PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders onmiddellijke wil immigratiestop



Joesoef
21-09-04, 08:05
Wilders wil immigratiestop

Uitgegeven: 21 september 2004 08:45

AMSTERDAM - Kamerlid Geert Wilders wil een onmiddellijke immigratiestop voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen reizen. De komende vijf jaar mogen er in Nederland geen Turken en Marokkanen bij komen, zo zegt het Kamerlid in Algemeen Dagblad. Wilders stapte onlangs uit de VVD-fractie.

Volgens Wilders zijn de problemen met de integratie zo 'immens en acuut' dat er onmiddellijk ingegrepen moet worden. "Alle aandacht moet worden gericht op de allochtonen die hier al wonen", zegt hij. Allochtonen met een Nederlands paspoort die de taal niet willen leren wil Wilders het land uitzetten. Datzelfde moet ook gelden voor criminele allochtonen en imams die haat zaaien.


Het Kamerlid is verder voorstander van het 'three strikes and you're out' principe: zware criminelen die voor de derde keer veroordeeld worden krijgen automatisch levenslang en verspelen het recht op strafvermindering.

Couscousje
21-09-04, 08:21
Goeie zaak.

:duim:

Cc

Vissea
21-09-04, 08:34
Dit wordt een grote winnaar bij de verkiezingen!

et_2000nl
21-09-04, 08:55
Gelukkig hebben we nog 2 en half jaar tot de volgende verkiezingen om wat familie te importeren.... :giechel: Ik heb nog wat neefjes en nichtjes in de aanbieding, reakties via PM....

Anders dan bij het LPF disaster, toen zowel het CDA en VVD stonden te wachten om hun electorale winst te boeken toen de LPF zwak was in de peilingen, zullen de huidige regerings partijen dit kabinet niet laten vallen. In de komende 2 en half jaar kan er veel gebeuren....

taouanza
21-09-04, 09:22
Je voelt je gelijk erbij horen als je dit hoort.

Wie denkt dat Wilders en consorten stoppen wanneer er niet meer wordt geimporteerd en alle allochtonen Nederlands spreken en werken?

Wie o wie?

Rabi'ah.
21-09-04, 10:13
Geplaatst door Joesoef
Wilders wil immigratiestop

Uitgegeven: 21 september 2004 08:45

AMSTERDAM - Kamerlid Geert Wilders wil een onmiddellijke immigratiestop voor alle niet-westerse allochtonen die naar familie in Nederland willen reizen. De komende vijf jaar mogen er in Nederland geen Turken en Marokkanen bij komen, zo zegt het Kamerlid in Algemeen Dagblad. Wilders stapte onlangs uit de VVD-fractie.

Volgens Wilders zijn de problemen met de integratie zo 'immens en acuut' dat er onmiddellijk ingegrepen moet worden. "Alle aandacht moet worden gericht op de allochtonen die hier al wonen", zegt hij. Allochtonen met een Nederlands paspoort die de taal niet willen leren wil Wilders het land uitzetten. Datzelfde moet ook gelden voor criminele allochtonen en imams die haat zaaien.


Het Kamerlid is verder voorstander van het 'three strikes and you're out' principe: zware criminelen die voor de derde keer veroordeeld worden krijgen automatisch levenslang en verspelen het recht op
strafvermindering.

Dus als ik het goed begrijp mag mijn familie straks ook niet meer naar Nederland reizen en gelden er straks voor allochtonen (niet-Westerse, wel te verstaan) en autochtonen andere regels.

Als dit geen puur misselijkmakend racisme is weet ik het ook niet meer. :moe:

By the way.........op aandacht van Wilders zit ik dus niet te wachten. :moe:

taouanza
21-09-04, 10:33
Geplaatst door Rabi'ah.
Dus als ik het goed begrijp mag mijn familie straks ook niet meer naar Nederland reizen en gelden er straks voor allochtonen (niet-Westerse, wel te verstaan) en autochtonen andere regels.

Als dit geen puur misselijkmakend racisme is weet ik het ook niet meer. :moe:

By the way.........op aandacht van Wilders zit ik dus niet te wachten. :moe:

Ik vraag me af wat hij onder integratie verstaat.
Als er iemand is die Nederlands moet gaan leren is hij dat wel.

jang0201
21-09-04, 10:36
groot gelijk die Wilders

ZbaqZbaq
21-09-04, 10:39
Geplaatst door taouanza
Ik vraag me af wat hij onder integratie verstaat.
Als er iemand is die Nederlands moet gaan leren is hij dat wel.

Wilders heeft al vaker gezegd dat hij niet voor integratie is maar voor assimilatie.

Telegraaf 2 sept 2004:

"Het gaat mij niet om de religie maar om de politieke cultuur van de islam. Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie. Assimilatie!"

dwingen tot assimilatie is trouwens een schending van mensen rechten...

staat ook in het Europese sociaal handvest

Siah
21-09-04, 10:55
Allochtone (Nederlanders),
blijf paren! :koppel: :strik:
het liefst twee keer per jaar..
of een drieling per jaar.


:tover: toegestaan. :hardlach:

taouanza
21-09-04, 10:56
Geplaatst door jang0201
groot gelijk die Wilders


Motiveer je antwoord Einstein.

Mill
21-09-04, 10:56
Geplaatst door Siah
Allochtone (Nederlanders),
blijf paren!

Iets zegt me dat je het niet tegen Surinamers en Antillianen hebt. :moe:

taouanza
21-09-04, 10:57
Geplaatst door ZbaqZbaq
Wilders heeft al vaker gezegd dat hij niet voor integratie is maar voor assimilatie.


dwingen tot assimilatie is trouwens een schending van mensen rechten...

staat ook in het Europese sociaal handvest


Dat zeg ik dus hij moet Nederlands gaan leren.

Rabi'ah.
21-09-04, 10:58
Geplaatst door Mill
Iets zegt me dat je het niet tegen Surinamers en Antillianen hebt. :moe:


Iets zegt me dat jij spijkers op laag water zoekt. :moe:

mark61
21-09-04, 11:04
Geplaatst door et_2000nl
Gelukkig hebben we nog 2 en half jaar tot de volgende verkiezingen om wat familie te importeren.... :giechel: Ik heb nog wat neefjes en nichtjes in de aanbieding, reakties via PM....

Hé je bent er weer! Welkom terug!

Wilders, das toch geen gespreksonderwerp...

sylvester
21-09-04, 11:09
Hmmm heeft hij ook niet echt van zichzelf geloof ik!
In principe ben ik het wel eens met de stelling hoor, maar ik heb ook zo mijn kanttekeningen bij.

Dit is al eens een keer besproken met dhr Pim Fortuyn als ik het me nog goed kan herinneren.

Word Wilders dan ook gevolgt door de AIVD?

Of nee hij ziet er natuurlijk niet zo gevaarlijk uit want hij heeft haar! :hihi:

Ik bedoel met straffen drie keer is scheepsrecht maar tot hoever kan je gaan?
3 keer winkeldiefstal is weer anders dan 3 keer iemand verkrachtten.

et_2000nl
21-09-04, 11:11
Geplaatst door mark61
Hé je bent er weer! Welkom terug!

Wilders, das toch geen gespreksonderwerp...

Tijdje in buitenlanden geweest.... En tussendoor mij met andere zaken bezig gehouden.

Ben blij dat er nagenoeg niets verandert is....

En Wilders is wel grappig. Ik denk dat ie met de juiste vriendjes zeer groot kan worden.

Mill
21-09-04, 11:14
Geplaatst door Rabi'ah.
Iets zegt me dat jij spijkers op laag water zoekt. :moe:

Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds ziet om maar zoveel mogelijk te fokken? Ik erger me er dood aan.

Ten eerste vind ik het bijzonder sneu om te impliceren dat je godsdienst alleen maar kan groeien door volgelingetjes te fokken. Heeft een nogal hersenspoelerige connotatie, niet?

Ten tweede is dit land zo overbevolkt als wat. Vergrijzing is wel de minste van onze problemen als er 30 miljoen mensen op deze paar vierkante kilometer leven.

Ten derde vind ik het nogal verwerpelijk ten opzichte van de toekomstige kinderen. "Waarom ben ik op deze wereld?" "Papa en mama wilden dat de macht van hun geloof sterker werd in dit land."

Ten vierde bevalt de impliciete bedreiging naar niet-moslims me niet. "Wacht maar."

Zullen wel spijkers op laag water zijn.

Rabi'ah.
21-09-04, 11:20
Geplaatst door Mill

Ten vierde bevalt de impliciete bedreiging naar niet-moslims me niet. "Wacht maar."

Zullen wel spijkers op laag water zijn.

Jij begon over Surinamers en Antillianen.

En toen voelde ik me dus aangesproken, want ik ben Surinaamse én moslima. :moe:

Vandaar dus. :moe:

Babyface
21-09-04, 11:22
Ik ben bezig met mijn tante hier naar toe te halen. Hopelijk komt ze er nog doorheen. Van mij hoeft ook niet iedereen toegelaten te worden, (met uitzondering van mijn familie. Maar ja, dat denkt iedereen). De arbeidsmarkt is al zo krap.. Ik heb een jaar niet gewerkt... Hopeloos..:verdriet:

Mill
21-09-04, 11:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Jij begon over Surinamers en Antillianen.

En toen voelde ik me dus aangesproken, want ik ben Surinaamse én moslima. :moe:

Vandaar dus. :moe:

OK, dan zal dat wicht van hierboven wel Surinamers bedoelen als ze het over "door blijven paren" heeft.

Scipio
21-09-04, 11:23
Geplaatst door Rabi'ah.
[B]Dus als ik het goed begrijp mag mijn familie straks ook niet meer naar Nederland reizen en gelden er straks voor allochtonen (niet-Westerse, wel te verstaan) en autochtonen andere regels. Dat is in elk Europees land zo. Stel je voor wat er zou gebeuren als elke Afrikaan naar Nederland mag komen en een uitkering mag aanvragen...

Als dit geen puur misselijkmakend racisme is weet ik het ook niet meer. Welk ras wordt er dan mishandeld? Wilders wil de islamisering van Nederland stoppen en de westerse normen herstellen.

mark61
21-09-04, 11:23
Geplaatst door et_2000nl
Tijdje in buitenlanden geweest.... En tussendoor mij met andere zaken bezig gehouden.

Ben blij dat er nagenoeg niets verandert is....

En Wilders is wel grappig. Ik denk dat ie met de juiste vriendjes zeer groot kan worden.

Vertel wat meer over India, dat lijkt me heel interessant. Wilders heeft blijkbaar de juiste vriendjes niet, anders was hij nu niet weg. En uitgerangeerd, dacht ik zo. Hoop ik toch.

taouanza
21-09-04, 11:24
Geplaatst door Mill

Zullen wel spijkers op laag water zijn.


Kan ook selectieve verontwaardiging zijn.

Want er zullen natuurlijk geen moslims zijn die om normale redenen kinderen hebben.
En het is ook heel normaal zeker van het Westen om de islam te willen beperken. Als moslims hier in Nederland met elkaar trouwen zullen er ook moslims van komen.

Volgens mij probeer je Wilders op een subtiele manier te steunen. Hier een beetje lopen suggeren dat een vieze zaak is als moslims kinderen krijgen.
Want iedereen zien dat Siah het spottend bedoeld.
Maar ja je vind moslimkroost waarschijnelijk zo weerzinwekkend dat je zelfs humor daarover niet kan verdragen.

Wat had je dan verwacht?
Dat moslims het zich aantrekken zodat jij weer kan zeuren over slachtofferrol.
Of heb je stiekem gehoopt dat moslims onmiddelijk gehoor gaan geven aan Wilders.
Dat je zo in gaat in je wishfullthinking dat het als een schok komt dat moslims van plan zijn om kinderen te blijven krijgen?

Mill
21-09-04, 11:25
Geplaatst door taouanza
Want iedereen zien dat Siah het spottend bedoeld.

Ze bedoelt het niet spottend.

sylvester
21-09-04, 11:26
Geplaatst door Mill
Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds ziet om maar zoveel mogelijk te fokken? Ik erger me er dood aan.

Ten eerste vind ik het bijzonder sneu om te impliceren dat je godsdienst alleen maar kan groeien door volgelingetjes te fokken. Heeft een nogal hersenspoelerige connotatie, niet?

Ten tweede is dit land zo overbevolkt als wat. Vergrijzing is wel de minste van onze problemen als er 30 miljoen mensen op deze paar vierkante kilometer leven.

Ten derde vind ik het nogal verwerpelijk ten opzichte van de toekomstige kinderen. "Waarom ben ik op deze wereld?" "Papa en mama wilden dat de macht van hun geloof sterker werd in dit land."

Ten vierde bevalt de impliciete bedreiging naar niet-moslims me niet. "Wacht maar."

Zullen wel spijkers op laag water zijn.

Inderdaad we gaan alweer stijgen met het werkeloosheidscijfer!

Wat moeten onze kinderen dan doen na hun studie?
En aan wie hebben ze het dan te danken als wij weer een babyboom laten plaats vinden omdat een aantal mensen van ons het in hun hoofd zouden willen halen om lekker kinderen te fokken zodat er meer moslims in nederland komen.

Ik vind dit persoonlijk een associale gedachte!

Sorry maar dat is mijn mening

taouanza
21-09-04, 11:27
Geplaatst door Scipio
Welk ras wordt er dan mishandeld? Wilders wil de islamisering van Nederland stoppen en de westerse normen herstellen.


Over welke westerse normen hebben we het dan?
Vrijheid van godsdienst?
Vrijheid van meningsuiting?
Nazisme?

Babyface
21-09-04, 11:28
Geplaatst door Scipio
Dat is in elk Europees land zo. Stel je voor wat er zou gebeuren als elke Afrikaan naar Nederland mag komen en een uitkering mag aanvragen... Welk ras wordt er dan mishandeld? Wilders wil de islamisering van Nederland stoppen en de westerse normen herstellen.


Het eerste klopt.

Maar leg me even uit hoe die westerse normen eruitzien dan.

Niet die van de middeleeuwen hoop ik. :verward:

taouanza
21-09-04, 11:28
Geplaatst door sylvester
Inderdaad we gaan alweer stijgen met het werkeloosheidscijfer!

Wat moeten onze kinderen dan doen na hun studie?
En aan wie hebben ze het dan te danken als wij weer een babyboom laten plaats vinden omdat een aantal mensen van ons het in hun hoofd zouden willen halen om lekker kinderen te fokken zodat er meer moslims in nederland komen.

Ik vind dit persoonlijk een associale gedachte!

Sorry maar dat is mijn mening



Ik vind je inderdaad associaal.
But then again Nazis zijn associaal.

Babyface
21-09-04, 11:31
Geplaatst door taouanza
Over welke westerse normen hebben we het dan?
Vrijheid van godsdienst?
Vrijheid van meningsuiting?
Nazisme?



Een vrouw als een produkt zien en naakt tentoonstellen? Erger dan een heksenjacht, weet je dat.. Zij hadden nog respect voor hun lichaam tenminste. Allebei even walgelijk, maar ja..

Rabi'ah.
21-09-04, 11:31
Geplaatst door Mill
OK, dan zal dat wicht van hierboven wel Surinamers bedoelen als ze het over "door blijven paren" heeft.

blablablablabla

Ga even plaatsvervangend verontwaardigd zijn voor een ander, will you? :moe:

Mill
21-09-04, 11:35
Geplaatst door Rabi'ah.
blablablablabla

Ga even plaatsvervangend verontwaardigd zijn voor een ander, will you? :moe:

Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds ziet om maar zoveel mogelijk te fokken?

et_2000nl
21-09-04, 11:38
Geplaatst door mark61
Vertel wat meer over India, dat lijkt me heel interessant. Wilders heeft blijkbaar de juiste vriendjes niet, anders was hij nu niet weg. En uitgerangeerd, dacht ik zo. Hoop ik toch.

Ff kijken....

Ben in de volgende landen geweest in de afgelopen 12 maanden of zo....

Marokko ;-)
Duitsland
Limburg....
Engeland
Schotland
Amerika, 3 x
India 2 x

De laatste keer een maand in India. Fantastisch was dat. Ik doe iets met statistiek op mijn werk dus ik word enorm g**l van getallen.... Maar goed er wonen dus zo'n 120 miljoen moslims in India en zo'n 800 miljoen hindoes. Ik zat daar voor mijn werk maar heb veel met de lokale bevolking kunnen rond hangen.
Ondanks wat relletjes hier en daar moet ik zeggen dat het er redelijk tolerant aan toe gaat. Het grappige is dat als je aan iemand vraagt waarom een gebouw plat ligt men schouder halend zegt dat het een jaar of wat geleden plat gebombardeerd is. Meestal niet om religieuse of politieke redenen maar om zakelijke redenen.
Onze chauffeur liet ons zien waar ie op school had gezeten. Het was een katholieke school, terwijl hij moslim is. Zijn moskee stond in een rijtje van een kerk een tempel en een moskee. Indrukwekkend....

Integreren en mengen doen ze nagenoeg niet aan, het is een gesegregeerde maatschappij, die nagenoeg vreedzaam naast elkaar leeft. Ja er zijn reli rellen en aanslagen. Maar het is een land met 1 miljard inwoners, daar gebeurd wel eens wat....

En het is het land van Mahatma Ghandi....

sylvester
21-09-04, 11:38
Geplaatst door taouanza
Ik vind je inderdaad associaal.
But then again Nazis zijn associaal.

Leg uit waarom jij zo over mij denkt!

Kijk eens naar de economie!
ALs jij morgen je baan verliest kan jij dan zo weer aan de bak?
Of heb je nog niet eens werk?

Ik ben intercedente bij een uitzendorganisatie en als ik verhalen hoor van mensen die gewoon afgestudeert zijn en gewoon moeten gaan schoonmaken omdat er weinig of niks voor hun is vind ik dat erg treurig!
En of ze nou blank, geel, groen of bruin zijn maakt me niets uit!

En als jij denkt dat de oplossing voor het hele verhaal is om gewoon lekker te gaan fokken help jij de economie ook naar de knoppen want als jou kinderen uit zijn geleerd dan kunnen ze direct een uitkering aan gaan vragen omdat er geen werk meer is.

Leuk he de toekomst van de kinderen?

sylvester
21-09-04, 11:38
Geplaatst door taouanza
Ik vind je inderdaad associaal.
But then again Nazis zijn associaal.

Leg uit waarom jij zo over mij denkt!

Kijk eens naar de economie!
ALs jij morgen je baan verliest kan jij dan zo weer aan de bak?
Of heb je nog niet eens werk?

Ik ben intercedente bij een uitzendorganisatie en als ik verhalen hoor van mensen die gewoon afgestudeert zijn en gewoon moeten gaan schoonmaken omdat er weinig of niks voor hun is vind ik dat erg treurig!
En of ze nou blank, geel, groen of bruin zijn maakt me niets uit!

En als jij denkt dat de oplossing voor het hele verhaal is om gewoon lekker te gaan fokken help jij de economie ook naar de knoppen want als jou kinderen uit zijn geleerd dan kunnen ze direct een uitkering aan gaan vragen omdat er geen werk meer is.

Leuk he de toekomst van de kinderen?

sylvester
21-09-04, 11:38
Geplaatst door taouanza
Ik vind je inderdaad associaal.
But then again Nazis zijn associaal.

Leg uit waarom jij zo over mij denkt!

Kijk eens naar de economie!
ALs jij morgen je baan verliest kan jij dan zo weer aan de bak?
Of heb je nog niet eens werk?

Ik ben intercedente bij een uitzendorganisatie en als ik verhalen hoor van mensen die gewoon afgestudeert zijn en gewoon moeten gaan schoonmaken omdat er weinig of niks voor hun is vind ik dat erg treurig!
En of ze nou blank, geel, groen of bruin zijn maakt me niets uit!

En als jij denkt dat de oplossing voor het hele verhaal is om gewoon lekker te gaan fokken help jij de economie ook naar de knoppen want als jou kinderen uit zijn geleerd dan kunnen ze direct een uitkering aan gaan vragen omdat er geen werk meer is.

Leuk he de toekomst van de kinderen?

sylvester
21-09-04, 11:38
Geplaatst door taouanza
Ik vind je inderdaad associaal.
But then again Nazis zijn associaal.

Leg uit waarom jij zo over mij denkt!

Kijk eens naar de economie!
ALs jij morgen je baan verliest kan jij dan zo weer aan de bak?
Of heb je nog niet eens werk?

Ik ben intercedente bij een uitzendorganisatie en als ik verhalen hoor van mensen die gewoon afgestudeert zijn en gewoon moeten gaan schoonmaken omdat er weinig of niks voor hun is vind ik dat erg treurig!
En of ze nou blank, geel, groen of bruin zijn maakt me niets uit!

En als jij denkt dat de oplossing voor het hele verhaal is om gewoon lekker te gaan fokken help jij de economie ook naar de knoppen want als jou kinderen uit zijn geleerd dan kunnen ze direct een uitkering aan gaan vragen omdat er geen werk meer is.

Leuk he de toekomst van de kinderen?

taouanza
21-09-04, 11:39
Geplaatst door Babyface
Een vrouw als een produkt zien en naakt tentoonstellen? Erger dan een heksenjacht, weet je dat.. Zij hadden nog respect voor hun lichaam tenminste. Allebei even walgelijk, maar ja..

Ik denk eigenlijk dat hij nazisme bedoelt.
Die wilden alle niet Ariers uitroeien en verkomen dat er mee bijkwamen.
Toen waren de joden de pineut. En nu willen ze de islam uitroeien.
Zogenaamd om de Westerse normen en waarden te verdedigen alleen vraag ik me af wat daar van over blijft als je een volk wil uitroeien.


Het is eigenlijk zeg net als ik je vraag wil je koffie, thee, sap of fris terwijl ik alleen koffie heb.
Dan vind ik het ook niet leuk als je iets anders zegt dan koffie.
Dus dan doe ik me voor als een goede gastvrouw die alles in huis heeft maar eigenlijk wil ik dat je alleen koffie drinkt.

Dan heb ik een probleem.
Vooral als de hele tijd roddel over slechte gastvrouwen die alleen thee in huis hebben.

Dan heb ik een dillema.
Hoe kan je alleen koffie ingeschenken en een goeie gastvrouw zijn?

Vertellen hoe waardeloos nietkoffiedrinkers zijn schijnt wonderen te verrichten.:rolleyes:

Zwarte Schaap
21-09-04, 11:41
Geplaatst door Mill
Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds ziet om maar zoveel mogelijk te fokken? Ik erger me er dood aan.

Ten eerste vind ik het bijzonder sneu om te impliceren dat je godsdienst alleen maar kan groeien door volgelingetjes te fokken. Heeft een nogal hersenspoelerige connotatie, niet?

Ten tweede is dit land zo overbevolkt als wat. Vergrijzing is wel de minste van onze problemen als er 30 miljoen mensen op deze paar vierkante kilometer leven.

Ten derde vind ik het nogal verwerpelijk ten opzichte van de toekomstige kinderen. "Waarom ben ik op deze wereld?" "Papa en mama wilden dat de macht van hun geloof sterker werd in dit land."

Ten vierde bevalt de impliciete bedreiging naar niet-moslims me niet. "Wacht maar."

Zullen wel spijkers op laag water zijn.


In het nazi-tijdperk lieten ze films zien met krieoelende ratten en ongedierte die zich steeds meer vermenigvuldigden en de ruimte overwoekerden.

Europa is een beetje vooruit gegaan, ze zijn nu nog subtieler met het weergeven van hun subjectieve angst/haat.

taouanza
21-09-04, 11:41
Geplaatst door sylvester
Leg uit waarom jij zo over mij denkt!

Kijk eens naar de economie!
ALs jij morgen je baan verliest kan jij dan zo weer aan de bak?
Of heb je nog niet eens werk?

Ik ben intercedente bij een uitzendorganisatie en als ik verhalen hoor van mensen die gewoon afgestudeert zijn en gewoon moeten gaan schoonmaken omdat er weinig of niks voor hun is vind ik dat erg treurig!
En of ze nou blank, geel, groen of bruin zijn maakt me niets uit!

En als jij denkt dat de oplossing voor het hele verhaal is om gewoon lekker te gaan fokken help jij de economie ook naar de knoppen want als jou kinderen uit zijn geleerd dan kunnen ze direct een uitkering aan gaan vragen omdat er geen werk meer is.

Leuk he de toekomst van de kinderen?

En stel je die fokstop voor alle mensen of alleen die met geel,groen en bruin kleurtje?

mark61
21-09-04, 11:45
Geplaatst door et_2000nl
Ff kijken....

Ben in de volgende landen geweest in de afgelopen 12 maanden of zo....

...En het is het land van Mahatma Ghandi....

Dank je wel. Het mag ook uitgebreider. :hihi: ik ben verzot op (andermans) reiservaringen. Vertel s wat over Marokko, want daar ben ik ook net geweest. Laat Limbabwe maar even zitten ;)

Mill
21-09-04, 11:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
In het nazi-tijdperk lieten ze films zien met krieoelende ratten en ongedierte zien dat zich steeds meer vermenigvuldigde en de ruimte overwoekerde.

Europa is een beetje vooruit gegaan, ze zijn nu nog subtieler met het weergeven van hun subjectieve angst/haat.

Smakeloze vergelijkingen met de WOII werken allang niet meer. Inflatie.

Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds leest om "zoveel mogelijk te paren"?

Ik heb het niet over een toename van moslims, ik heb het over die oproepen tot "blijven paren". Ik plaats die onsmakelijke oproepen toch niet? Of vind je ze getuigen van inzicht en wijsheid?

mark61
21-09-04, 11:48
Geplaatst door Mill
Smakeloze vergelijkingen met de WOII werken allang niet meer. Inflatie.
...
Ik heb het niet over een toename van moslims, ik heb het over die oproepen tot "blijven paren". Ik plaats die onsmakelijke oproepen toch niet? Of vind je ze getuigen van inzicht en wijsheid?

Ik denk dat jij die 'oproepen' wat te serieus neemt. Wat maakt dat anderen jouw motieven im Frage stellen. Maw. zinloze escalatie, zoals zo vaak hier. Theoretisch heb je niet ongelijk, in de praktijk wel.

Zwarte Schaap
21-09-04, 11:49
Geplaatst door Mill
Smakeloze vergelijkingen met de WOII werken allang niet meer. Inflatie.

Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds leest om "zoveel mogelijk te paren"?

Ik heb het niet over een toename van moslims, ik heb het over die oproepen tot "blijven paren". Ik plaats die onsmakelijke oproepen toch niet? Of vind je ze getuigen van inzicht en wijsheid?

Ik wordt doodgeslagen met oproepen om mij te vermenigvuldigen, gossie toch je kunt je kont niet keren of je ziet weer een oproep. Moslims zijn alleen bezig om zich te vermenigvuldigen net als de ratten van de hitlerfilms. ''Ons schoon Nederland wordt overwoekerd door een nog ergere ongedierte.''

Mill
21-09-04, 11:51
Geplaatst door taouanza
En stel je die fokstop voor alle mensen of alleen die met geel,groen en bruin kleurtje?

Als iemand een oproep aan mij zou doen om zoveel mogelijk kinderen te kweken om "mijn soort mensen" (wat dat ook mag betekenen) groter en machtiger te laten worden, dan zou ik hem in z'n gezicht tuffen. Ik maak zelf wel uit of ik kinderen neem, en vind redenen zoals door zo'n oproep worden gesuggereerd smerig.

Maar jij vindt "blijf vooral paren" leuzen kennelijk wel geinig. Ik niet. Dan kan je wel met nazi zus en racisme zo gaan gooien, maar da's denk ik niet terecht.

Zwarte Schaap
21-09-04, 11:52
Geplaatst door mark61
Ik denk dat jij die 'oproepen' wat te serieus neemt. Wat maakt dat anderen jouw motieven im Frage stellen. Maw. zinloze escalatie, zoals zo vaak hier. Theoretisch heb je niet ongelijk , in de praktijk wel.

Dat begrijp ik even niet, kun je me dat uitleggen?

Mill
21-09-04, 11:52
Geplaatst door mark61
Ik denk dat jij die 'oproepen' wat te serieus neemt.

Dat zou kunnen. Ik dacht dat die lui bloedserieus waren, a la het Roomse 'gaat heen, en vermenigvuldigt u'. Daar heb ik ook zo'n bloedhekel aan. Zie Monty Python's "Every Sperm Is Sacred".

Scipio
21-09-04, 11:53
Geplaatst door Babyface
Het eerste klopt.

Maar leg me even uit hoe die westerse normen eruitzien dan.

Niet die van de middeleeuwen hoop ik. :verward:
Scheiding van kerk en staat, individuele vrijheid, respect voor de autoriteiten, gelijkwaardigheid voor man en vrouw, de eigen verantwoordelijkheid erkennen zijn eigen leven, respect voor andersdenkenden, uitgaan van wetenschappelijke feiten in plaats van religieuze fabels, vrijheid van denken. Zeg maar de burgerlijke moraal die in de 19e eeuw is ontstaan onder invloed van de Verlichting en de Franse revolutie.

et_2000nl
21-09-04, 11:53
Geplaatst door Mill
Smakeloze vergelijkingen met de WOII werken allang niet meer. Inflatie.

Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds leest om "zoveel mogelijk te paren"?

Ik heb het niet over een toename van moslims, ik heb het over die oproepen tot "blijven paren". Ik plaats die onsmakelijke oproepen toch niet? Of vind je ze getuigen van inzicht en wijsheid?

Er is niets mis met "blijven paren", mits er maar adequate anti-conceptie word gebruikt....

Even wat feiten over de het "fok" gedrag van autochtonen. Bevolkings voorspellingen uit de jaren 80, begin jaren negentig blijken nu totaal niet meer te kloppen. Met name marokkanen en in mindere mate turken hadden toen gemiddeld iets van 3.5 kinderen, daar op voorgeborduurd hadden we nu al zo'n 2 miljoen moslims moeten hebben, maar dat is dus niet gebeurd, het zijn er maar 1 miljoen met name omdat de "aanwas" achterwege is gebleven.

De feiten blijken dus mee te vallen.... Het is weer eens de angst die regeert....

Mill
21-09-04, 11:56
Geplaatst door et_2000nl
Het is weer eens de angst die regeert....

Het gaat mij niet om het nemen van veel kinderen zelf, het gaat mij om mensen die dat aanmoedigen vanuit dubieuze motieven, zoals bijvoorbeeld de Rooms-katholieke kerk dat lange tijd heeft gedaan.

Maar volgens Mark61 menen de mensen die "blijven paren" zeggen het niet. Is het spottend bedoeld. Dat zou kunnen. In dat geval snap ik de grap niet.

Rabi'ah.
21-09-04, 11:59
Geplaatst door Mill
Wat vind jij dan van die oproepen die je hier steeds ziet om maar zoveel mogelijk te fokken?

Moet ik daar een mening over hebben dan?

Iedereen moet maar zelf weten hoeveel kinderen hij/zij wil maken en waarom.

En wat is er btw mis mee dat het percentage moslims in Nederland toeneemt?

Of herinner je dat ene topic van Bilal niet meer waarin ik je helemaal klem had. :strik:

Mill
21-09-04, 12:03
Geplaatst door Rabi'ah.
Moet ik daar een mening over hebben dan?

Je moet niets.


Iedereen moet maar zelf weten hoeveel kinderen hij/zij wil maken en waarom.

Zeker weten.


En wat is er btw mis mee dat het percentage moslims in Nederland toeneemt?

Daar gaat het niet over. Het gaat over onsmakelijke oproepen, die naar nu schijnt spottend bedoeld zijn (?).


Of herinner je dat ene topic van Bilal niet meer waarin ik je helemaal klem had. :strik:

Ja, je had me helemaal klem.

Rabi'ah.
21-09-04, 12:08
Geplaatst door Mill


Daar gaat het niet over. Het gaat over onsmakelijke oproepen, die naar nu schijnt spottend bedoeld zijn (?).


Waarom vind je het een onsmakelijke oproep?

En waarom vind je er meteen een "dreiging" vanuitgaan?

En waarom ga je er maar meteen vanuit dat het bloedserieus bedoeld is en niet humoristisch?

En ook al WAS het serieus bedoeld, wat dan?

Zal dan iedereen aan die oproep gehoorzamen? Ik denk het niet.

De meeste mensen zijn niet zo op dat soort bemoeienissen in hun privé-leven gesteld.

En ook al ZOU er aan voldaan worden, wat dan?



Sorry, maar ik volg je gewoon niet, je zult echt wat duidelijker moeten zijn.

sylvester
21-09-04, 12:11
Jij komt met het argument aan dat alle moslims zich moeten voortplanten en zoveel mogelijk!
Dan kan je verwachtten dat je daar een reactie op krijgt.

Misschien zouden ze eventueel een regeling kunnen treffen dat je maar voor max 3 kinderen kinderbijslag kan krijgen.
En een studie financiering.

Dus dan word iedereen op zijn vingers getikt.
Dus niet alleen de MOSLIMS.

Ik ben ook absoluut geen natie!
Ik kan er zo kwaad over worden dat als je een iets andere mening hebt dat je dan gelijk het etiket op je rug krijgt dat je een Nazi bent.
Slaat totaal nergens op.

Ik vind ook dat in Nederland gewoon een goede oplossing gezocht moet worden voor de immigratie beleid.
En dan maakt het voor mij niet uit voor welke religie geld ik vind dat je dan gewoon net als in vele andere landen gebeurt een green card bij je moet gaan dragen en dat je verplicht bent om in je eigen onkostten te voorzien dus dat je zelf ook moet zorgen voor werk en onderdak.
En dat Nederland dan niet al bij Schiphol staat ja we regelen alles voor u een uitkering en een huis en oja natuurlijk ook een auto!

Nee eerst zelf een baan zoeken enz.

Moeten Nederlanders ook als ze zich willen gaan vestigen in b.v. Griekenland of de USA

Goodnight
21-09-04, 12:12
wat zijn jullie vermoeiend zeg..... :slapen:

et_2000nl
21-09-04, 12:13
Geplaatst door mark61
Dank je wel. Het mag ook uitgebreider. :hihi: ik ben verzot op (andermans) reiservaringen. Vertel s wat over Marokko, want daar ben ik ook net geweest. Laat Limbabwe maar even zitten ;)

Marokko.... Ehhhh, op familie bezoek geweest.... Maar het was in de kerst vakantie da's al weer heel lang geleden....

Mijn favorietebuurt zwerver/alcoholist/bedelaar was van de drank af en was weer aan te spreken. Hebben mijn gebeden dan toch geholpen?

Ik vind met name Amerika interessant, is altijd heel leuk om binnen te komen met Marokkaanse stempels in je nederlandse paspoort. "Bukt U maar even".... Nu zie ik er enorm uit als een terrosist, want die zien er allemaal hetzelfde uit. Ik snap in godsnaam niet waarom ze zoveel moeite hebben die op te pakken.... Maar goed, de buitenlandse politiek staat haaks op de binnenlandse politiek. Het is het land van de mogelijkheden. Scholen en universiteiten zijn redelijk bereikbaar voor alle kleuren en religies.

Komen we toch weer terug op het oorspronkelijke onderwerp, hoe lang nog mag ik van het voorrecht genieten dit paspoort te bezitten. En alle landen bezoeken waar toe de grenzen open gaan bij het laten zien van het hoog gewaardeerde nederlandse paspoort. En toch blijft het vreemd, als ik die landen met een marokkaans paspoort zou willen bezoeken, kan ik weken bivakkeren bij een ambassade/consulaat om een visum te krijgen, terwijl dit goddelijke papiertje mij recht geeft tot het bezoeken van een land, zonder al te veel heisa. Dat terwijl ik dezelfde persoon ben....

Ik zal me voortaan nederig en zeer bescheiden gedragen, ik wil die Wilders niet op de kast jagen, want straks jaagt ie terug....

Maar even wat anders, de landsadvocaat zal bij een eventueel wetsvoorstel de heer Wilders er op moeten attenderen dat het weigeren van huwelijken over de grensen in strijd is met de europese wetgeving. Je kunt het beperken/regulieren, maar verbieden kun je het niet. Nu weet dat die verdomde Wilders dat volgens mij al, maar stemming makerij is de politiek niet vreemd, zo ook Dhr Wilders. Weet je wat, dan stappen we gewoon uit de EG, kan Turkije er in, en is alles weer goed. Wilders terug naar de VVD, brandje geblust.

Zwarte Schaap
21-09-04, 12:14
Geplaatst door et_2000nl
Er is niets mis met "blijven paren", mits er maar adequate anti-conceptie word gebruikt....

Even wat feiten over de het "fok" gedrag van autochtonen. Bevolkings voorspellingen uit de jaren 80, begin jaren negentig blijken nu totaal niet meer te kloppen. Met name marokkanen en in mindere mate turken hadden toen gemiddeld iets van 3.5 kinderen, daar op voorgeborduurd hadden we nu al zo'n 2 miljoen moslims moeten hebben, maar dat is dus niet gebeurd, het zijn er maar 1 miljoen met name omdat de "aanwas" achterwege is gebleven.

De feiten blijken dus mee te vallen.... Het is weer eens de angst die regeert....

Als ik het goed had, had men voor Nederland in het jaar 2000, 20 miljoen mensen ingecalculeerd.

De bevolkingspiramide van migranten is nooit normaal opgebouwd. Migranten zijn vaak jong en nog niet echt met volledige gezinnen. Als hier in Nederland 50.000 migrantenmannen komen wonen en in de loop der jaren, laten we 10 jaar nemen dan kan hun aantal zo verdrievoudigen. De migrant laat zijn vrouw overkomen, gemiddeld nemen ze 3 kinderen dus zou het aantal migranten binnen 10 jaar op 200.000 kunnen staan. De migranten hebben ook vrijwel geen ouderen in hun groep zodat er ook minder sterfte zal zijn, dat en nog andere factoren zorgt ervoor dat er een vertekend beeld gecreerd kan wo0rden door slinkse politici.

Aangezien veel miganten uit de moslimwereld van boerenafkomst zijn, hebben deze nog meer kinderen. Dat is niet omdat ze Nederland willen overnemen maar dat is omdat het hebben van veel kinderen uit dergelijke milieus normaal is.

Bijvoorbeeld de Marokkaanse vrouw had 20 jaar geleden gemiddeld 5,4 kinderen, dat is nu ongeveer 3, 2 kinderen. De trek naar de grote stad en de toename van geletterdheid, kleine behuizing, stadscultuur, bereikbaarheid van anti-conceptiemiddelen...etc zorgt ervoor dat het aantal kinderen per vrouw altijd omlaag gaat als mensen van een plattelandssamenleving naar de stad migreren.

Nederland heeft deze veranderingen al eerder meegemaakt, denk aan de trek van de arme boeren uit brabant naar Rotterdam. Precies dezelfde veranderingen als wat er nu met de migranten gebeurt. Nog steeds noemen we Rotterdam-Zuid boeren (waar vooral de brabantse boeren etrecht kwamen.)

Nu pas is er een normale bevolkingspiramide aan het ontstaan met normale getallen van bevolkingsgroei en sterftecijfer maar meneer wildertje wil nog alles eruit persen nu het nog kan.

Je hebt altijd van die strontvliegen die hun kans ruiken om hun haatlarven te verspreiden.

sjo
21-09-04, 12:18
Geplaatst door Rabi'ah.
Iets zegt me dat jij spijkers op laag water zoekt. :moe:

Iets zegt me dat Surinamers geen aansporing tot paren nodig hebben.

gr.
sjo

et_2000nl
21-09-04, 12:18
Geplaatst door Mill
Het gaat mij niet om het nemen van veel kinderen zelf, het gaat mij om mensen die dat aanmoedigen vanuit dubieuze motieven, zoals bijvoorbeeld de Rooms-katholieke kerk dat lange tijd heeft gedaan.

Maar volgens Mark61 menen de mensen die "blijven paren" zeggen het niet. Is het spottend bedoeld. Dat zou kunnen. In dat geval snap ik de grap niet.

Het gaat niet om de mensen die het zeggen, het gaat om de mensen die er gehoor aan geven, of misschien wel niet....

Ook de moslim gemeenschap in Nederland is enorm aan het seculeren, zoals bij RK en protestanten zo'n hele 30-40 jaar geleden is ingezet....

De harde SGP kern blijf je altijd houden, en die blijven hetzelfde roepen, ze doen maar, ze zijn een parodie op zichzelf....

Mill
21-09-04, 12:23
Geplaatst door Rabi'ah.
Waarom vind je het een onsmakelijke oproep?

En waarom vind je er meteen een "dreiging" vanuitgaan?


De mensen die zo'n opmerking maken, doen dat steeds bij een nieuwsbericht als een of andere dwaas weer iets heeft geroepen dat als nadelig of minachtend naar moslims toe kan worden geinterpreteerd, Wilders of zo.

In zo'n context kan de opmerking "Allochtonen, blijf paren!" toch geen andere betekenis hebben dan "Als we maar genoeg kinderen ploppen, dan..." en "Wacht maar", of wel?

"AUTOCHTONEN, BLIJF PAREN, WE MOETEN ONS VOORTPLANTEN!" Ik zou me dood schrikken als het tegen me gezegd werd. Flikker op! Maar je moet er de grap van inzien, schijnt.

et_2000nl
21-09-04, 12:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
.....

Je hebt altijd van die strontvliegen die hun kans ruiken om hun haatlarven te verspreiden.

Ik betrap je er toch niet op dat we bijna het zelfde zeggen....

"Onwetendheid" is niet gelijk aan "haat" ZS.... Het is zaak om emotie te ontkrachten met feiten, alhoewel je emotie niet kunt bestijden met pragmatiek, blijf ik proberen... :-)

Vanun
21-09-04, 12:23
Ik heb gehoord dat Maxima weer zwanger is.
Heeft ze ook gehoor gegeven aan deze oproep?

Zwarte Schaap
21-09-04, 12:29
Geplaatst door sjo
Iets zegt me dat Surinamers geen aansporing tot paren nodig hebben.

gr.
sjo

De Surinaamse vrouw zit al onder 1,9 kinderen per vrouw. Dat is dus minder dan 2,1 om de groep in stand te houden.

Tomas
21-09-04, 12:34
Persoonlijk vind ik Wilders een grotere/gevaarlijkere lul dan een pubertje dat maar wat roept.

Zwarte Schaap
21-09-04, 12:40
Geplaatst door et_2000nl
Ik betrap je er toch niet op dat we bijna het zelfde zeggen....

"Onwetendheid" is niet gelijk aan "haat" ZS.... Het is zaak om emotie te ontkrachten met feiten, alhoewel je emotie niet kunt bestijden met pragmatiek, blijf ik proberen... :-) Ik zie strontvlieg Wilders die om de faeces rondzwermt niet als onwetend.

Marsipulami
21-09-04, 12:40
Waarover gaat deze topic ?

Zwarte Schaap
21-09-04, 12:46
Geplaatst door sylvester
Ik vind ook dat in Nederland gewoon een goede oplossing gezocht moet worden voor de immigratie beleid.
En dan maakt het voor mij niet uit voor welke religie geld ik vind dat je dan gewoon net als in vele andere landen gebeurt een green card bij je moet gaan dragen en dat je verplicht bent om in je eigen onkostten te voorzien dus dat je zelf ook moet zorgen voor werk en onderdak.
En dat Nederland dan niet al bij Schiphol staat ja we regelen alles voor u een uitkering en een huis en oja natuurlijk ook een auto!

Nee eerst zelf een baan zoeken enz.

Moeten Nederlanders ook als ze zich willen gaan vestigen in b.v. Griekenland of de USA

Het is nooit zo geweest dat je zomaar een in Nederland kan binnenkomen en daarbij een uitkering en een auto op je wacht. Je hebt een vertekend beeld van Nederland.

et_2000nl
21-09-04, 12:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik zie strontvlieg Wilders die om de faeces rondzwermt niet als onwetend.

Je geeft hem te veel eer.... Ik vind hem wel grappig. En met name de groep mensen die denken dat ie een oplossing aanbied. Om iets op te lossen moet er een probleem zijn. En dan vraag ik mij af, wat is het probleem dan....

Vervolgens blijkt Dhr Wilders met iets van 14 zetels in de peilingen te staan. Dat terwijl ie een one-issue partij heeft. Veiligheid en integratie.

Dat dat mensen dus kennelijk aanspreekt kun je geen haat zaaien (Wilders) of collectieve gekte (volgelingen) noemen. Als je dat wel doet is dat goed voor je gemoedsrust, immers beide kun je makkelijk bestrijden door maar wat te gaan roepen, kijk maar naar deze thread, WO II word er weer bijgehaald.... enz... :moe:

Het conflict zit mijn insziens in de behoefte van een verdere seculering in nederland met een groeiende, zowel in absolute en relatieve zin, allochtone groep die vanuit nederlandse begrippen te traditioneel zijn. That's all....

Zowel voor en tegenstanders gochelen met getallen om op sentimenten in te spelen. De feiten spreken de sentimenten tegen, maar het is de perceptie waar tegen gestreden moet worden. Perceptie is waarheid, in ieder geval voor zei die er in geloven.

Dus met Wilders een strontvlieg te noemen, bestrijd je hem met zijn eigen wapens, dat is je goed recht, maar daarmee gaat ie niet weg en zal zijn aandacht alleen maar stijgen...

Zwarte Schaap
21-09-04, 13:28
Geplaatst door et_2000nl
Je geeft hem te veel eer.... Ik vind hem wel grappig. En met name de groep mensen die denken dat ie een oplossing aanbied. Om iets op te lossen moet er een probleem zijn. En dan vraag ik mij af, wat is het probleem dan....

Als je iemand strontvlieg noemt kun je dat niet zien als teveel eer geven. Het probleem is de jarenlange overbelichting van de Allochtonen, Moslims en Marokkanen in het bijzonder. Zo is er een kunstmatig een probleem gecreerd en in stand gehouden.

Dit probleem putten vele organisaties, de politiek, media en andere nitwitsen uit om hun belang direct of indirect op de agenda te krijgen.


Vervolgens blijkt Dhr Wilders met iets van 14 zetels in de peilingen te staan. Dat terwijl ie een one-issue partij heeft. Veiligheid en integratie.

Dat dat mensen dus kennelijk aanspreekt kun je geen haat zaaien (Wilders) of collectieve gekte (volgelingen) noemen. Als je dat wel doet is dat goed voor je gemoedsrust, immers beide kun je makkelijk bestrijden door maar wat te gaan roepen, kijk maar naar deze thread, WO II word er weer bijgehaald.... enz... :moe: In vooral onzekere economische tijden zijn mensen onzeker en als je eenzijdig richt op een bepaalde minderheid en direct of indirect hen aanwijst als oorzaak van de huidige problemen en/of toekomstige problemen daarbij voortbordurend op de jarenlange gecultiveerde probleematisering van Marokkanen/Moslims dan ben je mijns inziens bezig met haat zaaien.

Dezelfde stemming heerste ook in de naziperiode.


Het conflict zit mijn insziens in de behoefte van een verdere seculering in nederland met een groeiende, zowel in absolute en relatieve zin, allochtone groep die vanuit nederlandse begrippen te traditioneel zijn. That's all.... De meeste autochtonen hebben vrijwel nooit te maken met allochtonen. Het gebruik van secularisering in de discussie is mijns inziens een middel om het cultureel racisme te verbergen dat weer voorkomt uit onzekerheid terwijl de seculiere waarden niet eens in het gedrang zijn. Autochtonen zijn meer bezig met allochtonen/Moslims/Marokkanen dan diezelfde minderheden bezig zijn met het opheffen van de secularisering. Secularisering in de discussie is niets meer en minder dan onderdeel van het problematiseren van allochtonen.

In feite klopt het als je zegt: ''...allochtone groep die vanuit nederlandse begrippen te traditioneel zijn'' Het is dat beeld dat subtiel wordt gecultiveerd.


Zowel voor en tegenstanders gochelen met getallen om op sentimenten in te spelen. De feiten spreken de sentimenten tegen, maar het is de perceptie waar tegen gestreden moet worden. Perceptie is waarheid, in ieder geval voor zei die er in geloven?

Dus met Wilders een strontvlieg te noemen, bestrijd je hem met zijn eigen wapens, dat is je goed recht, maar daarmee gaat ie niet weg en zal zijn aandacht alleen maar stijgen... . Ik noem hem strontvlieg omdat ik af en toe graag metaforen gebruik om mijn ongenoegen te uiten, niet om hem te bestrijden.

et_2000nl
21-09-04, 13:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je iemand strontvlieg noemt kun je dat niet zien als teveel eer geven. Het probleem is de jarenlange overbelichting van de Allochtonen, Moslims en Marokkanen in het bijzonder. Zo is er een kunstmatig een probleem gecreerd en in stand gehouden.

Er is wel degelijk een probleem met Marokkanen, dat ontkennen is struisvogel politiek. Het probleem is niet kunstmatig gecreerd, het is reeel, zeker in het mijn geliefde Adam west. Het is alleen overbelicht en gigantisch overdreven.


Dit probleem putten vele organisaties, de politiek, media en andere nitwitsen uit om hun belang direct of indirect op de agenda te krijgen.

Afschaffen al die stichtingen ter bevordering van "xxxx". Ik ken to veel broeders die er een stichting op nahouden ter bestrijding van "allerlei" problemen. Daarmee stemming ze in met de overdruiving van de problematiek.



In vooral onzekere economische tijden zijn mensen onzeker en als je eenzijdig richt op een bepaalde minderheid en direct of indirect hen aanwijst als oorzaak van de huidige problemen en/of toekomstige problemen daarbij voortbordurend op de jarenlange gecultiveerde probleematisering van Marokkanen/Moslims dan ben je mijns inziens bezig met haat zaaien.

De opkomst van Fortuyn gebeurde voordat de economie instortte. Het duurde niet lang voordat dat gebeurde, maar toch. Idd men zoekt men het zwarte schaap maar niet alleen in economisch slechte tijden. De ontkenning van problemen hebben de Marokkanen zelf meer schade gedaan dan Wilders ooit kan doen. Dan gaat het niet om integreren, want ik geloof niet in integreren. Maar het gaat om bovenmatig wangedrag, zowel crimineel als het respectloos opstellen tegenover de maatschappij. Helaas spelen bij dit "ontsporen" OOK en ik zeg OOK, culturele en religieuse aspecten mee.


Dezelfde stemming heerste ook in de naziperiode.

Ja hoor daar hebben we hem weer. In WO II reden nazi's ook wel eens op een fiets, dus elke fietser is een nazi. :moe: WO II en nazi's waren in alle opzichten verwerpelijk en tegelijkerheid uniek. Een verwijzing/vergelijk is mijn insziens exploitatie van sentimenten...


De meeste autochtonen hebben vrijwel nooit te maken met allochtonen. Het gebruik van secularisering in de discussie is mijns inziens een middel om het cultureel racisme te verbergen dat weer voorkomt uit onzekerheid terwijl de seculiere waarden niet eens in het gedrang zijn. Autochtonen zijn meer bezig met allochtonen/Moslims/Marokkanen dan diezelfde minderheden bezig zijn met het opheffen van de secularisering. Secularisering in de discussie is niets meer en minder dan onderdeel van het problematiseren van allochtonen.

Daarom ben ik tegen integratie, laat iedereen binnen de binnen dat land geldende regels, normen en waarden zijn eigen ding kunnen doen, zonder daarbij het gedrag van de meerderheid te moeten absorberen, terwijl het gedrag van de ander absoluut te respecteren moet kunnen worden. Traditioneel religiesen hebben geen lange geschiedenis als het gaat om het laatste....


In feite klopt het als je zegt: ''...allochtone groep die vanuit nederlandse begrippen te traditioneel zijn'' Het is dat beeld dat subtiel wordt gecultiveerd.

Ach, de SGP is net zo fundamentalistisch als sommige moslims die ik ken....


Ik noem hem strontvlieg omdat ik af en toe graag metaforen gebruik om mijn ongenoegen te uiten, niet om hem te bestrijden. [/B]

Je metaforen lossen geen problemen op en je gebruikt daarmee dezelfde wapens die je meent te moeten bestrijden....

sylvester
21-09-04, 14:38
Geplaatst door et_2000nl
Het gaat niet om de mensen die het zeggen, het gaat om de mensen die er gehoor aan geven, of misschien wel niet....

Ook de moslim gemeenschap in Nederland is enorm aan het seculeren, zoals bij RK en protestanten zo'n hele 30-40 jaar geleden is ingezet....

De harde SGP kern blijf je altijd houden, en die blijven hetzelfde roepen, ze doen maar, ze zijn een parodie op zichzelf....

Ja en dit is gelukkig niet echt meer van groot belang want de nederlanders zijn iets meer gaan nadenken en die gedragen zich niet meer als een kudde schapen die achter de herder (Kerk) aanlopen.

Zwarte Schaap
21-09-04, 14:44
Geplaatst door et_2000nl
Er is wel degelijk een probleem met Marokkanen, dat ontkennen is struisvogel politiek. Het probleem is niet kunstmatig gecreerd, het is reeel, zeker in het mijn geliefde Adam west. Het is alleen overbelicht en gigantisch overdreven.

Wie ontkent de problemen? Elke groep heeft problemen alleen daar zoveel aandacht aan schenken dat men zelfs in friesland schijt voor marokkanen noem ik problematiseren van de marokkanen. Spreek een Nederander aan en vraag hem wie is het crimineelst van Nederland en het antwoord zal vooral Marokkaan zijn terwijl dat statistisch nooit zo is geweest.


Afschaffen al die stichtingen ter bevordering van "xxxx". Ik ken to veel broeders die er een stichting op nahouden ter bestrijding van "allerlei" problemen. Daarmee stemming ze in met de overdruiving van de problematiek. Dat is zo, maar dat zijn meer kruimelvangers die alleen dienen om het plaatje van een kleurtje te voorzien. Het is een soort symbiose.


De opkomst van Fortuyn gebeurde voordat de economie instortte. Het duurde niet lang voordat dat gebeurde, maar toch. Idd men zoekt men het zwarte schaap maar niet alleen in economisch slechte tijden. De ontkenning van problemen hebben de Marokkanen zelf meer schade gedaan dan Wilders ooit kan doen. Dan gaat het niet om integreren, want ik geloof niet in integreren. Maar het gaat om bovenmatig wangedrag, zowel crimineel als het respectloos opstellen tegenover de maatschappij. Helaas spelen bij dit "ontsporen" OOK en ik zeg OOK, culturele en religieuse aspecten mee. Wie ontkent problemen met marokkanen? Er is juist eerder sprake van eenzijdige overbelichting. Pim Foryuin heeft gewoon de vruchten van een jarenlange overbelichting geplukt.


Ja hoor daar hebben we hem weer. In WO II reden nazi's ook wel eens op een fiets, dus elke fietser is een nazi. :moe: WO II en nazi's waren in alle opzichten verwerpelijk en tegelijkerheid uniek. Een verwijzing/vergelijk is mijn insziens exploitatie van sentimenten... De huidige gang van zaken vind ik ook verwerpelijk en uniek. Vooral de exploitatie van sentimenten, lijkt heel veel op het nazitijdperk.


Daarom ben ik tegen integratie, laat iedereen binnen de binnen dat land geldende regels, normen en waarden zijn eigen ding kunnen doen, zonder daarbij het gedrag van de meerderheid te moeten absorberen, terwijl het gedrag van de ander absoluut te respecteren moet kunnen worden. Dat is ook de stelling van Abu Jah Jah


Traditioneel religiesen hebben geen lange geschiedenis als het gaat om het laatste... Ik begrijp je hier niet.


Ach, de SGP is net zo fundamentalistisch als sommige moslims die ik ken.... Alleen wordt dat beeld van de fundamentalist vrijwel elke marokkaan aangewreven en daarmee angst gewekt, met de SGP doet men dat niet.


Je metaforen lossen geen problemen op en je gebruikt daarmee dezelfde wapens die je meent te moeten bestrijden.... Ik kan niet eens mijn eigen problemen oplossen laat staan dat ik deze stigmatisering kan oplossen/bestrijden, ik uit gewoon mijn ongenoegen.

mark61
21-09-04, 14:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat begrijp ik even niet, kun je me dat uitleggen?

Nederland is beslist overbevolkt. Per km2, wat logistiek, ruimtelijke ordening etc., en wat vervuiling aangaat. Economisch ook, want er staan 1 miljoen+ mensen aan de kant. Mensen die dus, economisch en ws. zelfs psychologisch gezien, beter niet geboren hadden kunnen worden. (In NL is dat natuurlijk financieel wel op te vangen, in veel andere overbevolkte landen niet). Ik zou NL wel leuk vinden met 8 miljoen mensen. Maar ik geef daar niemand de schuld van. Zou wel aardig zijn als de kinderbijslag werd afgeschaft.

Maar dat heeft allemaal niets te maken met wie het land dan wel niet overbevolkt. Tegen de 'vol is vol'-er zeg ik altijd: 15 van de 16 miljoen zijn autochtoon, dus daar valt veel meer op te besparen. Daar komt nog bij dat bij mijn weten allo's geen vreselijk hoog geboortecijfer (meer) hebben dan auto's; het is in ieder geval hard dalende.

Heb ik het zo volledig uitgelegd? Met alle hete hangijzers er maar meteen bij?

sylvester
21-09-04, 14:47
Geplaatst door et_2000nl
Ik betrap je er toch niet op dat we bijna het zelfde zeggen....

"Onwetendheid" is niet gelijk aan "haat" ZS.... Het is zaak om emotie te ontkrachten met feiten, alhoewel je emotie niet kunt bestijden met pragmatiek, blijf ik proberen... :-)

Volkomen mee eens!

Om een voorbeeld te noemen Hitler wist wat joden waren, maar toch had hij een hekel aan! bandiet

mark61
21-09-04, 14:50
Geplaatst door Mill
Dat zou kunnen. Ik dacht dat die lui bloedserieus waren, a la het Roomse 'gaat heen, en vermenigvuldigt u'. Daar heb ik ook zo'n bloedhekel aan. Zie Monty Python's "Every Sperm Is Sacred".

Nee joh, da was vroeger en hier. Er zijn hier en daar ws. wel imams te vinden die zoiets roepen (of eerder politieke activisten), maar mijn indruk is dat dat 'gaat heen en' toch echt vnl. iets christelijks is.

Zo zie je hier dus een fenomeen wat vaak in de discussie meespeelt: auto hoort in argumentatie allo echo van vroegere, gehate, christelijke kreten. En reageert dan ook vanuit die ervaring. Misschien leerzaam voor allo. U drukt nu op een zogeheten auto-pijnpunt.

Ik maak hier niemand belachelijk, maar beschrijf een proces waarvan ik mezelf bewust ben geworden.

mark61
21-09-04, 14:51
Geplaatst door Marsipulami
Waarover gaat deze topic ?

Dat weet haast niemand.

mark61
21-09-04, 14:54
Geplaatst door Mill
Het gaat mij niet om het nemen van veel kinderen zelf, het gaat mij om mensen die dat aanmoedigen vanuit dubieuze motieven, zoals bijvoorbeeld de Rooms-katholieke kerk dat lange tijd heeft gedaan.

Maar volgens Mark61 menen de mensen die "blijven paren" zeggen het niet. Is het spottend bedoeld. Dat zou kunnen. In dat geval snap ik de grap niet.

De grap zit m erin, dat wat jij aanhaalt doet denken aan de Grote Autochtone Angst voor Overspoeling door Moslims. Ongeacht of jij dat bedoelt of niet, is de associatie gemaakt. Dan is het grappig om de Angst aan te wakkeren. Ik zie de grap wel. Maak je niet druk.

Het is dus ook niet zo dat je afkeer van lieden die oproepen tot gebruik van het voortplantingswapen niet terecht is, je bent alleen een beetje op hol geslagen, denk ik dat de goegemeente vindt.

Pfff ik lijk wel n marital coach.

mark61
21-09-04, 15:04
Geplaatst door et_2000nl
Mijn favorietebuurt zwerver/alcoholist/bedelaar was van de drank af en was weer aan te spreken. Hebben mijn gebeden dan toch geholpen?

Oh ja, dat had ik destijds gelezen.


Ik vind met name Amerika interessant, is altijd heel leuk om binnen te komen met Marokkaanse stempels...en is alles weer goed. Wilders terug naar de VVD, brandje geblust.

Goh, jij mag vast bij Rita op schoot. Jij ziet het NL Paspoort nog als een Prijs! Ja het is vreselijk, dat paspoorten/grensgedoe. Zo ken ik een hindoestaanse, moslimachtergrond en -naam, die met haar NL paspoort vreselijk gezeik kreeg in Tunesië. Het werkt nu echt alle kanten op.

Maar ik blijf het allemaal veel te veel eer vinden, al die aandacht voor spuit elf. Misschien is het dat ik net 3 weken ben weggeweest, maar toen ik vertrok kende ik nog niemand die die vent serieus nam. Wat kan ik zeggen? Ik voel met je mee. Neem zo'n vent niet serieuzer dan hij is.

mark61
21-09-04, 15:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Moet ik daar een mening over hebben dan?
...
Of herinner je dat ene topic van Bilal niet meer waarin ik je helemaal klem had. :strik:

Nou ja je kan je toch wel indenken hoe misselijk een dergelijke oproep, als hij serieus en politiek bedoeld dan, is. In Suriname zal er ongetwijfeld ook wel eens een hindoestaan hebben geroepen dat ze moesten voorkomen dat het land 'vernegerde', of omgekeerd, of met andere groepen. Het komt regelmatig voor, in etnische en religieuze context. Het gaat Mill niet om toenemende aantallen (moslim-)kinderen, maar om het zieke van de oproep.

mark61
21-09-04, 15:12
Geplaatst door sylvester
Ja en dit is gelukkig niet echt meer van groot belang want de nederlanders zijn iets meer gaan nadenken en die gedragen zich niet meer als een kudde schapen die achter de herder (Kerk) aanlopen.

I've got news for you. Moslims Denken Ook Na.

Seif
21-09-04, 15:26
Geplaatst door Zwarte Schaap
Spreek een Nederander aan en vraag hem wie is het crimineelst van Nederland en het antwoord zal vooral Marokkaan zijn terwijl dat statistisch nooit zo is geweest.


Ook als gecontroleerd wordt voor sociaaleconomische omstandigheden, blijkt er een sterk verband te bestaan tussen het aantal allochtonen – met name Marokkanen – per gemeente en criminaliteit.

Bron: http://meritbbs.unimaas.nl/staff/bas/publications/dutch/esbce.pdf

Seif
21-09-04, 15:27
Geplaatst door sylvester

Om een voorbeeld te noemen Hitler wist wat joden waren, maar toch had hij een hekel aan! bandiet

Sterker nog, Hitler's moeder was joods.

Scipio
21-09-04, 15:34
Geplaatst door Seif
Sterker nog, Hitler's moeder was joods. Jaja. En zijn vader zeker Marokkaans? Waar haal die onzin vandaan? Al-Jazeera of zo?

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:37
Geplaatst door Seif
Ook als gecontroleerd wordt voor sociaaleconomische omstandigheden, blijkt er een sterk verband te bestaan tussen het aantal allochtonen – met name Marokkanen – per gemeente en criminaliteit.

Bron: http://meritbbs.unimaas.nl/staff/bas/publications/dutch/esbce.pdf

Futonderzoekje dat allang onderuit is gehaald, ben je de post van orakel al vergeten?

Seif
21-09-04, 15:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Futonderzoekje dat allang onderuit is gehaald, ben je de post van orakel al vergeten?

Ach ja, de beproefde maroc.nl methode, bevalt iets je niet, ontken het dan gewoon.

Was het jou niet opgevallen dat er maar 2 weteschappers kritiek hadden op dit onderzoek? Als het echt een flutonderzoek zou zijn, dan was de hele wetenschappelijke wereld er wel overheen gevallen.

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:46
Geplaatst door Scipio
Jaja. En zijn vader zeker Marokkaans? Waar haal die onzin vandaan? Al-Jazeera of zo?

Ik heb ook ooit eens iets gehoord/gelezen van hitler joodse achtergrond. ikmeende gelezen te hebben dat zijn grootmoeder joods was. Toen ik het even op internet zocht vond ik dit:

Dat Hitler en Rothschild familie van elkaar zijn: de grootmoeder van Hitler was huishoudster van (deels Joodse) superrijke Rothschild (en afstammeling van Ra; Roth, Nimrod van Babylon?) en Hitlers vader of moeder zou een kind zijn van hem.

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:51
Geplaatst door Seif
Ach ja, de beproefde maroc.nl methode, bevalt iets je niet, ontken het dan gewoon.

Was het jou niet opgevallen dat er maar 2 weteschappers kritiek hadden op dit onderzoek? Als het echt een flutonderzoek zou zijn, dan was de hele wetenschappelijke wereld er wel overheen gevallen.

De andere serieuze wetenschappers hebben geen tijd voor bullshit. De echte statistieken weerspreken telkens de zorgvuldig gecreerde vooroordeel dat Marokkanen zogenaamd het crimineels zijn. Pure leugens.

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:54
Geplaatst door Seif
Ach ja, de beproefde maroc.nl methode, bevalt iets je niet, ontken het dan gewoon.

Ach ja de beproefde multi personality syndrom methode, wordt je in een andere discussie weersproken dan probeer je het later (weken en/of maanden) onder een andere naam nog een keer.

Seif
21-09-04, 15:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
De andere serieuze wetenschappers hebben geen tijd voor bullshit. De echte statistieken weerspreken telkens de zorgvuldig gecreerde vooroordeel dat Marokkanen zogenaamd het crimineels zijn. Pure leugens.

Bron?

Joepie
21-09-04, 15:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
De andere serieuze wetenschappers hebben geen tijd voor bullshit. De echte statistieken weerspreken telkens de zorgvuldig gecreerde vooroordeel dat Marokkanen zogenaamd het crimineels zijn. Pure leugens.

Ikzelf heb gewerkt bij het ministerie van justitie (de rechtbank) en ik heb andere statistieken gezien helaas. Dus ben benieuwd, ik zie de link wel komen waaruit het tegendeel uit blijkt. Wel een geverifieerd onderzoek aub.

Seif
21-09-04, 15:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ach ja de beproefde multi personality syndrom methode, wordt je in een andere discussie weersproken dan probeer je het later (weken en/of maanden) onder een andere naam nog een keer.

Tsja, niet iedereen heeft de luxe van -2 strafpunten.

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:56
Geplaatst door Seif
Bron?

www.cbs.nl

Zwarte Schaap
21-09-04, 15:57
Geplaatst door Seif
Tsja, niet iedereen heeft de luxe van -2 strafpunten.

Het heeft niets met luxe te maken. Een kwestie van je aan beschaafdheidsnormen houden.

Maar verder leg je niet uit waarom je een weersproken onderzoekje voor de zoveelste keer opduikelt.

Seif
21-09-04, 15:58
Geplaatst door Zwarte Schaap
De andere serieuze wetenschappers hebben geen tijd voor bullshit. De echte statistieken weerspreken telkens de zorgvuldig gecreerde vooroordeel dat Marokkanen zogenaamd het crimineels zijn. Pure leugens.

Oh ja? Zelfs over het voortplantingsgedrag van de pimpelmees worden hele congressen georganiseerd. En dan zou er niemand geinteresseerd zijn in zoiets actueels als dit onderwerp?

Seif
21-09-04, 15:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
www.cbs.nl

Iets specifieker aub...

Ik heb geen tijd om 't op te gaan zoeken. En aangezien jij zo stellig bent weet je vast wel waar ik die gegevens kan vinden.

Scipio
21-09-04, 16:00
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb ook ooit eens iets gehoord/gelezen van hitler joodse achtergrond. ikmeende gelezen te hebben dat zijn grootmoeder joods was. Toen ik het even op internet zocht vond ik dit:

Dat Hitler en Rothschild familie van elkaar zijn: de grootmoeder van Hitler was huishoudster van (deels Joodse) superrijke Rothschild (en afstammeling van Ra; Roth, Nimrod van Babylon?) en Hitlers vader of moeder zou een kind zijn van hem.

1) Feit is dat zijn grootmoeder bij Joden werkte. Het is een onbewezen en onwaarschijnlijke roddel dat zij zwanger van haar werkgever is geworden. Geen enkele serieuze Hitler-biograaf hecht geloof aan dit verhaal.
2) Rothschild is Duits voor Roodschild en heeft niets met Nimrod te maken en ook niets met Ra. De site die je citeert is niet erg geloofwaardig.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:00
Geplaatst door Seif
Oh ja? Zelfs over het voortplantingsgedrag van de pimpelmees worden hele congressen georganiseerd. En dan zou er niemand geinteresseerd zijn in zoiets actueels als dit onderwerp? Het stelt wetenschappelijk voor serieuze onderzoekers niets voor, dat is het probleem met jouw onderzoekje.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:03
Geplaatst door Seif
Iets specifieker aub...

Ik heb geen tijd om 't op te gaan zoeken. En aangezien jij zo stellig bent weet je vast wel waar ik die gegevens kan vinden.
Ik heb ook geen tijd om alles voor de zoveelste keer voor je op te zoeken.

Seif
21-09-04, 16:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het stelt wetenschappelijk voor serieuze onderzoekers niets voor, dat is het probleem met jouw onderzoekje.

Ik wil niet zeuren hoor, maar het onderzoek is gedaan door twee gerenomeerde onderzoekers van een gerenomeerde universiteit.

En dat zogenaamde weerspreken van jou is gedaan door maar 2 onderzoekers van de tientallen in dit land die zich met dit onderwerp bezighouden.

Als je dat weerspreken noemt heeft verdere discussie geen zin meer. Want dan redeneer je alleen maar vanuit je eigen belang. En niet om oprecht tot kennis te komen.

Seif
21-09-04, 16:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb ook geen tijd om alles voor de zoveelste keer voor je op te zoeken.

Nou wordt je ongeloofdwaardig Schaap. Zo'n mooi bewijs heeft iemand als jij toch vast wel via een bookmarkje achter de hand? Daar kun je dan lekker mensen als mij mee om de oren slaan.

Joepie
21-09-04, 16:09
http://www.cbs.nl/nl/publicaties/publicaties/maatschappij/bevolking/b-15/b-15-04-02.pdf

even vlug gezocht maar is m.b.t. moord enzo.... criminaliteit is breder....

sylvester
21-09-04, 16:10
Jongens waar gaat dit over????
Ik snap niet waarom jullie je nou zo druk maken over een bepaald onderzoek!
Wilders wil een immigratiestop en daar gaat het over!
Als je zelf nadenkt en nagaat als iedere vrouw die op dit moment nu nederland best wel vol zit gemiddeld 2 kinderen krijgt binnen 10 jaar dan kan je natuurlijk wel begrijpen wat voor consecuenties dat gaat hebben voor de toekomst!
Denk aan werkgelegenheid
Onderwijs
Huisvesting

Ik neem aan dat niet iedereen 10 hoog wil wonen????

Seif
21-09-04, 16:13
Geplaatst door sylvester
Jongens waar gaat dit over????
Ik snap niet waarom jullie je nou zo druk maken over een bepaald onderzoek!
Wilders wil een immigratiestop en daar gaat het over!
Als je zelf nadenkt en nagaat als iedere vrouw die op dit moment nu nederland best wel vol zit gemiddeld 2 kinderen krijgt binnen 10 jaar dan kan je natuurlijk wel begrijpen wat voor consecuenties dat gaat hebben voor de toekomst!
Denk aan werkgelegenheid
Onderwijs
Huisvesting

Ik neem aan dat niet iedereen 10 hoog wil wonen????

Euh, als iedere vrouw 2 kinderen krijgt, dan blijft de bevolking precies stabiel. :D

En bevolkingsaantallen hebben niets te maken met werkgelegenheid.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:14
Geplaatst door Seif
Ik wil niet zeuren hoor, maar het onderzoek is gedaan door twee gerenomeerde onderzoekers van een gerenomeerde universiteit.

En dat zogenaamde weerspreken van jou is gedaan door maar 2 onderzoekers van de tientallen in dit land die zich met dit onderwerp bezighouden.

Als je dat weerspreken noemt heeft verdere discussie geen zin meer. Want dan redeneer je alleen maar vanuit je eigen belang. En niet om oprecht tot kennis te komen. Die discussie is allang geweest en is dat onderzoekje al weersproken en onderuit gehaald. Ik ga geen oude koeien uit de sloot halen. Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen. Geen tijd voor een herhaling van zetten.

Seif
21-09-04, 16:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die discussie is allang geweest en is dat onderzoekje al weersproken en onderuit gehaald. Ik ga geen oude koeien uit de sloot halen. Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen. Geen tijd voor een herhaling van zetten.

Wat een dooddoener... :dood:

sylvester
21-09-04, 16:18
Geplaatst door Seif
Euh, als iedere vrouw 2 kinderen krijgt, dan blijft de bevolking precies stabiel. :D

En bevolkingsaantallen hebben niets te maken met werkgelegenheid.

Natuurlijk wel!
De mensheid wordt door verbetering van de gezondheidszorg steeds ouder.

En met werkgelegenheid er word steeds meer computergestuurd!

Dat zie je al aan de NS dat je eigenlijk verplicht gesteld word om een kaartje te kopen bij de automaat want anders als je hem aan de balie koopt ben je 50 eurocent kwijt.
En sorry hoor soms reken ik wel weer eens in guldens en dat is dan toch weer 1,10 per keer!

Over 50 jaar staan er waarschijnlijk alleen maar robots klaar voor de klas enzo.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:20
Geplaatst door sylvester
Jongens waar gaat dit over????
Ik snap niet waarom jullie je nou zo druk maken over een bepaald onderzoek!
Wilders wil een immigratiestop en daar gaat het over!
Als je zelf nadenkt en nagaat als iedere vrouw die op dit moment nu nederland best wel vol zit gemiddeld 2 kinderen krijgt binnen 10 jaar dan kan je natuurlijk wel begrijpen wat voor consecuenties dat gaat hebben voor de toekomst!
Denk aan werkgelegenheid
Onderwijs
Huisvesting

Ik neem aan dat niet iedereen 10 hoog wil wonen????

Om het volk in stand te houden is 2,1 kind per vrouw noodzakelijk. Autochtonen zitten dacht ik net onder de 1,9.

sylvester
21-09-04, 16:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die discussie is allang geweest en is dat onderzoekje al weersproken en onderuit gehaald. Ik ga geen oude koeien uit de sloot halen. Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen. Geen tijd voor een herhaling van zetten.

Begin dan een nieuwe topic :melig2:

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:22
Geplaatst door Seif
Wat een dooddoener... :dood: Dat is die herhaling van je zetten, je mps gedaante maakt het alleen maar hopelozer.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:24
Geplaatst door sylvester
Begin dan een nieuwe topic :melig2: Als je goed leest zeg ik :''Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen''

Scipio
21-09-04, 16:25
Geplaatst door Zwarte Schaap
Om het volk in stand te houden is 2,1 kind per vrouw noodzakelijk. Autochtonen zitten dacht ik net onder de 1,9. Het is hier veel te druk. We hoeven het volk helemaal niet in stand te houden. We moeten hoogstens onze cultuur in stand houden. Terug naar de 10 miljoen inwoners lijkt mij een mooi streven.

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:28
Geplaatst door Scipio
Het is hier veel te druk. We hoeven het volk helemaal niet in stand te houden. We moeten hoogstens onze cultuur in stand houden. Terug naar de 10 miljoen inwoners lijkt mij een mooi streven.

Dat wordt probleematisch, dan kan jij op je oude dag creperen. Zit Nederland alleen maar vol met niet-arbeidsproduktieve oudjes.

Mischien dat abortus en euthanasie via reclame moeten worden gepropageerd lost het probleem zich zelf op.

sylvester
21-09-04, 16:34
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je goed leest zeg ik :''Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen''

Sorry heb je verkeerd begrepen! :strik:

En inderdaad onze nederlandse cultuur is ook best belangrijk!

Mischien dat abortus en euthanasie via reclame moeten worden gepropageerd lost het probleem zich zelf op.

Weet jij een goed reclamebureau?

Zwarte Schaap
21-09-04, 16:46
Geplaatst door sylvester
Weet jij een goed reclamebureau?

Postbus 555 of zo. Oorlogje beginnen helpt ook wel.
maar mischien helpt het ook wel als we onze lege kapitalistische consumptiecultuur hervormen. Nog altijd verbruiken en vervuilen wij het meeste van de aarde terwijl wij niet meer als 20 % van de wereldbevolking uitmaken.

Scipio
21-09-04, 16:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat wordt probleematisch, dan kan jij op je oude dag creperen. Zit Nederland alleen maar vol met niet-arbeidsproduktieve oudjes.

Mischien dat abortus en euthanasie via reclame moeten worden gepropageerd lost het probleem zich zelf op. Onzin, als we mensen nodig hebben om te werken kunnen we die uit Oost-Europa halen met een tijdelijke werkvergunning.

~Panthera~
21-09-04, 16:53
Geplaatst door Scipio
Het is hier veel te druk. We hoeven het volk helemaal niet in stand te houden. We moeten hoogstens onze cultuur in stand houden. Terug naar de 10 miljoen inwoners lijkt mij een mooi streven.
--------------------

Schieten we jou het eerste af, ruimt al lekker op. :aftel:

Wat een gelul. :moe:

et_2000nl
21-09-04, 16:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
[B]Wie ontkent de problemen? Elke groep heeft problemen alleen daar zoveel aandacht aan schenken dat men zelfs in friesland schijt voor marokkanen noem ik problematiseren van de marokkanen. Spreek een Nederander aan en vraag hem wie is het crimineelst van Nederland en het antwoord zal vooral Marokkaan zijn terwijl dat statistisch nooit zo is geweest.

Het probleem is, nederland heeft z'n sociale onderklasse geimporteerd. Die is nu grotendeels allochtoon. Bij sociale onderklasse hoort bepaald crimineel gedrag, witte borden criminele zul je er niet vinden. Daar worden die mensen dus op aangesproken. En dat is terecht. Waarom goede marokkanen worden aangesproken op het gedrag van de misdragende marokkanen is mij ook een raadsel. Anders dan dat culturele en religieuse aspecten een bijdrage leven aan het gedrag, en helaas moet ik constateren dat dit soms het geval is....


Dat is zo, maar dat zijn meer kruimelvangers die alleen dienen om het plaatje van een kleurtje te voorzien. Het is een soort symbiose.

Al die stichtingen moeten ze opdoeken. Die bevestigen alleen de vooroordelen maar en onze broeders en zusters exploiteren de sentimenten van sommige autochtone....



Wie ontkent problemen met marokkanen? Er is juist eerder sprake van eenzijdige overbelichting. Pim Foryuin heeft gewoon de vruchten van een jarenlange overbelichting geplukt.


Mee eens, maar dat was een resultante van jarenlang knuffel gedrag van de politiek. Dat het nu doorschiet naar de andere is niet goed te praten, maar geen rede tot grote paniek.... De tegen reaktie is al gaande, de tegenstellingen worden in nederland alleen maar groter. Ik weet niet of dat goed of slecht is, is slechts een constatering.


De huidige gang van zaken vind ik ook verwerpelijk en uniek. Vooral de exploitatie van sentimenten, lijkt heel veel op het nazitijdperk.

Die exploitatie van sentimenten gebeurd aan beide kanten. Als je Wilders aanvalt op zijn vorm, mag je mijn insziens diezelfde vorm niet gebruiken.... Doe je dat wel bevestig je alleen de vooroordelen....



Dat is ook de stelling van Abu Jah Jah

Idd, maar dat is een looser, want die denkt een millitante beweging met criminelen in het bestuur, sorry ZbaqZbaq, nodig te hebben om de emancipatie te bewerkstelligen. Heel geloofwaardig maar niet heus. Ik denk dat de beste man allochtone alleen belachelijker maakt dan dat hij goed doet. Charisma heeft ie, een goede analyse ook, maar aan zijn leiderschap kwaliteiten twijfel ik ten zeerste....



Ik begrijp je hier niet.

Ik refereerde naar de laatste zin. Traditionele religies hebben niet de gewoonte anders denkenden te tolereren....



Alleen wordt dat beeld van de fundamentalist vrijwel elke marokkaan aangewreven en daarmee angst gewekt, met de SGP doet men dat niet.

De simpele verklaring is dat het fenomeen niet te kwantificeren is. De SGP heeft altijd 2 zetels. Dan weet je dus hoe groot de schade is die die jongewns aan kunnen richten. Fundamentalisten en extremisten onder moslims zijn nooit en zullen denk ik ook nooit gekwantificeerd worden. Daarmee kan ik me de angst voor het onbekende voorstellen. De reaktie praat ik niet goed....



Ik kan niet eens mijn eigen problemen oplossen laat staan dat ik deze stigmatisering kan oplossen/bestrijden, ik uit gewoon mijn ongenoegen.

Ik blijf erbij, retoriek bevecht je niet met retoriek... Maar da's de vorm, voor de rest ben ik het vaak met je eens....

Zwarte Schaap
21-09-04, 17:08
Geplaatst door Scipio
Onzin, als we mensen nodig hebben om te werken kunnen we die uit Oost-Europa halen met een tijdelijke werkvergunning.

(Die hoeven dan zeker niet te integreren.) Dat mijn stelling onzin is heb je goed gezien net als jouw onzin.

Seif
21-09-04, 17:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is die herhaling van je zetten, je mps gedaante maakt het alleen maar hopelozer.

Pleaaazzzzee.......

Jij bent degene die in herhaling valt. Door constant te blijven beweren dat ik met nieuwe argumenten moet komen. Terwijl jij niet eens cijfers hebt om je mening te schragen. Zelf de link van het CBS die jij geeft laat andere statistieken zien dat jij beweert(zoals een andere prikker al heeft laten zien).

Kom jij maar eens met nieuwe argumenten. Want je hebt 't wel steeds over cijfers, maar de meesten daarvan ondersteunen toch echt mijn opvattingen.

Max Stirner
21-09-04, 18:13
Geplaatst door Zwarte Schaap [/i]
Mischien dat abortus en euthanasie via reclame moeten worden gepropageerd lost het probleem zich zelf op.


Het zal wel satirisch bedoeld zijn, maar ietsje meer respect tov mensen die besluiten tot euthanasie zou je sieren.

Als je soms dacht dat er ook maar een enkele patient is die hiervoor kiest op basis van een reclame, heb je het mis.

Orakel
21-09-04, 18:43
Geplaatst door Seif
Ik wil niet zeuren hoor, maar het onderzoek is gedaan door twee gerenomeerde onderzoekers van een gerenomeerde universiteit.

Wat maakt die onderzoekers gerenommeerd dan?


En dat zogenaamde weerspreken van jou is gedaan door maar 2 onderzoekers van de tientallen in dit land die zich met dit onderwerp bezighouden.

2 tegen 2. Fair zat toch?


Als je dat weerspreken noemt heeft verdere discussie geen zin meer. Want dan redeneer je alleen maar vanuit je eigen belang. En niet om oprecht tot kennis te komen.

Hahahahahahahahahahaha, oprecht tot kennis komen :haha:

Laaf je dan hier maar aan (http://meritbbs.unimaas.nl/staff/bas/publications/dutch/Veenman.pdf)

Seif
21-09-04, 19:11
Geplaatst door Orakel
Wat maakt die onderzoekers gerenommeerd dan?

Onderzoekers zijn gerenomeerd zodra ze meermaals hebben gepubliceerd in gerenomeerde vakbladen.


2 tegen 2. Fair zat toch?

Jij gaat nu uit van een zwijgende meerderheid. Maar universiteiten zitten bol met "links tuig". Dus als er gaten waren te schieten in dat onderzoek, dan was dat vast en zeker massaal gebeurd.




Hahahahahahahahahahaha, oprecht tot kennis komen :haha:

Laaf je dan hier maar aan (http://meritbbs.unimaas.nl/staff/bas/publications/dutch/Veenman.pdf)

Uit jouw link:

Waarom een statistische analyse? Er wordt veel beweerd over criminaliteit zonder dat men cijfers kan overleggen. Het is tijd om te meten. Uiteraard zijn er altijd problemen met empirische analyses. Men kan echter precies nalezen hoe onze analyse is uitgevoerd en deze met alternatieve analyses ter discussie stellen2. Veenman en Groeneveld vermijden de cijfers. Jammer, want hoe verkrijgen we zonder een gedegen statistische analyse inzicht in de samenhang tussen etniciteit, economische omstandigheden en criminaliteit?

En dat is nou precies waarom voor mij dat onderzoek redelijk betrouwbaar is. Ze laten de cijfers voor zich spreken. Die onderzoekers die jij aanhaalt verliezen zich in theoretische beschouwingen.

Over het algemeen vind ik jouw een redelijk weldenkend persoon Orakel. Maar bij dit onderwerp zit ook bij jouw helaas je trots in de weg.

Het is niet erg dat Marokkanen crimineler zijn dan andere bevolkingsgroepen. Dat maakt van Marokkanen niet ineens onmensen. Maar de problemen moeten wel erkend en aangepakt worden.

Winter
21-09-04, 19:44
Geplaatst door Seif
Het is niet erg dat Marokkanen crimineler zijn dan andere bevolkingsgroepen. Dat maakt van Marokkanen niet ineens onmensen.

:auw2:

Joepie
21-09-04, 20:40
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je goed leest zeg ik :''Zoek lekker die discussie op en probeer maar met nieuwe argumenten te komen zodat we die discussie daar kunnen vervolgen''

www.cbs.nl

De onderzoekers....

Joepie
21-09-04, 20:44
Maar idd. de stelling Nederlandse!! marrokanen zijn crimineler dan nederlanders gaat voor mij ook niet op. Klaar uit boem paf doei!

Waarom gaat die stelling voor mij niet op ook al onderschrijven de statistieken dat? Generalisatie en oorzaak gevolg van dat gedrag .... dus niet zo maar gaan wijzen. MAW: Het enige wat ermee bereikt kan worden is stigmatisering en negatieve gevoelens ten opzichte van.

Nee logisch gevolg is dus niet ontkennen en doen of er niets aan de hand is, maar in algemene zin een sterke vuist maken tegen criminaliteit.
We leven immers allemaal in Nederland dus afkomst in voor mij onrelevant.

Ik vind het niet fijner als een nederlander min beurs pikt ipv. een marrokaan.

taouanza
21-09-04, 20:46
Geplaatst door Max Stirner
Het zal wel satirisch bedoeld zijn, maar ietsje meer respect tov mensen die besluiten tot euthanasie zou je sieren.

Als je soms dacht dat er ook maar een enkele patient is die hiervoor kiest op basis van een reclame, heb je het mis.

Als je kiest om pas hier tegen ZS uit te vallen betekent het dat je het eens bent met al die figuren die beweren dat moslims geen kinderen mogen krijgen.
Over respect gesproken................

Orakel
21-09-04, 20:50
Geplaatst door Seif
Onderzoekers zijn gerenomeerd zodra ze meermaals hebben gepubliceerd in gerenomeerde vakbladen.

Sjow, toe maar. 'kben helemaal om.



Jij gaat nu uit van een zwijgende meerderheid.

Jij ook. Zie je vraag wrom niemand iets tegen jou onderzoekers inbrengt.



Over het algemeen vind ik jouw een redelijk weldenkend persoon Orakel. Maar bij dit onderwerp zit ook bij jouw helaas je trots in de weg.

Och vrindje, 'kben niet gevoelig voor oprechte of geveinsde complimenten welke bedoeld zijn om te sturen in een dialoog.
Daarnaast zit niet me trots maar me praktijk in de weg.

Een praktijk die in absolute aantallen aangeeft dat Marokkanen niet crimineler zijn. Een praktijk waarbij in mijn arrondissement ca. 20% van de criminele jeugd allochtoon is.
Een praktijk waarin beleidsmakers en socio's de cijfers naar hun hand zetten omdat er formatieplaatsen mee gemoeid zijn.
En een praktijk waarbij mensen cijfers gebruiken om hun eigen angsten en wereldvreemdheid te bevestigen.


Het is niet erg dat Marokkanen crimineler zijn dan andere bevolkingsgroepen. Dat maakt van Marokkanen niet ineens onmensen. Maar de problemen moeten wel erkend en aangepakt worden.

Dat gaat niet op basis van de vertekende cijfers. Zal je een voorbeeldje geven.
Vier jaar geleden is er o.a. n.a.v. de CRIEM-nota (over criminaliteit onder allochtonen) de begeleidingsvariant ITB-CRIEM ingevoerd in NL.
O.b.v. jouw cijfers hebben organisaties prognoses opgegeven over hoeveel jongeren zij dachten te gaan begeleiden en hebben daar hun formatie op gebaseerd.
Doordat de werkelijke aantallen lager liggen dan op grond van de percentuele getallen verwacht mag worden, zitten er nu een hoop begeleiders te duimendraaien en moeten er mensen ontslagen worden.
Om ontslagen te voorkomen vullen ze het project met 'alles met een kleurtje en een beetje vreemde achternaam' (letterlijk citaat).
Het Openbaar Ministerie ziet in het project een uitgelezen mogelijkheid om 'de kasten op te schonen' (ook letterlijk) en daarmee de doorlooptijden te bekorten.

Het verschil in cijfers ontlokt de socio's ook uitspraken als: 'snap niet waarom we geen criemers krijgen, want er wonen best veel Marokkanen in die wijk' (bijna letterlijk).

Dus je hebt gelijk als je stelt dat problemen erkend moeten worden.

Joepie
21-09-04, 20:50
. voutje

answering
21-09-04, 20:50
Geplaatst door Scipio
Dat is in elk Europees land zo. Stel je voor wat er zou gebeuren als elke Afrikaan naar Nederland mag komen en een uitkering mag aanvragen... Welk ras wordt er dan mishandeld? Wilders wil de islamisering van Nederland stoppen en de westerse normen herstellen.


In elk immigratieland worden eisen aan de mensen gesteld, zoals:
* passend werk of voldoende kapitaal
* kennis van de taal of de bereidheid om deze te leren
* loyaliteit aan het nw. vaderland
* opleidingseisen

Vaak wordt ook nog een garantstelling door een inwoner van het imm.land gevraagd.

Dit is al tientallen jaren de praktijk in de VS, Can., Austr., N.Z. etc.

je ziet dit nu ook in NL gebeuren. Na jarenlang min op meer ongebreidelde immigratie, wordt wetgeving aangescherpt en zie je daardoor het aantal asielzoekers scherp dalen. Over enkele jaren is het doodnormaal dat er gequoteerd wordt per land.

Vanaf 1 mei 2007 hebben mensen uit de nw. EG-landen vrije toegang en krijg je een verschuiving in die richting.

Seif
21-09-04, 20:51
Geplaatst door Joepie

We leven immers allemaal in Nederland dus afkomst in voor mij onrelevant.

Maar afkomst is wel relevant voor de te volgen aanpak.

Joepie
21-09-04, 20:53
Geplaatst door Seif
Maar afkomst is wel relevant voor de te volgen aanpak.

ik bedoelde de mensen die al in nederland leven, maar idd. gezien het voorstel wilders wel.

answering
21-09-04, 21:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat is die herhaling van je zetten, je mps gedaante maakt het alleen maar hopelozer.

MPSers zijn doorzetters, vanwege het zeer unfaire banbeleid kunnen sommige mensen allles er uitgooien zonder strafpunten en anderen zijn om de haveklap de klos. Het lijkt wel een vorm van positieve discriminatie.

All animals are equal but some animals are more equal.

George Orwell, Animal Farm

Orakel
21-09-04, 21:20
Geplaatst door answering
MPSers zijn doorzetters, vanwege het zeer unfaire banbeleid kunnen sommige mensen allles er uitgooien zonder strafpunten en anderen zijn om de haveklap de klos. Het lijkt wel een vorm van positieve discriminatie.

All animals are equal but some animals are more equal.

George Orwell, Animal Farm

Lijkt eerder op een immigratiestop.

Max Stirner
21-09-04, 21:28
Geplaatst door taouanza [/i]
[B]Als je kiest om pas hier tegen ZS uit te vallen betekent het dat je het eens bent met al die figuren die beweren dat moslims geen kinderen mogen krijgen.


Denk je?

Vaya paranoia....... :verward:

answering
21-09-04, 21:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
(Die hoeven dan zeker niet te integreren.) Dat mijn stelling onzin is heb je goed gezien net als jouw onzin.

Het licht in de lijn der verwachting dat Oost-Europeanen sneller zullen integreren. Hetzelfde geldt voor de Zuid-Europeanen die in de jaren 50 naar hier gekomen zijn.

deleted user
21-09-04, 21:53
Geplaatst door answering
Het licht in de lijn der verwachting dat Oost-Europeanen sneller zullen integreren. Hetzelfde geldt voor de Zuid-Europeanen die in de jaren 50 naar hier gekomen zijn.

Ach, integratie is al snel een middel om met twee maten te meten. Dat woord kan maar beter afgeschaft worden, want het is een net woord voor aanpassen geworden. Zo van, wees net zoals ons of wees square...

sjo
21-09-04, 23:04
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat wordt probleematisch, dan kan jij op je oude dag creperen. Zit Nederland alleen maar vol met niet-arbeidsproduktieve oudjes.

Mischien dat abortus en euthanasie via reclame moeten worden gepropageerd lost het probleem zich zelf op.

Schiet iedereen op z'n verjaardag dood. Dan zit je in een half jaar op 8 millioen.

Gr.
Sjo

taouanza
22-09-04, 08:16
Geplaatst door Max Stirner
Denk je?

Vaya paranoia....... :verward:

Niks paranoia tis maar waar je aan ergert zoals Mill.
Die vindt het veel erger als moslims grappen maken dan dat ze worden gediscrimineerd.

Max Stirner
22-09-04, 11:45
Geplaatst door taouanza
Niks paranoia tis maar waar je aan ergert zoals Mill.
Die vindt het veel erger als moslims grappen maken dan dat ze worden gediscrimineerd.

Ik ben het roerend eens met wat Mill in dit topic heeft gezegd......

Zijn afkeer tav mensen die (alleen!) `hun soortgenoten` oproepen om zich te vermenigvuldigen vind ik terecht. Dat betekent namelijk dat je onderscheid maakt tussen verschillende groepen mensen en daar hou ik niet van - das discriminatie. (Slechte) grap of geen grap.

Als jij me ff zou kunnen aanwijzen waar Mill zei dat het niet erg is dat moslims worden gediscrimineerd......???
Of is dat weer jouw eigen creatieve conclusie? :moe:

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:12
Geplaatst door et_2000nl
Het probleem is, nederland heeft z'n sociale onderklasse geimporteerd. Die is nu grotendeels allochtoon. ...

Dat wisten ze van te voren al en daar zijn ze speciaal op geselecteerd. Ze hadden het liefst sterke gezonde ongeschoolde arbeiders die hard werkten, niet staakten en bereid waren om vooral vuile zware werk te doen. Nederland had ook gewoon met haar eigen burgers dat kunnen doen maar men wilde de enorme economische vooruitgang niet afremmen.


Al die stichtingen moeten ze opdoeken. Die bevestigen alleen de vooroordelen maar en onze broeders en zusters exploiteren de sentimenten van sommige autochtone.... Het meeste geld blijft bij de autochtonen hangen, zo zorgen ze voor werk van hun hoger opgeleiden die enorm veel kosten. Allochtonen vangen maar net wat kruimels op. De allochtonen industrie levert veel geld op vandaar dat de problemen moeten blijven bestaan.


Mee eens, maar dat was een resultante van jarenlang knuffel gedrag van de politiek. Dat het nu doorschiet naar de andere is niet goed te praten, maar geen rede tot grote paniek.... De tegen reaktie is al gaande, de tegenstellingen worden in nederland alleen maar groter. Ik weet niet of dat goed of slecht is, is slechts een constatering. Knuffel gedrag is niets meer dan een retorische containerbegrip. Niemand werd meer geknuffeld dan de autochtoon. Het is altijd hard knokken geweest als je vooruitgang wilde.


Die exploitatie van sentimenten gebeurd aan beide kanten. Als je Wilders aanvalt op zijn vorm, mag je mijn insziens diezelfde vorm niet gebruiken.... Doe je dat wel bevestig je alleen de vooroordelen.... Ik heb wilders alleen een strontvlieg genoemd, mijn inhoudelijke kritiek moet je natuurlijk niet vergeten. Het is je reinste discriminatie en wij staan er bij en kijken ernaar.


Idd, maar dat is een looser, want die denkt een millitante beweging met criminelen in het bestuur, sorry ZbaqZbaq, nodig te hebben om de emancipatie te bewerkstelligen. Heel geloofwaardig maar niet heus. Ik denk dat de beste man allochtone alleen belachelijker maakt dan dat hij goed doet. Charisma heeft ie, een goede analyse ook, maar aan zijn leiderschap kwaliteiten twijfel ik ten zeerste.... Het is niet mijn man maar hij doet tenminste wat en praat geen lege onzin. Hij biedt tenminste een alternatief voor de meepratende subsidie allochtoon en autochtoon en rechtse en linkse populisten.


Ik refereerde naar de laatste zin. Traditionele religies hebben niet de gewoonte anders denkenden te tolereren.... ligt eraan wat jij verstaat onder tolereren. Tegenwoordig zijn de niet-religieuzen meer op het terein van de religeiuzen actief dan omgekeerd.



Ik blijf erbij, retoriek bevecht je niet met retoriek... Maar da's de vorm, voor de rest ben ik het vaak met je eens.

Retoriek is maar één middel, ik ga niet bij voorbaat een middel uitsluiten. Overigens vind ik niet dat ik met mijn kritiek op wilders retorisch te werk ben gegaan, ik heb zeer zeker ene inhoduelijke kritiek gegeven. Ik heb hem alleen op het einde metaforisch met een strontvlieg vergeleken.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:20
Geplaatst door Seif
Pleaaazzzzee.......

Jij bent degene die in herhaling valt. Door constant te blijven beweren dat ik met nieuwe argumenten moet komen. Terwijl jij niet eens cijfers hebt om je mening te schragen. Zelf de link van het CBS die jij geeft laat andere statistieken zien dat jij beweert(zoals een andere prikker al heeft laten zien).

Kom jij maar eens met nieuwe argumenten. Want je hebt 't wel steeds over cijfers, maar de meesten daarvan ondersteunen toch echt mijn opvattingen. Ben je doof..ehm blind bedoel ik? Of snap je niet wat ik schrijf? Jouw discussie hebben we al met jou gehad je brengt geen nieuwe argumenten in, en als je daar speciaal over wilt discusseren mag je de oude discussie erover ophalen gaan we daar verder mits je natuurlijk met nieuwe argumenten komt.

Ik heb geen zin in dezelfde herhaling van zetten dat is meer iets voor MPS gevallen en xenofoben.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:22
Geplaatst door Max Stirner
Het zal wel satirisch bedoeld zijn, maar ietsje meer respect tov mensen die besluiten tot euthanasie zou je sieren.

Als je soms dacht dat er ook maar een enkele patient is die hiervoor kiest op basis van een reclame, heb je het mis.

Ben je dom of speel je dom?

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:27
Geplaatst door Joepie
Waarom gaat die stelling voor mij niet op ook al onderschrijven de statistieken dat?

Het leuke is dat de statistieken dat niet onderschrijven. Men maakt allerlei koprollen en schijnbewegingen om hoe dan ook op een bepaalde manier ons te doen geloven dat Marokkanen het crimineelst zijn maar Marokkanen zijn relatief en absoluut gezien niet het crimineelst punt uit.

Voor de rest was ik het helemaal met je eens.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:33
Geplaatst door answering
MPSers zijn doorzetters, vanwege het zeer unfaire banbeleid kunnen sommige mensen allles er uitgooien zonder strafpunten en anderen zijn om de haveklap de klos. Het lijkt wel een vorm van positieve discriminatie.

All animals are equal but some animals are more equal.

George Orwell, Animal Farm

Dat verklaart niet waarom ze een herhaling van zetten nastreven terwijl dat in een andere discussiel vrijwel alles al weersproken is. Verder moet je het wel bont maken om hier geband te worden. IK ben in iedere geval content met het banbeleid op maroc.nl.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:38
Geplaatst door answering
Het licht in de lijn der verwachting dat Oost-Europeanen sneller zullen integreren. Hetzelfde geldt voor de Zuid-Europeanen die in de jaren 50 naar hier gekomen zijn.

Je bedoelt assimileren. Er bestaat niet eens een manier om iemands mate van integratie te meten.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:43
Geplaatst door sjo
Schiet iedereen op z'n verjaardag dood. Dan zit je in een half jaar op 8 millioen.

Gr.
Sjo

Ja of we gaan de allochtonen (stiekum) onvruchtbaar maken. Deden ze in Zweden, Denemarken en Nederland na de tweede wereld oorlog ook met hun eigen bevolking.

Max Stirner
22-09-04, 12:43
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ben je dom of speel je dom?



Jij flikkert abortus en euthanasie op een grote hoop, waarschijnlijk als een soort bewijs van de doorgeschoten normen en waarden van de Westerse samenleving.

Of vergis ik me?

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:48
Geplaatst door Max Stirner
Ik ben het roerend eens met wat Mill in dit topic heeft gezegd......

Zijn afkeer tav mensen die (alleen!) `hun soortgenoten` oproepen om zich te vermenigvuldigen vind ik terecht. Dat betekent namelijk dat je onderscheid maakt tussen verschillende groepen mensen en daar hou ik niet van - das discriminatie. (Slechte) grap of geen grap.

Als jij me ff zou kunnen aanwijzen waar Mill zei dat het niet erg is dat moslims worden gediscrimineerd......???
Of is dat weer jouw eigen creatieve conclusie? :moe:

Wat doe je eigenlijk zielig zeg ! Die grap is gemaakt als reaktie op Wilders oproep om speciaal Marokkanen en Turken te verbieden naar Nederland te komen.

Dat vindt jij zeker geen discriminatie maar een grap van iemand die op deze racistische oproep laconiek reageert vind je wel discriminatie. Wat een hypocrisie zeg !

Rabi'ah.
22-09-04, 12:48
Geplaatst door ~Panthera~
--------------------

Schieten we jou het eerste af, ruimt al lekker op. :aftel:

Wat een gelul. :moe:


:haha:

mark61
22-09-04, 12:49
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bedoelt assimileren. Er bestaat niet eens een manier om iemands mate van integratie te meten.

Meten is niet het probleem, het begrip 'integratie' is niet gedefiniëerd. Wat is het eigenlijk in het Arabisch? In het Turks is het 'uyum', wat 'aanpassing' betekent. Maar dat is weer assimilistischer dan integratie. Veronderstel ik. Misschien bedoelen ze wel gewoon 'dat je geen last van ze hebt'. Een soort Chinezen zal ik maar zeggen.

Zwarte Schaap
22-09-04, 12:49
Geplaatst door Max Stirner
Jij flikkert abortus en euthanasie op een grote hoop, waarschijnlijk als een soort bewijs van de doorgeschoten normen en waarden van de Westerse samenleving.

Of vergis ik me?

Je bent dus dom.

Rabi'ah.
22-09-04, 12:52
Geplaatst door sjo
Iets zegt me dat Surinamers geen aansporing tot paren nodig hebben.


:haha:

Mokro's ook niet hoor. :jeweetog:

Max Stirner
22-09-04, 13:02
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bent dus dom.

Precies.

Houd daar voortaan een beetje rekening mee bij het schrijven van je wetenschappelijk verhandelingen, OK?

Ik ben trouwens blij dat je geen problemen hebt met het Nederlandse beleid tav abortus en euthanasie.

Zwarte Schaap
22-09-04, 13:05
Geplaatst door Max Stirner
Ik ben trouwens blij dat je geen problemen hebt met het Nederlandse beleid tav abortus en euthanasie.

Ik ben er in principe tegen, maar ik wil mijn eigen normen en waarden anderen niet opleggen.

Max Stirner
22-09-04, 14:03
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat doe je eigenlijk zielig zeg ! Die grap is gemaakt als reaktie op Wilders oproep om speciaal Marokkanen en Turken te verbieden naar Nederland te komen.

Dat vindt jij zeker geen discriminatie maar een grap van iemand die op deze racistische oproep laconiek reageert vind je wel discriminatie. Wat een hypocrisie zeg !

Wat Wilders zegt IS discriminatie. Daar zijn alle weldenkende prikkers hier het toch wel over eens? Ik ga geen open deuren intrappen.

Max Stirner
22-09-04, 14:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik ben er in principe tegen, maar ik wil mijn eigen normen en waarden anderen niet opleggen.

Das lief van je.....

Zwarte Schaap
22-09-04, 14:12
Geplaatst door Max Stirner
Das lief van je..... Nou nee, het heeft niet echt te maken dat ik lief zou zijn maar gewoon met het feit dat ik ook niet wil dat anderen hun normen en waarden mij gaan opleggen.

Max Stirner
22-09-04, 14:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nou nee, het heeft niet echt te maken dat ik lief zou zijn maar gewoon met het feit dat ik ook niet wil dat anderen hun normen en waarden mij gaan opleggen.

Puur pragmatisch dus? :)

Zwarte Schaap
22-09-04, 14:24
Geplaatst door mark61
Nederland is beslist overbevolkt. Per km2, wat logistiek, ruimtelijke ordening etc., en wat vervuiling aangaat. Economisch ook, want er staan 1 miljoen+ mensen aan de kant. Mensen die dus, economisch en ws. zelfs psychologisch gezien, beter niet geboren hadden kunnen worden. Enge uitspraak hoor !

De werkeloosheid fluctueert en is van de conjuctuur afhankelijk. De mensen die aan de kant staan zitten vooral in de WAO. Dat er zoveel in de wao zitten is een besparingstrucje van de bedrijven bij het reorganiseren. Het potje van de arbeidsongeschikten werd gebruikt om mensen te ontslaan.

Zwarte Schaap
22-09-04, 14:25
Geplaatst door Max Stirner
Puur pragmatisch dus? :) Ook ideologisch. Nederland is pluralistisch en dat moet gewoon erkend en geinternaliseerd worden.

Max Stirner
22-09-04, 14:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ook ideologisch. Nederland is pluralistisch en dat moet gewoon erkend en geinternaliseerd worden.

Zolang de vrijheid van iedereen daarbij zoveel mogelijk gegarandeerd is, vind ik dat ook.

mark61
22-09-04, 14:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Enge uitspraak hoor !

De werkeloosheid fluctueert en is van de conjuctuur afhankelijk. De mensen die aan de kant staan zitten vooral in de WAO. Dat er zoveel in de wao zitten is een besparingstrucje van de bedrijven bij het reorganiseren. Het potje van de arbeidsongeschikten werd gebruikt om mensen te ontslaan.

Wat is er precies eng aan? Na ja, ik ben misschien ook de enige die begrip kan opbrengen voor de Chinese (voormalige) 1-kindpolitiek. Ik vind kwaliteit van het leven belangrijker dan kwantiteit van het leven.

De WAO was nog wat meer, nl. een compromis tussen vakbeweging en werkgevers. Ontslaan, maar een uitkering hoger dan de WW. Maar dat is sowieso verleden tijd. Ik stel me voor dat de WAO inderdaad vol zit met mensen die strikt genomen prima kunnen werken (tenslotte, als 1 op de 9 mensen in het rijkste land van de wereld te ziek zijn om te werken, dan heb je wel een heel ziek land), maar evengoed is er geen baan voor ze. Plus de 500.000 echte werklozen. Bovendien doen overheden altijd hun best om werkloosheidscijfers naar beneden te vervalsen. Part-timers die full-time werk zoeken zijn bijv. niet werkloos. En zo zijn er nog een batterij trucjes.

Al met al is 10% procent van de bevolking van dit land overbodig, en zelfs schadelijk. Dat geldt voor andere, armere, landen nog veel en veel meer. Dat kan je eng vinden, het is een nuchtere constatering. Pas als je gaat bedenken dat je van die mensen 'af moet komen', wordt het eng. Het enige fatsoenlijke dat ik kan bedenken is emigratie stimuleren (maar dat is ook onzin, waar moeten die mensen heen? Allemaal naar Canada en Nieuw-Zeeland?) en voortplanting 'ontmoedigen'. Door er geen beloning voor te geven.

Overbevolking is eigenlijk overal ter wereld de grootste vloek van de mensheid. Stel je een Ghana voor met 3,5 mio. mensen (1957) ipv de 20 miljoen die ze nu hebben. Aangezien hun economie nauwelijks afhankelijk is van arbeid zouden ze nu net zo rijk zijn als NL, die 3,5 mio. Dat geldt net zo hard voor Marokko, Turkije en 95% van de wereld. Bedenk dat overbevolking relatief is. In Mongolië leven 2,7 mio. mensen op 1,5 mio km2, maar ze zijn straatarm, want er is niks. Steppen en veeteelt.

In het westen had dat arbeidsleger wel toegevoegde waarde voor de economie, zozeer zelfs dat er een tekort ontstond, maar sinds 1975 ongeveer is NL economisch overbevolkt. Over wat het consumptiepatroon van mensen aanricht in de natuur heb ik het nog niet eens. Op het Arabisch schiereiland bijvoorbeeld, maar op vele plekken op aarde, wordt 'éénmalig' water uit diepe bronnen opgepompt. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen als het op is. Ontzilten ws. Dat kost ontzettend veel. Ik verbaasde me er ook over dat er in Marokko zo met water kan worden gesmeten. Ik begrijp dat Hassan II een verwoed golfer was, zodat onder andere in Ouarzazate een grazig golflink midden in de woestijn is aangelegd. Valt er geen landbouwgrond te irrigeren? Nou ja, landbouw levert tegenwoordig ook al niks meer op. Enfin, Marokko was met 20 mio. inwoners ws. een rijk land. En dat valt dan nog mee vergeleken bij Egypte. Daar neemt overbevolking echt absurde vormen aan.

Maar ja, voortplanting is heilig. Tegen de klippen op. Steeds meer mensen die steeds minder moeten delen.

Mill
22-09-04, 14:53
Let op: nu krijg je de krioelende ratten uit naziprop films.

mark61
22-09-04, 14:57
Geplaatst door Mill
Let op: nu krijg je de krioelende ratten uit naziprop films.

Eh...lemmingen ook goed?

Zwarte Schaap
22-09-04, 15:00
Geplaatst door mark61
Wat is er precies eng aan? Na ja, ik ben misschien ook de enige die begrip kan opbrengen voor de Chinese (voormalige) 1-kindpolitiek. Ik vind kwaliteit van het leven belangrijker dan kwantiteit van het leven.

Maar ja, voortplanting is heilig. Tegen de klippen op. Steeds meer mensen die steeds minder moeten delen.

Het laatste wat bedrijven en de overheid zullen willen is volledige werkgelegenheid want dat drijft de lonen omhoog. Werklozen zul je altijd hebben ook als Nederland 8 miljoen mensen zal hebben. Dat is 1 van de redenen waarom ik het een enge uitspraak vindt.

Mill
22-09-04, 15:01
Geplaatst door mark61
Eh...lemmingen ook goed?

Tuurlijk zijn het lemmingen. Maar ik zei eerder in deze thread ook iets over overbevolking, en toen was ik ineens Obersturmbahnfuhrer Mill.

Zwarte Schaap
22-09-04, 15:11
Geplaatst door Mill
Tuurlijk zijn het lemmingen. Maar ik zei eerder in deze thread ook iets over overbevolking, en toen was ik ineens Obersturmbahnfuhrer Mill.

Wat dacht je van de rattenvanger van Hamelen?

Mill
22-09-04, 15:13
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat dacht je van de rattenvanger van Hamelen?

Rob de Nijs, eerste gedachte.

http://www.hamelen.tv/afleveringen/deel01.html

Zwarte Schaap
22-09-04, 15:18
Geplaatst door Mill
Rob de Nijs, eerste gedachte.

http://www.hamelen.tv/afleveringen/deel01.html

In het stadje Hamelen heerst een rattenplaag. Ze zitten overal, 'van die grote bruine, meneer'. Als de plaag zo erg wordt dat de mensen geen uitweg meer zien verschijnt er een vreemde, groene figuur in het plaatsje. Hij biedt aan de stad te bevrijden van de ratten. Tegen een redelijke vergoeding natuurlijk. 's Nachts lokt de rattenvanger de ratten met een geheimzinnig wijsje de stad uit. De volgende dag is er geen rat meer te zien en iedereen is dolblij. Nu de ratten echter inderdaad verdwenen zijn laat Burgemeester Walg zich door de gierige Meester Spicht ompraten de rattenvanger slechts een deel van de beloofde beloning te betalen.

Bertram Bierenbroodspot, die juist om de hand van Lidwientje de burgemeestersdochter komt vragen, laat de burgemeester in niet mis te verstane woorden weten hoe hij hier over denkt. Zijn vader, gemeenteraadslid Simon Bierenbroodspot, had als enige geprobeerd de burgemeester van gedachten te doen veranderen, zonder succes. De burgemeester laat zich door Bertram de les niet lezen en stuurt hem het stadhuis uit. Gemeentebode Hildebrandt Brom zorgt voor een afspraakje tussen Bertram en Lidwientje om tien-heit-de-klok bij de stadspoort.

Net om die tijd neemt de boze rattenvanger wraak door alle kinderen van Hamelen net als de ratten de stad uit te fluiten. Poortwachter Aernout Koffij raakt in de ban van de muziek en opent de poort. Ook Bertram en Lidwientje kunnen het wijsje niet weerstaan en volgen de groep. Alleen de verkouden Hildebrandt heeft watjes in zijn oren en blijft zichzelf. Hij snelt voor hulp terug naar het stadje, maar niemand wil hem helpen. Het klinkt ook wel erg ongeloofwaardig. Hij gaat snel terug en ziet ze net allen door een rotswand verdwijnen. Hij denkt niet lang na en besluit achter de kinderen, Bertram, Lidwientje en Aernout Koffij aan te gaan.


Eerst de grote bruine ratten en daarna de eigen kinderen. Meteen 2 vliegen in één klap. Slaat goed op deze discussie over migratie van de ''bruinen'' en de eigen ''overbevolking.''

Mill
22-09-04, 15:22
Geplaatst door Zwarte Schaap
bla bla gezochte metafoor bla bla

Sometimes a cigar is just a cigar.

--Sigmund Freud

Zwarte Schaap
22-09-04, 15:24
Geplaatst door Mill
Sometimes a cigar is just a cigar.

--Sigmund Freud

Sometimes is not always or often.

Zwarte Schaap

Tomas
22-09-04, 16:07
Geplaatst door Mill
Tuurlijk zijn het lemmingen. Maar ik zei eerder in deze thread ook iets over overbevolking, en toen was ik ineens Obersturmbahnfuhrer Mill.

Lang geleden alweer ben ik ook al eens door dat Schaap beschuldigd van racisme omdat ik vind dat het hier erg druk is. Hij is zo vreselijk bang om geslacht cq vergast te worden dat je heel erg op je woorden moet passen.

mark61
22-09-04, 16:24
Geplaatst door Tomas
Lang geleden alweer ben ik ook al eens door dat Schaap beschuldigd van racisme omdat ik vind dat het hier erg druk is. Hij is zo vreselijk bang om geslacht cq vergast te worden dat je heel erg op je woorden moet passen.

:hihi:

Voortplanting is heilig, papa.

mark61
22-09-04, 17:24
Yo, gaat er dan niemand gehakt maken van mijn overbevolkingsverhaal? Schaap? Anyone?

Bofko
22-09-04, 17:36
Geplaatst door mark61
Yo, gaat er dan niemand gehakt maken van mijn overbevolkingsverhaal? Schaap? Anyone?

Ik ben het helemaal met je eens. Ik beschouw overbevolking als moeder aller problemen.
Ik heb wel een kanttekening. Overbevolking is een relatief begrip. En moet naast aantal inwoners per km2 worden afgezet tegen maatschappelijke organisatie en technische infrastruktuur. 1500 mensen per km2 in Singapore geeft minder (overbevolkings-) problemen dan 200 mensen per km2 in Ghana. In die zin blijft het een probleem dat niet alleen opgelost kan worden door bevolkings-beperkende maatregelen maar ook door technische en economische ontwikkeling.

Orakel
22-09-04, 17:52
Geplaatst door mark61
Yo, gaat er dan niemand gehakt maken van mijn overbevolkingsverhaal? Schaap? Anyone?

:hihi: Stookorgel.

Maar wat kannut schelen. Een eeuwenoude planeet hebben we in 60 a 70 jaar op parasitaire wijze goeddeels naar z'n moer geholpen en binnekort vallen we d'r gewoon met z'n allen af.

Maar goed, m.b.t. de overbevolking in NL:


Nederland heeft een van de jongste bevolkingen van Europa. Daardoor is er nog een potentieel voor verdere groei door geboorten. De groei zal langer aanhouden dan in de rest van de Europese Unie, al is het tempo de laatste jaren afgenomen.

Door vergrijzing zullen rond 2020 het aantal geboorten en sterfgevallen elkaar in evenwicht houden. Daarna overtreft het aantal sterfgevallen het aantal geboorten. De verdere groei van de bevolking komt dan geheel voor rekening van de internationale migratie. Nu is de jaarlijkse groei van de bevolking (0.5 procent) nog voor ruim 20 procent toe te schrijven aan migratie

http://www.minocw.nl/persberichten/1997/142.html

mark61
22-09-04, 18:01
Geplaatst door Bofko
Ik ben het helemaal met je eens. Ik beschouw overbevolking als moeder aller problemen.... maar ook door technische en economische ontwikkeling.

Dat bedoelde ik ook met mijn Mongolië-voorbeeld. Dat Nederland dat wel kan betalen zei ik geloof ik ook al. Maar de kwaliteit van het leven neemt hier evengoed af. Geen natuur. Kostbaar op te lossen milieuvervuiling. Canada is misschien een soort Nederland met meer ruimte, en staat dan ook bovenaan in de VN-welvaart&welzijnindex. Al moet je het die Inuit niet vragen die iedere dag NL straaljagers op 50m over hun hoofd krijgen.

mark61
22-09-04, 18:03
Geplaatst door Orakel
:hihi: Stookorgel.

Maar wat kannut schelen. Een eeuwenoude planeet hebben we in 60 a 70 jaar op parasitaire wijze goeddeels naar z'n moer geholpen en binnekort vallen we d'r gewoon met z'n allen af.


Nou en? Stook ik s een keer niet over Islam <> westen, maar een 'neutraal' woeha onderwerp, weer niks.

Wat vind jij er dan van? Doorfokken?

Ali.A.L.I.Ali
22-09-04, 18:30
Wilders wordt zeker de winnaar bij de verkiezingen !!! :melig: YES !!

echt een toffe kerel is die Wilders, alle radicale imam'st Nederland uit Schoppen!!! Terrorisme bestrijding gaat boven privacy, Turkije niet tot de EU, en de 'import' van buitenlandse fam. leden uit bv. Marroko of Turkije! een veiliger Nederland.

NEE: geen buitenlandse radicale islam fundamentistische gekken. JA: wel shoarma :tik:

Orakel
22-09-04, 20:14
Geplaatst door Ali.A.L.I.Ali
Wilders wordt zeker de winnaar bij de verkiezingen !!! :melig: YES !!

echt een toffe kerel is die Wilders, alle radicale imam'st Nederland uit Schoppen!!! Terrorisme bestrijding gaat boven privacy, Turkije niet tot de EU, en de 'import' van buitenlandse fam. leden uit bv. Marroko of Turkije! een veiliger Nederland.

NEE: geen buitenlandse radicale islam fundamentistische gekken. JA: wel shoarma :tik:

jAweL leerpligt tot ze feertigste, wark'n tot je der bij neerfalt, wijfen moet'n ze bek houwen, fuk het siesteem, fol = fol.

Rabi'ah.
23-09-04, 19:04
Geplaatst door Orakel
jAweL leerpligt tot ze feertigste, wark'n tot je der bij neerfalt, wijfen moet'n ze bek houwen, fuk het siesteem, fol = fol.

:haha:

barneveld
23-09-04, 20:06
Geplaatst door mark61
:hihi:

Voortplanting is heilig, papa.


ga een vermenigvuldig u. zoals ons SGP altijd zegt na de gemeentevergaderingen.

mark61
23-09-04, 21:25
Geplaatst door barneveld
ga een vermenigvuldig u. zoals ons SGP altijd zegt na de gemeentevergaderingen.

Gelukkig beperken ze zich daar bij jou tot kippen tegenwoordig.

barneveld
23-09-04, 21:36
Geplaatst door mark61
Gelukkig beperken ze zich daar bij jou tot kippen tegenwoordig.

dat is ook de reden dat ik SGP stem