PDA

Bekijk Volledige Versie : Spanjaard doet aangifte wegens geen seks



Bofko
17-09-04, 19:25
SEVILLA (ANP) - Een man uit het Spaanse Sevilla heeft aangifte gedaan tegen zijn echtgenote wegens ,,huiselijke mishandeling'' omdat zij vijf dagen achter elkaar geen seks met hem wilde hebben. Dit is donderdag van officiële bronnen vernomen.
Het openbaar ministerie heeft de zaak geseponeerd omdat de officier van justitie geen strafbare feiten heeft kunnen ontdekken. Hij vond het ook niet nodig de vrouw te horen voordat hij tot zijn besluit kwam.

www.home.nl
---------------------------------

Deze man heeft een flinke beurt nodig !!

amadeus
18-09-04, 10:29
Is het in islam niet verplicht voor de vrouw om sex te hebben indien haar man dat nodig acht? "Zelfs als staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven" las ik ooit in een of andere hadith.

Suavemente
18-09-04, 11:36
Geplaatst door amadeus
Is het in islam niet verplicht voor de vrouw om sex te hebben indien haar man dat nodig acht? "Zelfs als staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven" las ik ooit in een of andere hadith.

Waarom zou men het verrichten van een daad die door God wordt geacht als iets zegenrijks overslaan?

Marsipulami
18-09-04, 11:43
Geplaatst door Bofko
Het openbaar ministerie heeft de zaak geseponeerd (...) Hij vond het ook niet nodig de vrouw te horen voordat hij tot zijn besluit kwam.

Altijd hetzelfde met die lakse justitie. In plaats van klachten van burgers ernstig te nemen en kordaat op te treden.

Wizdom
18-09-04, 14:58
In het Westen wordt alleen de portemonnee van DE MAN gerespecteerd, de rest is afval... zullen we maar zeggen...

De MAN telt in het WESTEN allang al niet meer mee.... door die hypocriete underdog sprookjes... De man is als je hem niet bindt met straffe regelgeving niet te vertrouwen.... en de altijd brave vrouw moet in bescherming genomen worden want de vrouw is per definitie de onschuld zelve... Ja natuurlijke... pak altijd de meest extreme varianten en zie daar.... we hebben toch gelijk nietwaar....

Vandaar dat nu mannen het liefst niet trouwen en vrouwen het liefst wel.... 2 op de 3 huwelijken strand en de mannen wel melkoe mogen zijn maar niet de kinderen mogen zien....

Allemaal wegens de wijsheid van de Vrouw en het Westen...

amadeus
18-09-04, 15:32
Geplaatst door Suavemente
Waarom zou men het verrichten van een daad die door God wordt geacht als iets zegenrijks overslaan?

nou, als de vrouw "hoofdpijn" heeft.... mag ze toch nog zelf beslissen of ze wil of niet zou ik denken?
Of vind jij dat ze gewoon maar moet "laybacken en enjoyen" als JIJ zin hebt?

illmatik
18-09-04, 18:54
Geplaatst door amadeus
Is het in islam niet verplicht voor de vrouw om sex te hebben indien haar man dat nodig acht? "Zelfs als staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven" las ik ooit in een of andere hadith.


Waar staat dat het om een Islamitische man en vrouw gaat ?

Orakel
18-09-04, 19:00
Geplaatst door amadeus
Is het in islam niet verplicht voor de vrouw om sex te hebben indien haar man dat nodig acht? "Zelfs als staat ze brood te bakken in de gemeenschappelijke oven" las ik ooit in een of andere hadith.

Da's altijd nog beter dan mekaar vingeren in alle mogelijke gaten en vervolgens elkaar 'smorgens ontbijt op bed brengen en elkaar met die korsten op de vingers liefkozend strelen.
Of eerst je hond en vervolgens je vrouw aflebberen.

Was je hier naar op zoek?

amadeus
18-09-04, 19:00
Dat staat er nergens! Ik vroeg me alleen af of bij een islamitisch koppel in dit geval de vrouw weldegelijk in de fout zou worden gesteld, gezien de verplichting dat ze steeds ter beschikking moet zijn.

illmatik
18-09-04, 19:05
Geplaatst door amadeus
Dat staat er nergens! Ik vroeg me alleen af of bij een islamitisch koppel in dit geval de vrouw weldegelijk in de fout zou worden gesteld, gezien de verplichting dat ze steeds ter beschikking moet zijn.


Weet je wat het is ? :hihi:

Als Islamitische man moet je wel uitkijken wanneer je je vrouw opdraagt om sex te hebben. Je hebt het recht om haar te verplichten maar je verplicht jezelf daarmee ook meteen om haar van een orgasme te voorzien.

Heel veel mannen (<---- en dan bedoel ik dit in het algemeen) zijn nogal Snelle Jantjes en nemen niet de tijd (lees: kunnen) om er van te genieten. :hihi: