PDA

Bekijk Volledige Versie : VS voeren opnieuw luchtaanval uit op Fallujah



Saima666
18-09-04, 10:47
Buitenland

FALLUJAH - De Amerikaanse strijdkrachten hebben vrijdagavond opnieuw een luchtaanval uitgevoerd op het verzetsbolwerk Fallujah ten westen van de hoofdstad Bagdad. Dat berichtten inwoners van de stad die in handen is van soennitische opstandelingen. Door de aanval op de wijk Dhubat kwamen drie mensen om het leven, aldus een reddingswerker. Drie anderen raakten gewond onder wie een vrouw en kind.

Door een Amerikaanse luchtaanval in de nacht van donderdag op vrijdag op Fallujah kwamen zeker 44 mensen om het leven. Onder de slachtoffers waren vrouwen en kinderen, aldus artsen. Volgens het Amerikaanse leger betrof het een "precisieaanval op een huis van terroristen". Aanhangers van de vermeende al-Qaeda-leider Abu Musab al-Zarqawi zouden in het pand onderdak hebben gevonden.

NASCHRIFT: ELKE WEEK komen er door Amerikaanse luchtaanvallen honderden burgers om in Fallujah. Mensen zoals ik jij en ik. Elke keer zijn het vermeende aanhangers van Abu Musab al-Zarqawi. Ik vraag mij af zijn de vermeende aanhangers vrouwen en kinderen.

Dood aan Amerika en hun bondgenoten. :terrorist & sterkte en kracht aan de verzetstrijders niet te vergeten de doden in Fallujah. Ik hoop dat ze de kracht krijgen hun krachten te bundelen en de vervloekte Amerikanen in Irak gaan spoken. Inchalla!

Raihana
18-09-04, 10:49
Saima666
Junior Member

Geslacht: Man
Registratie: Sep 2004
Locatie:
Berichten: 2
Strafpunten: 0

:verward:

Saima666
18-09-04, 11:01
Geplaatst door Raihana
Saima666
Junior Member

Geslacht: Man
Registratie: Sep 2004
Locatie:
Berichten: 2
Strafpunten: 0

:verward:


Ik heb het voor jou veranderd hoor zusters. Ik had daar niet opgelet. Aaangezien jij daar belang aanhecht heb ik het speciaal voor jou JUIST gewijzigd! :ergleuk:

Raihana
18-09-04, 11:15
Geplaatst door Saima666
Ik heb het voor jou veranderd hoor zusters. Ik had daar niet opgelet. Aaangezien jij daar belang aanhecht heb ik het speciaal voor jou JUIST gewijzigd! :ergleuk:

Saima666
Zwarte Weduwe

Geslacht: Vrouw
Registratie: Sep 2004
Locatie: Fallujah
Berichten: 3
Strafpunten: 0


Status: Offline

:verward: :verward:

Raihana
18-09-04, 11:15
Waarom kan ik dit bericht niet verwijderen?