PDA

Bekijk Volledige Versie : Joehoe Rabiah



Tomas
20-09-04, 12:04
Ik heb laatst een surinaams gerecht gegeten, dat bestond uit gefrituurde kabeljauw met een donkere pittige kruimelige vis brei. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar eigenlijk wil ik het recept. Weet jij dat misschien?

:moe:

mulan
20-09-04, 14:19
Theemuts.....

Tomas
20-09-04, 14:26
Geplaatst door mulan
Theemuts.....

Bedankt! Ik zoek het recept zelf wel op met google.

mulan
20-09-04, 14:36
Geplaatst door Tomas
Bedankt! Ik zoek het recept zelf wel op met google.

Ik kan niet koken al hangt mijn leven ervan af....zal ik je een recept doorgeven? :fpetaf:

Tomas
20-09-04, 14:41
Geplaatst door mulan
Ik kan niet koken al hangt mijn leven ervan af....zal ik je een recept doorgeven? :fpetaf:

Dat mag.

Maar volgens mij heet het geen theemuts, maar telo. Alleen zie ik dat dat anders qua samenstelling is dan 'k dacht. 'k heb 't surinaamse moeke niet helemaal goed begrepen dus.

mulan
20-09-04, 14:45
Mijn surinaams is niet wat het geweest was.......

If you were wondering....ik lig hier in een deuk van het lachen.Wie is er nu cynisch....lach jij ook of snap ik het weer even niet of ben ik jou voor de verandering zelfs te slim af,dat is ook niet leuk,niet door hebben dat je cynisch bent maar erachter komen dat je het wel bent door je berichten zelf nog eens door te lezen.....tijd voor een middagdutje :vreemd:


:slapen:

Tomas
20-09-04, 15:00
Geplaatst door mulan
Mijn surinaams is niet wat het geweest was.......

If you were wondering....ik lig hier in een deuk van het lachen.Wie is er nu cynisch....lach jij ook of snap ik het weer even niet of ben ik jou voor de verandering zelfs te slim af,dat is ook niet leuk,niet door hebben dat je cynisch bent maar erachter komen dat je het wel bent door je berichten zelf nog eens door te lezen.....tijd voor een middagdutje :vreemd:


:slapen:

Fijn, ik en mijn uitwerking op vrouwen.

mulan
20-09-04, 15:11
Geplaatst door Tomas
Fijn, ik en mijn uitwerking op vrouwen.

Ik ben gevoelig voor hoeveelheden onzin dus ook dit vind ik hilarisch!
Jij bent zeker de leukste thuis,nietwaar?!

Tomas
20-09-04, 15:21
Geplaatst door mulan
Ik ben gevoelig voor hoeveelheden onzin dus ook dit vind ik hilarisch!
Jij bent zeker de leukste thuis,nietwaar?!

Als er hier thuis een democratie zou heersen niet. Dus dankzij het politieke systeem hier, ben ik inderdaad de leukste.

En jij?

mulan
20-09-04, 15:34
Geplaatst door Tomas
Als er hier thuis een democratie zou heersen niet. Dus dankzij het politieke systeem hier, ben ik inderdaad de leukste.

En jij?

Jij bij ons is het hetzelfde dus mijn vader is BOB SAGET....hilariteit alom. :wohaa:

Rabi'ah.
20-09-04, 17:00
Geplaatst door Tomas
Ik heb laatst een surinaams gerecht gegeten, dat bestond uit gefrituurde kabeljauw met een donkere pittige kruimelige vis brei. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar eigenlijk wil ik het recept. Weet jij dat misschien?

:moe:

Ow, da's een Javaans gerecht, het heet teloh (spreek uit: tillo).

Mijn zusje was eraan verslaafd. :strik:

Spoetnik
20-09-04, 17:01
Geplaatst door Rabi'ah.
Ow, da's een Javaans gerecht, het heet teloh (spreek uit: tillo).

Mijn zusje was eraan verslaafd. :strik:

ze is nu afgekickt?

Rabi'ah.
20-09-04, 17:40
Geplaatst door Spoetnik
ze is nu afgekickt?

:hihi:

Allang. :wink:

Orakel
20-09-04, 18:56
Geplaatst door Tomas
Ik heb laatst een surinaams gerecht gegeten, dat bestond uit gefrituurde kabeljauw met een donkere pittige kruimelige vis brei. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar eigenlijk wil ik het recept. Weet jij dat misschien?

:moe:

:haha:

Rabi'ah.
20-09-04, 19:13
http://www.sranangkukru.net

Is volgens mij btw nie moeilijk, gewoon gefrituurde cassave met bakkeljauw (kabbeljauw dus)

Of was het misschien toch frita. :vreemd:

Nouja, you'll see.

Tomas
20-09-04, 19:17
Geplaatst door Rabi'ah.
http://www.sranangkukru.net

Is volgens mij btw nie moeilijk, gewoon gefrituurde cassave met bakkeljauw (kabbeljauw dus)

Of was het misschien toch frita. :vreemd:

Nouja, you'll see.

Ik had het al gevonden. Ik dacht dat die casave de gefrituurde bakkeljauw was. Maar vond dat ook wel wat vreemd smaken voor gefrituurde kabbeljauw. Maar wel lekker. Die kruidige visbrei die erop zat is dus bakkeljauw... Wel pittig voor kabbeljauw. Maar wel lekker.

Thanks anyway.
:moe:

Wat denk jij, is die Mulan de draak met mij aan het steken?

Rabi'ah.
20-09-04, 19:33
Geplaatst door Tomas

Thanks anyway.
:moe:

Wat denk jij, is die Mulan de draak met mij aan het steken?

Graag gedaan, maar vanwaar die moe? :vreemd:

Haha, kheb haar bijdragen niet zo gelezen, kben zwaar ontopic vandaag. :wink:

Tomas
20-09-04, 19:34
Geplaatst door Rabi'ah.
Graag gedaan, maar vanwaar die moe? :vreemd:

Haha, kheb haar bijdragen niet zo gelezen, kben zwaar ontopic vandaag. :wink:

Welke moe?
:moe:

Rabi'ah.
20-09-04, 19:39
Geplaatst door Tomas
Welke moe?
:moe:

:haha:

freya
20-09-04, 19:41
Geplaatst door Tomas
Ik heb laatst een surinaams gerecht gegeten, dat bestond uit gefrituurde kabeljauw met een donkere pittige kruimelige vis brei. Ik weet niet meer hoe dat heet, maar eigenlijk wil ik het recept. Weet jij dat misschien?

:moe:

:hihi:

Dat Tomas zo diep kon zinken wist ik niet :p

:moe:

Rabi'ah.
20-09-04, 19:45
Geplaatst door freya
:hihi:

Dat Tomas zo diep kon zinken wist ik niet :p

:moe:

:haha:

Hoezo, omdat hij steeds die moesmilies post en het vervolgens ontkent of omdat hij een onzintopic opent voor een recept na pas min of meer ruzie met me gemaakt te hebben? :engel:

mulan
20-09-04, 20:16
Rabi'ah.....good answer :wijs:

En Tomas ....IK ZOU NIET DURVEN!