PDA

Bekijk Volledige Versie : André Hazes overleden



David
23-09-04, 11:08
André Hazes is op 53 jarige leeftijd overleden aan een hartstilstand.

Tomas
23-09-04, 11:10
Ben bang dat dit niet voor zijn muziek geldt?

Goodnight
23-09-04, 11:17
het is wel raak he deze week:

BZN lid
Balkenende die op sterven lag
Nordin ben Salah
Andre Hazes


:huil:

David
23-09-04, 11:19
Geplaatst door Goodnight
het is wel raak he deze week:

BZN lid
Balkenende die op sterven lag
Nordin ben Salah
Andre Hazes


:huil:


hoe voel jij je?

Babyface
23-09-04, 11:36
Ik ben geschrokken. Eerlijk waar. Maar het hoort erbij.

Bofko
23-09-04, 12:10
AMSTERDAM - Koekfabrikant United Biscuits Nederland van Verkade probeert donderdag nog voor het einde van de dag de televisiespot waarin André Hazes figureert, van het scherm te halen. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het nog niet duidelijk of de hele spot van het scherm gaat of dat uit de spot alleen de scène geknipt wordt waarin Hazes te zien is.
Het bedrijf was nog maar net begonnen met de reclamecampagne. Daarin wil het laten zien dat iedereen van rijk tot arm de koekjes eet.

:::
23-09-04, 12:31
Geplaatst door Bofko
AMSTERDAM - Koekfabrikant United Biscuits Nederland van Verkade probeert donderdag nog voor het einde van de dag de televisiespot waarin André Hazes figureert, van het scherm te halen. Volgens een woordvoerder van het bedrijf is het nog niet duidelijk of de hele spot van het scherm gaat of dat uit de spot alleen de scène geknipt wordt waarin Hazes te zien is.
Het bedrijf was nog maar net begonnen met de reclamecampagne. Daarin wil het laten zien dat iedereen van rijk tot arm de koekjes eet.

Verstandig om het reclame spotje eruit te halen. Geen goeie reclame om iemand een koekje te laten eten en die persoon sterft een week later.

Rabi'ah.
23-09-04, 14:08
Ina lilayhi wa ina ilayhi rajioen.


Alleen zal ik zijn muziek niet missen. :D

NIS
23-09-04, 18:47
Andre was cool! RIP

TonH
24-09-04, 00:50
De Vlieger

M'n zoon was gisteren jarig, hij werd acht jaar oud m'n schat
Hij vroeg aan mij een vlieger, en die heeft hij ook gehad
Naar z'n bal, z'n fiets, z'n treinen, nee daar keek hij niet naar om
Want z'n vlieger was hem alles, alleen wist ik niet waarom

En toen de andere morgen, zei hij;vader ga je mee;
De wind die is nu gunstig, dus ik neem m'n vlieger mee
In z'n ene hand een vlieger, in de andere een brief
Ik kon hem niet begrijpen, maar toen zei m'n zoontje lief
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bindt ik vast aan m'n vlieger
Tot zij hem ontvangt, zij die ik mis
En als zij dan leest hoeveel ik van haar hou
Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel i

Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog, hoog in de hemel is
Deze brief bindt ik vast aan m'n vlieger
Tot zij hem ontvangt, zij, zij die ik mis

Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is
Deze brief bindt ik vast aan m'n vlieger
Tot zij hem ontvangt, zij die ik mis
En als zij dan leest hoeveel ik van haar hou
Dat ik niet kan wennen aan die andere vrouw
Ik heb hier een brief voor m'n moeder
Die hoog in de hemel is

Nee, ik vond het ook helemaal niks.

Toch geschrokken. Stond op een fitnessaparaat te zwoegen tegen het rood aan toen ik van zijn dood hoorde. Kijk je meteen anders tegen die hartslagmeter aan kan ik je verzekeren :nerveus:

Tomas
24-09-04, 07:59
Ik kan nergens het video-filmpje van hazes' dood vinden. Weet iemand die? Of is dit nog zo'n oderwetse?

En wat had de krant vanmorgen een verrassende voorpagina zeg. En bijlage. En artikelen. Tjonge, wat was dat onvoorspelbaar.

et_2000nl
24-09-04, 08:09
Laatste 'optreden' Hazes in Arena

Uitgegeven: 24 september 2004 07:35

HILVERSUM/AMSTERDAM - André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn, zo maakten directeur N. van Hoff van platenmaatschappij EMI en directeur J. Mulder van concertorganisator Mojo donderdag bekend in het televisieprogramma Barend & Van Dorp.

"Het was zijn laatste vurige wens om nog één keer in de Amsterdam Arena op te treden. We gaan hem dat laatste optreden geven", zei Mulder.


Het idee is nog ruw, maar ook vrijwel definitief, meldde Van Hoff. Bij de afscheidsceremonie is ook de familie van André Hazes aanwezig. Echtgenote Rachel is akkoord gegaan met het idee. De initiatiefnemers willen alle fans uitnodigen. Vrijdag gaan de organisatoren nog met politie en de gemeente overleggen over de opzet van de avond.

Rabi'ah.
24-09-04, 10:42
Geplaatst door et_2000nl
Laatste 'optreden' Hazes in Arena

Uitgegeven: 24 september 2004 07:35

HILVERSUM/AMSTERDAM - André Hazes krijgt maandagavond een laatste eerbetoon in de Amsterdam Arena. Het stadion gaat om 18.00 uur open voor zijn fans. Ook het lichaam van de donderdag overleden zanger zal in de Arena zijn, zo maakten directeur N. van Hoff van platenmaatschappij EMI en directeur J. Mulder van concertorganisator Mojo donderdag bekend in het televisieprogramma Barend & Van Dorp.

"Het was zijn laatste vurige wens om nog één keer in de Amsterdam Arena op te treden. We gaan hem dat laatste optreden geven", zei Mulder.


Het idee is nog ruw, maar ook vrijwel definitief, meldde Van Hoff. Bij de afscheidsceremonie is ook de familie van André Hazes aanwezig. Echtgenote Rachel is akkoord gegaan met het idee. De initiatiefnemers willen alle fans uitnodigen. Vrijdag gaan de organisatoren nog met politie en de gemeente overleggen over de opzet van de avond.

Ja hoor geweldig.

Gebruik zijn dood maar als excuus om een hoop herrie te gaan maken achter mijn huis. :moe:

Spoetnik
24-09-04, 11:25
Geplaatst door Rabi'ah.
Ja hoor geweldig.

Gebruik zijn dood maar als excuus om een hoop herrie te gaan maken achter mijn huis. :moe:

Ga dan niet achter de Arena wonen :moe:

Rabi'ah.
24-09-04, 11:29
Geplaatst door Spoetnik
Ga dan niet achter de Arena wonen :moe:

Ik woonde er al mijn hele leven toen die afzichtelijke neppaddestoel werd neergezet. :moe:

Spoetnik
24-09-04, 11:49
Geplaatst door Rabi'ah.
Ik woonde er al mijn hele leven toen die afzichtelijke neppaddestoel werd neergezet. :moe:

Verhuis dan naar Eindhoven, veel mooier stadion :moe:

Rabi'ah.
24-09-04, 11:52
Geplaatst door Spoetnik
Verhuis dan naar Eindhoven, veel mooier stadion :moe:

Ik laat me niet wegpesten uit de koningin der buurten. :ego: