PDA

Bekijk Volledige Versie : Wouter Bos



vgeld
20-09-04, 21:02
Wie-o-wie kan tekenen.
Ik wil een wedstrijd uitschrijven waar Wouter Bos wordt geportretteerd als schaap in wolfskleren (i. p. v. wolf in schaapskleren) of als een Huskey die door een Jack Russel tot nederigheid wordt gedwongen en dus met de staart tussen de bennen.
Ik geloof en vertrouw die man voor geen cent ! Waar was hij al die tijd dat Balenende en CO met de afbraak bezig waren ! en nu gaat hij tussen twee vakbondsmensen(CNV en FNV) staan demonstreren !.

Joepie
20-09-04, 21:34
Geplaatst door vgeld
Wie-o-wie kan tekenen.
Ik wil een wedstrijd uitschrijven waar Wouter Bos wordt geportretteerd als schaap in wolfskleren (i. p. v. wolf in schaapskleren) of als een Huskey die door een Jack Russel tot nederigheid wordt gedwongen en dus met de staart tussen de bennen.
Ik geloof en vertrouw die man voor geen cent ! Waar was hij al die tijd dat Balenende en CO met de afbraak bezig waren ! en nu gaat hij tussen twee vakbondsmensen(CNV en FNV) staan demonstreren !.

Hij zit in de oppositie en dus logisch gevolg: pvda heeft zich toch wel druk gemaakt hoor en is het nooit eens geweest met de regerende partijen. Vandaar de alernatieve begrotingen (van de oppositiepartijen) dus ook van oa. de pvda. Ik neem het ergens wel de pvda kwalijk dat ze niet "genoeg" gedaan hebben om een regeeraccoord te creeren voor meeregeren ipv. oppositie drijven. (nl pvda was 2e grootste partij meen ik bij verkiezingen???, dus vandaar verwacht ik die extra moeite zonder naar cda enzo te wijzen)

Lawrence
20-09-04, 21:55
Geplaatst door vgeld
Wie-o-wie kan tekenen.
Ik wil een wedstrijd uitschrijven waar Wouter Bos wordt geportretteerd als schaap in wolfskleren (i. p. v. wolf in schaapskleren) of als een Huskey die door een Jack Russel tot nederigheid wordt gedwongen en dus met de staart tussen de bennen.
Ik geloof en vertrouw die man voor geen cent ! Waar was hij al die tijd dat Balenende en CO met de afbraak bezig waren ! en nu gaat hij tussen twee vakbondsmensen(CNV en FNV) staan demonstreren !.

Goed punt vgeld: Bos had waarschijnlijk ongeveer het zelfde gedaan als wat het kabinet nu doet als hij in het kabinet had gezeten. Dit omdat elk kabinet gewoon moet bezuinigen.

Hij wil zich middels die verachtelijke stakingen profileren als links en sociaal (wat electoraal waarschijnlijk goed zal gaan uitpakken). Iedereen weet dat er bezuinigd moet worden.

vgeld
20-09-04, 22:02
Geplaatst door Lawrence
Goed punt vgeld: Bos had waarschijnlijk ongeveer het zelfde gedaan als wat het kabinet nu doet als hij in het kabinet had gezeten. Dit omdat elk kabinet gewoon moet bezuinigen.

Hij wil zich middels die verachtelijke stakingen profileren als links en sociaal (wat electoraal waarschijnlijk goed zal gaan uitpakken). Iedereen weet dat er bezuinigd moet worden.

Ik geloof dat hij meer olie (hij komt van Shell) in zijn bloed heeft dan solidariteit.
PvdA-ers hebben het paard van Troje binnengehaald. Ik twijfel meer en meer aan de motieven van die draaikont.

Joepie
20-09-04, 22:18
Hij probeerde stemmen te winnen dmv. even op tv voor te komen tussen "stakend nederland", das waar.

Joepie
20-09-04, 22:21
Geplaatst door Lawrence
Goed punt vgeld: Bos had waarschijnlijk ongeveer het zelfde gedaan als wat het kabinet nu doet als hij in het kabinet had gezeten. Dit omdat elk kabinet gewoon moet bezuinigen.



Vandaar de alternatieve begrotingen en constant verzet (als je dat verzet noemt tenminste ) van de pvda????? Consessie zullen er altijd gedaan moeten worden maar wat je stelt vind ik nou ook weer een beetje overdreven aangezien er genoeg andere "geldposten"om op te bezuiningen te vinden zijn die niet zo snijden voor de lagere (lees pvda) inkomens.

Hij had idd. ook bezuinigd.

Maar glad en onbetrouwbaar lijkt ie me zeker.

Jar
20-09-04, 22:22
Wouter Bosch is eg laf. Zonder zelf harde standpunten te willen innemen wordt de PvdA slapend rijk. En als er interne spanningen komen in het kabinet, want die komen er geheid als er werkelijk meer dan 100.000 mensen 2okt naar het museumplein komen, da is hij weer de held van de oppositie, en gaat hij rustig verder met het beleid van Balkenende.

Het geheugen van het electoraat is toch erg kort, of niet??

Lawrence
20-09-04, 22:22
Geplaatst door Joepie
Hij probeerde stemmen te winnen dmv. even op tv voor te komen tussen "stakend nederland", das waar.

Sommeteen wordt hij met overweldigende meerderheid gekozen zonder er iets voor te hoeven doen. Balkie heeft dan de overheidsfinanciën op orde, de economie gaat rond die tijd (2006) enorm boomen, en iedereen denkt dat Bos fantastisch is.

Ik gun dat die rat niet.

Joepie
20-09-04, 22:25
Geplaatst door Lawrence

Ik gun dat die rat niet.

Geen veldmuis maar een Bosrat wel te verstaan :lachu:

Gerard074
21-09-04, 09:11
Geplaatst door Lawrence
Sommeteen wordt hij met overweldigende meerderheid gekozen zonder er iets voor te hoeven doen. Balkie heeft dan de overheidsfinanciën op orde, de economie gaat rond die tijd (2006) enorm boomen, en iedereen denkt dat Bos fantastisch is.

Ik gun dat die rat niet.


Misschien zit dit kabinet dan weer binnen de magische 3%, maar dat wel ten koste van de gezondheidszorg (zie basispakket met bijverzekeringen die noodzakelijk zijn, WAO binnen een jaar op 70% van je laatste loon) en tal van andere maatregelen waarbij vrijwel de gehele Nederlandse bevolking de dupe is, lekker hoor als de economie dan weer gaat boomen.
Ik vond die alternatieve begrotingen van de oppositie er niet eens zo slecht uitzien. Tuurlijk moet er bezuinigd worden, maar zijn genoeg alternatieven.

plexus
21-09-04, 09:23
G-zus wat een gejank...Bos speelt het spelletje hoe het gespeeld moet worden..lekker smerig..punt!

et_2000nl
21-09-04, 09:37
Gelukkig hebben we vele goede alternatieven....

Verhagen.... Die vertrouw ik wel, die zachte G doet het goed bij katholiek nederland.

Van Aertsen, die geef ik graag een hand, zonder dat ik na afloop m'n vingers na tel.

Balkenende, verschrikkelijk dat ie ziek is, maar wel goed voor hem om uit te vinden hoe slecht het is in de zorg.

Zalm, wie was de minister van financien ook al weer in Paars?

Inderdaad, het geheugen van de electoraat is zeer kort.

Volgens mij stinken ze allemaal. Da's ook handig, kunnen je tegenstanders altijd zeggen dat je stinkt, je eigen poepie is lang zo vies niet als die van een ander....

GroteWolf
21-09-04, 14:07
Ik geloof dat hij meer olie (hij komt van Shell) in zijn bloed heeft dan solidariteit.

Die zogenaamde solidariteit van de PvdA is heel simpel: mensen die hun uitkering of subsidie willen behouden stemmen PvdA. Dus met economische tegenwind zoals nu zijn dat er heel veel (50 zetels is enorm). Zolang Wouter Bos niet op de inhoud in gaat en dus niet hoeft toe te geven dat hij hetzelfde zou moeten doen als het kabinet (de 'rijken' zwaarder belasten levert niks op behalve die 0.0001% van de mensen die meer verdienen naar België jagen) krijgt ie 50 zetels.

PvdA/GL/SP.......dan is Nederland pas echt naar de kl0ten.

vgeld
21-09-04, 19:04
De vraag was of jullie schaap Wouter willen tekenen.

barneveld
21-09-04, 22:32
Geplaatst door vgeld
Wie-o-wie kan tekenen.
Ik wil een wedstrijd uitschrijven waar Wouter Bos wordt geportretteerd als schaap in wolfskleren (i. p. v. wolf in schaapskleren) of als een Huskey die door een Jack Russel tot nederigheid wordt gedwongen en dus met de staart tussen de bennen.
Ik geloof en vertrouw die man voor geen cent ! Waar was hij al die tijd dat Balenende en CO met de afbraak bezig waren ! en nu gaat hij tussen twee vakbondsmensen(CNV en FNV) staan demonstreren !.


hier ben ik het dus abselut niet mee eens.


1 het is de schuld van de kiezers dat we nu zo slecht formatie hebben in de 2 kamer. omdat iedereen achter PB aan holden. zonder te weten wat hij van plan was.

2toen PVDA aan de macht was had iedereen werk je hoorde niemand klagen.



nu wordt iedereen onslagen en iedereen moet bezuinigen


ik heb het niet op de rechts partijen met uit zondering van SGP

barneveld
21-09-04, 22:34
Geplaatst door Lawrence
Sommeteen wordt hij met overweldigende meerderheid gekozen zonder er iets voor te hoeven doen. Balkie heeft dan de overheidsfinanciën op orde, de economie gaat rond die tijd (2006) enorm boomen, en iedereen denkt dat Bos fantastisch is.

Ik gun dat die rat niet.


wouter is een echte leider