PDA

Bekijk Volledige Versie : Freek de Jonge



vgeld
19-09-04, 22:33
Vinden jullie niet dat hij nog alleen de bingotenten mag onderhouden i.p.v. het beeld van de publieke omroep te vervuilen?
Er is een tijd van komen en opkrassen. Maak plaats voor Hans Teeuwen, Guzman, Amhali, Heertje, Hermans, van Muiswinkel, ..etc(teveel om op te noemen)

Ik ervaar de verschijning van Freek de Jonge net als de reclame van "jawel de hypotheker "

Joesoef
19-09-04, 22:58
Ik vond Bram Vermeulen de laatste jaren veel leuker, interessanter en gezelliger. Freek is zo op zijn vader gaan lijken.......

taouanza
20-09-04, 09:44
Geplaatst door vgeld
Vinden jullie niet dat hij nog alleen de bingotenten mag onderhouden i.p.v. het beeld van de publieke omroep te vervuilen?
Er is een tijd van komen en opkrassen. Maak plaats voor Hans Teeuwen, Guzman, Amhali, Heertje, Hermans, van Muiswinkel, ..etc(teveel om op te noemen)

Ik ervaar de verschijning van Freek de Jonge net als de reclame van "jawel de hypotheker "


:haha:

sylvester
20-09-04, 13:49
Ik heb het altijd al een misselijk makend mannetje gevonden!

mrz
20-09-04, 13:51
Niks mis met misselijkheid. Als ie echt misselijkmakend is, heeft ie dat zelf echt wel door hoor.

Babyface
20-09-04, 13:58
Mijn tv heeft geen afstandsbediening en de knopjes zijn erin gevallen... :verdriet:

Seif
20-09-04, 14:07
Voor deze ene keer ben ik 't met je eens Vgeld. :D

mrz
20-09-04, 14:07
Tv???? Tsja...

Siah
20-09-04, 14:25
inderdaad;
hij is in maalstroom gedoken!
zijn artistieke tijd is al voorbij.
virtually :dood:

Dutchguy
20-09-04, 14:28
Ik kan die klagelijke neuzelige stem niet meer verdragen. Was leuk, af door de artiestenuitgang.

mrz
20-09-04, 14:48
Lol... That's called gevoel... Ken je niet? :melig:

vgeld
20-09-04, 18:37
Geplaatst door Seif
Voor deze ene keer ben ik 't met je eens Vgeld. :D

En welke "nationaliste" kan in zijn leven zeggen: mijn opponenten zijn het met me eens.

Stuur Freek een e-mail als je zijn e-mailad. hebt. Bescherm die man tegen zichzelf. Stuur ook allemaal een e-mail naar de Publieke Omroep met de mededeling dat een uitzending van Lingo veel spannender is dan Freek op de buis.
Overigens, ik denk dat het publieke van Freek uit mannetjes (frauderende bouwers) bestaat, met een minimum leeftijd van 57,5 jaar. Deze lieden kopen dus een arrangement all in (Vreten bij van der Valk en boeren bij Freek ) erg ehhhhh;