PDA

Bekijk Volledige Versie : Blanke journalisten met kaaskop ongemoeid op dak Tweede Kamer



Joesoef
18-09-04, 08:34
Journalisten ongemoeid op dak Tweede Kamer

Uitgegeven: 17 september 2004 23:14

DEN HAAG - Drie journalisten van het RTL-programma Editie NL hebben vrijdagochtend een half uur lang ongemoeid op het dak van de Tweede Kamer rondgelopen. Beelden ervan waren te zien in de uitzending van het RTL-programma vrijdagavond.

De verslaggevers waren verkleed als schilders en klommen met behulp van een ladder het dak op zonder dat de beveiliging ingreep. En dat terwijl er volgens de regering rond het complex al weken een verhoogde staat van paraatheid heerst.


De vermomde journalisten maakten met een verborgen camera opnamen van het gebouw. Volgens een woordvoerder van de Tweede Kamer zijn de beveiligingsmaatregelen wel degelijk "adequaat". "Overigens ligt de verantwoordelijkheid voor de gebouwen bij de politie Haaglanden", aldus de woordvoerder

Joesoef
18-09-04, 08:35
Ik moet toegeven, de header is nog erger dan de ergste Telegraaf kop. Maar. Het is een waarheid als een koe.

Waterval
18-09-04, 08:41
Als ik hier op m'n eigen dak ga staan, staat er binnen 20 minuten politie voor de deur. Al ben ik verkleed als Sinterklaas.

Kiekeboe
18-09-04, 08:46
Geplaatst door Waterval
Als ik hier op m'n eigen dak ga staan, staat er binnen 20 minuten politie voor de deur. Al ben ik verkleed als Sinterklaas.

tja, Sinterklaas moet je ook doen in december, wel met de tijd meegaan....

Probeer nu als een donderwolkje met regendruppels verkleed te gaan....

:)

Waterval
18-09-04, 08:48
Geplaatst door Kiekeboe
tja, Sinterklaas moet je ook doen in december, wel met de tijd meegaan....


:)


In December verwachten de jongens van de buurt hem en staan ze klaar :sniper:

Kiekeboe
18-09-04, 08:50
Geplaatst door Waterval
In December verwachten de jongens van de buurt hem en staan ze klaar :sniper:

Ze zijn zeker lief geweest :(

Gerard074
18-09-04, 08:54
Geplaatst door Joesoef
Ik moet toegeven, de header is nog erger dan de ergste Telegraaf kop. Maar. Het is een waarheid als een koe.

Ja Joesoef ik vond blanke en kaaskop ook al een pleonasme, tenmninste als jij dat hetzelfde vind.

Joesoef
18-09-04, 09:15
Geplaatst door Gerard074
Ja Joesoef ik vond blanke en kaaskop ook al een pleonasme, tenmninste als jij dat hetzelfde vind.


Niet zo lopen zeiken Gerard. Het is de bedoeling dat je nu boos gaat worden en dat je het gaat ontkennen.

Speel het spel nu gewoon ff mee.

Gerard074
18-09-04, 09:22
Geplaatst door Joesoef
Niet zo lopen zeiken Gerard. Het is de bedoeling dat je nu boos gaat worden en dat je het gaat ontkennen.

Speel het spel nu gewoon ff mee.

oke sorry joesoef komt ie

Gerard074
18-09-04, 09:23
Geplaatst door Joesoef
Journalisten ongemoeid op dak Tweede Kamer

Uitgegeven: 17 september 2004 23:14

DEN HAAG - Drie journalisten van het RTL-programma Editie NL hebben vrijdagochtend een half uur lang ongemoeid op het dak van de Tweede Kamer rondgelopen. Beelden ervan waren te zien in de uitzending van het RTL-programma vrijdagavond.

De verslaggevers waren verkleed als schilders en klommen met behulp van een ladder het dak op zonder dat de beveiliging ingreep. En dat terwijl er volgens de regering rond het complex al weken een verhoogde staat van paraatheid heerst.


De vermomde journalisten maakten met een verborgen camera opnamen van het gebouw. Volgens een woordvoerder van de Tweede Kamer zijn de beveiligingsmaatregelen wel degelijk "adequaat". "Overigens ligt de verantwoordelijkheid voor de gebouwen bij de politie Haaglanden", aldus de woordvoerder

Hey Joesoef,

waar haal jij het lef vandaan om de term kaaskop te gebruiken

gibraltar
18-09-04, 17:23
Volgens een woordvoerder van de Tweede Kamer zijn de beveiligingsmaatregelen wel degelijk "adequaat". "Overigens ligt de verantwoordelijkheid voor de gebouwen bij de politie Haaglanden", aldus de woordvoerder


met andere woorden,we lagen te slapen.maar wij zijn niet schuldig
politie haaglanden is verantwoordelijk voor de gebouwen.
dit is echt hollands,ik ben verantwoordelijk voor dit stukje en jij voor dat stukje.en als het fout gaat. elkaar de zwartepiet toe te spelen. :knipoog:

sjaen
18-09-04, 19:01
Geplaatst door gibraltar
Volgens een woordvoerder van de Tweede Kamer zijn de beveiligingsmaatregelen wel degelijk "adequaat". "Overigens ligt de verantwoordelijkheid voor de gebouwen bij de politie Haaglanden", aldus de woordvoerder


met andere woorden,we lagen te slapen.maar wij zijn niet schuldig
politie haaglanden is verantwoordelijk voor de gebouwen.
dit is echt hollands,ik ben verantwoordelijk voor dit stukje en jij voor dat stukje.en als het fout gaat. elkaar de zwartepiet toe te spelen. :knipoog:

Een waarheid als een koe!, alhoewel ik dit niet als alleen typisch Hollands wil omschrijven. Deze ziekte tref je overal aan!! En Balkenende 2 maar roepen om meer persoonlijke verantwoordelijkheid, ik geef daar graag gevolg aan, dus volgende keer allemaal stemmen op de SP!!!!!!!! :fplayer: