting in onze tijd.

De Bush junta maakt van de Verenigde Staten: geen democratie, maar een bananenrepubliek; geen democratie, maar een plutocratie; een schurkenstaat. De Bush junta is een dieptepunt in de geschiedenis van de Verenigde Staten en de politieke wereldgeschiedenis van de moderne tijd, en behoort tot de ergste kwaden in de wereld van vandaag.

De Amerikaanse natie is in afgelopen eeuwen een inspirerend voorbeeld voor velen geweest. Het Amerikaanse volk is andere volkeren, waaronder het Nederlandse, meer dan eens te hulp gekomen. Het is nu tijd voor deze volkeren om het Amerikaanse volk terzijde te staan. Het is een taak van alle Nederlanders:

STEUN HET AMERIKAANSE VOLK IN DE STRIJD TEGEN DE BUSH JUNTA

KOOP GEEN AMERIKAANSE PRODUCTEN ZOLANG DE BUSH JUNTA AAN DE MACHT IS

De Nederlandse overheid neemt daarbij het voortouw, en heeft besloten de Joint Strike Fighter, voorheen nog de beoogde opvolger van de F15, niet aan te schaffen. (…)